Re: Chtělo by to pořádný trojtest S-klasse, A8, 7er
No zase celkovy rozdiel 0,38 bodu nie je drtivy ani este drtivejsi. Tie vozy su skratka inak ponimane a Lex nema sportove geny a ani sa na sportovy sedan nechce hrat. Jasne, chyba mu V8 (niekde som cital, ze sa vraj na V8 biturbe pracuje) a vyspelejsi infotainment. Ale pre niekoho, koho uz omrzela D3 to moze byt zaujimave auto. Aj ked priznajme si, Europa nie je jeho primarny trh.
Re: Chtělo by to pořádný trojtest S-klasse, A8, 7er
Nemá športové gény, teda je zameraný na komfort, napriek tomu podľa testu prekvapivo búchajú kolesá a podvozok je komfortnejší v tom športovejšom BMW. Má oveľa menší šesťvalec, napriek tomu je o hodne ťažší ako 7er s osemvalcom a žerie viac. Skrátka tých rozdielov je tam priveľa na to, aby si jeho kúpu ktokoľvek obhájil inak ako snahou byť iný. Ale presne ako píšeš hlavným trhom Lexusu je Amerika, kde má lepší image, naviac tam si až tak na značku nepotrpia ako u nás a aj cenovo tam myslím je väčšia úspora oproti bavoráku.
Re: Chtělo by to pořádný trojtest S-klasse, A8, 7er
To máme stejně, jak mi 7er přišla na začátku krabicovitá, líbí se mi čím dál víc, pětka podobně, můj Traumwagen by, pokud jde o daily car, byla 760i, škoda že je jen Li.
Mmch. ten lexus vedle ní vypadá strašně levně, takové prvoplánové cosi v chromu. ;-)
Re: Chtělo by to pořádný trojtest S-klasse, A8, 7er
Přesně naopak = potřebu machrovat maj spíš lidi s neautama co si potřebujou dokazovat = s V12 = nic dokazovat nemusíš = ty ho máš a nikdo nemá víc :yes::-)
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
1) Začíná lov [odkaz] na DÍZL- PRASATA [odkaz] s vykuchanými filtry pevných částic DPF.
2) V uplynulých týdnech vznikla meziresortní komise ministerstev dopravy a životního prostředí, kde se společně s dopravní policií řeší, jak zachytit vozidla s poškozenými filtry na silnicích.
3) První taková akce proběhla v Trutnově koncem května a další měření, které proběhne v Praze, se právě plánuje [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Češi tankují horší naftu, proto se ničí částicové filtry DPF [odkaz]
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Čistě matematicky je 0,38 jistě málo, ale když se podívám na zdejší metodiku bodování a zvláště si přečtu slovní popis jednotlivých vlastností obou aut, tak je to o parník. O to horší parník, že když Lex jasně prohraje v disciplínách jako je motor, hbitost/jízdní agilita, tak navrch dostane i v protipólu těchto vlastní jako odpružení, utlumení hluku, převodovka, spotřeba a nakonec i v blbostech jako je infotainment. Jinak řečeno, auto jenom pro ty kteří se chtějí odlišit za každou cenu, jiný důvod pro koupi v testu nelze najít.
To, že Evropa není primární trh pro Lexus není žádná omluva, nakonec stejná auta se utkávají i v USA a tamní testy nedopadají jinak a více než dvojnásobné prodeje 7er v USA za 2017 proti LS také o něčem svědčí.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Tak zrovna prodeje za 2017 nesvědčí vůbec o ničem. To byl poslední rok starého LS. S nástupem nového modelu LS je v USA docela výrazně před BMW (nicméně nové LS je tragédie a i Američanům to nejspíš brzy dojde). LS bylo vždy v USA leader a válcovalo i S-class. O tom si může teď už jen nechat zdát.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Súhlas, pri všetkom rešpekte k Lexusu tu nemá šancu. Som oveľa viac zvedavý na novú A8. 7er v tomto teste opakovane je označované ako citeľne modernejšie auto, ale práve v tom bude bodovať A8. Tipujem, že z hľadiska interiéru, výbavy a high-tech fičúr to vyhrá A8, podvozkovo a jazdne stále viac verím sedmičke, otázny bude komfort Audi a celkové zladenie auta. Každopádne to tipujem na veľmi tesný súboj.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
To budu velmi tesne testy medzi D3 kedze novinky BMW, MB,Audi nevychadzaju rovnako ten isty rok. Teraz mas fresh new Audi A8 , potom 7 cka a S ko ma len Fl a caka na novu generaciu. V automobilovom priemysle je rok - dva tak dlha doba ze proti novej A8 sa zapoti aj najnovsie BMW 7 aj stare S ko po kozmetike...Etalon je stale S ko a ostatny ho samozrejme dohanaju a v niecom uz predhanaju ale zly vyber tam nie je dokonca aj lexus je super povoz . Zrovnavali 6 valec vs 8 valec ... lexus urobil dobry kus prace zoberme si ked zacal kopirovat S ko a ked pozreme na prve ls ka je to poznat. Toyota - lexus zacal dobiehat obrovsky naskok ktore uz D3 davno historicky mali vytvoreny a zato im patri :yes:
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
No...
Já píšu pořád, že Lex je kepl bez tradice
Ale konkretně v této třídě má paradoxně zástupce déle, než Audi.
Když teda nepočítáš předválečné Horchy atp.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Jen, že to audi si k A8 došlo vlastní cestou, přes stovku a dvoustovku, audi V8, A8 z hliníku pak byla logickým vyústěním vývoje. Zatímco lexus prostě okopíroval Mercedes. >:D
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Vies, zaujimave ale je, ze ho v dobe svojho uvedenia predbehol. Co sa ale Lexovi upriet neda, je fakt, ze premii ukazal, ze sa ma klast doraz na kvalitu. V tej dobe valna nebola.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Tomu infantilovi pod tebou nemá smysl odpovídat, u tebe to zkusím. Přečti si prosím příspěvek, na který reaguju!! Řeší se tradice značky v kontextu lux. segmentu, k tomu já dávám svůj příspěvek, říkám, audi došlo k A8 vlastním vývojem, Lexus okopíroval S-klasse. Máš k tomuto konstatování ve smyslu tradice značky v lux segmentu něco? Pak se vyslov, k tématu lexus a kvalita si klidně založ další vlákno...
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Lžeš od doby, co jsi sem strčil nos, tvoje teta neteta mi nikdy za tak expresivní výraz nestála, byla to stejně komická figurka, jako ty, pokud chceš tvrdit, že jsem jí něco takového napsal, dolož to, musels tu větu někde vidět, diskuse, SZ? Jinak s tím už jdi někam!
Pokud se výše IQ týká, k diskusi o ní, jsi způsobilý stejně jako k diskusi o autech, tedy, nemáš na to. ;-)
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Do not feed the Hammu (a.k.a. najväčší troll na auto.cz). Akákoľvek reakcia naňho vyvolá ďalšiu dávku jeho verbálneho zvracania. Proste prehliadať, on (ona? ono?) nestojí za jedinú priamu reakciu. ;-)
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Ubohé výmluvy, sezname, tvrdils, že máš do jejích SZ přístup, tak sem s tím, předveď. Jenže dobře víš, že nic takového z mé strany nebylo, takže z toho nebude nic, zoufalý tlachale, který podobné úkroky stranou požívá vždy, když je přichycen se staženými kalhotami (což je prakticky pokaždé), pod heslem, nejlepší obrana je útok. Jsi ztělesněním trapnosti. >:D:no:
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
To chceš absolutní nesmysl = což si asi uvědomuješ
Měl sem seznam pár * co to dost přehnali = z hlavy se mi vybavuje eště Mig = ale sou to roky = je absurdní ty příspěvky hledat. Už si nepamatuju ani všechny nicky
Ale můžu hodit velkou lež = Dinar je rovina chlap a nikdy nic vulgárního sprostýho netetě nenapsal ;-)
Hradního Okecáváčka bych do toho netahal = ten úmyslně pomlouvá novináře atd.
Proč vlastně nechceš to samý po Dinarovi? Ty Karel i iudex = chcete něco po mě = za to že sem reagoval. Nepřijde vám to divný? Hodně divný?
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Ja ale nijak nerozporujem, to co si pisal. Lexus nesiel cestou dlheho vyvoja ako Mercedes, BMW. Na to by nemal cas a naklady by boli neumerne vysoke. Namiesto toho to spravil systemom "disruptive innovation".
Ak niekedy budes mat moznost, precitaj si knihu Lexus: The Relentless Pursuit od Chestera Dawsona. Tam sa napriklad uvadza, ze Lexus mal (ak si spravne pamatam) 3 rozne designy svojho LS a minul kopu prachov na rozne prieskumy. Bolo mu doporucene, ze ak nechce na fleku prepadnut, mal by sa drzat konkurencie a nevybocovat. Takze dovod, preco vyzeral ako Mercedes je len z pragmatickeho dovodu.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
GS-F jsem nejel, ale upřímně mě předchozí M5 nijak neuhranula a nemyslím, že by měla být nutně lepší než právě Lex. LC nezpochybňuji vůbec...tím spíš vynikne, že má Lex fantastickou V8-ičku a do LS dá foukanou V6, co žere víc a jezdí hůř než V8 ;-)
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Dnes je to tak, že LS rezignovalo na komfort a dostává ho i 7er. To je myslím hodně velký ústup. Nemá zatím vec než foukané šestihrnky a přitom V8 má. Právě v tomto sportovněji laděném modelu by dávala smysl.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Dočetl jsem to k větě, kde se píše jak LC-R rozseká dynamicky LF-A a dál nemělo cenu číst. Napsáno opět odborníkem, který neví, že dynamika je soubor vlastností a neváže se pouze k tomu, jak auto zrychluje. 8-s
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Souhlasim s Harrisem = že LF-A nerozseká nic = když někdo jako on řekne že to je nejlepší v čem kdy jel = má to u mě váhu. Ale čistě rychlejší to nový biturbo bejt může = jak to odborník asi myslel :-)
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Rychlejší než LF-A bude dnes kde co, ale dynamičtější už jen tak něco ne. Součást garáže snů, přestože se mi dvakrát moc nelíbí, ale ten zvuk to přebije.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Osobne povazujem za GS F za lepsi voz. A to ciste z jedineho dovodu a tym je fakt, ze M5 uz ide za zbytocne velkym vykonom a to uz nie je zabava, ale skor boj o skrotenie tej sily.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Předchozí M5 neměla problém ani tak s velkým výkonem, ale spíš obratností skříně a jistou nečitelností i přehnanou tvrdostí, kterým právě jednotka neodpovídala.
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Bohuzial image Lex nikdy nedobehne a to ze v USA sa predava dobre to ano ale hlavne koli cene. Ak by S 500 stal rovnake peniaze ako Lexus tak by zavreli celu lexus diviziu...Aj v USA otacaju kazdy dolarik a nie je im jedno kolko za auto vysolia...
Re: "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám
Furt dokola?
Je tam na tom videu lexus?
Je rychlejší na kilometr s pevným?
Má větší maximálku?
Je rychlejší na nějakém okruhu?
Hm...když ti dojdou argumenty, postneš video s Teslou (kterou nemáš) jak v jedné jediné disciplíně poráží slabší verzi auta, co já mám...a mě je to úplně jedno.
je to asi tak offtopic, jako že jurij gagarin měl na Vostoku milion koní.
>:-[] >:-[] >:-[]
Nove LS je krasny priklad toho, ako sa da premrhat 11 rokov. A ked uz pride nova generacia, tak sa v JP rozhodnu, ze radsej do ho ani nedaju technologie, co uz maju vyvinute, len preto, aby neriskovali v US pokuty...
Mam Lexus rad, ale za nove LS by si mal dat facku. A hlavne, toto LS mali radsej premenovat na GS a bolo by. A LS urobit poriadne.
Ano je. To mas samozrejme pravdu a suhlasim. Chcel som tym len povedat, ze takto nejak si predstavujem GS, nie LS. Pre kazdeho, kto vlastnil/jazdil 460/600h, je 500/h krok spat. A to je velka skoda. Povodny LS600h F-Sport je stale uzasny kus auta a je v nom vsetko, co by som osobne chcel/potreboval.
LS600h byl opravdu plnohodnotným konkurentem D3, z dalších modelů běžných řad pak ještě GS s V8 příp. 450h předchozí gen., teď už ale sorry jako, čas oponou trhnul D3 se zas posunula a lex stojí, LS je dobré max do USA za 2/3 ceny D3.
Ja si to uvedomujem velmi dobre. Lexus padol za obet sam sebe. Obcas mam dojem, ze nestagnuje, ale cuva. V istom pohlade. Znizuje emisie s motormi, co su vyrazne pod svojimi moznostami. Do toho, zo strachu penalizacie vynechava nove technologie v novych modeloch. A ich vyvoj akceleruje v oblasti alternativnych pohonov a to ostatne okolo nic. Navyse mi to pride, ako by Lexus ovladlo cost-cutting oddelenie a nie inziniery. GS uz nie je worldwide model, ale uz len ciste US. Nechapem preco. CT konci uplne. Rovnako tak preco sa Lexus neoddelil od Toyoty a pouziva Camry ako zaklad pre ES. Tych otazok mam na celu A4, ale odpoved je stale ta ista. Vynos z modelu je vysoky a na cisla sa hladi v prvom rade a to staci.
Vies, co ma ale z dlhodobeho horizontu zaujima? Ako to dopadne s DE konkurenciou, az mu EU zabije diesely. Ono, tych benzinovych alternativ D3 nema tak vela a ked pojdu do elektrifikacie, myslim, ze sa Lexusu znacne ponukou priblizia. Lexus ale ma jednu vyhodu. Jeho modelov nie je vela a bude to vediet + - pokryt. Ale u modelov D3 to bude problem.
Včera jsem na Motor1.com četl, že Lex pravděpodobně skončí i s IS.
Evoluce a částečná hybridizace u D3 dokáže ještě chvíli udržet tradiční R4, R6/V6, V8. Nemyslím, že u větších řad a objemů ukončí D3 výrobu dieselových motorů, ale benzíny jsou už tak vypiplané, že je dokáží v případě legislativních změn nahradit.
U Lexu je hlavně škoda vypuštění LS600h, to auto bylo jiné v pozitivním smyslu slova a našlo si nemalou klientelu.
Ano, tie dohady som cital, ale to si Lexus nemoze dovolit. Je to entry level model a ten je dolezity pre znacku. Uplne sa to vylucit neda, ze sa tak stane, ale osobne si myslim, ze je to velmi nepravdepodobne. Dovod dohadov je ten, ze SUV modely valcuju predaje sedanov. ISko je tu uz nejaky piatok a zatial sa nejak Lexus nejak nevyjadril, ze chysta novu. A ak by sa tak aj stalo, tak najskor v 2019.
To je to, co ma zaujima. Na to, aby to udrzali, musia prejst znacnou upravou a to bude neskutocne vela penazi. Rozne modely, rozne motory. Lexus isiel na to pozvolna, ale D3 bude musiet skokovo. BMW uz urezava vrcholove benziny, takze som zvedavy, kde to skonci. Specialne spominam BMW preto, ze to ma z D3 z hladiska fleet emisii najvacsie problemy...
Ma prist nove biturbo 4.0 a chysta sa vodikova verzia. Takze alternativ k 500/h este pribudne, ale 600h je 600h. To auto u mna nemalo chybu...
Bohužel tomu IS se dá věřit = je to technicky GS. Takže buď přejde taky na přední pohon = ale když neni GS tak jeho zmenšená verze.. ;-\
Smutnej odhad Audi že přesun směrem k SUV bude dál pokračovat [odkaz] je těžce na hlavu = ale můžou mít pravdu
Vodík bude do budoucna možná hodně zajímavej = ale ne tady. Ono i těch 50 stávajících a během příštích 2-3 let 100 vodíkovejch čerpaček napříč Německem je jen tak tak
LC se extrémně povedlo. RC je prostě levný kupé = i do něj ten motor patří a pasuje = i když samozřejmě LC je jinde a cenovej rozdíl neni až tak šílenej. Když na to máš = je LC naprosto jednoznačná volba
Uvidíme co V8 biturbo = jestli bude v LC eště zajímavější = nebo jen výkonnější
No, problem Tvojej domienky je primarne v tom, ze IS nema predobraz u Toyoty. Avalon je vacsi, Camry je ES. Takze ak by ISko preslo na GA-L, zaradilo by sa k modelom LC/LS. Ak by bolo postavene na GA-K, tak sa zaradi k RAV/Camry/Avalon. V pripade GA-C by bol na urovni Priusu/Aurisu. Ak sa teda bavime o RWD modely, tak to vidim na GA-L, ale zmenseny rozvor. s GA-K by ISko zabili. Aj ked podla internych informacii sa v Lexuse velmi zivo diskutuje o opusteni RWD/AWD a nahradeni FWD/AWD. Ale nic nie je rozhodnute.
Já vim že ne = proto se píše o skončení výroby. Ale současný IS je zmenšená verze GS = takže udělat pro příště zmenšený ES = postavený na GA-K = neni absolutně nemožný
Vzhledem k až absurdně rostoucim prodejům SUV na úkor i takovejch prodejních hitů jako je BMW 3er = spíš bych se obával konce IS
Nevim kde vsichni berete nekvalitu materialu atd... :-) asi byste meli obcas sednout do nejakych aut...sednete treba do 7 BMW rok 2015 a to si prijdu jak v 90. letech
Jistě, rozvrzané BMW, přeplácané Mercedesy a Audi z recyklovaného plastu to každý Lexusu natřou ve všech třídách >:D . A co vyvolá víc "ještě větší vůni kůže", než černé lesklé kýčovité plochy plné šmouh jako v Cadillacu, no ne? Přidejme do mixu spolehlivost Jaguaru a Lexus se dozajista poprdí hrůzou.
tento katanovsko-samurajovsky look mu podla mna velmi sekne ... a aj tie 20tky su kupodivu na nom priam dokonale ... aj pohon 4x4 je tiez vzdy za mna lepsie mat ako nemat ( ak je ta moznost ho mat v danom aute ) takze tento top lexus sa mi paci.. teda vzdy sa mi lexus ako taky pacil ale tato nova generacia velkeho LS je podla mna uz konecne tam kde som lexus chcel davno vidiet ( a necitit tu uz nejake medvede ako v minulosti ) .. interier taktiez famozny... v tomto lexus drvi neskutocne kazdeho snad.... snad len S-klasa so svojim stylom retro jachty sa v mojich ociach v kabine vyrovna tomuto skutocnemu ostremu japonskemu samurajovi :yes: .... samozrejme je tu uz aj nova A8 takze mozno by to chcelo spravit napinavy 4-boj: S vs 7 vs A8 vs LS ... ale aj tak ak clovek kupuje v tejto triede voz na osobne ucely tak urcite ( verim tomu ) uz voli dane auto aj kusok srdcom ... pretoze ten komfort a vybava je vlastne uz tak podobna v tychto vozoch.. rovnako ani o vykon a dynamiku tu uz nikde nebude nudza ... takze kazdy si vyberie---- mne sa paci aj Quattroporte a vela ocakavam na buduci rok aj od novejo XJ od jaguaru.... ale momentalne musim priznat ze v danej luxusnej triede sa mi tento lexus paci ako celok snad najviac... a prave tento v modrej na 20tkach v 4x4 je priam dokonaly.... ach jaj.... snov na kolesach je sice hodne.. a kazdy mame xy aut ktore sa nam pacia a cheli by sme... ale tento lexus je ozaj snad ten najvyssi olymp ktora sa da chciet... dokonala kombinacia... dizajn.. motor.. kabina.... celkova aura a nepopieratelna kvalita ... ale uz dost bolo tarania.... >:D .. jak furt ja vravim ... zlaty lexus :yes:
zatial nemam info zeby malo v pripade noveho jagu XJ ist ciste len o elektro auto ( ani sa mi tomu nechce verit ale tak co uz ) ale ak by mal slusny dojazd ... aj vykon ( ten by mal byt ok verim ) .. tak to moze byt aj fajn... ticha velka limuzina so slusnou dynamikou ... len sa obavam o dojazd .... pod 400km by sa ist podla mna uz nemalo v tejto triede .. ved uvidime.. ale jag urcite bude super... aj nove i-pace je tiez elektricke a nejak by mi v garazi nevadilo :*) ... aj ked chapem.. XJ je XJ ... ale casom stejne velke objemy zmiznu a ani hrat sa na motorom najvacsieho uz davno nie je in .. ja sa na nove XJ moc tesim a verim ze moze este prekvapit...a nielen teda tym pohonom :*):-O
PS: na konkurencnom autowebe som nasiel clanok kde sa hovori o novom XJ ako u novom velkom superhybride ... ale zeby slo o ciste elektro to sa mi fakt nezda... no uz nech je tu ;-):yes:
a je mozne ze casom pribudne aj hybridna verzia? ved prave ta by mu mozno davala najvacsie moznosti aj voci konkurencii nie? ( lexusy, D3 ) .. nejak sa mi to nezda toto hoc nie som neveriaci tomas a verim ti ale potom preco tu a tam citam clanky ako o chystanom velkom superhybride ...
a aky bude dojazd? ten samozrejme asi este nevieme :*) ...
To je velkej rozdíl! Třeba ten Lex LS byl taky představenej bez osmiválce = ale bude
Psalo se o plug-in hybridu XJ = ale s benzínovym motorem mám pocit. Ty mluvíš o čistym elektru? Sedan verzi I-Pace? Ten se mi líbí = a dokonce hodně [odkaz]
Prajem ti aby si sa dostal do situácie,že sa budeš rozhodovať ktoré z týchto áut kúpiť ale obávam sa že by si skončil v S-klase a možno aj s dízlom :-!
take auto popravde by som ani nevyuzil v mojom zivote nikdy.... to chce ine zivoty >:D ... vrcholovi sportovci ... uspesni podnikatelia a pod... tam je cas aj peniaze na taketo nieco vyuzit to .. ale ja ako bezny smrtelnik jazdiaci z prace na nakupy a potom domov zvalit sa konecne uz a vypustit paru aby nasledne cez vikend kdesi zase lietal k svokrovcom ci povedzme k tete na zahradu a popri tom vsetkom si aspon kusok aj oddychol niekde v prirode v okoli domova a s blizkymi ... tak tu taketo auto by nebolo kde vyuzit u mna ... a keby ze som aj vyhral alebo zdedil nejake velke prostriedky raz nahodou povedzme .... tak radsej si kupim nejaku utulnu chalupu kdesi nedaleko na vidieku mimo rusneho mesta a eclipse cross k tomu a mam postarane :-)
to mozno... ocenil ocenil... ale nevyuzil stejne ... nie som ten typ proste ... taketo nieco v reale stejne nepotrebujem ... to je ten "problem" >:D ... a aj na nejake bezne dovolenky sa dnes da ist pohodlne aj beznym autom .... a na tie vzdialenejsie a nedostupnejsie "miesta" zase uz pojdes letecky alebo lodou ci raketou ak na to mas no >:D
PS: otcov byvaly sef jazdil este donedavna ( par rokov dozadu ) na formane prerobenom na plyn .. >:D ... pritom ten mal tolko prachov ze mohol jazdit aj v A4-ke aspon ale chapem .. su proste aj take pripady... ked proste raz nieco ti netreba tak netreba ;-)