Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
HardyG
3
milá redakcia, Vectra C nikdy neponúkala možnosť voľby 4x4, bola to výlučne predokolka a to vo všetkých verziách. Tak isto Insignia nemala nikdy v ponuke naftový motor o objeme 2.2CDTi 143kw, vždy boli v ponuke len naftové dvojlitre. Pokazené vyhrievanie sedadiel sa bežne opravovalo bezplatne na záruku a mali s tým problém len skoršie ročníky. No a každý kto sa troška vŕta v Oploch vie, že ak sa zadrú ložiská na kľuke vplyvom stvrdnutého tesnenia tak ložiská pasujú z Vectry C 1.9CDTi 110kw, je tam zhodný spodok motora.
Floyd
0
Dusile Dusile, to si tě zase Kalousek & Co. podají >:D >:D >:D
Tomas Dusil, auto.cz
2
Zdravím. Díky za reakci, opravím. Že je blok motoru 2.0 CDTi shodný s 1.9 CDTi jsem nevěděl. Díky za zajímavou informaci. Tomáš Dusil.
HardyG
1
Samotný blok má nejaké drobné zmeny uchytenia príslušenstva atď ale upraviť sa dá. Ak sa vám ale zadrie naftová Insignia 2.0CDTi tak stačí prehodiť ložiská kľuky a samotnú kľuku z 1.9CDTi (ale len Z19DTH - 110kw) a Insignia znova jazdí...
Tomas Dusil, auto.cz
1
Super, děkuju za info. V opačném případě, pokud by to takto nešlo, tak by asi lidé rychle dojezdili, protože kupovat nový blok na 2.0 CDTi bude jistě dost drahé. Důležité je, že ty pánve jsou stejné, včetně překladů.
Nicco
0
O Fordu je znamo, ze ve skutecnosti vazi vic, nez pise. Posledni americke Mondeo je pekny macek, tak kdo vi, kolik ma skutecnou hmotnost.
Bubáq
Po dvojí zkušenosti (r. 2011 a r. 2014) musím říci, že se tohle auto rozhodně povedlo (2,0 CDTI 6AT Sports Tourer Elegance). A ani ho nechci měnit, jak se mi s ním na dlouhých trasách dobře, bezpečně, pohodlně a spolehlivě jezdí! Prakticky bez závad (1x odešel elektrický zámek 5. dveří- tenkrát na to byla svolávačka; a nyní zadrhávající elektrické sklapování L zpětného zrcátka). Vše ostatní jako nové, nejen v interiéru, ale i na podvozku (jezdím každý den, 365 dní v roce). Právě komfort a sedačky Insignie mě drží daleko od natřásajícího se, uvnitř tuhého Passatu. Nehledě na to, že přístrojová deska Insignie by mohla být vzorem všem ostatním přístrojovým deskám....
U palubky jsem nepochopil ten schod, vypadá to hnusně a funkce žádná. Kdyby tam udělali nějakou rybinu a do ní různé držáky na mobil atp. Druhá věc je, že to extra nenavazuje na dveře. A co mě překvapilo, když jsem to vyfasoval v půjčovně předloni, že vzadu byla švihadla. V téhle kategorii?
Tak teď nevím, o čem je řeč. Jaký schod na přistrojovce? Co jsou to švihadla vzadu? To je nějaké kódované sdělení? A proč by přístrojovka nenavazovala na dveře? Vždyť právě v tom je kouzlo interiéru Insignie, že všechny povrchy jsou hladké, bez hran a výstupků, s navazujícími prvky mezi přístrojovkou a dveřmi....
Viz. např. foto 2, lesklý černý plast, který se táhne z dveří na přístrojovku, kde tvoří schod Je tam i vidět to, jak úplně nenavazuje, což nedělá dobrej dojem. Ani to nemusí být špatně vyrobené, prostě přehnaný design, sejdou se tolerance a je to.
Švihadla jsou kličky oken, to je jak habna, šíbr atp. Opravdu mi to u auta střední třídy s rokem výroby 2015/2016 přijde jako těžkej fail.
Švihadla jsou kličky oken, to je jak habna, šíbr atp. Opravdu mi to u auta střední třídy s rokem výroby 2015/2016 přijde jako těžkej fail.
Ideálne by bolo, keby pri recenziách uvádzali figuranti svoju výšku.
Potom by sa možno nestával taký omyl, že odporučí auto stredej triedy s vonkajšími rozmermi vyššej strednej a vnútorným miestom nižšej strednej.
Potom by sa možno nestával taký omyl, že odporučí auto stredej triedy s vonkajšími rozmermi vyššej strednej a vnútorným miestom nižšej strednej.