Re: Twl "nová technika" teď znamená i přelaďěný tříválec.. s
Je tam třeba AndroidAuto... to mi přijde fajn, u těhle prdítek, kde si navi nikdo nekoupí. V tom základu na 3,5" displeji to musí být docela zážitek >:-[]
pritom podobne velka 106tka kedysi ponukla aj 1,6tku .. ach jo... cele zle... pritom sa vsadim ze ten utahany liter s 90Nm nezozerie pri zatazi menej ako nejaka 1,2ka v pande... ale tak ok ... aspon sa preda viac pand.. picant a pod ;-)
Podobně velká 106 by dnes byla o pěkný kus větší...Jen tak mimochodem, i ta stošestka byla delší, než 108, takže dnes by lezla spíš do zelí 208. Zkus u toho psaní blábolů aspoň občas myslet...
Uvaha by bola vecna, nebyt faktu, ze 108 je auto s inym zameranim ako bola 106. Ono je okrem ineho o 20 cm krasie co je rozdiel triedy, ze. :-)
106 spolu s 206 maju nastupcu v 208 a nemam pocit, ze by ta nemala adekvatne motorizacie. 108 je mestske super mini a tazko bude u takeho auta niekomu chybat 1.6.
1,2 je skoda, ale ked ju vyradili tak najskor nebol zaujem...
Tak třeba to bude tím, že o 108 moc velký zájem není celkově, když nepočítám Česko (1-4/2018 jen 27 ks), tak v EU cca 16 tis aut za 1Q 2018. C1 má 15tis ks a Aygo je na tom lépe 26tis ks.... ;-\
Tady celkem cca 57tis ks za Q1 2018, ale není se čemu divit "Koncernová trojčata" jsou na tom ještě hůře, jen kolem 38tis ks. Takže tahle třída celkem nic moc... ;-)
tu ľahkú modernizáciu nevidím, tureckí a český japonci tu veľmi nezapracovali. Japonec pozná iba tvrdý plast, holý plech a maximálne nepohodlné sedadlá. Motor z krovinorezu a tlmiče zo sušičky, kam sme sa to dostali :-!