Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nové BMW X5 na prvních fotografiích. Používá nový typ ledvinek

David Bureš David Bureš 5. 6. 2018
24
47
Zobrazit náhledy (24)
BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5 BMW X5
Hlavní poznávací znak BMW projde u nové generace X5 proměnou. Budou opticky propojené.

BMW letos chystá představit hlavně nové sportovní modely, ať už kupé řady 8 nebo roadster Z4, vedle toho ale připravuje také jednu obměnu prodejně důležitého modelu, klíčového SUV X5. Vzhled čtvrté generace tohoto modelu však automobilka neuhlídala a první fotografie unikly na veřejnost ještě před premiérou.

Díky tomu tak už víme, jak bude nová X5 generace G05 vypadat. A mnozí budou překvapení, protože BMW opravdu pracuje na proměně svého klasického poznávacího znaku, ledvinek masky chladiče. Jestliže nedávný koncept elektrické X3 je měl překvapivě propojené, u nové X5 jsou zase opticky spojené. A co víc, jsou opravdu obrovské!

Uniklé fotografie ukazují sportovně laděnou verzi nové X5, což znamená přední nárazník s většími chladicími otvory nebo výraznější koncovky výfuku. Světlomety budou moci být laserové, zatímco koncová světla budou proti předchůdci zcela přepracovaná, s novou grafikou podle nového stylu značky.

Jak je dnes zvykem, X5 mezigeneračně povyroste. S délkou 4.945 mm, šířkou 2.004 mm a výškou 1.791 mm bude o 36 mm delší, 66 mm širší a 19 mm vyšší než předchůdce. Rozvor se natáhne o 42 mm na 2.975 mm. Základem bude platforma jako u řady 5.

Z hlediska motorů se můžeme těšit na několik variant. V útrobách xDrive40i bude řadový šestiválec s 250 kW, zatímco xDrive50i použije 4,4litrový osmiválec s dvěma turby o výkonu 340 kW. Nadále se počítá i s turbodiesely, mimo jiné xDrive30d s 250 kW a vrcholným M50d s 294 kW.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Korendir
Pěkná evoluce,
Korendir
| 6. 6. 2018
zrovna ty zadní světla mi až moc připomínají aktuální světla na Mercedesech a to je škoda. S ledvinama problém nemám, proporčně v pořádku, přesto jsou hezčí/zajímavější SUV.
Tohle zkrátka ničím neuráží.
Jak by řekla moje holka... Hmmm,nějaký BMW :))
Avatar - Bubáq
A pak že to nejde bez displejů..
Bubáq
| 6. 6. 2018
Souhlas s iDrive. Nové ledvinky mi nevadí, ani velikostí, ani propojením. Hlavně, aby je designéři ve své bezradnosti neeliminovali jako Hofmeisterovu křivku.
Avatar - Bubáq
Několik poznámek
Bubáq
| 6. 6. 2018
Komu se líbí mnohoúhelníkový otvor v p. nárazníku? (Kde jsme to už viděli?)
Komu se líbí ostrá hrana na přístrojové desce přímo před koleny p. spolujezdce? Nešlo to udělat jinak?
Komu se líbí zadní lavice, plochá jak pod zadkem, tak pod zády? Nešlo to udělat jinak?
Komu se líbí takřka nakolmo postavené boky karosérie? Opravdu potřebuje X5 uvnitř více místa za cenu eliminace prvku, který dělá design auta dynamičtějším?
Komu se líbí skok na boční lince před zadním kolem? Kde jsme to už viděli? Opravdu to nešlo udělat lépe?
Komu se líbí zadní světla, nejčistší příklad designové bezradnosti? Opravdu to nešlo udělat lépe? A vůbec, kde jsme tenhle tvar už viděli?!
Myslím, že na pana Kabaně čeká opravdu velká hromada práce. Zvládnout zjevnou nekoncepčnost, chaos a bezradnost současného obsazení designového oddělení BMW bude vyžadovat opravdovou osobnost! Držím palce....
Avatar - Vekacik
A pak že to nejde bez displejů..
Vekacik
| 6. 6. 2018
Joooo! Jsem strašně rád, že to v BMW udělali s tlačítky a ne ty dotykové displeje ala Audi... doufám, že si u bavorských tu ergonomii zachovají co nejdéle, jejich iDrive ovladač a ergonomie je zvládnuta perfektně.
Ještě doufám, že ty výfuky jsou real a ne fake, moc to z fotky nejde poznat :yes: :yes:

Jen ty přední "ledviny" jsou asi už moc, hlavně se mi nelibí to spojení.. ;-\
břichoplaz
webpaja
| 6. 6. 2018
Já s ní zimu zažil v podhůří i na horách a nic podobného se mi nestalo ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku