Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Lackey
Zbytočné SUV
| 15. 6. 2018 20:11
Video je excelentný dôkaz vyvrátenia pseudoargumentácie tých, čo zdôvodňujú svoje - ego mindráky .... chcem, kupujem SUV, lebo, vyšší posed, bezpečnosť
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 15. 6. 2018 21:25
XC70 je kombi vyšší střední = z pohledu podvozku žádnej zázrak ale bezpečnost :yes: :yes:

SUV fakt nejsou bezpečnější, občas dokonce naopak + maj z principu horší jízdní vlastnosti a víc namáhaný brzdy atd. + dražší = no prostě hůř to skoro nejde :-)

Nejsem fanda Volva ale [odkaz]
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 18:18
SUV jsou obvykle bezpecnejsi nez jejich nizsi varianty. Ta hlavni vyhoda vynikne pri srazce s jinym osobnim automobilem, vetsina energie je absorbovana vyssi podlahou SUV, kabina je zatizena mene.
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 18:29
Přesně :yes:

Přesně tohle si hodně lidí = myslí :-)

Zjednodušeně = crash testy dopadaj stejně = tedy někdy i obráceně [odkaz] ale to je spíš smutná výjímka. Lidi si představujou že SUV sou bezpečnější = ale v aktivní bezpečnosti = sou skoro bez výjímek horší. Pasivní je tak nastejno

Za provozně i cenově dražší SUV [odkaz] dostaneš cca stejně bezpečnou karoserii s horšíma jízdníma a brzdnejma vlastnostma. Za kterou zaplatíš i dál platíš = víc :-)
Je to nadoraz pitomá móda [odkaz]
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 18:37
Crash testy = tohle nikdy nemeri.

SUV = bezpecnejsi pri srazce s nizkym autem. Kterych je nejvice.

Nevim co na tom numis pochopit.
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 18:40
Já to chápu = proč myslíš že ne?

Dražší pořizovací cenou, dražší provozem s horšíma jízdníma vlastnostma = maj horší aktivní bezpečnost. Pasivní cca nastejno. Věnovalo se tomu hodně materiálů [odkaz]

Co nikdo neměří? [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] Tý první větě asi nerozumim :-|
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 20:21
Nikdo nemeri srazku SUV s nizkym autem = nejcastejsi nehoda.

V ostatnich argumentech je to jak kdy = podle uhlu pohledu.

A v jednom jedinem mas opravdovou pravdu = naklady na provoz = coz je dost malo trefit cca jedno z sesti tvrzeni...
Avatar - _Karel_
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 20:38
:yes: Nejpravděpodobnější hodně vážná havárka je čelní srážka s jiným autem. A tam mám nejvíc šancí přežít v SUV. Pokud to bude v protisměru s kamionem nebo s pevnou překážkou, pak mi karoserie SUV nepomůže a bude to o konkrétním autě a jeho (ne)kvalitě. Stejně jako stran jízdních vlastností a schopnosti náhlého manévru. Já to chápu, ty to chápeš, ale některým jedincům to evidentně dává zabrat.
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 20:41
Jj některý jedinci si prostě budou mlít tu svou = pamatuju jak si v tomhle odporoval i MT = ty jistě taky >:-[]

Dobrej příklad jak moc je SUV horší je [odkaz] :-)

U čelní srážky to neni o výšce auta = ale o hmotnosti = jak si teď určitě sám vybavuješ ;-)

A samozřejmě o tom jak je auto udělaný = viz to starý kombi XC70. V čem bys radši byl = v novym SUV [odkaz] nebo v tom starym kombíku XC70?

Přestávaj se prodávat 3dveřový vozy = z těch je nejlepší výhled. A teď dotaz: Z kterýho typu auta je naopak nejhorší? >:-[]
Vtipný že i v tom si to lidi = jako ty = představujou přesně opačně [odkaz] nebo? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 21:16
Myslim že si začal zůstal a skončil u jedinýho svýho tvrzení :-)

U tvrzení že máš představu = že nerozhoduje hmotnost ale výška auta. Tvrzení že výsledky crash testů napříč planetou = sou omyl. Tvrzení že když se čelně srazí 2 stejný auta jako Ateca a Leon = je jasně bezpečnější Ateca

Počet nevýhod je dlouhej [odkaz] výhoda je 1 tvoje představa = kašlající na aktivní bezpečnost = týkající se tvý teorie o pasivní bezpečnosti = no a protože takovou má každá druhá mamina [odkaz]
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 22:12
Takm nevim zda ses vic posedlej bojem proti SUV nebo rovnitkem :-)
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 22:49
Rozumem? :-)

SUV = sou blbost. A teď si vyber >:-[]
Avatar - _Karel_
Zbytočné SUV
| 15. 6. 2018 22:48
Další gigant ducha. Ano, právě jsme viděli důkaz, že SUV nemají vyšší posed a jsou nebezpečné. A být tam místo XC-70 XC-90, určitě by to skončilo sešrotovaný do kuličky pod kamionem. Skutečně excelentní :yes:
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 15. 6. 2018 23:07
Já to vim = proto sem to napsal :-)

A ty dneska fakt nepoužíváš mozek

Jen pro tebe = SUV fakt nejsou bezpečnější = obecně = už ti to došlo? ;-)
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 04:36
Obecně skoro nic, Karel však jednoznačně reagoval na první a hloupý příspěvek o jakémsi ego mindráctví.
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 08:48
A proto napsal ..být tam místo XC-70 XC-90 :-)
Avatar - _Karel_
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 09:22
Ano, kdybys nebyl slepej, viděl bys ve vláknu na koho jsem reagoval. A protože to má být "excelentní důkaz vyvrácení pseudoargumentace o bezpečnosti SUV", proto jsem napsal, že být tam XC90 byla by zřejmě sešrotována.
To video samozřejmě není důkaz vůbec ničeho, jen snad kvalitní konstrukce xc70 a pak toho, že chodí štěstí dokola, občas sedne na vola (za volantem).
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 04:34
Jaký máš mindrák ty? Podle všeho, že nemáš SUV ;-)

Budeš se divit, ale SUV má vyšší posaz a může být bezpečnější.
Avatar - Hammunasakra
Zbytočné SUV
| 16. 6. 2018 08:50
Viz muj odkaz může = ale neni. I když hodně lidí si to myslí = a asi i proto [odkaz]
Pěkný pokus o sebevraždu
| 16. 6. 2018 06:17
Zřejmě nevydařený pokus o sebevraždu, jinak si nedovedu vysvětlit, že někdo v 60km/h pošle auto do protisměru proti kamionu.
Avatar - Hammunasakra
Pěkný pokus o sebevraždu
| 16. 6. 2018 08:54
Tak to nesmí dělat ve Volvu nebo [odkaz] od toho sou jiný [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
Pěkný pokus o sebevraždu
| 16. 6. 2018 09:18
Já tipuju patlání po displayi nebo jiné rozptýlení.
Avatar - holden2
Pěkný pokus o sebevraždu
| 16. 6. 2018 17:32
tak v tomhle toho na displeji moc nenapatlas
Avatar - Hammunasakra
Pěkný pokus o sebevraždu
| 16. 6. 2018 18:12
:yes: >:-[]
Avatar - twistedTSD
Pěkný pokus o sebevraždu
| 16. 6. 2018 11:27
Těch vysvětlení je spousta. Mikrospánek, SMS, rádio, děti, navigace...Stačí se chvíli nevěnovat řízení.
nejen volvo
| 21. 6. 2018 11:37
nemyslím si, že jakékoliv jiné auto by byl hned problém, při tomto nárazu měl tzv štěstí v neštěstí a je z toho v podstatě klasický "testovací" náraz, to že to byl náklaďák v tomto případu nehraji zas tak roli, nebo možná naopak hraje spíše plus (osobáky by mohly zůstat v sobě), protože došlo k odhození auta - nebylo potřeba umořit energii toho náklaďáku, takže to byl v podstatě náraz do deformovatelné překážky s nějakým 40% předsazením, kdyby hrál s tím náklaďákem přetlačovanou, tak by to dopadlo bohužel úplně jinak.. tím nechci říkat, že volvo dělá špatný auto s ohledem na bezpečnost, ale tady ten náraz nebyl opravdu tak hrozný jak může na první pohled vypadat

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku