Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
Svého času měřili v USA emise NOx a pevných částic.
Měřili v týdnu a o víkendech, porovnávali.
Překvapivě se emise nijak nelišily i když trucky o víkendech nejezdí.
Připomínám že dieselů je v USA minimum takže to na ně nelze svádět a ani na trucky.
Měřili v týdnu a o víkendech, porovnávali.
Překvapivě se emise nijak nelišily i když trucky o víkendech nejezdí.
Připomínám že dieselů je v USA minimum takže to na ně nelze svádět a ani na trucky.
Nejen svýho času = měříme i u nás a dneska = a je to blbý = třeba u výjezdů z tunelů a dalších frekventovanejch místech je to docela děs 8-s
Možná to tam odněkud fouká vítr = wole >😒]
Možná to tam odněkud fouká vítr = wole >😒]
protoze nakladaky emise zneskodnuji mnohem ucinneji nez osobaky
1 autobus vypusti asi tolik jedu, jako 10 beznej dyslovejch osobaku
1 autobus vypusti asi tolik jedu, jako 10 beznej dyslovejch osobaku
Uzavřením půlkilometrové silnice vedoucí středem města se fakt nic nevyřeší, akorát že se z toho stane v podstatě pěší zóna díky omezení jen pro Euro 6 a smog/doprava se přenese do okolních ulic.
Brawwwwo Hamburg, to je zase vejmysl >😁 >😁 >😁 :no: :no: :no:
Brawwwwo Hamburg, to je zase vejmysl >😁 >😁 >😁 :no: :no: :no:
proc pesi zona??
jen tam nebudou moc jezdit tema nejvetsima dyslovejma smradama a jedama vcetne euro5. jen nechapu proc do toho nehodili i euro 6, kdyz mezi euro5 a euro6 v realu zadnej velkej rozdil neni, snad az na posledni rok.
a benzinak tam bude moct i euro1, tedy pres 1/4 stoleti stara vykopavka, ale emisne oficielne lepsi nez 4 letej chrocht s euro5.
kazdej slusnej clovek jezdi benzinakem
a v nemecku je slusnejch lidi cim dal vic
jen tam nebudou moc jezdit tema nejvetsima dyslovejma smradama a jedama vcetne euro5. jen nechapu proc do toho nehodili i euro 6, kdyz mezi euro5 a euro6 v realu zadnej velkej rozdil neni, snad az na posledni rok.
a benzinak tam bude moct i euro1, tedy pres 1/4 stoleti stara vykopavka, ale emisne oficielne lepsi nez 4 letej chrocht s euro5.
kazdej slusnej clovek jezdi benzinakem
a v nemecku je slusnejch lidi cim dal vic
V tom případě jsem neslušnej >😁 >😁 >😁
Btw, chci vidět, až se například objeví studie škodlivosti starších benzinových motorů a jejich vliv na zdraví člověka/obyvatele dané oblasti či města, jak ti z vás, co teď kvičí blahem a dmou se nevím čím přesně nad tím, jak zaříznout nafťáky, jak budou následně argumentovat. Na to se fakt těším, stejně jako na argumenty, až se třeba za pět let prokáže, že se nedej bůh nic nezlepšilo. Proč? No prostě proto, že jedna jakákoliv ulice neexistuje ve vakuu, tudíž pro ty co by nechápali můj dvojsmysl, ten vzduch nad tou ulicí je pořád jeden a tentýž. A je úplně jedno, zda proudí od přístavu nebo do přístavu.
Btw, chci vidět, až se například objeví studie škodlivosti starších benzinových motorů a jejich vliv na zdraví člověka/obyvatele dané oblasti či města, jak ti z vás, co teď kvičí blahem a dmou se nevím čím přesně nad tím, jak zaříznout nafťáky, jak budou následně argumentovat. Na to se fakt těším, stejně jako na argumenty, až se třeba za pět let prokáže, že se nedej bůh nic nezlepšilo. Proč? No prostě proto, že jedna jakákoliv ulice neexistuje ve vakuu, tudíž pro ty co by nechápali můj dvojsmysl, ten vzduch nad tou ulicí je pořád jeden a tentýž. A je úplně jedno, zda proudí od přístavu nebo do přístavu.
WinDiesel
The Sportage now offers a wider range of engines, including Kia’s new ‘EcoDynamics+’ 2.0-liter ‘R’ diesel mild-hybrid powertrain. EcoDynamics+ supplements acceleration with power from a 48-volt battery, and extends engine-off time with a new Mild-Hybrid Starter-Generator unit.
The EcoDynamics+ diesel mild-hybrid system is paired with Kia’s Selective Catalytic Reduction (SCR) active emissions control technology, reducing CO2 emissions by up to 4% on the new Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP), and up to 7% on the New European Driving Cycle (NEDC).
The Sportage’s existing 1.7-liter CRDi (common-rail direct injection) diesel engine has been replaced with Kia’s efficient new 1.6-liter ‘U3’ CRDi engine, the cleanest diesel engine Kia has ever made. The new 1.6-liter diesel engine produces 115 or 136 ps, with higher-powered models available with all-wheel drive and seven-speed double-clutch transmission.
All powertrains are now fully compliant with the Euro 6d TEMP emissions standard.
The EcoDynamics+ diesel mild-hybrid system is paired with Kia’s Selective Catalytic Reduction (SCR) active emissions control technology, reducing CO2 emissions by up to 4% on the new Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP), and up to 7% on the New European Driving Cycle (NEDC).
The Sportage’s existing 1.7-liter CRDi (common-rail direct injection) diesel engine has been replaced with Kia’s efficient new 1.6-liter ‘U3’ CRDi engine, the cleanest diesel engine Kia has ever made. The new 1.6-liter diesel engine produces 115 or 136 ps, with higher-powered models available with all-wheel drive and seven-speed double-clutch transmission.
All powertrains are now fully compliant with the Euro 6d TEMP emissions standard.
WinDiesel
Ti všichni už přišli na trh s diesel hybridy nebo dokonce s plug-in diesel hybridy ...
SDA-CIA to vzala na vědomí a přidala do svých statistik kolonku ... >😒] Je to prostě realita.
SDA-CIA to vzala na vědomí a přidala do svých statistik kolonku ... >😒] Je to prostě realita.
Myslíš dyshybridní [odkaz] realita? >😁 >😒]
Vysvětlovat Ti humusáku sakra že se to píše s měkkým i asi nemá smysl, že (o pár příspěvků výše) - natvrdlým vyhovuje tvrdé y víc 😄 😄 😄
Už sis byl pro sociální dávky? Nebo to máš v ústavu zaplacené, přístup na internet a tak? >😁
Už sis byl pro sociální dávky? Nebo to máš v ústavu zaplacené, přístup na internet a tak? >😁
WinDiesel
Ještě bych podotkl že dieselelektrik na trhu přibývá výrazně rychlejším tempem než EV 😄 😄 😄 😄 😄
Má je i Renault na motorech 1,5 a 1,6 (48 V systém)
Má je Mercedes na motorech 2,0 (plug-in, 48 V systém)
Má je Volvo na motorech 2,0
Má je Jaguar na motorech 2,0
Nově je má Kia/Hyundai na motorech 2,0 (48 V systém)
Pravděpodobně je má nebo na nich pracuje i PSA a BMW a další ....
Má je i Renault na motorech 1,5 a 1,6 (48 V systém)
Má je Mercedes na motorech 2,0 (plug-in, 48 V systém)
Má je Volvo na motorech 2,0
Má je Jaguar na motorech 2,0
Nově je má Kia/Hyundai na motorech 2,0 (48 V systém)
Pravděpodobně je má nebo na nich pracuje i PSA a BMW a další ....
pendoch
Fakt by mě zajímalo co budou za 20 let dělat kamiony. Na elektrický kamiony aby byly stejně ekologický jak naftový budou za 30 let. Ono vyrábět elektřinu pomocí spalování uhlí a ropy tady na vidlákově v ČR moc ekologický není co?
Emisný systém nákladného auta by ti v osobáku zabral celý priestor pod kapotou, je viac stupňový a ma vysokú účinnosť v širokom rozsahu výkonu. Okrem toho väčšinu paliva minú na diaľnici. A posledných pár km z medzi skladu, to už môže dopraviť aj elektrika.
Ni eje to tak hrzné ale klepol si klinec po hlavičke. Emisný systém nákladného auta je dimenzovaný na prevádzku na inštalovaný výkon motora. U osobních vozidiel sa robí kompromis, lebo jazdia v praxi na zlomok instalovaného výkonu. Takže laicky sa stačí pozrieť na ten hrniec mezi nápravami ťahača dlhý meter a dimenzovaný 500 koní a urobiť z něho trebárs 40% pre 200k osobáku s 2,0L motorom... kam s tým, do kufru?
houmr
Take Nemecke rozhodnutie od stola, ktore neriesi podstatu situacie. Preto v historii prehrali dve vojny ( chvalabohu ) 😉
>😁 :yes😒br />
Jen bacha, teď se na tebe za ten příspěvek sletí typy jako Euro89, Hammu atp. a z tohoto vlákna se stane mela >😁 >😁 >😁
Obrovský přístav kde kotví obrovské lodě, často naftové které produkují miliony násobků všech dieselů, které můžou vůbec do města náhodou vjet?
jedna loď, které tam běžně kotví (a motory běží, i když stojí) má emise jako 5 milionů automobilů.
To snad není možný. Uvažuju o přesídlení. tenhle kontinent jde do kopru. Skopčáci začali po 80ti letech zase vyšilovat.
1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz]
4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA
5) ZÁCHRANA benzínového motoru spočívá v přestavbě na prověřený Český LPG [odkaz]
6) elektrická zásuvka pro ELEKTROMOBIL [odkaz] je v každé garáži a skoru každým rohu
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Užij si to celý ale jinak od 0:55 😄
Což takto spíš někomu zavázat střevíček? >😁 >😁 >😁
Poriešiť čistejšie emisie na lodi nebude problém, miesta je tam dosť a par ton hmotnosti tiež nie je problém, ale ako chcú doriešiť emisie lietadiel mi je záhadou.
[odkaz]
Viz hnup 16:59 :-!
co mas ve svy dutine lebecni??
to by lidi okolo padali jako mouchy