Ojetiny
sachs800
8
Ado, ty nemůžeš překousnout fakt, že PSA dieselu se může rovnat max Mercedes. Tvoje PD ani náhodou. PD se může rovnat jen s japonským dieselem.
Přejít do diskuze
KANKUNEN
Já jsem si vybetonoval v autě podlahu, abych snížil těžiště. Teď mám auto jako motokáru.
speedfred
potom prečo majú niektoré FWD lepší čas na NS ako RWD ?
Moc sa autám nerozumiem tak sa pýtam. 😄
Moc sa autám nerozumiem tak sa pýtam. 😄
mariov8
Provozoval jsem před nějakou dobou Citroen C5 s motorem DW12BTED4, fenomenální auto a motor. Sice to proti mercedesu E moc nechtělo zatáčet, ale zase to jezdilo za 6,5L. Bylo v tom ticho a jelo to jak to pověstné "píchlé prase". Za celou dobu s tím nic nebylo.
3_diamanty
206-tku s HDI 2.0 66kw si kedysi kupil jeden moj spoluziak ( boze to bola zavist >😁 aj ked dnes uz netusim preco.. pretoze voci nasej vtedajsej felde mi to prislo ako miniauto bez kufra )... neskor presedlal na C3 1,6 HDi s 80kw ( male delo v plnke ) ktory mal skoro az dodnes ( ale tu mal furt nieco s tym a tak uz radsej dodizloval ) ... no a dnes uz jazdi benzinom .. predosla honda civic 1,8.... a konecne sa za jazdy aj usmieva .. benzin je benzin ( alebo mozno za to moze aj logo honda ) :yes:
Ada je zase tady
jen se mu občas lámou vačky, chutnají mu vířivé klapky a v porovnání s TDI PD žere jak ruský pásák. :no:
mariov8
Tak samozřejmě je to dané koncepcí, ale ta C5 to dávala extrémně najevo. Nejspíše to bylo ještě zvýrazněno tím, že to v podstatě byl liftback (v poslední generaci čistokrevný sedan). Kombi vyšší střední třídy se zadním pohonem je proti tomu prakticky ideálně vyvážené vozidlo. Éčko kombi je o 150kg těžší než sedan a většina té hmotnosti je vzadu.
apalucha
Dle dokumentace v Service Boxu Peugeot mám v P407 2,0 Hdi motor s označením DW10BTED4, RHR, který splňuje emisní předpis EURO 5. Část VIN kodu je ...36ERHF...Takže těch variant je asi více než zmiňované v článku....
speedfred
aha ,potom prečo voľakedy kedysi dakujem za osvetu.
Vysvetlili mi to už kolegovia nižšie Joab a Kankunen >😁 >😁 :yes:
Vysvetlili mi to už kolegovia nižšie Joab a Kankunen >😁 >😁 :yes:
Hammunasakra
No a to je přesně vono = tyhle pindy nechápu = dík za výbornej příklad :yes: 😄
Hammunasakra
Tak předokolka nebude nikdy zatáčet jako zadokolka = to neni o značce
Měl sem drobný zkušenosti s třema C5 = poslední 2.2 HDi prodaná relativně nedávno = a bajky o nezatáčení sem nikdy nepochopil
Měl sem drobný zkušenosti s třema C5 = poslední 2.2 HDi prodaná relativně nedávno = a bajky o nezatáčení sem nikdy nepochopil
Ada je zase tady
No, žádné překvapení. Japonská technika je prostě lepší, než francouzská... :-!
Ada je zase tady
Cenzura? Ještě ve čtvrtek jsem měl více kladných, než záporných palců... Nicméně - i kdybyste se upalcovali, na pravdivosti toho mého tvrzení to nic nezmění. :-!
Mitan3
Ahoj,rád bych poprosil o článek o dalším skvělém francouzskem dieslu-2.0dCi(pokud možno i s obrazky-jak vypada a funguje chlazeni a dochlazovani turba,egr,vyv.hridele atd.)předem díky
Sob
Článek je o motorech s Euro4/5 né 3. Příště jdi plakat za majitelem ať si dá auto do pořádku. Nebo jezdit imrvére na vnitřní okruh, jak se tu stále traduje. :-!
Hammunasakra
Existuje zaměstnání pro krásný, chytrý, vtipný, sečtělý, empatický, distingovaný, abnormálně fyzicky disponovaný v oblasti zakončení močový trubice [odkaz] v tom filmu měli profíci z oboru Porsche a Ferrari atp. 😉
Práce a zábava v jednom = ideál :yes: 😄
Taky to tak mám = i když z toho je jen Toyota hybrid >😒]
Práce a zábava v jednom = ideál :yes: 😄
Taky to tak mám = i když z toho je jen Toyota hybrid >😒]
Joab
Přesně. Krásnej, chytrej, vtipnej, sečtělej, empatickej, distingovanej, abnormálně fyzicky disponovanej v oblasti zakončení močové trubice.. a ještě chudej. Peklo.
Joab
To už mi přijde moc, taky jsem o tom přemejšlel.. ale pak jsem si to v Malování nasimuloval a vyšlo mi, že by to auto jezdilo až moc rychle = furt bych musel brzdit a žralo by to kotouče a destičky.
Spíš mě napadlo sundat kola, to by těžišti taky dost pomohlo.
Spíš mě napadlo sundat kola, to by těžišti taky dost pomohlo.
simon_sez
ja uz som na stage2: odrezal som strechu aj so stlpikmi a vyhodil sedacky, takze vsetci sedime pekne na podlahe, a tesime sa ako sa ta nasa fabia junior bezpecne zaradi na dialnici do premavky.
Beefcake
Presne tak, niet nad poctive sadze. Na taketo "poctive" motory mam v priemere stastie v podstate kazdy den pri parminutovej ceste do prace - vzdy jedno jedno,dve auta predomnou. Rovnomerne rozdelene medzi TDI a HDI, okrajovo aj TDCi. Dym bud cierny alebo priam sivy ako popol (jaj pardon, to bol vlastne Golf TDI, asi 4.gen). Vonku 30st, chlapec v slnecnych okuliaroch si vetra vsetkymi 4 oknami a tym za nim ostava iba vnutorny okruh. Niet nad poctive Euro3...
Hammunasakra
Já když chci něco lepší = tak si to koupim. Zkus to taky někdy = docela doporučuju :yes: 😄
Hammunasakra
Nojo nízký těžiště výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti [odkaz] o tom žádná 😉
Hammunasakra
Prečo potom? 😄
A prečo nie? 😉
To je asi jako že nižší těžiště je líp = jednoznačně. Ale určitě existuje auto s vyššim těžištěm který je rychlejší 😄
A prečo nie? 😉
To je asi jako že nižší těžiště je líp = jednoznačně. Ale určitě existuje auto s vyššim těžištěm který je rychlejší 😄
Joab
Já tušil, že jen to nejlepší je pro tebe dost dobré. Konečně si tě dokážu představit..
[odkaz]
Já sem chudej, zkusit to nemůžu.
[odkaz]
Já sem chudej, zkusit to nemůžu.
Joab
Já to na autě vyřešil olověnou deskou. Když jsem byl v tom, rovnou jsem celý rodině upravil kola, velkej olověnej ingot dole v rámovym trojuhelníku u středu. Starší holka teď jezdí v zatáčkách až kilo, a ještě se jí snížila spotřeba (míň papá a je taková celá skromnější). Ještě ko*** musim upravit, má těžiště zbytečně vysoko.
Joab
Nojo, to by ses totiz obcas musel svizt normalnim autem, abys pochopil, ze ten citron byl krap. A nepis nic o tom hybridnim Geely, nebo cim to jezdis.
A proboha, hlavne noc nepis o stary A4 s multitronikem. Ale uz je asi pozde..😊
A proboha, hlavne noc nepis o stary A4 s multitronikem. Ale uz je asi pozde..😊