Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dohnaly Teslu problémy s Modelem 3? Výrobce elektromobilů propustí 3.600 zaměstnanců!

Mohutné propouštění je podle šéfa Tesly Elona Muska těžké, avšak nezbytné. Výrobu Modelu 3 však ohrozit nemá.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
17. 6. 2018 16:11
Re: chce to uz viac modelov
Jasně, vono ve světově vyrobí 70% energie z uhlí, atomu a ropy (ano odlehlé oblasti jedou stále na LTO + benzín a naftu do generátorů a elektrocentrál) a z těch 30% delaj půlku vodní elektrárny a on to chce jako pomatení skopčácic nahradit solárem a větrníky.
HAHA.

Ty větrníky a solární panely musíš vyrobit, má to omezenou životnost, po jejím uplynutí to musíš ekologicky zlikvidovat, to sou další a další emise vypoušetěné do ovzduší a vody.

Placáš tady o rakovině z aut, že ročně na světě hoří 20-40 milionů tun na ilegálních skládkách az toho jdou do vzduchu karcinogenn látky ti neva, dalších tak 10 milionů tun spálí soukromníci v kotlích a na zahrádkách a další milion tun vydhodí do moří a ocenáů ekologicky smýšlející země jako Afrika, Cína, Latinská amerika atd, kterým je vše u zádele....

To neřešíš vid....nebo že kvůli volovinám z ebay lítá denně xy letadel a vozí balíčky za 20 usd přes půl světa

Fakt srandovní
Avatar - Barrichello
17. 6. 2018 16:04
Re: chce to uz viac modelov
Jistě, protože na to dostávali dotace, bez dotací si to koupí pár nadšenců a ekofanatiků....
Avatar - Emel
14. 6. 2018 23:22
Re: chce to uz viac modelov
Deset procent EV aut se prodá v Norsku. V Norsku, které má 5mil. obyvatel. Tesla je tam za prosinec nejprodávanější značkou, žebříček modelu je X-S-Golf. Průzkumy ukazují, že hlavním důvodem pro koupi elektrického auta je ekonomická motivace (72%, vs. 26% ekologická motivace). [odkaz]

Co se stane v případě zrušení subvencí ukázalo Dánsko, pokles byl... po zaokrouhlení 100% :-)
Avatar - .StenLi.
14. 6. 2018 16:51
Re: chce to uz viac modelov
Otazka skor znie: Je dobre ze sa emisie (ci uz pevne alebo plynne) reguluju tak isto ako bezpecnost? To je ako keby som obhajoval bezpecnostny pas a jeho prudko narastajucu popularitu po zavedeni a ty sa pytal ze co ine mali automobilky robit ako namontovat ho ked ich regulacia nutila? Ak by ich nosenie nebolo povinne tak by ich vacsina ludi nenosila a zomrela. S emisiami je to este horsie, je to ako keby niekto s odopnutim pasu odopol aj tvoj, pretoze je presvedceny o jeho zbytocnosti.

Co maju robit automobilky? No predsa znizovat emisie aby sme sa tu o par rokov nezadusili a nemali taky narast rakoviny pluc ako v Cine.. o globalnom oteplovani ani nehovoriac. Emisie sa reguluju v prospech nas vsetkych, ano aj v prospech tych ktorym to este nedochadza.. ako sa hovori, zamedzit problemu je 10x lacnejsie ako problem napravat, ale ovela vaznejsi je fakt, ze moznost napravy v tomto pripade ani neexistuje.

BTW: Mysliet si ze clovek co si kupuje Teslu za 100-120tis by si ju bez dotacie 5-7tis usd nekupil by bolo poriadne naivne ;) Od zavedenia dotacii klesla vyrobna cena baterii viac ako hodnota dotacii, cize ti co by si kupili EV dnes bez dotacie by boli na tom lepsie ako ti ktori este stihli dotacie.

Este jedna vec: Automobilky nevyrabaju EV preto ze sa o ne zvysil zaujem kvoli dotaciam, ale preto ze si tak vedia lacnejsie znizit poplatky za prekrocenie celokoncernovych emisnych limitov, aj to je dovod preco Chevrolet predava Bolt so stratou a zamerne vyraba mensi pocet kusov ako je dopyt. Prijmy z Boltu posielaju LG za baterie, motor a komplet elektroniku.. Je teda ovela rozumnejsie vyrabat si to vo vlastnej rezii, tak ako Tesla a toto bude smer ktorym pojdu aj ostatne automobilky.
14. 6. 2018 15:22
Re: chce to uz viac modelov
A co mají podle tebe ty automobilky dělat, když je k tomu úředníci nutí? Kolik se prodává elektroaut na trhu, kde nejsou zvýhodněná? Pokud po těch autech tolik lidí, proč si je nekupují za stejných podmínek jako zákazníci normálních aut? Budou také majitelé elektroaut přispívat do fondu dopravní infrastruktury jako majitelé normálních aut formou spotřební daně z paliva?
Avatar - .StenLi.
14. 6. 2018 14:14
Re: chce to uz viac modelov
Ty mas chaos v pojmoch ako noha :-) Pleties si slova nadrz, palivo, bateria a energia. ICE jazdi na palivo ktore spaluje, EV jazdi na elektircku energiu. Ked ti dojdu, u ICE musis ropu vytazi, odviezt, spracovat, zase odviezt atd.. pri vsetkom vznikaju emisie. EV mozes napojit na solar a bez vyrobenia jedinej dodatocnej emisie znovu obnovit plny dojazd a mozes to opakovat.. Uz chapes?

Recyklovatelnost nadrze plnej benzinu po par hodinach jazdy je prakticky nulova, recyklovatelnost baterie je bud 100% ak sa znova pouzije na iny ucel ako to vo velkom robi Nissan, BMW atd, alebo ich pouzije DIY trh na vlastne EV alebo power wally, alebo sa recykluju materialy z 95-98%.

Aj dnes sa stavaju nove tovarne na ICE auta na zelenj luke takze vyplakavaj sa tym 80 miliionom ludi co si kazdy rok kupia nove auto preco najezdia na starom cadilacu..

Ja nie som ekolog, tu si sa tiez stratil, ja uvadzam fakty ktore sa ty pokusas prekrucat. Ak by boli EV nepouzitelny * tak ako G-wiz v 2001+ tak to je proste fakt a aj napriek jeho faktickym problemom by na nom jazdil len nejaky nadseny ekolog ktory ma proste ine priority, toto vsak nie je pripad Leafu, Tesiel, Boltu (to je problem skor pre Chevrolet samotny) atd. a potvrdzuje to aj dalsi fakt ze sa zrazu, bez toho aby sa vyrazne zmenila technologia tych starych baterii hrnu po hlave do EV aj vsetky najvacsie automobilky.. napis im listy nech to nerobia.
Avatar - .StenLi.
14. 6. 2018 13:45
Re: chce to uz viac modelov
Takze cele moje tvrdenie je pravdive. Vsimni si ze reagujem na jeho poziadavky 50 kg "palivo", dojazd 600 km a nabijanie za 4 hodiny, vzdy si mozes usit kriteria tak aby to vyhovovalo alebo nevyhovovalo danemu aut.. preto sa predavju rozne auta s roznym urcenim.. postavit vasak auto ktore ma dojazd 5x vacsi ako potreby 95% obyvatelov, zrychlenie ci uz 0-100 alebo 1/4 mila lepsie ako Ferrari 488, 911 Turbo S a McLaren 570GT a to zaroven pri vacsom dojazde ako tieto auta s mini kufrom a miestom pre 2 osoby je hodne uznania.. no ak clovek nie je EV hater ale ma rad auta ako take :-)
14. 6. 2018 13:28
Re: chce to uz viac modelov
Dieta sice je osoba, ale to je tak vsetko. Miesta na sedenie v kufry sa neda brat inak ako nudzove, takze kategoria 7 miestnych aut je vtipna.
To sa mozem pytat, ake ma Tesla 9 miestne auto, hoc aj so zrychlenim 0-100 za 10s? Hociktora automobilka co vyraba dodavku to ma...

Zrychlenie je sice pekne, ale 0-100 asi nie je jediny kvalifikator zrychlenia. Je tu pruznost, zrychlenie vo vyssich rychlostiach atd. Ty si vyberies jeden udaj a ignorujes vetky ostatne :no:
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 13:20
Re: chce to uz viac modelov
Ty si bajkař jak noha.

Vyrobit palivo bez jediné emise.

Jasně, takže při těžbě lithia nevznikaj emise, ten bagr co to těží je taky EV vid, na výrobu toho bagru taky nevznikly emise, to lithium se musí zpracovat, musíš vyrobit baterky, jejícž obal je z plastu, na co potřebuješ ropu, musel si postavit na zelený louce továrnu na baterky, další továrny na Tesly, musíš vyrobit nový auta, který maj zas miliony věcí z plastu, takže zase ropa, při výstavbě, výrobě atd pořád vznikají emise, zatěžuje se příroda.

Následně baterie po 10-15 letech nutno reckylovat.

Takže na 1 vyrobenou teslu sou takové výpusti škodlivin do ovzduší a vody, kolik spotřebovalo doted 50 Cadilalců vyrobných v roce 1960 s osmiválcem >:D A který dodnes jezdí.

A když seš ten ekolog, tak co říkáš na to, jak v Polsku pálí nelegální skládky plastového odpadu. To je ekologie jak cyp vid.
Čína už to nechce, tak zas uděláme podvod po Evropě a spálíme to a pustíme do vzduchu :-)
Avatar - .StenLi.
14. 6. 2018 12:08
Re: Zajímavé
Ada v EV friendly SK verzii :D:
Blbost. ICE auta pouzivaju stale ten isty zastaraly chemicky proces ako v kazdom ICE motore uz pred 100+ rokmi, so zivotnostou niektorych komponentov 3-4 roky. A lepsi to nebude. >:D
Avatar - .StenLi.
14. 6. 2018 12:02
Re: chce to uz viac modelov
Pisem o modeli S kde sa zmesti 7 osob, dieta je osoba, nie? Takze ziadny problem. Ano, tak ako citas, porovnavam zrychlenie. Ak by mali majitelia Tesly zaujem o vyssiu maximalnu rychlost, co nemaju, tak je najmensi problem pridat druhy prevod do jednorychlostnej prevodovky ako v Rimac Two a dosahovat ovela vyssie rychlosti.
14. 6. 2018 11:55
Re: chce to uz viac modelov
Jednak snad nemyslis tym 7 miestnym autom Model S, kde deti sedia v kufri a normalny clovek sa tam nevojde.
Ak myslis Model X, tak tam je trochu problem s tvojou premisou - 0-100 ma odmerane za 3.1s. Takze ani Tesla to neplni >:D

Ak ak porovnavas zrychlenie, tak to nie je ziaden zazrak. Odpich z miesta je fantasticky vdaka elektromotoru, ale s rychlostou to straca aj na krabicu ako je BMW X5M, ktora je slabsia a vyrazne lacnejsia.
[odkaz]
Avatar - .StenLi.
14. 6. 2018 11:34
Re: chce to uz viac modelov
Medzi EV hatermi koluje taka fama ze auto je nepouzitelne kym neprejde naraz aspon 600km aj ked drviva vacsina z nich neprejde denne viac ako 80 :-) Mam dojem ze to suvisi s CR/SR mentalitou kvoli ktorej si kupuju Octavku kombi 2.0 TDI lebo potrebuju 2x rocne ist dlhsiu trasu s rodinou a potom trapia seba aj motor v meste zbytok roka :-)
Avatar - .StenLi.
14. 6. 2018 11:27
Re: chce to uz viac modelov
Ooo zabudli sme ze ICE su dokonale :-)
Ty prid az bude hociktora automobilka vediet vyrobit auto s ICE ktore zrychli z 0 na 100 za 2,5s, odvezie 7 osob, ma dva kufre, natankujes ho doma bez toho aby si musel ist napadnut nejaku krajinu a zobrat jej ropu a nasledne si z nej vyrobit palivo bez vzniku jedinej emisie a ktoreho spalenim vyrobis 0 emisii a aspon na dohlad sa spolahlivostou priblizi EV ;) :-!

EV potrebuju vylepsit uz len jediny komponent a porazia ICE vo vsetkom, ICE auta nemozno vylepsit na ich uroven, jednoducha logika preco podiel ICE bude uz len klesat, v ponuke automobiliek rapidne.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 10:14
Re: chce to uz viac modelov
Ne všichni = jen ty co neměli tucha o ekonomice. Už tehdy bylo jasný že se třeba ta cena nemovitostí musí zase zpátky přiblížit třeba cenám ve Vídni

Něco jinýho je několikanásobnej nárůst mnoha surovin = během krátký doby

Sice sme tupym řešenim krize pomocí kvantitativního uvolňování vyrobili dnešní zdražování = teda to vyrobili tupí politici i dalšíma blbinama = ale to automaticky neznamená že za 10 let bude lithium, měď, křemík atd. budou 4x dražší

Ten nárůst ceny nemovitostí = byl snadno odhadnutelnej = tomu se smáli jen neználkové = tohle zdaleka tak jasný neni

Co řikáš na to že 85% denních jízd se vejde do 80 km? ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 10:01
Re: chce to uz viac modelov
jdi jdi....

Kamarád dodnes vzpomíná, jak mu jeho kolega v roce 1993 říkal, že v Praze budou stát luxusní byty 15 milionů.
A hle - ony už stojí vid a kvartýr co stál v 93 roce 500 000 Kčs stojí dneska 4 mega >:D >:D >:D

Tomu kolegovi kamaráda se tehdá všichni smáli že je magor....
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:50
Re: chce to uz viac modelov
Nevím co říct :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:39
Re: chce to uz viac modelov
Fakt? Seš si úplně naprosto jistej?

[odkaz] [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:36
Re: 9% zaměstnanců
O tom žádná = jen v tý Číně to dělaj i bez vědomí majitele. V noční směně dělaj s klidem ten samej výrobek pod svou značkou. I když nedávno čínskej prezident slíbil že duševní vlastnictví už nebudou krást = tak schválně :-)

Tesla je v baterkách dneska asi fakt světová jednička [odkaz]

To že v rámci jedný firmy sou [odkaz] to nikdo nezpochybňuje ;-)
Avatar - Emel
14. 6. 2018 09:34
Re: chce to uz viac modelov
Žádná Tesla není rychlejší než R8 a X už vůbec ne.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:30
Re: 9% zaměstnanců
Bristol používal motor V10 Viper do svého modleu fighter a staré motory 5,9 V8 do svých modelů Blenheim asi 30 let.
Logo Chrysler na motoru fakt nebylo, stejně jako motory Ford V8 používalo DeTomaso, Caterham, GTD Supercars a další.
Ssang Yong třeba taky používal motory Mercedes na krytu logo mercedes není atd. Těch připadů sou fakt stovky.
Co si koupíš a dohodneš ve smlouvě, to si tam dáš.

Stejně tak je tomu s elektronikou a baterkama. Na jedný lince jedou 3 dny baterky s logem Varta a další tři dny ty samý s logem Bosch.
Na jedný lince jedou televize 2 dny jako Medion, 2 dny jako Sencor, 2 jako nějaká čínská noname značka atd
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:27
Re: chce to uz viac modelov
Stoupnou do pár let o 400%? Du investovat >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:27
Re: chce to uz viac modelov
40 na 100 = naprosto hravě. Mluvíme o maximálnim zrychlení = to je ten vtip že u elektroauta píšeš o spotřebě při max. zrychlení = a tady máš na mysli asi průměrnou >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:24
Re: 9% zaměstnanců
S tim příkladem Ferrari Maserati a Chrysler Lancia a VW Škoda = to ti moc nevyšlo žejo? :-)

Bristol s upravenym motorem Chrysler bylo asi hodně zajímavý auto = ale jako příklad potvrzení toho cos napsal v 9:11 = nic moc ;-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:24
Re: chce to uz viac modelov
Jasně, takže 70 litrovou nádrž vyjede Charger za 150 km. budeš se divit čéče, ale vono to tak 40 na sto nebere >:D
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:22
Re: chce to uz viac modelov
lithium, nikl, křemík, měd atd
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:22
Re: chce to uz viac modelov
S tou spotřebou máš samozřejmě pravdu = a protože nejsi mimoň = víš že s podobnym využívánim motoru podobně dojede i ta R8 V10 ;-)

Mě se velkoobjemový ameriky líbí = což myslim víš :-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:21
Re: 9% zaměstnanců
Ale nepošle, když mu za to řádně zaplatíš.
V rámci koncernů se to děje úplně běžně - na motoru Ferrari logo Maserati, na Motoru Chrysler logo Lancia, na motoru VW logo škoda, na Motoru Chrysler logo Bristol a můžu tu pokračovat 3 hodiny s příklady >:D

Seš totálně mimo
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:19
Re: chce to uz viac modelov
A když budeš to zrychlení ála R8 využívat na každý křižovatce, ujedeš s tím tak něco mezi 140-200 km.
Lepší dojezd na nádrž má 700 konový Charger >:D >:D který jde mimochodem sehnat za podobnou cenu jak Tesla S >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:19
Re: 9% zaměstnanců
To jistě = jenže v tý Číně to tak dělaj = ve zbytku světa tě ten Mercedes pošle v pr del :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:18
Re: chce to uz viac modelov
Který konkrétní suroviny stoupnou o 400% proti dnešku? ;-)

Co řikáš na realitu = že 85% denních jízd se vejde do 80 km? :-)
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:17
Re: 9% zaměstnanců
Ne nevypadlo. Můžeš si založit novou automobilku Pepa Motors a když se dohodneš s Mercedesem, že si na jeho motor můžeš dát na kryt logo Pepa Motors, budeš ho tam mít. No problem >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:17
Re: chce to uz viac modelov
15 let prodávat docela inovativní auta = kdy SUV je rychlejší než Audi R8 V10 = neni úplně neúspěch :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:16
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Nojo = svět podle Trumpa je holt jinej než podle Obamy = určitě se ti víc líbí ten ála Trump? ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 09:14
Re: 9% zaměstnanců
Vypadlo ti tam: V Číně >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:14
Re: chce to uz viac modelov
Ceny surovin pro výrobu baterií raketově stoupaj a sou odhady že během dalších 10 let stoupnou někde mezi 150-400% oproti dnešku.

Sem zvědav, kdo to bude kupovat. navíc současné baterie sou stále nedokonalé a slibované zázračné se nekonají.
Až budou umět vyrobit baterku, co bude vážit 50 kg a ujedet to na ní 600 km, tak přijd :-) ;-) A až půjde dobít za 4 hodiny normální nabíječkou, ne superchargerem.
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:11
Re: 9% zaměstnanců
Logo si na jakékýckoliv výrobek někoho jiného - na základě dohody - může nalepit každej jaký chce >:D
Avatar - Barrichello
14. 6. 2018 09:07
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Spíš se panu Muskovi začíná hroutit jeho hra na dotace.
kvalita aut je prachimzerná, lidi ruší objednávky a elktrofanatiků nepřibývá....

Takže smůla no :-)
Avatar - Emel
14. 6. 2018 08:38
Re: chce to uz viac modelov
Definuj "uspěla". Zatím na tom prodělává.
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 08:36
Re: Bratska web stranka
Od tebe to velmi rád slyšim = lepší potvzení že je u mě všechno v pořádku = bych těžko pohledal >:-[]

Trp [odkaz] benzín, hybrid i CNG = nafta nula :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 08:16
Re: Zajímavé
Už zase kecáš ;-)

Životnost 3 roky = to je úchylný i na tebe. 85% lidí používajících auto = najede denně do 80 km

Minulost současnost i budoucnost aut pro chlapy = je povedenej model = jedno na co jezdící

Trp [odkaz] :-)
Avatar - Ada je zase tady
14. 6. 2018 07:56
Re: Zajímavé
Blbost. Stále používají akumulátory založené na stejném chemickém procesu, jako v každém mobilu už před 10-ti lety. Se životností 3-4 roky. A lepší to nebude. Auta na baterky jsou nesmysl, protože nedávají člověku svobodu jet kam chce a jak dlouho chce. Je to dopravní prostředek pro otroky, kterým vyhovuje být otroky.

Budoucností auta pro chlapy je a bude i za 10 let spalovací motor - na plyn. A to včetně dieselu, jejichž počet dále poroste, protože za nemístné emise CO2 bude muset být na zážehové motory s nízkou účinností uvalena dodatečná ekologická daň.
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
14. 6. 2018 07:47
Re: chce to uz viac modelov
Ano. Jeden nesmysl za druhým tady padá z tvé klávesnice (nebo spíš šmatlafounu) :no:
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 07:43
Re: Poslední předsmrtné záškuby
A teď fakt rozumně = přestaň už tak bezostyšně lhát = že se auta na baterky vyvíjej přes 100 let ;-)

První elektroauto je z let 1834-5 >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2018 07:41
Re: chce to uz viac modelov
Aha = tak tuhle profesi neznám :-)

Ale podle historie = začali řádit už v 90. letech = a na různejch místech planety = včetně Česka >:-[]
14. 6. 2018 07:26
Re: chce to uz viac modelov
Kteří úředníci? Ti, co vytvářejí pro elektroauta trh.
Avatar - Ada je zase tady
13. 6. 2018 23:16
Re: K čemu zisk?
Tesla by namísto prokopávání slepých uliček měla vyvíjet vhodný diesel na CNG :-!
Avatar - Ada je zase tady
13. 6. 2018 23:13
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Kterého roku? ;-)

Ale teď rozumně: auta na baterky se vyvíjejí přes sto let a stále jsou nepoužitelná. Nejen drahá, ale také neekonomická a neekologická. Není divu, že Tesla krachuje. Nebude to první Tesla, která zkrachovala. :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 21:04
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Viz já 20:44 >:-[]
13. 6. 2018 20:56
Re: Poslední předsmrtné záškuby
A ty mazej vysát buřtíkovi fíkus neználku.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 20:44
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Tvl nemůžeš každýho posuzovat podle sebe
13. 6. 2018 20:36
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Tvl uz na to necum. Nebo az toho Muska jednou potkas, tak na nej skocis a vysakujes mu dyka.
13. 6. 2018 20:25
Re: 9% zaměstnanců
To se tezko srovnava, spoustu lidi maji automobilky u dodavatelu a subdodavatelu... Nakonec stejne zalezi jen na tom zisku.
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 19:00
Re: chce to uz viac modelov
Jeden nezmysel za druhym :-) Tvoj tajny zdroj vo vsetkych automobilkach je dost nespolahlivy >:D ..uz len preto ze protireci vyjadreniu samotnych automobiliek ktore priznavaju ako zaspali nastup EV..
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 18:49
Re: chce to uz viac modelov
Koho konkrétně? Předchůdce nejprodávanějšího [odkaz] Nissan Altra byl představenej v roce 1997

U nás to tou dobou zkoušela Tatra Beta a Favorit Eltra. Podobně to zkoušel Fiat, ve Francii všechny 3 tamní automobilky. Tesla to jen prošťouchla ve velkym

Takže který úřednící je do toho v 90. letech minulýho století nahnali?
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 18:40
Re: Bratska web stranka
Sorry sem na jinym místě :-|
13. 6. 2018 18:35
Re: chce to uz viac modelov
Protože nechtěli. Do elektroaut je nahnali až úředníci. K elektroautům by se časem přirozeně taky dostali. Třeba za 10 let. V době, kdy by to třeba mělo nějaký smysl.
Avatar - _Karel_
13. 6. 2018 18:31
Re: Bratska web stranka
Nějak ti nerozumím. Musk najal zbytečných 30tisíc zaměstnanců?
Pak asi mluvíš o českých úřednících (??), ale souvislost nevidím.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 18:13
Re: Bratska web stranka
Ne 3 ale 30 ;-)

Dneska to už neni 30 ale 40 000 úředníků navíc :-)

Klika že na trhu práce nejsou volný lidi >:D
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 17:51
Re: Zajímavé
Karel ty si negramotny.. pisem: ...by malo byt vyhlasenie.. tak si to daj vysvetlit niekomu gramotnemu. Konieckoncov vsetkych dnesnych investorov ziskal bez toho aby im slubil ziskovost v spominanych kvartaloch takze skutocnych investorov, nie pisalkov ako ty, pravdivost tohto vyroku asi netrapi.. ;-)
Avatar - _Karel_
13. 6. 2018 17:47
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Svědci Jehovovi taky zveřejňují zajímavá videa, a ne každý je bere jako slovo svaté.
;-)
Avatar - _Karel_
13. 6. 2018 17:45
Re: Zajímavé
Ty seš komik. >:D
Jak to Musk řekl, tak to je záruka. Teda občas mu to o nějakej rok nevyjde, ale taková nemilá záležitost se stane maximálně jednou za deset let.
Avatar - _Karel_
13. 6. 2018 17:42
Re: Bratska web stranka
Snad jen to, že vůbec najal přes tři tisíce zbytečných lidí.
Avatar - praděda7
13. 6. 2018 17:27
Re: Bratska web stranka
Babiš svého času také sliboval, že sníží počty byrokratů ve státním aparátě. Po čtyřech létech u vlády se Sobotkou počet byrokratů o 30,000 narostl..... ;-\
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 17:21
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Ked trepes hluposti ktore odporuju slovam Muska na videu vktorom sa zveruje kazdemu koho to zaujima, tak sa ztrapnujes pred kazdym kto si na rozdiel od teba dal tu namahu a tie videa si pozrel :-) Tvoje stastie je ze takych tu v tejto diskusii je naozaj malo, hlavne nechod s tymito nazormi medzi naozaj informovanych ludi ;-)
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 17:10
Re: Zajímavé
Zaruka toho ze Tesla bude coskoro ekonmicky zivotaschopna by malo byt vyhlasenie Muska zo shareholders meetingu kde oznamil ze Tesla by sa mala dostat do zisku v Q3 alebo Q4 a kedze do vyroby uz investovane bolo, kazde predane auto vyrazne znizuje stratu, obzvlast ned v nasledujucih mesiacoch chcu vyrabat 20k+ kusov iba Modelu 3 a to ze predali v aprili 3875 kusov a v maji uz 6250 naznacuje ze to nemusi byt prehnany vyrok.
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 17:00
Re: Zajímavé
To plati o akciach akejkolvek spolocnosti :-) Zbytok textu je mokry sen haterov Tesly.. ti v bankrot dufaju uz asi 6 rokov :-) Tesla natom nebola nikdy lepsie ako teraz.. "zdravim haterov, bol to pre vas tazky rok" :-!
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 16:57
Re: Bratska web stranka
A z velkej casti ide o SolarCity zamestnancov.. do vyroby EV sa stale nabera..
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 16:55
Re: chce to uz viac modelov
Vo vascisne Tesiel su dva motory a dve jednorychlostne prevodovky, takze mozno 500 000 ? :-) No vidis ako dlho trvalo Porsche postavit EV sportiak ktorym chce konkurovat Modelu S.
13. 6. 2018 16:54
Re: chce to uz viac modelov
Když je to taková sranda, proč s tím ty letité automobilky nikdy neuspěly (ač se o to mnohokrát pokoušely) a Tesla ano? Mimochodem, pro tyto letité automobilky Tesla několik let dodávala vybavení pro elektromobily (např. tomu Mercedesu).
13. 6. 2018 15:28
Bratska web stranka
Dala tomu pravy nadpis bez bulvarity,vykricniku,fabulovani a cele to vysvetlila vo svojom clanku.
[odkaz]

Prepusta zdvojenych administrativnych zamestnancov a chce ich v kratkej dobe nahradit robotnikmi.Musk znizuje naklady,chce zvysit efektivitu prace.
V tomto pripade mu nie je co vytknut :yes:
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 15:23
Re: 9% zaměstnanců
Mna tvoj neinformovany mylny nazor nezaujima :-) Ty si sa pytal.
13. 6. 2018 15:18
Re: 9% zaměstnanců
Technologie je od Panasonicu. Tvoje bláboly na tom nic nezmění.
13. 6. 2018 15:11
Re: chce to uz viac modelov
A kolik dokázala Tesla zkonstruovat a vyrobit motorů, převodovek,....? Tohle už není taková sranda, jako dělat auta na baterky. Je to podobné jako u hodinek. Hodinky na baterky umí dělat kdejaký osel. Mechanické hodinky jsou ale zcela něco jiného. I když jsou měně přesné než ty na baterky. Stejně jako u těch tvých supersportů na baterky.
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 15:09
Re: 9% zaměstnanců
Och tak to mas velmi chabe vedomosti. Tesla si vyraba svoje vlastne baterie v zavode Gigafactory v ktorom investuje spolu s Panasonicom. Kazdy clanok je jasne oznaceny Tesla logom lebo su zalozena aj na Tesla patentoch ;)
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 15:05
Re: chce to uz viac modelov
Tak toho je naozaj vela.. Napriklad dostat 500k objednavok so zalohou na svoje auto, predat 300k+ aut ktore su rychlejsie ako benzinove supersporty, postavit 10k nabijaciek po celom svete, popri vyrobe baterri do aut postavit najvacsiu bateriu na svete a uplne zmenit el. siet australie (kde tato elektraren zarobila za dva dni 1mil AUD [odkaz] a Puerto Rica.. je toho velmi vela.. ak by sme to obmedzili iba na EV, kolko ich predavaju MB, VW a BMW dokopy? :-)
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 14:53
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Ak chces postavit budovu s najvacsou rozlohou na svete a este v nej vyrabat super drahe a zlozite baterie a auta tak asi potrebujes viac penazi ako dokazes zarobit, nie? :-) Co si myslis ze sa stane ked sa dostanu do ciernych cisel v Q3 alebo Q4?
13. 6. 2018 14:47
Re: 9% zaměstnanců
Myslíš, že by VW nezvládl smontovat baterie Panasonicu? Nebo snad dělá Tesla něco jiného?
13. 6. 2018 14:44
Re: chce to uz viac modelov
A co podle tebe nedokázala automobilka existující 100+ rokov?
13. 6. 2018 14:43
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Tak potom kde urobil sudruh Elon chybu, ze sa jeho fabrika nevie stale vyhrabat z cervenych cisel ?
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 14:28
Re: chce to uz viac modelov
Najvacsi vyrobca ktory ma najvacsiu fabriku na baterie >:D a ty chces aby mali este vacsie kapacity? A vacsiu stratu nech maju o com babraci na auto.cz pisat? :-) Preco by mala mat Tesla vacsie kapacity ked to co ona nedokazala ziadna ina automobika existujuca 100+ rokov? Maju robit nieco mensie dostupnejsie? Preco? Aby predavali so stratou ako Chevrolet? Toto ches ty.. nie Tesla.. chvala bohu :-) asi si nerobil este ziadny podnikatelsky plan..
Kludne si kup konu alebo i-pace.. vyber je len a len na zakaznikovi, nikto ta nepresviedca na Teslu..
13. 6. 2018 14:28
Re: chce to uz viac modelov
Nic dostupnějšího asi nebude, Musk to ostatně už říkal. Elektromobilita je jen část toho všeho. Chce změnit celý koncept dopravy tak, že v podstatě vyhodí řidiče (autonomní řízení) a potlačí se vlastnictví auta (car sharing). Tzn. jeden člověk koupí relativně drahý elektrovůz a pak se mu pronajímáním zaplatí. Člověk si jen mobilem objedná auto, které mu samo přijede před dům a pak zaplatí pronájem. Plus k tomu ty tunely pod městy, přesun dopravy pod města, atd... Tesla fakt nechce dělat jen auta, která jsou poháněna elektřinou, ale kompletně změnit svět dopravy v budoucnosti (ať už pohonem, prodejem, servisem,...).
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 14:22
Re: 9% zaměstnanců
Pomylil si si inovovanie s R&D.. dostudovat.. potom zistis aky je vztah medzi peniazmi vynalozenymi na vyvoj, stavbu tovarni a mnozstvom vyrobenych kusov, potom zistis preco su cisla Tesly pri tak rychlom raste ich fabrik take zaujimave. Pouc sa sam, mas predsa google. Keby mala Skoda vyrabat pre svoje auta baterie tak by bola.. vlastne nebola, nezvladla by to a nemal by co predavat.. a nielen Skoda, to plati aj pre cely VW koncern.
13. 6. 2018 14:12
Re: Zajímavé
Velky akcionari ani prilis nemaju na vyber. Ak by sa zacal masivny vypredaj akcii Tesly, tak o chvilu nestoja ani tych 30 USD co niekedy.

Realne investovane peniaze uvidia len Tesla zacne zarabat. Pri bankrote by jej majetok pohltili dlhy co prezieravo nakupila spolu so Solar City.

Druha moznost je ze sa to prepadne na hodnotu zodpovedajucu jej ekonomickym vykonom a niekto velky ako Apple kupi celu Teslu.
13. 6. 2018 14:07
Re: 9% zaměstnanců
A to je chyba Skody, ze je sucastou koncernu a nevyvyja si kazdu blbost sama?

Cize chces tvojim prispevkom povedat, ze Skoda dala do R&D cca polovicu toho co slavna Tesla a to v tom nie su vobec zaratane motory. Takze vlastne inovuju ovela viac >:D
Pouc ma, co este dalsie dostava Skoda od VW? Platformy, pohonne ustrojenstvo, elektroniku si vyvyja sama? Ako si predstavujes, ze to funguje?
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 14:04
Re: K čemu zisk?
My bad, priznavam, chcel som poukazat na diametralne rozdielnu situaciu za cely rok 2017 od Q1. Takze spreavny vysledok je ze Tesla dava do R&D 11,8% a Apple iba 5,1% prijmov, spravne? Je to obrovsky rozdiel ak uvazime ze ze Apple ma dlhodoby zisk a malo by teda investovat este vacsi podiel prijmov.
Avatar - _Karel_
13. 6. 2018 14:03
Re: Zajímavé
Před 15 lety taky nic nevyráběli, to by bylo, aby cena akcií nestoupla.
Já v jejich budoucnost přestávám věřit.
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2018 13:59
Re: chce to uz viac modelov
vacsie kapacity.. viac modelov... a urcite aj nieco dostupnejsie mensie uz by to chcelo... presne tak... hlavne konkurencia mi pride ze ma coraz sikovnejsie a dostupnejsie elektro vozy ... osobne sa mi el. kona zacina celkom pacit... aj i-pace ... :-)
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 13:58
Re: K čemu zisk?
A ty ako simpanz zopakujes chybny udaj bez overenia :-) Keby nedali do R&D ani korunu tak su 300 milionov dolarov v zisku ale to by si musel poznat strategiu Tesly aby si vedel ze to nie je ich ciel..
13. 6. 2018 13:54
Re: K čemu zisk?
S čísly zacházíš jak Babiš s pozitivní lustrací.
Apple dal v roce 2017 do R&D 11,58 ml. usd (3,4 mld. dal jenom v prvním kvartálu 2018) a roční obrat za 2017 měl 223,29 mld. takže míra investic byla něco přes 5%.
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 13:46
Re: 9% zaměstnanců
Skus sa zamysliet kolko CZK da Skoda do vyvoja TSI alebo TDI motora ktory im posle VW za vyrobnu cenu.. a potom za vsetky dalsie komponenty.. doslo? :-)
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2018 13:46
Re: chce to uz viac modelov
sam som zvedavy ktore elektrovozy v dohladnej prekvapia... favorizujem velkostne mensie vozy nie nejake velke elektroauta... teda taky i-pace, niro, kona by mohli byt uspesne... navyse maju aj vacsiu svetlu vysku co je dnes tiez coraz ziadanejsie od zakaznikov... "tajkan" bude urcite fajn ale fakt podla mna nieco mensie tu bude viac ziadane ... mna stale zaujima preco elektroaut velkosti zoe je na trhu stale tak malo pritom tu by mohla ist najrychlejsie cesta k uspesnemu elektru no nie? .... a nie cez superdrahe a supersilne a velke elektrovozy ktore ozaj potrebuje malokto
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 13:39
Re: Zajímavé
Mam rad takych ako ty co si ocividne nepozreli meeting akcionarov, nemas sajnu o vyvoji akcii ako ti pise Emel ale uz robis mylne zavery za akcionarov.. :no:
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 13:37
Re: chce to uz viac modelov
Ty v kazdej diskusii dookola tocis iba o tom ze ma Tesla malo modelov a nevies pochopit ze by bola hlupa uvadzat viacej modelov ked nestiha vyrabat tie za ktore uz zobrala zalohu. Je to najvacsi necinsky vyrobca EV na svete s najvacsou sietou nabijaciek, takze su to prave ostatne automobilky co maju co dohanat a skor by sa malo pisat o tom ake velke problemy s tym maju dohnat co zaspali ale to uz nie je take lakave pre citatelov...
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 13:34
Re: Zajímavé
Áda a spol tu rádi bajkaří že elektromobily se vyvíjí přes 100 let = Tesla jejich vývoj za těch pár let posunula násobně víc = než proběhlo za těch předchozích 100 let
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 13:32
Re: chce to uz viac modelov
Elektromobilů bude časem samozřejmě víc a víc = ale tak jako sou rozdíly mezi autama se spalovacíma motorama = tak i mezi těma elektro [odkaz]

Ani přicházející Porsche Mission E teda Tajkan se parametrama nevyrovná Tesle
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 13:30
Re: K čemu zisk?
Ked namiesto "zisk jak krava" zacnes pouzivat cisla a nastudujes si skutocne udaje tak zistis ze Apple malo v 2017 rocny prijem cez 200 miliard dolarov a do R&D dali iba 3,4 miliardy co je iba 1,7%. Tesla mala prijem 11,8 miliardy a do R&D dali 1,4 miliardy, co je 11,8 %. Uz chapes? A to nehovorim o tom ze Apple vykazuje dlhodobo zisk a teda by malo davat do R&D ovela vacsiu cast ak Tesla ktora nebola nikdy v zisku..
Avatar - Emel
13. 6. 2018 13:27
Re: Zajímavé
Před 15 lety byly akcie za 30$, dneska jsou za 300$+. Tohle už slyší radši, ne?

Tesla má vizi, jasnou a srozumitelnou, má budoucnost, nebojí se dělat zásadní kroky. To je fajn a spousta lidí na to slyší. Není to ale záruka toho, že to bude ekonomicky životaschopné...
13. 6. 2018 13:27
Re: 9% zaměstnanců
A kolko je zamestnancov Tesly vo vyrobe a kolko v R&D.

Skoda minula za minuly rok na R&D 15.4 miliardy CZK, to je cca 700M USD. Tesla zavratnu cca miliardu. To je rozdiel ako svina.
Zisk pred zdanenim bol u Skody 39.1 mld CZK, teda cca 2 mld USD. To urcite bude vdaka tym 300 milionom co usetrili na vyskume oproti Tesla >:-[]

Je fajn si obcas aj overit fakty - [odkaz]
13. 6. 2018 13:13
Re: K čemu zisk?
To jsou bludy a dokázat by to mohl jenom skutečný kouzelník. Ztráta Tesly byla v prvním čtvrtletí 2018 784 mil. dolarů a jak píše Šimpanz náklady na výzkum byly ve stejné době pouhých 367 mil. dolarů, takže i kdyby Tesla stáhla náklady do výzkum na nulu, tak jsou pořád ve výživné ztrátě přes 400 mio. za jediný kvartál.
Avatar - _Karel_
13. 6. 2018 12:54
Zajímavé
„Vzhledem k tomu, že Tesla za 15 let existence nikdy nevykázala roční zisk, výdělek samozřejmě není to, co nás pohání" - to každý akcionář rád slyší.
Avatar - _Karel_
13. 6. 2018 12:47
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Další expert, co si myslí, že má šajn o strategii Tesly. :-)
Zrovna ty seš ten pravej, komu se Musk svěřuje.
13. 6. 2018 12:38
Re: K čemu zisk?
V 1Q 2018 dal Apple do R&D 3,4 mld. usd a má zisk jak kráva, Tesla dala ve stejném období do R&D 0,367 mld. usd, tedy desetkrát méně a má ztrátu, také jako kráva.
Takže všechno běží podle plánu akcionářů Tesly a Musk s tím propouštěním dělá zbytečnou paniku.
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2018 12:38
Re: chce to uz viac modelov
do jara 2019 uz bude na trhu dalsich 10 potencialne velmi uspesnych elektrovozov z eu aj ciny... takze tento nostradamovsky nadpis je kusok odvazny... a bohuzial len skodi samotnej tesle nic ine... :*)

cakam ze do konca roka sa u nas zacne predavat uz aj hyundai kona electric ... sice neverim v ten papierovy dojazd ( 470km ) aj v reale ale parametre vykonu aj dynamiky aj maximalky ( 170 ) .. voci povedzme EV soulu alebo ioniqu uz povazujem za velmi slusne a pouzitelnejsie ... elektricka kona podla mna moze prekvapit... ale aj I-pace a elektricke niro... este je skoro robit zavery ale buduci rok v case uvedenia tesly Y tu ozaj uz bude mat Y viac konkurencie ... osobne favorizujem vo svete skor novy leaf pripadne nejake nove cinske elektro by mohlo za rok dva svetovo povyskocit
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 12:32
Re: 9% zaměstnanců
To neni editol = to je napsal něco komplet jinýho! ;-)
13. 6. 2018 12:30
Re: 9% zaměstnanců
Bože, prečo si dal dušu do barana...
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 12:28
Re: chce to uz viac modelov
Na Tesla Leaf nebo Zoe zapomeň [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2018 12:28
Re: 9% zaměstnanců
no uz som to editol medzitym ale stejne som narazal na nieco ine ;-) ... a ty vies na co... ale davam ti palec hore za rychlost :*) nechapacka
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 12:25
Re: 9% zaměstnanců
Nepřekombinoval si to? :-)

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2018 12:21
Re: 9% zaměstnanců
je jasne ze seriozne automobilky su v tomto inde... neporovnatelne aj viac vyrabaju a hlavne aj kvalitnejsie
Avatar - 3_diamanty
13. 6. 2018 12:08
chce to uz viac modelov
a kvalitnejsiu montaz a casom bude urcite potom aj zisk ... hlavne keby miesto tesly X s pozerskymi vyklapackami spravili nieco ako leaf ci zoe tak mohli byt podla mna ovela dalej ale chapem no... tesla asi musi hrat kusok na oko nielen na praktickost a to aj v kabine ... a prave to jej podla mna kusok zvazuje ruky ... stejne sa obavam ze cinske elektovozy ( a niektore pridu coskoro urcite aj do eu ) aj elektrovozy od porsche audi volva ( aj vw uz chysta elektro-ofenzivu ) a dalsich europskych vyrobcpov v dohladnej dobe si s tesly spravia rizoto a zhltnu ju ako jednohubku ... ale snad sa mylim ;-)
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 11:38
Ach tie Tesla nadpisy..
Tieto snahy o vytvaranie clickbait clankov o Tesle su trapne, ci uz na auto.cz alebo inde.. kazda viac ci menej podstatna informacia je pretocena na krizu v Tesle, aj ked v tomto ide o ozdravne kroky hospodarenia, cize opak :-) a predtym sa pisalo o naberani novych ludi.. su zaroven vodou na mlyn vsetkych haterov ukajajucich sa na kazdom pseudo neuspechu Tesly.. niektorych ludi proste tesia neuspechy inych.. aj ked si to iba predstavuju :-) Tie vecne komentare a uvahy vzdelanych a informovanych diskuterov na UK/US forach su diametralne odlisne ako v tomto nasom zaostalom regione.. smutne.
Avatar - Emel
13. 6. 2018 11:32
Re: Když
Jako držel... prodělával na každém autě, které prodal. V tu chvíli bylo všem jasné, že to takhle dál nejde, musí být nějaký plán jak z toho ven.

Tesla je jiný případ. Oni ten plán mají... jednou přijde ta EV budoucnost a oni slíznou smetanu. Zatím tomu plánu většina věří a nemají problém sehnat investory. Jenže... i pokud je ten plán v téhle své jednoduchosti správně, tak to pořád ještě musí vyjít účetně.
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 11:31
Re: 9% zaměstnanců
To nie je o efektivite ale o preberani drvivej vacsiny komponentov od VW ;) Skoda robi minimalny R&D starych dobrych ICE aut, takze by bolo cudne keby potrebovala tolko zamestnacov ako priekopnicka technologicka spolocnost ;)
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 11:27
Re: K čemu zisk?
Ak sa pozries na financne vysledky tak zistis ze Tesla by mohla vykazat krasny zisk. Nevykaze ho, pretoze ho investuje do dalsieho rozvoja a preto celkovo vyjde jej hospodarenie ako stratove. Jej investori su s tym spokojni kedze si to odhlasovali, na rozdiel od investorov Apple ktore vykazuje vysoke zisky a mala miera R&D znepokojuje investorov kvoli buducnosti Apple/ich investicii..

PS: Tesla by sa mala dostat do zisku v Q3 alebo Q4.. uz snad budu spokojni aj ludia co nechapu R&D.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 11:26
Re: Tradičně mimo,
To taky a taky volant = ale v čem je podoba píše dost jasně ne? V dlouhodobý ztrátě = a fakt tu asi nikdo nepsal že Opel skončí a zkrachuje :-)
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 11:23
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Odkial mas toto tvrdenie o tom co si Musk myslel o baterkach? Vsetky jeho predpovede ohladom ceny, energetickej hustoty aj dojazdu sa vyplnuju.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 6. 2018 10:59
Re: Vyhazování kancelářských krys aneb tvrdý kapitalismus
...... že budou lehčí a budou mít větší kapacitu a že se budou rychleji nabíjet. Dů jů andesténd? :-)
13. 6. 2018 10:57
9% zaměstnanců
Tesla má na vyrobených 100 tisíc aut ročně 40 tisíc zaměstnanců. Škoda má na dvanácti násobek 33 tisíc zaměstnanců. Tak tomu říkám efektivita.
Avatar - KANKUNEN
13. 6. 2018 10:56
Re: Když
Naopak, Teslu se nám snaží tlačit jako nějakou záchranu světového ovzduší, ale lidé co mají zdravý rozum v tom mají jasno.
13. 6. 2018 10:56
Re: Když
Opacny strana barikady si moze povedat to iste,ze milovat Teslu je skratka moda a fanatizmus rovnako ako je to pri Apple.Bud ju milujes,alebo ju nenavidis.Tym padom ako vitaz z toho celeho mi vychadza Musk,kedze vsetci vlastne o nom a Tesle hovoria a robia mu tym reklamu.A radi z toho tazia aj media,ktore vedia,ze clanok rozohni vasne a budu sa dotahovat obidve strany a tym im budu stupat kliky na ich stranky a to kazda web stranka potrebuje.Tesla taha tak preco to nevyuzit.
Co tema o EV na auto.cz,alebo autoforum to stovky prispevkov.
Tak ci tak na jednej strane prepusta radovych zamestnancov a zaroven prima profesionalov v obore ( [odkaz] ) co je podla mna rozumny krok k napredovaniu Tesly dopredu.
Avatar - .StenLi.
13. 6. 2018 10:45
Re: Poslední předsmrtné záškuby
>:D Dalsi "expert" co nema najmensiu sajnu o financnych vysledkoch a strategii Tesly :-) :no:
Avatar - KANKUNEN
13. 6. 2018 10:45
Re: Tradičně mimo,
Tesla má monopol na luxusní elektroauta, dotovaná vrchem spodem od výroby po prodeje, zvyhodňovaná, nabíjení zdarma a vedená geniálním Muskem. Stejně to furt nestačí. V čem vidíš podobnost s Oplem, že má 4 kola?
13. 6. 2018 10:42
Re: Vyhazování kancelářských krys aneb tvrdý kapitalismus
nj
povyhází kancelářskou krysu aby za její plat mohli najmout 3 dělníky ;-) tvrdý kapitalismus to sosialistická €jropa nezná ;-) Jinak autodebilky v Evropě jsou srabi, ropní zaprodanci a simulanti pokroku to každopádně ;) [odkaz] [odkaz] [odkaz] to ví už dávno celý svět [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 10:39
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Zato lidi jako ty = zřejmě nikdy nepochopí = že "letadlo" [odkaz] je něco úplně jinýho ;-)
Avatar - Blue Sun
13. 6. 2018 10:34
Re: Když
V USA takhle zaniklo kolik že značek z "Velké trojky"? Ani to radši nepočítám, co Amíci zařízli v krizové době po roce 2000. Opel se i přes ztráty držel a držel...
Jenže nenávidět Teslu je zkrátka módní, tak radši zamlčíme vše ostatní a s novou várkou kopanců směle vpřed...
Avatar - Emel
13. 6. 2018 10:30
Re: Když
Opel asi není dobrý příklad... jeho dlouhodobá ztráta samozřejmě byla problém a ve finále vedla k tomu, že byl koupen PSA... což není úplně "pohřben"... ale skoro ;-)

Tesla má potenciál. Má jedinečné know-how (a jiné know-how ji zase chybí), má továrnu na baterie a tak. Na to vždycky investory utáhla a ještě nějakou dobu to asi bude fungovat. Pak buď začne vydělávat nějaké peníze... nebo ji holt od těch investorů někdo koupí.
13. 6. 2018 10:08
Re: Poslední předsmrtné záškuby
Zřejmě už i pan Musk začíná chápat, že investorskou hru "letadlo" nelze hrát donekonečna... :-)
Avatar - Blue Sun
13. 6. 2018 09:56
Když
dělají změny a restrukturalizace klasické automobilky, taky jim nikdo nevěští konec. Tady se bulvár opět vyřádil.
Proč jste tu takhle nepohřbívali Opel, který byl dlouhodobě ztrátový delší dobu, než Tesla? A to přitom chrlí vyšší počty aut, než Tesla.
Prostě opět odpadní novinařina.
13. 6. 2018 09:53
Nemusí to být nutně špatně
Pokud s redukovaným počtem zaměstnanců dokáží dělat stejné nebo podobné obraty, tak klobouk dolů. Problémy to asi generovat bude, ale to ukáže až čas. My vidíme propouštění jako špatné, nicméně je lepší provést restrukturalizaci v předstihu a promyšleně, než to potom řešit na poslední chvíli jak to bylo běžné v průběhu krize.
13. 6. 2018 09:44
K čemu zisk?
Divná slova o zisku, Tesla je přece výrobce, který zisk nepotřebuje, protože má tak hodné investory, kteří s láskou a jiskrou v oku přihlížejí, jak se jejich peníze mění v ušlechtilou myšlenku záchrany lidstva před zlým spalovacím motorem, což je něco, co dokonale překoná nějaké přihlouplé finanční zisky.
Btw z uvedených čísel plyne, že Tesla má cca 40 tis. lidí, když si vedle toho dám loňskou produkci 120 tis. aut, tak mi vychází poměr 1:3 (zaměstnanci : vyrobená auta), což je určitě rekord mezi hromadnými producenty aut dokladující zcela drtivou míru automatizace výroby v Tesle.
Avatar - Hammunasakra
13. 6. 2018 09:35
Re: Tak, teď už zbývá příspěvek nějakého přesvědčeného elekt
Co je to to = budou baterky na úplně úrovni?
Avatar - KANKUNEN
13. 6. 2018 09:31
Tak, teď už zbývá příspěvek nějakého přesvědčeného elektriká
který nám vysvětlí, jak je to konečně na správné cestě. A jak jsou automobilky v Evropě hloupé, že už dávno nemají jen samé elektrovozíčky namísto vyvíjení spalovacích motorů.
V tomhle projektu se Musk přepočítal, před 15ti lety si myslel, že v roce 2018 budou baterky na úplně úrovni, ale nestalo se tak. Ale i tak u mě je Musk borec.