Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkodu Fabii doma v Boleslavi rozebrali do šroubku. Takto vzniká velký stotisícový test
18 komentářů
Ada je zase tady
to je za rok a půl provozu. To ještě voní novotou. Za rok a půl jezdí dokonce ještě i rendlík, protože je v záruce. >😁
Áda = Ještě větší blbec, než jsme si mysleli :no: :no: :no: Ádo, jak ty i do diskuze pod článek o Škodovce dokáže implementovat Renault, to je neuvěřitelné mistrovství hodné jen a pouze tvého ducha. Mdlého, bohužel.
Arese
100 000 km by pro moderní auto měla být naprostá brnkačka. Až se tyto testy budou dělat na 250 000 km, pak to teprve začne být zajímavé! 😲
Nepíše se tu stále dokola jak nejsou moderní auta držáky jako dříve?
Ano. Jenomže každý výrobek má svou životnost. A výrobcům se postupně snaží sladit životnost jednotlivých dílů tak, že během prvních 80 tisíc nemá auto žádné závady, během období programované životnosti (100 tisíc mílí) má poruchy spíše marginální (pokud to tedy není vůz jisté francouzské značky) a po uplynutí programované životnosti se začne postupně sypat skoro všechno. A to ještě nezačalo rezavět. A právě tehdy se vůz prodává. Když je to Audi, nebo něco podobného, nenastane to po 160, ale po 220 - 250tis km. Ale princip je stejný. Pokud jde o služební vůz a řidič nekouří, tak ještě po těch 2 -3 letech může vypadat jak voňavka. Jenže má svůj život už za sebou. A tak se mu stočí tachometr a prodá se nějakému bazarovému kovbojovi, nebo strejcovi, který s ním jezdí o víkendu na chatu a za rok najede jen 6 tisíc km. A svorně nadávají, že dnes vůz nic nevydrží. Větší problémy má pochopitelně ten bazarový kovboj, protože najede více a auto dostává víc zabrat.
Není to žádná magie, jen každodenní realita. Když budete kupovat 8-mi letý vůz, na kterém prodejce nechal stočit tachometr na 80 tisíc km, připravte si rovnou 50 tisíc na repasi některých základních komponentů. Když budete mít smůlu, utratíte ještě o dost víc. Můžete se zlobit, nesouhlasit, či protestovat, ale to je asi to jediné, co se s tím dá dělat.
Není to žádná magie, jen každodenní realita. Když budete kupovat 8-mi letý vůz, na kterém prodejce nechal stočit tachometr na 80 tisíc km, připravte si rovnou 50 tisíc na repasi některých základních komponentů. Když budete mít smůlu, utratíte ještě o dost víc. Můžete se zlobit, nesouhlasit, či protestovat, ale to je asi to jediné, co se s tím dá dělat.
kalousek
Domnívám se že odborný redaktor by mohl vědět, že je rozdíl mezi rozebráním do šroubku a rozebráním na komponenty. Tohle rozhodně do šroubku není. Anebo rozebírání pak pokračovalo dál ale článek jak je tady zvykem opět skončil někde v půlce
Vím jak to myslíš ty = odborně, a máš naprostou pravdu. V tomto případě bych v tom viděl ale básnickou licenci autora, který ani omylem není novinář. Je to jen pisálek od Pardubic, jakých je dneska na netu mega. Myšleno těch pisálků, nikoli Pardubic >😁
SOUDRUZI, ČEZká země má 2019 jistý konec BENZÍNU NATURAL95 (E5😖 !!! [odkaz] NÁHRADOU mu bude *** ředidel se žlutým sajrajtem E10% co spolehlivě odrovná všechny benzínový motory do roku výroby 2004 EURO4 [odkaz] ZÁCHRANOU je přestavba motoru na LEVNÝ a KVALITNÍ český LPG [odkaz] BENZÍN a NAFTA která je odpadní produktem při zpracování ROPY na BENZÍN, bude ZDRAŽOVAT!!! [odkaz] DOPORUČUJU KOUPI ELEKTROMOBILU [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi 😄
1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz] 😉
4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA