Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škodu Fabii doma v Boleslavi rozebrali do šroubku. Takto vzniká velký stotisícový test

Německý časopis Auto Bild podrobil svému tradičnímu obsáhlému testu Škodu Fabii, která byla po ujetí 106 tisíc kilometrů rozebrána do posledního šroubku. Podívejte se na celý průběh.
Zpět na článek
23. 5. 2018 19:28
24. 5. 2018 08:46
Avatar - Uživatel_5340709
23. 5. 2018 18:20
Ach jo,
neměl by být tento článek označen povinně jako reklama, tak jak tu máte třeba u pojištění? Protože pokud chcete vědět jak to dopadlo, kupte si AutoTip. :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Floyd
23. 5. 2018 19:28
Re: Ach jo,
Dodnes jsem myslel, že časosběrné video vzniká pomocí časoměrného zařízení, ale díky Kolmanovi už si to nemyslím. Nebo že bych měl pravdu já? >:D >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
23. 5. 2018 20:11
Re: Ach jo,
... tak mu odpusť tu časomíru. ;-) ;-)
Avatar - rokyta.p
24. 5. 2018 08:46
Re: Ach jo,
Časomíra jak Drahomíra ;-) Jouzová :*)
24. 5. 2018 09:24
Re: PROPAGANDA !! Ceny benzinu a nafty letí A bude hůř. 2019
jj
SOUDRUZI, ČEZká země má 2019 jistý konec BENZÍNU NATURAL95 (E5%) !!! [odkaz] NÁHRADOU mu bude *** ředidel se žlutým sajrajtem E10% co spolehlivě odrovná všechny benzínový motory do roku výroby 2004 EURO4 [odkaz] ZÁCHRANOU je přestavba motoru na LEVNÝ a KVALITNÍ český LPG [odkaz] BENZÍN a NAFTA která je odpadní produktem při zpracování ROPY na BENZÍN, bude ZDRAŽOVAT!!! [odkaz] DOPORUČUJU KOUPI ELEKTROMOBILU [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi :-)
1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz] ;-)
4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA
Avatar - Floyd
24. 5. 2018 11:07
Re: PROPAGANDA !! Ceny benzinu a nafty letí A bude hůř. 2019
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ada je zase tady
23. 5. 2018 19:23
směšných 100 tisíc km
to je za rok a půl provozu. To ještě voní novotou. Za rok a půl jezdí dokonce ještě i rendlík, protože je v záruce. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Floyd
23. 5. 2018 19:29
Re: směšných 100 tisíc km
Áda = Ještě větší blbec, než jsme si mysleli :no: :no: :no: Ádo, jak ty i do diskuze pod článek o Škodovce dokáže implementovat Renault, to je neuvěřitelné mistrovství hodné jen a pouze tvého ducha. Mdlého, bohužel.
Avatar - Ada je zase tady
24. 5. 2018 08:18
Re: směšných 100 tisíc km
pravda bolí :-)
24. 5. 2018 09:53
Re: směšných 100 tisíc km
Ada dokaze implementovat renault a diesel do dazde diskuze. Opatrovatelom to uz leze krkem. Dokaze ho poslouchat jenom stary Omacka, ktery najel milion kilometru na dieselovem pianu, ale stejne je uz nahluchlej (doktor rika, ze to ma od motoru).
23. 5. 2018 21:20
100 000 km není opravdu moc
100 000 km by pro moderní auto měla být naprostá brnkačka. Až se tyto testy budou dělat na 250 000 km, pak to teprve začne být zajímavé! :-O
Rozbalit vlákno
4
24. 5. 2018 07:12
Re: 100 000 km není opravdu moc
Nepíše se tu stále dokola jak nejsou moderní auta držáky jako dříve?
Avatar - Ada je zase tady
24. 5. 2018 08:17
Re: 100 000 km není opravdu moc
Ano. Jenomže každý výrobek má svou životnost. A výrobcům se postupně snaží sladit životnost jednotlivých dílů tak, že během prvních 80 tisíc nemá auto žádné závady, během období programované životnosti (100 tisíc mílí) má poruchy spíše marginální (pokud to tedy není vůz jisté francouzské značky) a po uplynutí programované životnosti se začne postupně sypat skoro všechno. A to ještě nezačalo rezavět. A právě tehdy se vůz prodává. Když je to Audi, nebo něco podobného, nenastane to po 160, ale po 220 - 250tis km. Ale princip je stejný. Pokud jde o služební vůz a řidič nekouří, tak ještě po těch 2 -3 letech může vypadat jak voňavka. Jenže má svůj život už za sebou. A tak se mu stočí tachometr a prodá se nějakému bazarovému kovbojovi, nebo strejcovi, který s ním jezdí o víkendu na chatu a za rok najede jen 6 tisíc km. A svorně nadávají, že dnes vůz nic nevydrží. Větší problémy má pochopitelně ten bazarový kovboj, protože najede více a auto dostává víc zabrat.
Není to žádná magie, jen každodenní realita. Když budete kupovat 8-mi letý vůz, na kterém prodejce nechal stočit tachometr na 80 tisíc km, připravte si rovnou 50 tisíc na repasi některých základních komponentů. Když budete mít smůlu, utratíte ještě o dost víc. Můžete se zlobit, nesouhlasit, či protestovat, ale to je asi to jediné, co se s tím dá dělat.
Avatar - Blue Sun
24. 5. 2018 09:21
Re: 100 000 km není opravdu moc
Hele, Ado, něco mi vysvětli. Podle tvých teorií se mi můj Renault měl už dávno asi rozpadnout, odhadem tak při padesáti tisících... Co dělám špatně, že stále jezdí bez závad?
Avatar - Floyd
24. 5. 2018 11:08
Re: 100 000 km není opravdu moc
>:D >:D >:D :yes:
24. 5. 2018 08:42
Rozebrání do šroubku
Domnívám se že odborný redaktor by mohl vědět, že je rozdíl mezi rozebráním do šroubku a rozebráním na komponenty. Tohle rozhodně do šroubku není. Anebo rozebírání pak pokračovalo dál ale článek jak je tady zvykem opět skončil někde v půlce
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rokyta.p
24. 5. 2018 08:49
Re: Rozebrání do šroubku
Kolejman taky není odborný redaktor !!! Ale žurnalista od Pardubic.
Avatar - Floyd
24. 5. 2018 11:10
Re: Rozebrání do šroubku
Vím jak to myslíš ty = odborně, a máš naprostou pravdu. V tomto případě bych v tom viděl ale básnickou licenci autora, který ani omylem není novinář. Je to jen pisálek od Pardubic, jakých je dneska na netu mega. Myšleno těch pisálků, nikoli Pardubic >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku