Kdybyste to nenapsali do titulku, tak bych si ani nevsimnul, ze na fotce je novy model. Audi se vycita nedostatek designove kreativity, ale BMW uz evidentne nema kreativitu vubec zadnou. Jeste pred par lety by se tohle oznacilo za minimalni facelift.
celkové tvary jsou líp vyvážené než u akt. generace, konečně i větší kola, přechod zadních světel na 3D tvarování bude u nových modelů markantou. Ledvinky jdou bohužel směrem k ledvinám, už je to moc, pomoct zmírnit jejich "efekt" může snad provedení v matu, ale i tak, je to nejhorší designový prvek na nové X5.
Interier podobně evoluční, dokonalá ergonomie, materiály i provedení vypadají špičkově.
Mě se to celkem líbí za design dávám nové X5 za 2. :-):yes:
Souhlas! Jen bych dodal, že BMW propáslo příležitost X5 kapku zmenšit a tím ji udělat pohlednější. Jezevčíkavosti už netřeba, protože úlohu 7 seateru dnes splňuje X7. Já vím, co potom s X3, která je už větší než originální X5. Na to se mělo bohužel myslet, když byla nová X3 v design stage. Pak již bylo pozdě... ;-\
Dobrá poznámka. Pri tom zväčšovaní rozmerov, naviac ešte opticky zvýraznenom hypertrofovanými obličkami sa už X5 javí ako priveľké auto a rolu takého normálneho SUV preberá X3 (z celého radu X je pre mňa ideál X3 M40i).
Tak já jsem měl na X3 M40i políčeno a stále je na mém listě. Bojuju ale s tím (alespoň pro mne) "nepohledným" (řečeno ohleduplně) tvarem zadního bočního okna, který nemá s Hofmeisterovou křivkou nic společného a i taková X1 tento prvek zvládla daleko lépe. Když se objevila nová X1, tak jsem si řekl - konečně to 1/4 window vypadá solidně a tiše doufal, že to obšlehnou i pro X3. A ano obšlehli, ale víceméně to škaredé, co bylo na staré X3. ;-\
Vidím to úplne rovnako, Teda celkovo exteriér veľmi dobrý (základné línie, prelisy, svetlá), interiér výborný (nastolený trend kvalitatívneho posunu vítam, bol dosť potrebný), ale tie obličky sú skrátka obludné, to je veľmi prehnané, najmä na fotkách priamo spredu to do očí bije najviac: [odkaz]
Bez nových obličiek by to bolo za 1, maska to ale sťahuje dolu a dávam celkovo 2-.
zrovna ty zadní světla mi až moc připomínají aktuální světla na Mercedesech a to je škoda. S ledvinama problém nemám, proporčně v pořádku, přesto jsou hezčí/zajímavější SUV.
Tohle zkrátka ničím neuráží.
Jak by řekla moje holka... Hmmm,nějaký BMW :))
nechápu moc výběr lokality pro focení. Na tu skálu ho museli umístit vrtulníkem. To auto nepřejede ani retardér bez úhony:) tak proč se mu snaží na fotkách vnutit terénní DNA?:)
Suhlasim. tieto SUV za ktore majitel zaplati v pohode 1.5 a + miliona korun nebudu lietat po vybrazdenych polnych cestach kde konare dodaju raznejsi charakter vybranym lakom a kazdy uder kamena do podbehov bude znamenat studeny pot na cele a nechut sa aj pozriet co sa dole asi stalo...Ako sa vravi najhorsie je ked clovek prvy krat prebehne cez ruzovy zahon a ine to nebude ani s tymto SUV , otazkov ostava aky ignorant bude chciet prebehnut ce taky zahon...?
Asi to bude nejlevnější cesta jak vůz vizuálně odlišit od posledního modelu. Někde jsem také četl, že ve spojnici ledvinek se skrývají různé kamery, radary a čidla.
Zvonku to okrem tých kravských "ľadviniek" celkom ujde, ale interiér?!
Prístrojovka, kde majú hlavné "budíky" podivné star-trekovské tvary, to nie je príliš atraktívne už na prvý pohľad. Stratený displej klimatizácie, utlačovaný medzi výduchmi je tiež ergonomický prešľap - ešte menšie sa to nedalo?!
Naopak ovládače okolo voliča automatu sú fajn.
Prístrojovka je ale fakt hnus. :no:
nazivo predpokladam ze to bude asi lepsie ako na fotkach.. ale nejaky iny tvar ladviniek by mi tam uz pasoval viac... chce to uz nejaku zmenu ..( alebo teda aspon ja si ju u bmw uz prajem :-) ) ... obzvlast na SUV kde sa ocakavaju aj nejake tie "dodatocne svetla" na predku by mi tam prave nieco na styl ladviniek a la Z8 pasovalo ... samozrejme boli by kusok robustnejsie tie ladvinky ako na Z8.. ale to DNA ladviniek zo Z8 by aj na SUV pasovalo ... inak ale musim pochvalit jednu vec... uz na mna nova X5 neposobi tak vajcoidne a amorfne a roztecene ako nejaka plastelina .. akoby sa kusok zahranatila na styl volva a je taka vyrysovanejsia.. je to zrazu akesi krajsie.. tvarovo viac uchopitelnejsie ( ten predny naraznik je asi najlepsie zvladnuty za poslednych 10 rokov zo vsetkych ich SUVecok ) .... ladi to ( konecne ziadne paotvory a podivne vodorovne prelisy )
teda tie ladvinky mi pridu prilis velke... uvidime nazivo.. casom si samozrejme zvykneme... ovsem mne by sa u bmw viac pacilo keby ladvinky tahali skor do sirky ako do vysky... napriklad bmw Z8 to bolo svojho casu zaujimavo poriesene ... [odkaz] ... tu by sa dalo nieco na ten styl spravit aj u SUV podla mna .. a nasledne ako v Z8 tam pekne vpasovat nejake okruhle svetla do nich .. je to take retro a prakticke a relly-outdoorove zaroven ... super to vyzera u Z8 ... ale ked mame dva vysoke zlepene kravske vemena na predku s tonou chromu tak to ozaj na elegancii moc neprida... podla mna prva X5 je dodnes celkovo najkrajsia... teda aj nadalej v tomto neprekonana
Konečně vypadá X5 k světu. Trvalo to 4 generace, ale je to tu. Záď I příď vozu působí mnohem sportovněji. A ty ledvin(k)y jsou paráda. I jejich propojení mi přijde jako svěží nápad. X3 vypadá nevyváženě, ale tohle je větší a hezčí. BMW jde správným směrem... Ať si říká kdo che co chce. Teďka ještě faceliftovat tu X3 a dát jí hezčí světla a nějak to udělat jako s tou X5. Jo a konečně hezký M-paket na SUV od BMW. Doteď to byla celkem bída...
BMW už potřebuje Kabaně jako koza drbání. Původní originální linie už přezrály, BMW potřebuje návrat k čistotě, preciznímu rozložení hmot a “sofistikované agresivitě” ve spojení s “forma následuje funkci” stylem.
Těším se na první Kabaňovo BMW.
Aktualna verzia je ovela krajsia. Exterier aj interier. Dizajnovo je toto dost nechutne, obrovske ladviny jak prasaci rypak.. dalo sa to cakat po tom, co predstavili ten koncept X7 - to je vyslovene ohavne auto, takze trend su vacsie ladviny a viac displejov.
...nový aspirant na nejprodávanější vůz ve třídě působí tak, že bych neměl problém ho ihned vyměnit za stávající generaci. Kvůli pro mě nepěkně orientovaným otvorům v nárazníku to bude na tmavší barvu a ledvinky bez chromu. Záď mi připomíná díky světlům GLC, ale celkový tvar je jasně identifikovatelný.
Interiér se povedl, málo co mu vytknout. ;-)
Joooo! Jsem strašně rád, že to v BMW udělali s tlačítky a ne ty dotykové displeje ala Audi... doufám, že si u bavorských tu ergonomii zachovají co nejdéle, jejich iDrive ovladač a ergonomie je zvládnuta perfektně.
Ještě doufám, že ty výfuky jsou real a ne fake, moc to z fotky nejde poznat :yes::yes:
Jen ty přední "ledviny" jsou asi už moc, hlavně se mi nelibí to spojení.. ;-\
Souhlas s iDrive. Nové ledvinky mi nevadí, ani velikostí, ani propojením. Hlavně, aby je designéři ve své bezradnosti neeliminovali jako Hofmeisterovu křivku.
Komu se líbí mnohoúhelníkový otvor v p. nárazníku? (Kde jsme to už viděli?)
Komu se líbí ostrá hrana na přístrojové desce přímo před koleny p. spolujezdce? Nešlo to udělat jinak?
Komu se líbí zadní lavice, plochá jak pod zadkem, tak pod zády? Nešlo to udělat jinak?
Komu se líbí takřka nakolmo postavené boky karosérie? Opravdu potřebuje X5 uvnitř více místa za cenu eliminace prvku, který dělá design auta dynamičtějším?
Komu se líbí skok na boční lince před zadním kolem? Kde jsme to už viděli? Opravdu to nešlo udělat lépe?
Komu se líbí zadní světla, nejčistší příklad designové bezradnosti? Opravdu to nešlo udělat lépe? A vůbec, kde jsme tenhle tvar už viděli?!
Myslím, že na pana Kabaně čeká opravdu velká hromada práce. Zvládnout zjevnou nekoncepčnost, chaos a bezradnost současného obsazení designového oddělení BMW bude vyžadovat opravdovou osobnost! Držím palce....