Testy
Ale i když jsou parametry opravdu velice dobré a dvoulitr se u XC60 dá ještě skousnout, tak, jsem stejně zastáncem toho, že takový vrcholný model by měl mít větší motor, nějaký pěkný okolotřílitrový šestiválec, baterky nechat maximálně na starter, a bylo by to lehčí, hbitější a určitě ani ne o moc užranější. Ano dá se s tím jezdit za pár, dá se s tím popojíždět bez motoru jen na elektro, ale stejně pokud vyjedu o něco dál, jede i spalovák.
Jen pro porovnání (a teď mě ukamenují další z vás kvůli naftě) X3 M40d má 240Kw, zrychlení pod 5s (4,9) a spotřeba v normálním provozu také bude únosná.
na to jak jsem "mladý" si přijdu na nově nabraný směr aut starý. Motory jak kombinace motorů z RC modelu a B segmentu devadesátých let (elektro+dvoulitr), samý asistent, aby se náhodou někdo trefil na silnici, za chvíli to bude určovat i kdy se má člověk vyprázdnit, jinak to nepojede dál. Převodovky k pláči, ale stejně to spousta lidí bude obhajovat (viz CVT u Subaru a jiných).
Pořád tu ta možnost je, ale mám pocit že "normální" auto s "normálním" motorem, třemi pedály a fofrklackem, bez zbytečností, co mi v autě diktují co smím a co ne, bude v budoucnu nemalému množství lidí chybět.
PS: Jinak se mi XC60 opravdu líbí a Volva jsem měl vždy rád
Jen pro porovnání (a teď mě ukamenují další z vás kvůli naftě) X3 M40d má 240Kw, zrychlení pod 5s (4,9) a spotřeba v normálním provozu také bude únosná.
na to jak jsem "mladý" si přijdu na nově nabraný směr aut starý. Motory jak kombinace motorů z RC modelu a B segmentu devadesátých let (elektro+dvoulitr), samý asistent, aby se náhodou někdo trefil na silnici, za chvíli to bude určovat i kdy se má člověk vyprázdnit, jinak to nepojede dál. Převodovky k pláči, ale stejně to spousta lidí bude obhajovat (viz CVT u Subaru a jiných).
Pořád tu ta možnost je, ale mám pocit že "normální" auto s "normálním" motorem, třemi pedály a fofrklackem, bez zbytečností, co mi v autě diktují co smím a co ne, bude v budoucnu nemalému množství lidí chybět.
PS: Jinak se mi XC60 opravdu líbí a Volva jsem měl vždy rád
Cesta směrem k autonomním autům se rýsuje u Volva dost jasně, ta vize 2020 bez toho není možná (i tak je podle mě vize "0 mrtvých nebo těžce raněných v nových vozech Volvo v roce 2020" utopie).
Jinak... SUV od Volva není právě cílovka pro lidi hledající mechanické auto se třemi pedály, proti modernímu 8st. HDM tady celkem nemám námitky. Horší je, když se nedostane do Z4 (viz diskuse vedle, zatím pro R6).
Jinak... SUV od Volva není právě cílovka pro lidi hledající mechanické auto se třemi pedály, proti modernímu 8st. HDM tady celkem nemám námitky. Horší je, když se nedostane do Z4 (viz diskuse vedle, zatím pro R6).
Utopie to samozrejme je. Ani Volvo to nezvladne kdyz napalis ve 250kmh do betonovy zdi. Nebo nekdo jiny v teto rychlosti do tveho Volva. To proste nejde vyresit (tedy jde, ale vsechna auta na silnici by musela byt plne autonomni bez volantu a to nejde do r. 2020)
Ale pokud vyradis !extremni! pripady, za ktere mohou ostatni + pripady, ktere je doslova nemozne vyresit ... ja myslim, ze je 0 mrtvych a tezce zranenych v podstate velice realne dosazitelne.
Ale pokud vyradis !extremni! pripady, za ktere mohou ostatni + pripady, ktere je doslova nemozne vyresit ... ja myslim, ze je 0 mrtvych a tezce zranenych v podstate velice realne dosazitelne.
Je možný, že tě nenechá jet 250, ale jen 200... a pak tě nenechá to napálit do betonové zdi. Co samozřejmě nemá pod kontrolou jsou třeba kamiony v protisměru...
Fakt je, že spousta jízdních asistentů má třeba problém s předjížděním, kdy se blížíš k předjížděnému autu třeba +50km/h a dostaneš se na vzdálenost, kdy už bys to neubrzdil... to jsou situace, které jsou pro automat dost neřešitelné. Holt je potřeba tak nepředjíždět.
Fakt je, že spousta jízdních asistentů má třeba problém s předjížděním, kdy se blížíš k předjížděnému autu třeba +50km/h a dostaneš se na vzdálenost, kdy už bys to neubrzdil... to jsou situace, které jsou pro automat dost neřešitelné. Holt je potřeba tak nepředjíždět.
0 mrtvych ve vozech Volvo do 2020 davno ve Volvu odvolali
Nějaký zdroj? Jejich stránky jsou toho plné a Google najde jen stovky článků o senzačním cíli. Asi je teď napříč automobilkami velice módní vydávat jeden nesmyslný slib za druhým, jen aby byl v tichosti odvolán.
Spotřeba reálná je na 500% . Jestli něco Volvu chybí je R5d. I v tom hybridu by se hodil, po dálnici by ten motor auto utáhl za normálnější spotřebu a pak by se našli i reální kupci. Benzínový hybrid má smysl ve městě pro maminy, ale tam není třeba 400 koní. I tak by se měli v Toyotě zamyslet, proč umí Volvo hybrid, který není řidičsky otravný.
S XC90 T8 jsem jezdil delší víkend, tedy tři dny popojížděčky po městě a jeden den cca 350km (50% dálnice rychlostí 150km/h tempomat, 20% město a zbytek okresky kolem 110km/h s předjížděním) a celkovou spotřebu jsem měl 8 (nabíjel jsem každý den). A ta delší cesta vyšla na 8,8l. Mimochodem A6 3,0 tdi to jede kolem 8,5. Superb 2,0 TSI kolem 10-11 a Kodiaq 2,0 TDI kolem 9. Takže na krabici pro 7 lidí podle mého velmi dobrý výkon. Určitě nepojede dieselové V6 za méně a tím myslím tu kombinaci. Ve městě je to opravdu jinde a jezdil bych za méně než 5litrů.
Nechápu stížnosti na brzdový pedál, na to si zvykne každý řidič zvyklý střídat auta.
Co bylo příšerný je jednoznačně řízení, pak to konkrétní auto vypínalo asistent držení se čar ve 130km/h a pak teda ten podvozek. Jako to, že se to jednou chová dost přetáčivě a ve velmi podobný situaci neprosto nedotáčivě bych ještě u krabice na rozvážení dětí do školy bral jako dobrej vtip, ale celkové naladěni mi nesedělo. Auto bylo dost tvrdý a nijak zázračně ani nesedělo.
Každopádně na tom autě mě ten hybrid bavil asi ze všeho nejvíc a určitě bych to radši než obyčejnou verzi.
Nechápu stížnosti na brzdový pedál, na to si zvykne každý řidič zvyklý střídat auta.
Co bylo příšerný je jednoznačně řízení, pak to konkrétní auto vypínalo asistent držení se čar ve 130km/h a pak teda ten podvozek. Jako to, že se to jednou chová dost přetáčivě a ve velmi podobný situaci neprosto nedotáčivě bych ještě u krabice na rozvážení dětí do školy bral jako dobrej vtip, ale celkové naladěni mi nesedělo. Auto bylo dost tvrdý a nijak zázračně ani nesedělo.
Každopádně na tom autě mě ten hybrid bavil asi ze všeho nejvíc a určitě bych to radši než obyčejnou verzi.
Parada, najedu na dalnici, za chvili zakonite vybiju baterku, turbomotor si rekne o dvanact litru a ja mam pritom auto s padesatilitrovou nadrzu, takze efektivnim dojezdem cca trista kilometru. A pak se lidi divi kolik prodaji Nemci dieselu.
Presne, lebo SUV sa každý kupuje ako hltač diaľničných kilometrov a k mestu sa priblíži tak raz za mesiac.
Realita plug-in? Úplně vybírá baterka, průměrná (s důrazem na slovo průměrná) rychlost 130km/h a reálná (opět s důrazem) spotřeba 7,2l. BMW 330e
Trasa Ostrava-Praha (-17 st Celsia v Ostravě při vyjeti)
Trasa Ostrava-Praha (-17 st Celsia v Ostravě při vyjeti)
Takze to zhrniem.
Pekne auto so silnym motorom. Ale tazke, poriadne ide iba rovno a je to predokolka s problemovou trakciou. Za premiove ceny.
Pekne auto so silnym motorom. Ale tazke, poriadne ide iba rovno a je to predokolka s problemovou trakciou. Za premiove ceny.
Rád bych věděl jak se tam vzalo těch 640 Nm / 2200 - 4800 ot. Spalovák má 400 Nm, elektromotor na klice 150 Nm, a ty navíc udrží maximálně do 2160 ot. Dělá si z nás někdo legraci ?
S kazdou dalsi modernizaci to sidi stale vic. Ted uz nedavaji ani odhlucneni pod kapotu. Do roka vymeni vzpery za tyc. A ta je to se vsim u volva. Proste predrazeny predokolkovy sunt
Nejvíc se mi asi líbí V90, ale jinak se mi asi fakt líbí všechno, vč. XC40.