Technika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTohle jsou ty nejlepší motory roku 2018. Dařilo se tříválcům, vyhrála i Tesla
33 komentářů
Anonym
k této události něco, jako že "se dařilo Ferrari" nebo že "downsizing dostal na frak"
Tady je do titulku protlačená Tesla a tříválce
Co na to říci?
ACZ, petrolheadi jak za nároďák.
:-! :-! :-!
Tady je do titulku protlačená Tesla a tříválce
Co na to říci?
ACZ, petrolheadi jak za nároďák.
:-! :-! :-!
A vysvětlíš mi, jak downsizing dostal na frak?
V celkovém pořadí jsou tři z devíti motorů tříválce, je tam i dvoulitr z Porsche(!), když z těch devíti prvních vyřadím elektromotor z Tesly, tak půlka jsou downsizované motory, třetina z celku jsou tříválce. Já teda výjimečně nemám s titulkem problém.
Být to zlatej slavík, taky bych spíš pochopil titulek "dařilo se náckům" než "vyhrál Karel Gott".
V celkovém pořadí jsou tři z devíti motorů tříválce, je tam i dvoulitr z Porsche(!), když z těch devíti prvních vyřadím elektromotor z Tesly, tak půlka jsou downsizované motory, třetina z celku jsou tříválce. Já teda výjimečně nemám s titulkem problém.
Být to zlatej slavík, taky bych spíš pochopil titulek "dařilo se náckům" než "vyhrál Karel Gott".
To já nevím, přečti si článek od konkurence - je to tam v nadpise a to taky zmiňuju.
>:D takže nevíš, jak downsizing dostal na frak, ale vadí ti, že tady nemají stejný nadpis?
No já si vysvětlení AF přečetl, a nijak zvlášť mě nepřesvědčilo.
Za mě dostává downsizing na frak třeba u Mazdy, v téhle zbytečné anketě nic takového nevidím.
No já si vysvětlení AF přečetl, a nijak zvlášť mě nepřesvědčilo.
Za mě dostává downsizing na frak třeba u Mazdy, v téhle zbytečné anketě nic takového nevidím.
Dinar
byl, je a bude králem motorů. :-) :yes: :yes:
A co se tříválců týká, no, ukazuje se, že i skuteční odborníci na motory nevidí v samotném faktu, že čtyřválec má o jeden válec více, nic, co by jej mělo automaticky stavět nad tříválec. ;-)
A co se tříválců týká, no, ukazuje se, že i skuteční odborníci na motory nevidí v samotném faktu, že čtyřválec má o jeden válec více, nic, co by jej mělo automaticky stavět nad tříválec. ;-)
Pokud se inzenyrum podari 3valec vybalancovat na uroven 4valce a cena a zivotnost neutrpi, tak je to koser. V 2AT se trihrnek chova prikladne.
No nevím. Několikrát jsem jel motorem roku od Fordu, tříválec a poprvé jsem volal zpátky do půjčovny, jestli to není pokažený, že to má hrozně divnej zvuk.
Ten od Volkswagenu jsem ještě nejel, to je pravda:)
Ten od Volkswagenu jsem ještě nejel, to je pravda:)
Je to lowcost motor s malym objemom, tak sa urcite setrilo na konstrukcii a vyvazeni. 1.5 ci uz od Fordu alebo BMW by mali jazdit citelne prijemnejsie, kedze uz su v cenovej hladine, kde sa tak nemusi setrit ako u zakladnych motorov.
Vlastne skusenosti velmi nemam, ale Fiestu ST si vyskusam az najdem cas nech to viem porovnat s 4 valcovymi 1.6
Vlastne skusenosti velmi nemam, ale Fiestu ST si vyskusam az najdem cas nech to viem porovnat s 4 valcovymi 1.6
Hittman
ankety zbožňuji, jsou prostě k ho... Nejlepším hodnocením je čas, který ukáže, zda je motor dobrý či naprd.
Myslím, že žiaden čas netreba na skonštatovanie, že motor Ferrari je famózny. Je to tak teraz, bolo to pred 10 rokmi a bude aj o 10 rokov. Ťažko si predstaviť, že niekto o dekádu neskôr povie, že V12 zo Superfastu bol naprd motor.
pali.sk
Súťažili len benzíny? :-) Však po nafte túží skoro každý!
Z logiky věci nejlepší motor nemůže být diesel:)
A odborníkům na motory to trvalo jen o trochu dýl, než na to přišli:)
A odborníkům na motory to trvalo jen o trochu dýl, než na to přišli:)
pradeda777
do i8 jen hrstka....
Domnievam sa, že oni hodnotili práve ten motor v i8, ktorý je dosť odlišný od bežných verzií montovaných do 1er, 2er a 3er.
Přesně tak. Verze z 2er skončila v dané kategorii až druhá.
i8
Fantazie
Superport se tříhrnkem a na galuskách...
:no:
Fantazie
Superport se tříhrnkem a na galuskách...
:no:
Sacahariel
1.0 TSI vyhrálo možná cenu, ale tak si říkám za co? Škoda Fabia 1.0 TSI 81 kW ať si přečtu jakoukoliv recenzi na českém webu o tom jak je to skvělý motor, absolutně tichý, nulové vibrace a jeho výkon je na dané auto fenomenální. A pak nastane střet s realitou kdy se poprvé posadím za volant tohoto vrcholu techniky a najednou zjistím, že ve městě musím pořád řadit protože rozsah otáček ve kterých pracuje s akceptovatelným zvukovým projevem a vibracemi je dost malý, poté naložím dva kolegy a jedem. Blížíme se 50 Km rychlostí k prvnímu kopci a konci obce, zařazená 5 plný plyn a nic, tak 4 auto začíná zrychlovat, pak 3 motor se vytočí a začne konečně alespoň trochu táhnout s velkým úsilím vyjíždím ve 100 Km rychlosti poté dálnice poté co mě jízda za kolonou ve 110 Km přestala bavit tak blinkr a levý pruh 3 plný plyn auto jen neochotně zrychluje, pokračuji dále 4 auto dále jen velice mírným tempem zrychluje a po trýznivě dlouhé době dosahuje kýžené 160 Km rychlosti. Po návratu jsem jsem si říkal kde je chyba v jedné recenzi jedou 4 100 Kg chlapi a plno zavazadel na Ještěd a recenzent si pochvaluje jak auto pěkně táhne já jedu s 1/3 nákladem a auto netáhlo skoro vůbec. Po zjištění, že 1.0 TSI můžu mít i v Škoda Karoq sem si říkal, že kupující musí být vyznavačem adrenalinových sportů, jelikož když to nedokáže rozpohybovat Fabii tak jak bezpečně předjíždět s Karoqem. Ale hlavně že marketing a masáž jede na plné obrátky aby lidi věřili a ideálně si i mysleli jak je skvělé přejít z pořádného atmosférického 4 válce, který zvládal 300t Km s výměnami spotřebního zboží, když si lze za více peněz koupit motor co to zvládne s 2 generálními opravami:)
:yes: chtělo by to do fábie jako základ pro ty pomalejší 2,0TSI a jako vrchol šestiválec, jinak ta mr.dka líná nejede. 196kmh a 9,5s hovoří za vše.
Jakkoliv říkám, že nemusím mít velká prsa, chlapecký hrudnik ve mě nadšení nebudí. A zrovna tak u motorů bych viděl aspoň nějakou psychologickou hranici kolem toho 1.6-2litru. Litr je pro mě prostě psychologicky strašně málo...
mpi ako atmosfericky stvorvalec s neporovnatelne horsimi parametrami siel lepsie ako litrove turbo. Chapem, to je ta alternativna realita. PS: zaradena 5ka pri 50km/h a cudujes sa ze nejde ano? Pan si o sebe mysli, ze vie jazdit.
Dusit motor na 5 v 50km/h na vyjazde z obce a cudovat sa ze neide je na vratenie vodicaku.
Viac asi k tomu netreba dodavat. 8-s
Viac asi k tomu netreba dodavat. 8-s
×
Sdílení komentáře
×
a tam je drcena již několik mohutnou silnou vznešené trojcípé hvězdy....
poslední titul myslím Kimi...jak je to dlouho? 10,12 let?
>:-[]
Ukaž mi prosím nějakého konkurenta zmíněné V12 od M-B ;-)
PJ 2008 Kimi
za Alonsa boli tiež blízko titulu,ale nejako to nedopadlo.