Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Scania se podílí na projektu elektrifikované dálnice v Německu

8 komentářů

kalousek
ještě bych pro snížení valivého odporu doporučil do vozovky vložit kolejnice a auta vybavit ocelovými koly.
Jen mám pocit že něco takového tady máme už dávno
houmr
Som zvedavy na, ktoru cast dostala firma dotaciu. Ci za trolejove vedenie, zberac, elektromotor, alebo baterku, ze objavili 😉

Este nech skusia verziu chladiarensky naves + elektrotahac jeho uplatnenie v lete pri +30 az 35, ktore zacinaju byt standard mimo dialnic s el. vedenim 😉

To je len hranie deticiek na pieskovisku..............
Avatar - praděda7
praděda7
Jsem zvědavý, jak dlouho se bude tutlat, že za tlakem na zavedení elektroaut stojí především výrobci elektrické energie..... :-!
Arese
>😁 >😁 >😁 :yes:
pendoch
Hoši nevim jak vy, ale prostě mě přijde že takový kolosy prostě zásadně nemůžou bejt ekologičtější jak nafta. Ono je prostě někdy lepší dokonale spalovat naftu se všemi filtry, než spalovat nedokonale uhlí a podobně.
kyklop
Na vyprodukovanie nafty potrebuješ veľké množstvo el.energie takže vysoko pravdepodobne tá nafta nie je čistejšia
pendoch
Řekl bych ale že míň než v případě výroby elektřiny
IPace
takze na rafinaci nafty se jako zadne uhli nespali?