Severoněmecký přístav Hamburk se zasadí o čistotu ovzduší. Jako první město v zemi zakáže od 31. května v úsecích dvou ulic čtvrti Altona průjezd některým starším typům dieselových osobních a nákladních vozů.
Hamburg?
Obrovský přístav kde kotví obrovské lodě, často naftové které produkují miliony násobků všech dieselů, které můžou vůbec do města náhodou vjet?
jedna loď, které tam běžně kotví (a motory běží, i když stojí) má emise jako 5 milionů automobilů.
To snad není možný. Uvažuju o přesídlení. tenhle kontinent jde do kopru. Skopčáci začali po 80ti letech zase vyšilovat.
Ale lodě úředníky nezajímá, nemají kola a nejezdí po silnicích. I když pouze 10 tankéru/remorkéru udělá emise jako všechny auta na světe, tak problém je prostě auto, auto a jedině auto...
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
VŠECKO JE TO JEN POLITIKA SOUDRUZi
1) ČEZko se chce zbavit starých aut a nové palivo E10 (2019) zničí starý benzínový motory do rv 2004 [odkaz]
2) Mamamerkl chce zbavit Germánii Dízlů [odkaz] kterých se problém E10 netýká...
3) Biosložka je produkt z Žlutého sajrajtu neboli Řepky olejky kterou v ČEZku pěstuje nejvíce ejdžnt Bureš [odkaz]
4) CNG je stlačený zemní plyn který se nejvíce dováží [odkaz] odkud? ... no přeci z RUSKA
5) ZÁCHRANA benzínového motoru spočívá v přestavbě na prověřený Český LPG [odkaz]
6) elektrická zásuvka pro ELEKTROMOBIL [odkaz] je v každé garáži a skoru každým rohu
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
Pokiaľ viem, tak tie veľké lode ťahajú do prístavu remorkéry, práve kvôli zníženiu emisií v meste. Existuje (tuším v Komárne sa vyrába) remorkér, ktorý je poháňaný plynom (LNG), práve na použitie vlečenia veľkých lodí do prístavu.
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
Kamaráde, jsi mimo, ten remorkér pořád táhne stejnou hmotnost .... a motory má stejně emisně neregulované jako motory velkých lodí. Faktem je že ovzduší v Hamburgu MUSÍ lodní doprava ovlivňovat, všechny lodě jezdí na mazut nebo na těžký topný olej.
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
Kde berieš tú istotu, že emisie lodí nik nereguluje? Už sa predalo aj par zaoceánskych lodí na LNG. Ale na rozdiel od aut, je ich životný cyklus oveľa dlhší obmena potrvá desaťročia a hlavne keď už bude určité percento lodi "čisté" tak si určite niektoré prístavy začnú klásť podmienky.
Poriešiť čistejšie emisie na lodi nebude problém, miesta je tam dosť a par ton hmotnosti tiež nie je problém, ale ako chcú doriešiť emisie lietadiel mi je záhadou.
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
Lod nema emisie ako 5 milionov automobilov. Najvacsie kontajnerove lode sveta Emma-Maersk dlhe 400m spotrebuju 14380L nafty za hodinu, t.j. ako 480 kamionov (ratal som 30L/h). Ale odvezu kontajnery ako 7400 kamionov (14770 TEU). Dalsia vec je ze ta lod nejazdi v uliciach Hamburgu.
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
To si jako opravdu myslíš že smog odletí vždy do moře, to je nějaký fyzikální zákon wole? Jsi opravdu tak d-e-m-e-n-t-n-í nebo tady chceš svojí hloupostí za každou cenu exhibovat?
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
Chlapi, nechajte ho....... On si mysli, ze ked ten dym nevidi je to ok. Hammunasakra si to pekne spapa napr. v rybickach a ako si prsty oblize, ze ake chutne ;-)
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
fakt chces tvrdit, ze jestli ten motor v pristavu vubec bezi, tak ze bezi na plnej vykon, jako kdyz v prostred oceanu jede plnou parou vpred??
co mas ve svy dutine lebecni??
Re: DÍZL JE PRASEČINA a 2019 končí v ČR NATURAL 95 = E5%
jestli motor neni vypnutej a jede na volnoveh, tak jasne ze ma vetsi emise nez treba jedno auto, ale nez 5mil aut jak tvrdi fostek??
to by lidi okolo padali jako mouchy
Sláva - uzavřením 2 ulic se vyřeší emisní problémy Hamburgu.
Svého času měřili v USA emise NOx a pevných částic.
Měřili v týdnu a o víkendech, porovnávali.
Překvapivě se emise nijak nelišily i když trucky o víkendech nejezdí.
Připomínám že dieselů je v USA minimum takže to na ně nelze svádět a ani na trucky.
Re: Sláva - uzavřením 2 ulic se vyřeší emisní problémy Hambu
Uzavřením půlkilometrové silnice vedoucí středem města se fakt nic nevyřeší, akorát že se z toho stane v podstatě pěší zóna díky omezení jen pro Euro 6 a smog/doprava se přenese do okolních ulic.
Brawwwwo Hamburg, to je zase vejmysl >:D >:D >:D:no::no::no:
Re: Sláva - uzavřením 2 ulic se vyřeší emisní problémy Hambu
proc pesi zona??
jen tam nebudou moc jezdit tema nejvetsima dyslovejma smradama a jedama vcetne euro5. jen nechapu proc do toho nehodili i euro 6, kdyz mezi euro5 a euro6 v realu zadnej velkej rozdil neni, snad az na posledni rok.
a benzinak tam bude moct i euro1, tedy pres 1/4 stoleti stara vykopavka, ale emisne oficielne lepsi nez 4 letej chrocht s euro5.
kazdej slusnej clovek jezdi benzinakem
a v nemecku je slusnejch lidi cim dal vic
Re: Sláva - uzavřením 2 ulic se vyřeší emisní problémy Hambu
V tom případě jsem neslušnej >:D >:D >:D
Btw, chci vidět, až se například objeví studie škodlivosti starších benzinových motorů a jejich vliv na zdraví člověka/obyvatele dané oblasti či města, jak ti z vás, co teď kvičí blahem a dmou se nevím čím přesně nad tím, jak zaříznout nafťáky, jak budou následně argumentovat. Na to se fakt těším, stejně jako na argumenty, až se třeba za pět let prokáže, že se nedej bůh nic nezlepšilo. Proč? No prostě proto, že jedna jakákoliv ulice neexistuje ve vakuu, tudíž pro ty co by nechápali můj dvojsmysl, ten vzduch nad tou ulicí je pořád jeden a tentýž. A je úplně jedno, zda proudí od přístavu nebo do přístavu.
Diesel hybridy jdou na trh, Kia & Hyundai se přidávají
The Sportage now offers a wider range of engines, including Kia’s new ‘EcoDynamics+’ 2.0-liter ‘R’ diesel mild-hybrid powertrain. EcoDynamics+ supplements acceleration with power from a 48-volt battery, and extends engine-off time with a new Mild-Hybrid Starter-Generator unit.
The EcoDynamics+ diesel mild-hybrid system is paired with Kia’s Selective Catalytic Reduction (SCR) active emissions control technology, reducing CO2 emissions by up to 4% on the new Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP), and up to 7% on the New European Driving Cycle (NEDC).
The Sportage’s existing 1.7-liter CRDi (common-rail direct injection) diesel engine has been replaced with Kia’s efficient new 1.6-liter ‘U3’ CRDi engine, the cleanest diesel engine Kia has ever made. The new 1.6-liter diesel engine produces 115 or 136 ps, with higher-powered models available with all-wheel drive and seven-speed double-clutch transmission.
All powertrains are now fully compliant with the Euro 6d TEMP emissions standard.
Mercedes, Kia/Hyundai, Volkswage, Land Rover, Jaguar, Volvo
Ti všichni už přišli na trh s diesel hybridy nebo dokonce s plug-in diesel hybridy ...
SDA-CIA to vzala na vědomí a přidala do svých statistik kolonku ... >:-[] Je to prostě realita.
Re: Mercedes, Kia/Hyundai, Volkswage, Land Rover, Jaguar, Vo
Vysvětlovat Ti humusáku sakra že se to píše s měkkým i asi nemá smysl, že (o pár příspěvků výše) - natvrdlým vyhovuje tvrdé y víc :-):-):-)
Už sis byl pro sociální dávky? Nebo to máš v ústavu zaplacené, přístup na internet a tak? >:D
Ještě bych podotkl že dieselelektrik na trhu přibývá výrazně rychlejším tempem než EV :-):-):-):-):-)
Má je i Renault na motorech 1,5 a 1,6 (48 V systém)
Má je Mercedes na motorech 2,0 (plug-in, 48 V systém)
Má je Volvo na motorech 2,0
Má je Jaguar na motorech 2,0
Nově je má Kia/Hyundai na motorech 2,0 (48 V systém)
Pravděpodobně je má nebo na nich pracuje i PSA a BMW a další ....
Fakt by mě zajímalo co budou za 20 let dělat kamiony. Na elektrický kamiony aby byly stejně ekologický jak naftový budou za 30 let. Ono vyrábět elektřinu pomocí spalování uhlí a ropy tady na vidlákově v ČR moc ekologický není co?
Emisný systém nákladného auta by ti v osobáku zabral celý priestor pod kapotou, je viac stupňový a ma vysokú účinnosť v širokom rozsahu výkonu. Okrem toho väčšinu paliva minú na diaľnici. A posledných pár km z medzi skladu, to už môže dopraviť aj elektrika.
Ni eje to tak hrzné ale klepol si klinec po hlavičke. Emisný systém nákladného auta je dimenzovaný na prevádzku na inštalovaný výkon motora. U osobních vozidiel sa robí kompromis, lebo jazdia v praxi na zlomok instalovaného výkonu. Takže laicky sa stačí pozrieť na ten hrniec mezi nápravami ťahača dlhý meter a dimenzovaný 500 koní a urobiť z něho trebárs 40% pre 200k osobáku s 2,0L motorom... kam s tým, do kufru?