Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dohnaly Teslu problémy s Modelem 3? Výrobce elektromobilů propustí 3.600 zaměstnanců!

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 13. 6. 2018
19
138
Zobrazit náhledy (19)
Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 Tesla Model 3 crashtest tesla elektromobil alternativnipohony Tesla Model 3 Tesla Model 3
Mohutné propouštění je podle šéfa Tesly Elona Muska těžké, avšak nezbytné. Výrobu Modelu 3 však ohrozit nemá.

Americký výrobce elektrických automobilů Tesla propustí 3600 zaměstnanců, což představuje zhruba devět procent jeho pracovní síly. Firma se tak snaží omezit náklady a zlepšit hospodaření, oznámil dnes generální ředitel Elon Musk. Propuštění má podle něj i pomoci zjednodušit strukturu řízení společnosti. Ještě nedávno přitom Tesla přijímala odborníky z Facebooku či Googlu.

Propuštění se má dotknout hlavně zaměstnanců v administrativě, protože firma se snaží snížit náklady, ale zároveň neohrozit výrobu svého vozu Model 3 určeného pro masový trh. Musk vysvětluje, že během růstu automobilky došlo k duplikování některých pozic, což má být nyní napraveno.

Musk upozornil, že rozhodnutí je motivováno hlavně snahou k zajištění dlouhodobě ziskovému hospodaření. „Vzhledem k tomu, že Tesla za 15 let existence nikdy nevykázala roční zisk, výdělek samozřejmě není to, co nás pohání. Co nás pohání vpřed je urychlení přechodu světa k udržitelné, čisté energii, ale toho nikdy nedosáhneme, pokud časem nedokážeme, že jsme schopní být setrvale ziskoví,“ vysvětluje šéf Tesly. Dodal, že firma dál bude potřebovat další zaměstnance do výroby, uvedla agentura Reuters.

Tesla za 15 let svého fungování nikdy nevykázala roční zisk. Za dobu téměř osmi let, kdy je veřejně obchodovanou společností, vykázala zisk jen ve dvou čtvrtletích.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Barrichello
chce to uz viac modelov
Barrichello
| 17. 6. 2018
Jasně, vono ve světově vyrobí 70% energie z uhlí, atomu a ropy (ano odlehlé oblasti jedou stále na LTO + benzín a naftu do generátorů a elektrocentrál) a z těch 30% delaj půlku vodní elektrárny a on to chce jako pomatení skopčácic nahradit solárem a větrníky.
HAHA.

Ty větrníky a solární panely musíš vyrobit, má to omezenou životnost, po jejím uplynutí to musíš ekologicky zlikvidovat, to sou další a další emise vypoušetěné do ovzduší a vody.

Placáš tady o rakovině z aut, že ročně na světě hoří 20-40 milionů tun na ilegálních skládkách az toho jdou do vzduchu karcinogenn látky ti neva, dalších tak 10 milionů tun spálí soukromníci v kotlích a na zahrádkách a další milion tun vydhodí do moří a ocenáů ekologicky smýšlející země jako Afrika, Cína, Latinská amerika atd, kterým je vše u zádele....

To neřešíš vid....nebo že kvůli volovinám z ebay lítá denně xy letadel a vozí balíčky za 20 usd přes půl světa

Fakt srandovní
Avatar - Barrichello
chce to uz viac modelov
Barrichello
| 17. 6. 2018
Jistě, protože na to dostávali dotace, bez dotací si to koupí pár nadšenců a ekofanatiků....
Avatar - Emel
chce to uz viac modelov
Emel
| 14. 6. 2018
Deset procent EV aut se prodá v Norsku. V Norsku, které má 5mil. obyvatel. Tesla je tam za prosinec nejprodávanější značkou, žebříček modelu je X-S-Golf. Průzkumy ukazují, že hlavním důvodem pro koupi elektrického auta je ekonomická motivace (72%, vs. 26% ekologická motivace). [odkaz]

Co se stane v případě zrušení subvencí ukázalo Dánsko, pokles byl... po zaokrouhlení 100% :-)
Avatar - .StenLi.
chce to uz viac modelov
.StenLi.
| 14. 6. 2018
Otazka skor znie: Je dobre ze sa emisie (ci uz pevne alebo plynne) reguluju tak isto ako bezpecnost? To je ako keby som obhajoval bezpecnostny pas a jeho prudko narastajucu popularitu po zavedeni a ty sa pytal ze co ine mali automobilky robit ako namontovat ho ked ich regulacia nutila? Ak by ich nosenie nebolo povinne tak by ich vacsina ludi nenosila a zomrela. S emisiami je to este horsie, je to ako keby niekto s odopnutim pasu odopol aj tvoj, pretoze je presvedceny o jeho zbytocnosti.

Co maju robit automobilky? No predsa znizovat emisie aby sme sa tu o par rokov nezadusili a nemali taky narast rakoviny pluc ako v Cine.. o globalnom oteplovani ani nehovoriac. Emisie sa reguluju v prospech nas vsetkych, ano aj v prospech tych ktorym to este nedochadza.. ako sa hovori, zamedzit problemu je 10x lacnejsie ako problem napravat, ale ovela vaznejsi je fakt, ze moznost napravy v tomto pripade ani neexistuje.

BTW: Mysliet si ze clovek co si kupuje Teslu za 100-120tis by si ju bez dotacie 5-7tis usd nekupil by bolo poriadne naivne ;) Od zavedenia dotacii klesla vyrobna cena baterii viac ako hodnota dotacii, cize ti co by si kupili EV dnes bez dotacie by boli na tom lepsie ako ti ktori este stihli dotacie.

Este jedna vec: Automobilky nevyrabaju EV preto ze sa o ne zvysil zaujem kvoli dotaciam, ale preto ze si tak vedia lacnejsie znizit poplatky za prekrocenie celokoncernovych emisnych limitov, aj to je dovod preco Chevrolet predava Bolt so stratou a zamerne vyraba mensi pocet kusov ako je dopyt. Prijmy z Boltu posielaju LG za baterie, motor a komplet elektroniku.. Je teda ovela rozumnejsie vyrabat si to vo vlastnej rezii, tak ako Tesla a toto bude smer ktorym pojdu aj ostatne automobilky.
chce to uz viac modelov
pogo26
| 14. 6. 2018
A co mají podle tebe ty automobilky dělat, když je k tomu úředníci nutí? Kolik se prodává elektroaut na trhu, kde nejsou zvýhodněná? Pokud po těch autech tolik lidí, proč si je nekupují za stejných podmínek jako zákazníci normálních aut? Budou také majitelé elektroaut přispívat do fondu dopravní infrastruktury jako majitelé normálních aut formou spotřební daně z paliva?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku