Automobily značky Volvo jsou proslulé vysokou mírou aktivní i pasivní bezpečnosti, kterou poskytují svým posádkám. Tento exemplář XC70 dokázal, že švédská automobilka skutečně vyrábí bezpečné vozy.
Video je excelentný dôkaz vyvrátenia pseudoargumentácie tých, čo zdôvodňujú svoje - ego mindráky .... chcem, kupujem SUV, lebo, vyšší posed, bezpečnosť
XC70 je kombi vyšší střední = z pohledu podvozku žádnej zázrak ale bezpečnost :yes::yes:
SUV fakt nejsou bezpečnější, občas dokonce naopak + maj z principu horší jízdní vlastnosti a víc namáhaný brzdy atd. + dražší = no prostě hůř to skoro nejde :-)
SUV jsou obvykle bezpecnejsi nez jejich nizsi varianty. Ta hlavni vyhoda vynikne pri srazce s jinym osobnim automobilem, vetsina energie je absorbovana vyssi podlahou SUV, kabina je zatizena mene.
Zjednodušeně = crash testy dopadaj stejně = tedy někdy i obráceně [odkaz] ale to je spíš smutná výjímka. Lidi si představujou že SUV sou bezpečnější = ale v aktivní bezpečnosti = sou skoro bez výjímek horší. Pasivní je tak nastejno
Za provozně i cenově dražší SUV [odkaz] dostaneš cca stejně bezpečnou karoserii s horšíma jízdníma a brzdnejma vlastnostma. Za kterou zaplatíš i dál platíš = víc :-)
Je to nadoraz pitomá móda [odkaz]
Dražší pořizovací cenou, dražší provozem s horšíma jízdníma vlastnostma = maj horší aktivní bezpečnost. Pasivní cca nastejno. Věnovalo se tomu hodně materiálů [odkaz]
Co nikdo neměří? [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] Tý první větě asi nerozumim :-|
:yes: Nejpravděpodobnější hodně vážná havárka je čelní srážka s jiným autem. A tam mám nejvíc šancí přežít v SUV. Pokud to bude v protisměru s kamionem nebo s pevnou překážkou, pak mi karoserie SUV nepomůže a bude to o konkrétním autě a jeho (ne)kvalitě. Stejně jako stran jízdních vlastností a schopnosti náhlého manévru. Já to chápu, ty to chápeš, ale některým jedincům to evidentně dává zabrat.
Jj některý jedinci si prostě budou mlít tu svou = pamatuju jak si v tomhle odporoval i MT = ty jistě taky >:-[]
Dobrej příklad jak moc je SUV horší je [odkaz] :-)
U čelní srážky to neni o výšce auta = ale o hmotnosti = jak si teď určitě sám vybavuješ ;-)
A samozřejmě o tom jak je auto udělaný = viz to starý kombi XC70. V čem bys radši byl = v novym SUV [odkaz] nebo v tom starym kombíku XC70?
Přestávaj se prodávat 3dveřový vozy = z těch je nejlepší výhled. A teď dotaz: Z kterýho typu auta je naopak nejhorší? >:-[]
Vtipný že i v tom si to lidi = jako ty = představujou přesně opačně [odkaz] nebo? ;-)
Myslim že si začal zůstal a skončil u jedinýho svýho tvrzení :-)
U tvrzení že máš představu = že nerozhoduje hmotnost ale výška auta. Tvrzení že výsledky crash testů napříč planetou = sou omyl. Tvrzení že když se čelně srazí 2 stejný auta jako Ateca a Leon = je jasně bezpečnější Ateca
Počet nevýhod je dlouhej [odkaz] výhoda je 1 tvoje představa = kašlající na aktivní bezpečnost = týkající se tvý teorie o pasivní bezpečnosti = no a protože takovou má každá druhá mamina [odkaz]
Další gigant ducha. Ano, právě jsme viděli důkaz, že SUV nemají vyšší posed a jsou nebezpečné. A být tam místo XC-70 XC-90, určitě by to skončilo sešrotovaný do kuličky pod kamionem. Skutečně excelentní :yes:
Ano, kdybys nebyl slepej, viděl bys ve vláknu na koho jsem reagoval. A protože to má být "excelentní důkaz vyvrácení pseudoargumentace o bezpečnosti SUV", proto jsem napsal, že být tam XC90 byla by zřejmě sešrotována.
To video samozřejmě není důkaz vůbec ničeho, jen snad kvalitní konstrukce xc70 a pak toho, že chodí štěstí dokola, občas sedne na vola (za volantem).
nemyslím si, že jakékoliv jiné auto by byl hned problém, při tomto nárazu měl tzv štěstí v neštěstí a je z toho v podstatě klasický "testovací" náraz, to že to byl náklaďák v tomto případu nehraji zas tak roli, nebo možná naopak hraje spíše plus (osobáky by mohly zůstat v sobě), protože došlo k odhození auta - nebylo potřeba umořit energii toho náklaďáku, takže to byl v podstatě náraz do deformovatelné překážky s nějakým 40% předsazením, kdyby hrál s tím náklaďákem přetlačovanou, tak by to dopadlo bohužel úplně jinak.. tím nechci říkat, že volvo dělá špatný auto s ohledem na bezpečnost, ale tady ten náraz nebyl opravdu tak hrozný jak může na první pohled vypadat