Videa
Další řidič kamionu ohrožoval v Česku životy na železničním přejezdu. Prorazil závoru a ujel
15 komentářů
narona
4
Nechápu kde je problém, chtěli byste snad aby tam zůstal stát? >😁 To že se něco dostane na přejezd kdy nemá se může stát z jakéhokoliv důvodu, a proto je spíš zločin mít přejezdy na vysokorychlostních tratích.
LEGOPARK
1
ty *, to ujel je myslene z miesta nehody!
narona
6
tak samozřejmě logicky...
lopatak_lopatkovic
2
No problém je v tom, že do této situace se může řidič dostat jen v případě, že hrubě poruší pravidla. Při spuštění výstrahy začíná běžet takzvaná předzváněcí doba, která je závislá na šířce přejezdu a je vypočítána tak, aby i nejpomalejší a nejdelší uvažované vozidlo stihlo přejezd projet v okamžiku, kdy by na něj vjelo při započetí výstrahy. Až pak se začnou sklápět závory. Takže pokud tam toho kamioňáka závory uzavřely, tak na přejezd vjel v době, kdy už světla nějakou dobu blikala.
Já teda nevím, jestli je to blbým úhlem, světlem, apod... ale vidíte, že by snad blikala červená výstražná světla?
Minulý týden mi přítelkyně posílala fotku, jak v Pardubicích projíždí vlak při otevřených závorách, takže bych se už nedivil ničemu.
Samozřejmě to ho neomlouvá, že měl ujet.
Minulý týden mi přítelkyně posílala fotku, jak v Pardubicích projíždí vlak při otevřených závorách, takže bych se už nedivil ničemu.
Samozřejmě to ho neomlouvá, že měl ujet.
Světla blikají, akorát to na tom videu to není vidět. Když se pozorně podíváš, jak vytlačením té závory pohne i se světly, tak pod tím lepším úhlem (pro kameru) je ke konci videa vidět (musíš se dívat dobře), že blikají.
A ta přítelkyně zapomněla dodat, že
a) závory byly nahoře, ale světla svítila
b) světla nesvítila, ale vlak jel rychlostí max. 10km/h a intenzivně houkal.
Ono ty PZZ jsou konstruovány tak, že porucha se projeví bezpečným směrem, tj. přejezd zůstane uzavřen. Docela by mne zajímaly podrobnosti těch Pardubic.
a) závory byly nahoře, ale světla svítila
b) světla nesvítila, ale vlak jel rychlostí max. 10km/h a intenzivně houkal.
Ono ty PZZ jsou konstruovány tak, že porucha se projeví bezpečným směrem, tj. přejezd zůstane uzavřen. Docela by mne zajímaly podrobnosti těch Pardubic.
V článku píšete, že mal zahraničnú značku, takže značku asi poznajú. Nemôže byť problém podľa elektronického platenia mýta, resp. hraničných prechodov dopátrať, kam išiel.
Ak značku nemajú, majú blbé kamery, ktoré sú vlastne nanič. :no:
Ak značku nemajú, majú blbé kamery, ktoré sú vlastne nanič. :no:
clovek by cakal ze v 21 storoci to na cestach uz pojde aj bez tychto tazkotonaznych oblud .... ale tak v tomto sme sa zasekli kdesi na urovni doby kamennej.... iste trivialne veci ludstvo stale nevie poriesit pritom najradsej by sme lietali na mars a vladli vesmiru ... ake usmevne a smutne zaroven >😁
Keby nebolo tychto oblud, tak si zadok vozis vies v com. 😄
No daj a prezrad nam, cim kamiony nahradis? A ak je tvoj argument zeleznica, len dokazes, ze netusis nic o potrebach logistiky.
" a zůstal zaklíněný mezi závorami"
urcite ne, kdyby byl zaklineny, nemohl by se hnout nijak. Pro 20 tun pohybove hmoty nebyl problem se rozjet a slabe zavory ze dreva zlomit. Ono by taky musel nekdo investovat do NORMALNICH kamer, aby sla SPZ vylustit, ne nejake predpotopni shitky co neumi ani PAL...
urcite ne, kdyby byl zaklineny, nemohl by se hnout nijak. Pro 20 tun pohybove hmoty nebyl problem se rozjet a slabe zavory ze dreva zlomit. Ono by taky musel nekdo investovat do NORMALNICH kamer, aby sla SPZ vylustit, ne nejake predpotopni shitky co neumi ani PAL...