Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
N6600
Nove LS je krasny priklad toho, ako sa da premrhat 11 rokov. A ked uz pride nova generacia, tak sa v JP rozhodnu, ze radsej do ho ani nedaju technologie, co uz maju vyvinute, len preto, aby neriskovali v US pokuty...
Mam Lexus rad, ale za nove LS by si mal dat facku. A hlavne, toto LS mali radsej premenovat na GS a bolo by. A LS urobit poriadne.
Mam Lexus rad, ale za nove LS by si mal dat facku. A hlavne, toto LS mali radsej premenovat na GS a bolo by. A LS urobit poriadne.
Když na GS je moc velké a těžké. Předchozí generace se mi líbila a byla opravdu tichá i komfortní. Myslím, že u toho měl Lex zůstat.
Ano je. To mas samozrejme pravdu a suhlasim. Chcel som tym len povedat, ze takto nejak si predstavujem GS, nie LS. Pre kazdeho, kto vlastnil/jazdil 460/600h, je 500/h krok spat. A to je velka skoda. Povodny LS600h F-Sport je stale uzasny kus auta a je v nom vsetko, co by som osobne chcel/potreboval.
LS600h byl opravdu plnohodnotným konkurentem D3, z dalších modelů běžných řad pak ještě GS s V8 příp. 450h předchozí gen., teď už ale sorry jako, čas oponou trhnul D3 se zas posunula a lex stojí, LS je dobré max do USA za 2/3 ceny D3.
Ja si to uvedomujem velmi dobre. Lexus padol za obet sam sebe. Obcas mam dojem, ze nestagnuje, ale cuva. V istom pohlade. Znizuje emisie s motormi, co su vyrazne pod svojimi moznostami. Do toho, zo strachu penalizacie vynechava nove technologie v novych modeloch. A ich vyvoj akceleruje v oblasti alternativnych pohonov a to ostatne okolo nic. Navyse mi to pride, ako by Lexus ovladlo cost-cutting oddelenie a nie inziniery. GS uz nie je worldwide model, ale uz len ciste US. Nechapem preco. CT konci uplne. Rovnako tak preco sa Lexus neoddelil od Toyoty a pouziva Camry ako zaklad pre ES. Tych otazok mam na celu A4, ale odpoved je stale ta ista. Vynos z modelu je vysoky a na cisla sa hladi v prvom rade a to staci.
Vies, co ma ale z dlhodobeho horizontu zaujima? Ako to dopadne s DE konkurenciou, az mu EU zabije diesely. Ono, tych benzinovych alternativ D3 nema tak vela a ked pojdu do elektrifikacie, myslim, ze sa Lexusu znacne ponukou priblizia. Lexus ale ma jednu vyhodu. Jeho modelov nie je vela a bude to vediet + - pokryt. Ale u modelov D3 to bude problem.
Vies, co ma ale z dlhodobeho horizontu zaujima? Ako to dopadne s DE konkurenciou, az mu EU zabije diesely. Ono, tych benzinovych alternativ D3 nema tak vela a ked pojdu do elektrifikacie, myslim, ze sa Lexusu znacne ponukou priblizia. Lexus ale ma jednu vyhodu. Jeho modelov nie je vela a bude to vediet + - pokryt. Ale u modelov D3 to bude problem.
Včera jsem na Motor1.com četl, že Lex pravděpodobně skončí i s IS.
Evoluce a částečná hybridizace u D3 dokáže ještě chvíli udržet tradiční R4, R6/V6, V8. Nemyslím, že u větších řad a objemů ukončí D3 výrobu dieselových motorů, ale benzíny jsou už tak vypiplané, že je dokáží v případě legislativních změn nahradit.
U Lexu je hlavně škoda vypuštění LS600h, to auto bylo jiné v pozitivním smyslu slova a našlo si nemalou klientelu.
Evoluce a částečná hybridizace u D3 dokáže ještě chvíli udržet tradiční R4, R6/V6, V8. Nemyslím, že u větších řad a objemů ukončí D3 výrobu dieselových motorů, ale benzíny jsou už tak vypiplané, že je dokáží v případě legislativních změn nahradit.
U Lexu je hlavně škoda vypuštění LS600h, to auto bylo jiné v pozitivním smyslu slova a našlo si nemalou klientelu.
Ano, tie dohady som cital, ale to si Lexus nemoze dovolit. Je to entry level model a ten je dolezity pre znacku. Uplne sa to vylucit neda, ze sa tak stane, ale osobne si myslim, ze je to velmi nepravdepodobne. Dovod dohadov je ten, ze SUV modely valcuju predaje sedanov. ISko je tu uz nejaky piatok a zatial sa nejak Lexus nejak nevyjadril, ze chysta novu. A ak by sa tak aj stalo, tak najskor v 2019.
To je to, co ma zaujima. Na to, aby to udrzali, musia prejst znacnou upravou a to bude neskutocne vela penazi. Rozne modely, rozne motory. Lexus isiel na to pozvolna, ale D3 bude musiet skokovo. BMW uz urezava vrcholove benziny, takze som zvedavy, kde to skonci. Specialne spominam BMW preto, ze to ma z D3 z hladiska fleet emisii najvacsie problemy...
Ma prist nove biturbo 4.0 a chysta sa vodikova verzia. Takze alternativ k 500/h este pribudne, ale 600h je 600h. To auto u mna nemalo chybu...
To je to, co ma zaujima. Na to, aby to udrzali, musia prejst znacnou upravou a to bude neskutocne vela penazi. Rozne modely, rozne motory. Lexus isiel na to pozvolna, ale D3 bude musiet skokovo. BMW uz urezava vrcholove benziny, takze som zvedavy, kde to skonci. Specialne spominam BMW preto, ze to ma z D3 z hladiska fleet emisii najvacsie problemy...
Ma prist nove biturbo 4.0 a chysta sa vodikova verzia. Takze alternativ k 500/h este pribudne, ale 600h je 600h. To auto u mna nemalo chybu...
Bohužel tomu IS se dá věřit = je to technicky GS. Takže buď přejde taky na přední pohon = ale když neni GS tak jeho zmenšená verze.. ;-\
Smutnej odhad Audi že přesun směrem k SUV bude dál pokračovat [odkaz] je těžce na hlavu = ale můžou mít pravdu
Vodík bude do budoucna možná hodně zajímavej = ale ne tady. Ono i těch 50 stávajících a během příštích 2-3 let 100 vodíkovejch čerpaček napříč Německem je jen tak tak
Smutnej odhad Audi že přesun směrem k SUV bude dál pokračovat [odkaz] je těžce na hlavu = ale můžou mít pravdu
Vodík bude do budoucna možná hodně zajímavej = ale ne tady. Ono i těch 50 stávajících a během příštích 2-3 let 100 vodíkovejch čerpaček napříč Německem je jen tak tak
Skončí-li CT, pak má Lexus stejně SUV jako sedanů ne? Takže 50/50?
No možná i hůř
Místo CT bude C-HR s názvem UX, pak je tu NX, RX, GX a LX
GS se doprodává a jeho menší technicky spřízněnou verzi IS čeká buď konec nebo přechod na techniku ES. No zatim je IS a ES a LS
Díky aspoň za RC a LC 😉
Místo CT bude C-HR s názvem UX, pak je tu NX, RX, GX a LX
GS se doprodává a jeho menší technicky spřízněnou verzi IS čeká buď konec nebo přechod na techniku ES. No zatim je IS a ES a LS
Díky aspoň za RC a LC 😉
RC ne, ale kvůli LC bych pustil svojí V8 pryč.
LC se extrémně povedlo. RC je prostě levný kupé = i do něj ten motor patří a pasuje = i když samozřejmě LC je jinde a cenovej rozdíl neni až tak šílenej. Když na to máš = je LC naprosto jednoznačná volba
Uvidíme co V8 biturbo = jestli bude v LC eště zajímavější = nebo jen výkonnější
Uvidíme co V8 biturbo = jestli bude v LC eště zajímavější = nebo jen výkonnější
No, problem Tvojej domienky je primarne v tom, ze IS nema predobraz u Toyoty. Avalon je vacsi, Camry je ES. Takze ak by ISko preslo na GA-L, zaradilo by sa k modelom LC/LS. Ak by bolo postavene na GA-K, tak sa zaradi k RAV/Camry/Avalon. V pripade GA-C by bol na urovni Priusu/Aurisu. Ak sa teda bavime o RWD modely, tak to vidim na GA-L, ale zmenseny rozvor. s GA-K by ISko zabili. Aj ked podla internych informacii sa v Lexuse velmi zivo diskutuje o opusteni RWD/AWD a nahradeni FWD/AWD. Ale nic nie je rozhodnute.
Já vim že ne = proto se píše o skončení výroby. Ale současný IS je zmenšená verze GS = takže udělat pro příště zmenšený ES = postavený na GA-K = neni absolutně nemožný
Vzhledem k až absurdně rostoucim prodejům SUV na úkor i takovejch prodejních hitů jako je BMW 3er = spíš bych se obával konce IS
Vzhledem k až absurdně rostoucim prodejům SUV na úkor i takovejch prodejních hitů jako je BMW 3er = spíš bych se obával konce IS
Hittman
je primárně pro Ameriku, tomu odpovídá vše... Kvalita, materiály, motory...
Tohle musíš rozvést = kvalita, materiály.. známý nedostatky zrovna Lexusu >😒]
Jistě, rozvrzané BMW, přeplácané Mercedesy a Audi z recyklovaného plastu to každý Lexusu natřou ve všech třídách >😁 . A co vyvolá víc "ještě větší vůni kůže", než černé lesklé kýčovité plochy plné šmouh jako v Cadillacu, no ne? Přidejme do mixu spolehlivost Jaguaru a Lexus se dozajista poprdí hrůzou.
3_diamanty
tento katanovsko-samurajovsky look mu podla mna velmi sekne ... a aj tie 20tky su kupodivu na nom priam dokonale ... aj pohon 4x4 je tiez vzdy za mna lepsie mat ako nemat ( ak je ta moznost ho mat v danom aute ) takze tento top lexus sa mi paci.. teda vzdy sa mi lexus ako taky pacil ale tato nova generacia velkeho LS je podla mna uz konecne tam kde som lexus chcel davno vidiet ( a necitit tu uz nejake medvede ako v minulosti ) .. interier taktiez famozny... v tomto lexus drvi neskutocne kazdeho snad.... snad len S-klasa so svojim stylom retro jachty sa v mojich ociach v kabine vyrovna tomuto skutocnemu ostremu japonskemu samurajovi :yes: .... samozrejme je tu uz aj nova A8 takze mozno by to chcelo spravit napinavy 4-boj: S vs 7 vs A8 vs LS ... ale aj tak ak clovek kupuje v tejto triede voz na osobne ucely tak urcite ( verim tomu ) uz voli dane auto aj kusok srdcom ... pretoze ten komfort a vybava je vlastne uz tak podobna v tychto vozoch.. rovnako ani o vykon a dynamiku tu uz nikde nebude nudza ... takze kazdy si vyberie---- mne sa paci aj Quattroporte a vela ocakavam na buduci rok aj od novejo XJ od jaguaru.... ale momentalne musim priznat ze v danej luxusnej triede sa mi tento lexus paci ako celok snad najviac... a prave tento v modrej na 20tkach v 4x4 je priam dokonaly.... ach jaj.... snov na kolesach je sice hodne.. a kazdy mame xy aut ktore sa nam pacia a cheli by sme... ale tento lexus je ozaj snad ten najvyssi olymp ktora sa da chciet... dokonala kombinacia... dizajn.. motor.. kabina.... celkova aura a nepopieratelna kvalita ... ale uz dost bolo tarania.... >😁 .. jak furt ja vravim ... zlaty lexus :yes:
Nepohodlná dokonalost s V6 méně výkonným a užranějším než V8 konkurence.
Na XJ se netěš, bohužel bude konkurencí pouze pro Teslu model S, podle všech informací není zatím plánován jiný než elektrický pohon 8-s
Na XJ se netěš, bohužel bude konkurencí pouze pro Teslu model S, podle všech informací není zatím plánován jiný než elektrický pohon 8-s
zatial nemam info zeby malo v pripade noveho jagu XJ ist ciste len o elektro auto ( ani sa mi tomu nechce verit ale tak co uz ) ale ak by mal slusny dojazd ... aj vykon ( ten by mal byt ok verim ) .. tak to moze byt aj fajn... ticha velka limuzina so slusnou dynamikou ... len sa obavam o dojazd .... pod 400km by sa ist podla mna uz nemalo v tejto triede .. ved uvidime.. ale jag urcite bude super... aj nove i-pace je tiez elektricke a nejak by mi v garazi nevadilo :😉 ... aj ked chapem.. XJ je XJ ... ale casom stejne velke objemy zmiznu a ani hrat sa na motorom najvacsieho uz davno nie je in .. ja sa na nove XJ moc tesim a verim ze moze este prekvapit...a nielen teda tym pohonom :😉 😲
PS: na konkurencnom autowebe som nasiel clanok kde sa hovori o novom XJ ako u novom velkom superhybride ... ale zeby slo o ciste elektro to sa mi fakt nezda... no uz nech je tu 😉 :yes:
PS: na konkurencnom autowebe som nasiel clanok kde sa hovori o novom XJ ako u novom velkom superhybride ... ale zeby slo o ciste elektro to sa mi fakt nezda... no uz nech je tu 😉 :yes:
Ano, bude pouze EV
je to definitivne?
Na představení a nástup do prodeje 100%.
a je mozne ze casom pribudne aj hybridna verzia? ved prave ta by mu mozno davala najvacsie moznosti aj voci konkurencii nie? ( lexusy, D3 ) .. nejak sa mi to nezda toto hoc nie som neveriaci tomas a verim ti ale potom preco tu a tam citam clanky ako o chystanom velkom superhybride ...
a aky bude dojazd? ten samozrejme asi este nevieme :😉 ...
a aky bude dojazd? ten samozrejme asi este nevieme :😉 ...
To je velkej rozdíl! Třeba ten Lex LS byl taky představenej bez osmiválce = ale bude
Psalo se o plug-in hybridu XJ = ale s benzínovym motorem mám pocit. Ty mluvíš o čistym elektru? Sedan verzi I-Pace? Ten se mi líbí = a dokonce hodně [odkaz]
Psalo se o plug-in hybridu XJ = ale s benzínovym motorem mám pocit. Ty mluvíš o čistym elektru? Sedan verzi I-Pace? Ten se mi líbí = a dokonce hodně [odkaz]
Prajem ti aby si sa dostal do situácie,že sa budeš rozhodovať ktoré z týchto áut kúpiť ale obávam sa že by si skončil v S-klase a možno aj s dízlom :-!
take auto popravde by som ani nevyuzil v mojom zivote nikdy.... to chce ine zivoty >😁 ... vrcholovi sportovci ... uspesni podnikatelia a pod... tam je cas aj peniaze na taketo nieco vyuzit to .. ale ja ako bezny smrtelnik jazdiaci z prace na nakupy a potom domov zvalit sa konecne uz a vypustit paru aby nasledne cez vikend kdesi zase lietal k svokrovcom ci povedzme k tete na zahradu a popri tom vsetkom si aspon kusok aj oddychol niekde v prirode v okoli domova a s blizkymi ... tak tu taketo auto by nebolo kde vyuzit u mna ... a keby ze som aj vyhral alebo zdedil nejake velke prostriedky raz nahodou povedzme .... tak radsej si kupim nejaku utulnu chalupu kdesi nedaleko na vidieku mimo rusneho mesta a eclipse cross k tomu a mam postarane 😄
k takému autu keď sa dopracuješ prácou (a možno aj veľkou výhrou),tak ten život by sa troška zmenil a to auto by si aj ocenil.
to mozno... ocenil ocenil... ale nevyuzil stejne ... nie som ten typ proste ... taketo nieco v reale stejne nepotrebujem ... to je ten "problem" >😁 ... a aj na nejake bezne dovolenky sa dnes da ist pohodlne aj beznym autom .... a na tie vzdialenejsie a nedostupnejsie "miesta" zase uz pojdes letecky alebo lodou ci raketou ak na to mas no >😁
PS: otcov byvaly sef jazdil este donedavna ( par rokov dozadu ) na formane prerobenom na plyn .. >😁 ... pritom ten mal tolko prachov ze mohol jazdit aj v A4-ke aspon ale chapem .. su proste aj take pripady... ked proste raz nieco ti netreba tak netreba 😉
PS: otcov byvaly sef jazdil este donedavna ( par rokov dozadu ) na formane prerobenom na plyn .. >😁 ... pritom ten mal tolko prachov ze mohol jazdit aj v A4-ke aspon ale chapem .. su proste aj take pripady... ked proste raz nieco ti netreba tak netreba 😉
Mmch. ten lexus vedle ní vypadá strašně levně, takové prvoplánové cosi v chromu. 😉
2) V uplynulých týdnech vznikla meziresortní komise ministerstev dopravy a životního prostředí, kde se společně s dopravní policií řeší, jak zachytit vozidla s poškozenými filtry na silnicích.
3) První taková akce proběhla v Trutnově koncem května a další měření, které proběhne v Praze, se právě plánuje [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Češi tankují horší naftu, proto se ničí částicové filtry DPF [odkaz]
To, že Evropa není primární trh pro Lexus není žádná omluva, nakonec stejná auta se utkávají i v USA a tamní testy nedopadají jinak a více než dvojnásobné prodeje 7er v USA za 2017 proti LS také o něčem svědčí.
Já píšu pořád, že Lex je kepl bez tradice
Ale konkretně v této třídě má paradoxně zástupce déle, než Audi.
Když teda nepočítáš předválečné Horchy atp.
Hledat propojení mezi V8 a automobilkou fungující mezi lety 1904 až 1940 = je maličko nasilu žejo 😄
To už k sobě má blíž Toyota [odkaz] a ten Lex LS
Pokud se výše IQ týká, k diskusi o ní, jsi způsobilý stejně jako k diskusi o autech, tedy, nemáš na to. 😉
Jak bys ty = se svym IQ tykve = moh posoudit kdo na co má? 😄
Ne že bych tolik chlastal = ale 100% jistota? Tu bych chtěl mít 😉
Smutný = že seš tak namyšlenej = že mi nedovoluješ reagovat na to když o mě někdo něco napíše = uvědomuješ si jak je to moc..? Nebo ani to ne? 😄
Měl sem seznam pár * co to dost přehnali = z hlavy se mi vybavuje eště Mig = ale sou to roky = je absurdní ty příspěvky hledat. Už si nepamatuju ani všechny nicky
Ale můžu hodit velkou lež = Dinar je rovina chlap a nikdy nic vulgárního sprostýho netetě nenapsal 😉
Hradního Okecáváčka bych do toho netahal = ten úmyslně pomlouvá novináře atd.
Proč vlastně nechceš to samý po Dinarovi? Ty Karel i iudex = chcete něco po mě = za to že sem reagoval. Nepřijde vám to divný? Hodně divný?
Ak niekedy budes mat moznost, precitaj si knihu Lexus: The Relentless Pursuit od Chestera Dawsona. Tam sa napriklad uvadza, ze Lexus mal (ak si spravne pamatam) 3 rozne designy svojho LS a minul kopu prachov na rozne prieskumy. Bolo mu doporucene, ze ak nechce na fleku prepadnut, mal by sa drzat konkurencie a nevybocovat. Takze dovod, preco vyzeral ako Mercedes je len z pragmatickeho dovodu.
A taky trochu = pro koho? 😉
[odkaz] + [odkaz]
Myslim že M5 se prodalo násobně víc [odkaz]
Točivá atmo V8 je tam kam patří = v RC a LC = a doteď v tom GS
Viz Rasto = rezignace je hodně přehnaná formulace. To že současná 7er je extrémně povedená a v komfortu lepší než S = to je jiná věc
Už sem nestih editovat = že nějakejch 70 biturbo koní navíc = se bude spoustě lidí líbit víc = než dokonale sladěný LFA s V10 točícim 9t. otáček
Na rozdíl mezi dnešnim LC 500 a tou verzí biturbo sem fakt zvědavej = takhle dopředu snad to LC500
Ale určitá divná sorta lidí má pořád nějakou úchylnou potřebu ten kastrol na rejži tlačit do testů proti německejm superwagenům!!!
A teď se spláchni.
:-!
Je tam na tom videu lexus?
Je rychlejší na kilometr s pevným?
Má větší maximálku?
Je rychlejší na nějakém okruhu?
Hm...když ti dojdou argumenty, postneš video s Teslou (kterou nemáš) jak v jedné jediné disciplíně poráží slabší verzi auta, co já mám...a mě je to úplně jedno.
je to asi tak offtopic, jako že jurij gagarin měl na Vostoku milion koní.
>😒] >😒] >😒]
To seš až tak mimo = že sis nevšim že spláchnul fostek = já jen reagoval? 😐
Nebo si to dotáh do dokonalosti = já nesmim reagovat a napsat to samý :yes: >😁 >😒]
Přijde takový to uvolnění? 😄
Neni lepší třeba sex? 😉
:-!
Doporučuju = ten sex = velmi doporučuju 😄