Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
apalucha
1
Dle dokumentace v Service Boxu Peugeot mám v P407 2,0 Hdi motor s označením DW10BTED4, RHR, který splňuje emisní předpis EURO 5. Část VIN kodu je ...36ERHF...Takže těch variant je asi více než zmiňované v článku....
mbrzda
1
Přesně. Já mám RHR ještě bez FAP....
3_diamanty
206-tku s HDI 2.0 66kw si kedysi kupil jeden moj spoluziak ( boze to bola zavist >😁 aj ked dnes uz netusim preco.. pretoze voci nasej vtedajsej felde mi to prislo ako miniauto bez kufra )... neskor presedlal na C3 1,6 HDi s 80kw ( male delo v plnke ) ktory mal skoro az dodnes ( ale tu mal furt nieco s tym a tak uz radsej dodizloval ) ... no a dnes uz jazdi benzinom .. predosla honda civic 1,8.... a konecne sa za jazdy aj usmieva .. benzin je benzin ( alebo mozno za to moze aj logo honda ) :yes:
Chtěl jsi tím blábolem něco říct a nebo tě jen přepadl slovní průjem?
No, žádné překvapení. Japonská technika je prostě lepší, než francouzská... :-!
Ado, ty nemůžeš překousnout fakt, že PSA dieselu se může rovnat max Mercedes. Tvoje PD ani náhodou. PD se může rovnat jen s japonským dieselem.
Cenzura? Ještě ve čtvrtek jsem měl více kladných, než záporných palců... Nicméně - i kdybyste se upalcovali, na pravdivosti toho mého tvrzení to nic nezmění. :-!
mariov8
Provozoval jsem před nějakou dobou Citroen C5 s motorem DW12BTED4, fenomenální auto a motor. Sice to proti mercedesu E moc nechtělo zatáčet, ale zase to jezdilo za 6,5L. Bylo v tom ticho a jelo to jak to pověstné "píchlé prase". Za celou dobu s tím nic nebylo.
Tak předokolka nebude nikdy zatáčet jako zadokolka = to neni o značce
Měl sem drobný zkušenosti s třema C5 = poslední 2.2 HDi prodaná relativně nedávno = a bajky o nezatáčení sem nikdy nepochopil
Měl sem drobný zkušenosti s třema C5 = poslední 2.2 HDi prodaná relativně nedávno = a bajky o nezatáčení sem nikdy nepochopil
Tak samozřejmě je to dané koncepcí, ale ta C5 to dávala extrémně najevo. Nejspíše to bylo ještě zvýrazněno tím, že to v podstatě byl liftback (v poslední generaci čistokrevný sedan). Kombi vyšší střední třídy se zadním pohonem je proti tomu prakticky ideálně vyvážené vozidlo. Éčko kombi je o 150kg těžší než sedan a většina té hmotnosti je vzadu.
potom prečo majú niektoré FWD lepší čas na NS ako RWD ?
Moc sa autám nerozumiem tak sa pýtam. 😄
Moc sa autám nerozumiem tak sa pýtam. 😄
Prečo potom? 😄
A prečo nie? 😉
To je asi jako že nižší těžiště je líp = jednoznačně. Ale určitě existuje auto s vyššim těžištěm který je rychlejší 😄
A prečo nie? 😉
To je asi jako že nižší těžiště je líp = jednoznačně. Ale určitě existuje auto s vyššim těžištěm který je rychlejší 😄
Nojo, to by ses totiz obcas musel svizt normalnim autem, abys pochopil, ze ten citron byl krap. A nepis nic o tom hybridnim Geely, nebo cim to jezdis.
A proboha, hlavne noc nepis o stary A4 s multitronikem. Ale uz je asi pozde..😊
A proboha, hlavne noc nepis o stary A4 s multitronikem. Ale uz je asi pozde..😊
No a to je přesně vono = tyhle pindy nechápu = dík za výbornej příklad :yes: 😄
Neni zac. Moje teziste je i tvoje teziste.
Já jsem si vybetonoval v autě podlahu, abych snížil těžiště. Teď mám auto jako motokáru.
Já to na autě vyřešil olověnou deskou. Když jsem byl v tom, rovnou jsem celý rodině upravil kola, velkej olověnej ingot dole v rámovym trojuhelníku u středu. Starší holka teď jezdí v zatáčkách až kilo, a ještě se jí snížila spotřeba (míň papá a je taková celá skromnější). Ještě ko*** musim upravit, má těžiště zbytečně vysoko.
Já když chci něco lepší = tak si to koupim. Zkus to taky někdy = docela doporučuju :yes: 😄
Já tušil, že jen to nejlepší je pro tebe dost dobré. Konečně si tě dokážu představit..
[odkaz]
Já sem chudej, zkusit to nemůžu.
[odkaz]
Já sem chudej, zkusit to nemůžu.
To je sakra nepříjemná kombinace = k tomu bejt eště chudej 😄
Přesně. Krásnej, chytrej, vtipnej, sečtělej, empatickej, distingovanej, abnormálně fyzicky disponovanej v oblasti zakončení močové trubice.. a ještě chudej. Peklo.
Existuje zaměstnání pro krásný, chytrý, vtipný, sečtělý, empatický, distingovaný, abnormálně fyzicky disponovaný v oblasti zakončení močový trubice [odkaz] v tom filmu měli profíci z oboru Porsche a Ferrari atp. 😉
Práce a zábava v jednom = ideál :yes: 😄
Taky to tak mám = i když z toho je jen Toyota hybrid >😒]
Práce a zábava v jednom = ideál :yes: 😄
Taky to tak mám = i když z toho je jen Toyota hybrid >😒]
ja uz som na stage2: odrezal som strechu aj so stlpikmi a vyhodil sedacky, takze vsetci sedime pekne na podlahe, a tesime sa ako sa ta nasa fabia junior bezpecne zaradi na dialnici do premavky.
To už mi přijde moc, taky jsem o tom přemejšlel.. ale pak jsem si to v Malování nasimuloval a vyšlo mi, že by to auto jezdilo až moc rychle = furt bych musel brzdit a žralo by to kotouče a destičky.
Spíš mě napadlo sundat kola, to by těžišti taky dost pomohlo.
Spíš mě napadlo sundat kola, to by těžišti taky dost pomohlo.
Ada je zase tady
jen se mu občas lámou vačky, chutnají mu vířivé klapky a v porovnání s TDI PD žere jak ruský pásák. :no:
Beefcake
Presne tak, niet nad poctive sadze. Na taketo "poctive" motory mam v priemere stastie v podstate kazdy den pri parminutovej ceste do prace - vzdy jedno jedno,dve auta predomnou. Rovnomerne rozdelene medzi TDI a HDI, okrajovo aj TDCi. Dym bud cierny alebo priam sivy ako popol (jaj pardon, to bol vlastne Golf TDI, asi 4.gen). Vonku 30st, chlapec v slnecnych okuliaroch si vetra vsetkymi 4 oknami a tym za nim ostava iba vnutorny okruh. Niet nad poctive Euro3...
Mitan3
Ahoj,rád bych poprosil o článek o dalším skvělém francouzskem dieslu-2.0dCi(pokud možno i s obrazky-jak vypada a funguje chlazeni a dochlazovani turba,egr,vyv.hridele atd.)předem díky