Novinky
To je úvaha a kdyby byla 206ka,tak by lezla do zelí 308ce. >😁. Od té doby co Topper přestal ulítávat na Peugeotu, tak jakoby dostal rozum.
pritom podobne velka 106tka kedysi ponukla aj 1,6tku .. ach jo... cele zle... pritom sa vsadim ze ten utahany liter s 90Nm nezozerie pri zatazi menej ako nejaka 1,2ka v pande... ale tak ok ... aspon sa preda viac pand.. picant a pod 😉
Tak třeba to bude tím, že o 108 moc velký zájem není celkově, když nepočítám Česko (1-4/2018 jen 27 ks), tak v EU cca 16 tis aut za 1Q 2018. C1 má 15tis ks a Aygo je na tom lépe 26tis ks.... ;-\
Tady celkem cca 57tis ks za Q1 2018, ale není se čemu divit "Koncernová trojčata" jsou na tom ještě hůře, jen kolem 38tis ks. Takže tahle třída celkem nic moc... 😉
Tady celkem cca 57tis ks za Q1 2018, ale není se čemu divit "Koncernová trojčata" jsou na tom ještě hůře, jen kolem 38tis ks. Takže tahle třída celkem nic moc... 😉
Je tam třeba AndroidAuto... to mi přijde fajn, u těhle prdítek, kde si navi nikdo nekoupí. V tom základu na 3,5" displeji to musí být docela zážitek >😒]
Pokud sis nevšiml, tak třídy jsi nejprve pomichal ty, ale možná nechápeš ani svůj vlastní text.
tu ľahkú modernizáciu nevidím, tureckí a český japonci tu veľmi nezapracovali. Japonec pozná iba tvrdý plast, holý plech a maximálne nepohodlné sedadlá. Motor z krovinorezu a tlmiče zo sušičky, kam sme sa to dostali :-!
Boli, na strane druhej sa pozri aké motory ponúkajú konkurenčný prckovia a zistíme, že 106 nevybočuje z rady…
106 spolu s 206 maju nastupcu v 208 a nemam pocit, ze by ta nemala adekvatne motorizacie. 108 je mestske super mini a tazko bude u takeho auta niekomu chybat 1.6.
1,2 je skoda, ale ked ju vyradili tak najskor nebol zaujem...