Technika
k této události něco, jako že "se dařilo Ferrari" nebo že "downsizing dostal na frak"
Tady je do titulku protlačená Tesla a tříválce
Co na to říci?
ACZ, petrolheadi jak za nároďák.
:-! :-! :-!
Tady je do titulku protlačená Tesla a tříválce
Co na to říci?
ACZ, petrolheadi jak za nároďák.
:-! :-! :-!
A vysvětlíš mi, jak downsizing dostal na frak?
V celkovém pořadí jsou tři z devíti motorů tříválce, je tam i dvoulitr z Porsche(!), když z těch devíti prvních vyřadím elektromotor z Tesly, tak půlka jsou downsizované motory, třetina z celku jsou tříválce. Já teda výjimečně nemám s titulkem problém.
Být to zlatej slavík, taky bych spíš pochopil titulek "dařilo se náckům" než "vyhrál Karel Gott".
V celkovém pořadí jsou tři z devíti motorů tříválce, je tam i dvoulitr z Porsche(!), když z těch devíti prvních vyřadím elektromotor z Tesly, tak půlka jsou downsizované motory, třetina z celku jsou tříválce. Já teda výjimečně nemám s titulkem problém.
Být to zlatej slavík, taky bych spíš pochopil titulek "dařilo se náckům" než "vyhrál Karel Gott".
To já nevím, přečti si článek od konkurence - je to tam v nadpise a to taky zmiňuju.
>😁 takže nevíš, jak downsizing dostal na frak, ale vadí ti, že tady nemají stejný nadpis?
No já si vysvětlení AF přečetl, a nijak zvlášť mě nepřesvědčilo.
Za mě dostává downsizing na frak třeba u Mazdy, v téhle zbytečné anketě nic takového nevidím.
No já si vysvětlení AF přečetl, a nijak zvlášť mě nepřesvědčilo.
Za mě dostává downsizing na frak třeba u Mazdy, v téhle zbytečné anketě nic takového nevidím.
byl, je a bude králem motorů. 😄 :yes: :yes😒br />
A co se tříválců týká, no, ukazuje se, že i skuteční odborníci na motory nevidí v samotném faktu, že čtyřválec má o jeden válec více, nic, co by jej mělo automaticky stavět nad tříválec. 😉
A co se tříválců týká, no, ukazuje se, že i skuteční odborníci na motory nevidí v samotném faktu, že čtyřválec má o jeden válec více, nic, co by jej mělo automaticky stavět nad tříválec. 😉
Pokud se inzenyrum podari 3valec vybalancovat na uroven 4valce a cena a zivotnost neutrpi, tak je to koser. V 2AT se trihrnek chova prikladne.
No nevím. Několikrát jsem jel motorem roku od Fordu, tříválec a poprvé jsem volal zpátky do půjčovny, jestli to není pokažený, že to má hrozně divnej zvuk.
Ten od Volkswagenu jsem ještě nejel, to je pravda😊
Ten od Volkswagenu jsem ještě nejel, to je pravda😊
Je to lowcost motor s malym objemom, tak sa urcite setrilo na konstrukcii a vyvazeni. 1.5 ci uz od Fordu alebo BMW by mali jazdit citelne prijemnejsie, kedze uz su v cenovej hladine, kde sa tak nemusi setrit ako u zakladnych motorov.
Vlastne skusenosti velmi nemam, ale Fiestu ST si vyskusam az najdem cas nech to viem porovnat s 4 valcovymi 1.6
Vlastne skusenosti velmi nemam, ale Fiestu ST si vyskusam az najdem cas nech to viem porovnat s 4 valcovymi 1.6
ankety zbožňuji, jsou prostě k ho... Nejlepším hodnocením je čas, který ukáže, zda je motor dobrý či naprd.
Súťažili len benzíny? 😄 Však po nafte túží skoro každý!
do i8 jen hrstka....
Domnievam sa, že oni hodnotili práve ten motor v i8, ktorý je dosť odlišný od bežných verzií montovaných do 1er, 2er a 3er.
Přesně tak. Verze z 2er skončila v dané kategorii až druhá.
i8
Fantazie
Superport se tříhrnkem a na galuskách...
:no:
Fantazie
Superport se tříhrnkem a na galuskách...
:no:
1.0 TSI vyhrálo možná cenu, ale tak si říkám za co? Škoda Fabia 1.0 TSI 81 kW ať si přečtu jakoukoliv recenzi na českém webu o tom jak je to skvělý motor, absolutně tichý, nulové vibrace a jeho výkon je na dané auto fenomenální. A pak nastane střet s realitou kdy se poprvé posadím za volant tohoto vrcholu techniky a najednou zjistím, že ve městě musím pořád řadit protože rozsah otáček ve kterých pracuje s akceptovatelným zvukovým projevem a vibracemi je dost malý, poté naložím dva kolegy a jedem. Blížíme se 50 Km rychlostí k prvnímu kopci a konci obce, zařazená 5 plný plyn a nic, tak 4 auto začíná zrychlovat, pak 3 motor se vytočí a začne konečně alespoň trochu táhnout s velkým úsilím vyjíždím ve 100 Km rychlosti poté dálnice poté co mě jízda za kolonou ve 110 Km přestala bavit tak blinkr a levý pruh 3 plný plyn auto jen neochotně zrychluje, pokračuji dále 4 auto dále jen velice mírným tempem zrychluje a po trýznivě dlouhé době dosahuje kýžené 160 Km rychlosti. Po návratu jsem jsem si říkal kde je chyba v jedné recenzi jedou 4 100 Kg chlapi a plno zavazadel na Ještěd a recenzent si pochvaluje jak auto pěkně táhne já jedu s 1/3 nákladem a auto netáhlo skoro vůbec. Po zjištění, že 1.0 TSI můžu mít i v Škoda Karoq sem si říkal, že kupující musí být vyznavačem adrenalinových sportů, jelikož když to nedokáže rozpohybovat Fabii tak jak bezpečně předjíždět s Karoqem. Ale hlavně že marketing a masáž jede na plné obrátky aby lidi věřili a ideálně si i mysleli jak je skvělé přejít z pořádného atmosférického 4 válce, který zvládal 300t Km s výměnami spotřebního zboží, když si lze za více peněz koupit motor co to zvládne s 2 generálními opravami😊
:yes: chtělo by to do fábie jako základ pro ty pomalejší 2,0TSI a jako vrchol šestiválec, jinak ta mr.dka líná nejede. 196kmh a 9,5s hovoří za vše.
Jakkoliv říkám, že nemusím mít velká prsa, chlapecký hrudnik ve mě nadšení nebudí. A zrovna tak u motorů bych viděl aspoň nějakou psychologickou hranici kolem toho 1.6-2litru. Litr je pro mě prostě psychologicky strašně málo...
mpi ako atmosfericky stvorvalec s neporovnatelne horsimi parametrami siel lepsie ako litrove turbo. Chapem, to je ta alternativna realita. PS: zaradena 5ka pri 50km/h a cudujes sa ze nejde ano? Pan si o sebe mysli, ze vie jazdit.
a tam je drcena již několik mohutnou silnou vznešené trojcípé hvězdy....
poslední titul myslím Kimi...jak je to dlouho? 10,12 let?
>😒]
Ukaž mi prosím nějakého konkurenta zmíněné V12 od M-B 😉
PJ 2008 Kimi
za Alonsa boli tiež blízko titulu,ale nejako to nedopadlo.