Videa
Lackey
5
Video je excelentný dôkaz vyvrátenia pseudoargumentácie tých, čo zdôvodňujú svoje - ego mindráky .... chcem, kupujem SUV, lebo, vyšší posed, bezpečnosť
Přejít do diskuze
Obecně skoro nic, Karel však jednoznačně reagoval na první a hloupý příspěvek o jakémsi ego mindráctví.
Jaký máš mindrák ty? Podle všeho, že nemáš SUV 😉
Budeš se divit, ale SUV má vyšší posaz a může být bezpečnější.
Budeš se divit, ale SUV má vyšší posaz a může být bezpečnější.
Další gigant ducha. Ano, právě jsme viděli důkaz, že SUV nemají vyšší posed a jsou nebezpečné. A být tam místo XC-70 XC-90, určitě by to skončilo sešrotovaný do kuličky pod kamionem. Skutečně excelentní :yes:
XC70 je kombi vyšší střední = z pohledu podvozku žádnej zázrak ale bezpečnost :yes: :yes😒br />
SUV fakt nejsou bezpečnější, občas dokonce naopak + maj z principu horší jízdní vlastnosti a víc namáhaný brzdy atd. + dražší = no prostě hůř to skoro nejde 😄
Nejsem fanda Volva ale [odkaz]
SUV fakt nejsou bezpečnější, občas dokonce naopak + maj z principu horší jízdní vlastnosti a víc namáhaný brzdy atd. + dražší = no prostě hůř to skoro nejde 😄
Nejsem fanda Volva ale [odkaz]
Nikdo nemeri srazku SUV s nizkym autem = nejcastejsi nehoda.
V ostatnich argumentech je to jak kdy = podle uhlu pohledu.
A v jednom jedinem mas opravdovou pravdu = naklady na provoz = coz je dost malo trefit cca jedno z sesti tvrzeni...
V ostatnich argumentech je to jak kdy = podle uhlu pohledu.
A v jednom jedinem mas opravdovou pravdu = naklady na provoz = coz je dost malo trefit cca jedno z sesti tvrzeni...
Crash testy = tohle nikdy nemeri.
SUV = bezpecnejsi pri srazce s nizkym autem. Kterych je nejvice.
Nevim co na tom numis pochopit.
SUV = bezpecnejsi pri srazce s nizkym autem. Kterych je nejvice.
Nevim co na tom numis pochopit.
SUV jsou obvykle bezpecnejsi nez jejich nizsi varianty. Ta hlavni vyhoda vynikne pri srazce s jinym osobnim automobilem, vetsina energie je absorbovana vyssi podlahou SUV, kabina je zatizena mene.
Ano, kdybys nebyl slepej, viděl bys ve vláknu na koho jsem reagoval. A protože to má být "excelentní důkaz vyvrácení pseudoargumentace o bezpečnosti SUV", proto jsem napsal, že být tam XC90 byla by zřejmě sešrotována.
To video samozřejmě není důkaz vůbec ničeho, jen snad kvalitní konstrukce xc70 a pak toho, že chodí štěstí dokola, občas sedne na vola (za volantem).
To video samozřejmě není důkaz vůbec ničeho, jen snad kvalitní konstrukce xc70 a pak toho, že chodí štěstí dokola, občas sedne na vola (za volantem).
nemyslím si, že jakékoliv jiné auto by byl hned problém, při tomto nárazu měl tzv štěstí v neštěstí a je z toho v podstatě klasický "testovací" náraz, to že to byl náklaďák v tomto případu nehraji zas tak roli, nebo možná naopak hraje spíše plus (osobáky by mohly zůstat v sobě), protože došlo k odhození auta - nebylo potřeba umořit energii toho náklaďáku, takže to byl v podstatě náraz do deformovatelné překážky s nějakým 40% předsazením, kdyby hrál s tím náklaďákem přetlačovanou, tak by to dopadlo bohužel úplně jinak.. tím nechci říkat, že volvo dělá špatný auto s ohledem na bezpečnost, ale tady ten náraz nebyl opravdu tak hrozný jak může na první pohled vypadat
:yes: Nejpravděpodobnější hodně vážná havárka je čelní srážka s jiným autem. A tam mám nejvíc šancí přežít v SUV. Pokud to bude v protisměru s kamionem nebo s pevnou překážkou, pak mi karoserie SUV nepomůže a bude to o konkrétním autě a jeho (ne)kvalitě. Stejně jako stran jízdních vlastností a schopnosti náhlého manévru. Já to chápu, ty to chápeš, ale některým jedincům to evidentně dává zabrat.
Těch vysvětlení je spousta. Mikrospánek, SMS, rádio, děti, navigace...Stačí se chvíli nevěnovat řízení.
Myslim že si začal zůstal a skončil u jedinýho svýho tvrzení 😄
U tvrzení že máš představu = že nerozhoduje hmotnost ale výška auta. Tvrzení že výsledky crash testů napříč planetou = sou omyl. Tvrzení že když se čelně srazí 2 stejný auta jako Ateca a Leon = je jasně bezpečnější Ateca
Počet nevýhod je dlouhej [odkaz] výhoda je 1 tvoje představa = kašlající na aktivní bezpečnost = týkající se tvý teorie o pasivní bezpečnosti = no a protože takovou má každá druhá mamina [odkaz]
U tvrzení že máš představu = že nerozhoduje hmotnost ale výška auta. Tvrzení že výsledky crash testů napříč planetou = sou omyl. Tvrzení že když se čelně srazí 2 stejný auta jako Ateca a Leon = je jasně bezpečnější Ateca
Počet nevýhod je dlouhej [odkaz] výhoda je 1 tvoje představa = kašlající na aktivní bezpečnost = týkající se tvý teorie o pasivní bezpečnosti = no a protože takovou má každá druhá mamina [odkaz]
Jj některý jedinci si prostě budou mlít tu svou = pamatuju jak si v tomhle odporoval i MT = ty jistě taky >😒]
Dobrej příklad jak moc je SUV horší je [odkaz] 😄
U čelní srážky to neni o výšce auta = ale o hmotnosti = jak si teď určitě sám vybavuješ 😉
A samozřejmě o tom jak je auto udělaný = viz to starý kombi XC70. V čem bys radši byl = v novym SUV [odkaz] nebo v tom starym kombíku XC70?
Přestávaj se prodávat 3dveřový vozy = z těch je nejlepší výhled. A teď dotaz: Z kterýho typu auta je naopak nejhorší? >😒]
Vtipný že i v tom si to lidi = jako ty = představujou přesně opačně [odkaz] nebo? 😉
Dobrej příklad jak moc je SUV horší je [odkaz] 😄
U čelní srážky to neni o výšce auta = ale o hmotnosti = jak si teď určitě sám vybavuješ 😉
A samozřejmě o tom jak je auto udělaný = viz to starý kombi XC70. V čem bys radši byl = v novym SUV [odkaz] nebo v tom starym kombíku XC70?
Přestávaj se prodávat 3dveřový vozy = z těch je nejlepší výhled. A teď dotaz: Z kterýho typu auta je naopak nejhorší? >😒]
Vtipný že i v tom si to lidi = jako ty = představujou přesně opačně [odkaz] nebo? 😉
Já to chápu = proč myslíš že ne?
Dražší pořizovací cenou, dražší provozem s horšíma jízdníma vlastnostma = maj horší aktivní bezpečnost. Pasivní cca nastejno. Věnovalo se tomu hodně materiálů [odkaz]
Co nikdo neměří? [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] Tý první větě asi nerozumim 😐
Dražší pořizovací cenou, dražší provozem s horšíma jízdníma vlastnostma = maj horší aktivní bezpečnost. Pasivní cca nastejno. Věnovalo se tomu hodně materiálů [odkaz]
Co nikdo neměří? [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] Tý první větě asi nerozumim 😐
Zřejmě nevydařený pokus o sebevraždu, jinak si nedovedu vysvětlit, že někdo v 60km/h pošle auto do protisměru proti kamionu.
Přesně :yes😒br />
Přesně tohle si hodně lidí = myslí 😄
Zjednodušeně = crash testy dopadaj stejně = tedy někdy i obráceně [odkaz] ale to je spíš smutná výjímka. Lidi si představujou že SUV sou bezpečnější = ale v aktivní bezpečnosti = sou skoro bez výjímek horší. Pasivní je tak nastejno
Za provozně i cenově dražší SUV [odkaz] dostaneš cca stejně bezpečnou karoserii s horšíma jízdníma a brzdnejma vlastnostma. Za kterou zaplatíš i dál platíš = víc 😄
Je to nadoraz pitomá móda [odkaz]
Přesně tohle si hodně lidí = myslí 😄
Zjednodušeně = crash testy dopadaj stejně = tedy někdy i obráceně [odkaz] ale to je spíš smutná výjímka. Lidi si představujou že SUV sou bezpečnější = ale v aktivní bezpečnosti = sou skoro bez výjímek horší. Pasivní je tak nastejno
Za provozně i cenově dražší SUV [odkaz] dostaneš cca stejně bezpečnou karoserii s horšíma jízdníma a brzdnejma vlastnostma. Za kterou zaplatíš i dál platíš = víc 😄
Je to nadoraz pitomá móda [odkaz]