Takže už i komunistům, uvyklým centrálnímu hospodářství, subvencím a atd. se zdají EV neefektivní.
Takže blbá EU je vlastně víc zmagořená a pokřivená dotacema, než komouši.
A tržní, fantastická, kapitalistická EU pokřivuje dotacemi trh SE VŠÍM.
Já to tam čtu.
Umím číst mezi řádky....
N vážně - píše se tam něco o neefektivitě výroby a odvětví - nehodlám to znovu číst.
nemyslel jsem, že jako stroj má nízkou efektivitu.
Spíš jako ekonomická komodita.
Bez subvencí je a ekofašistickejch, automobily šikanujících zákonů, nekonkurenceschopné.
Ještě se tam dá mezi řádky vyčíst jedna podstatná informace. Elektroauta je tak jednoduché na konstrukci a výrobu, že to může dělat skoro kdokoliv. Proto ty stovky modelů a firem, která auta ještě nedá
Já tam tedy čtu to, že se snaží především o kvalitu, proto ta omezení... Což je, s ohledem na čínské obchodní zájmy doma i v zahraničí, naprosto logické.
Flustek je prostě zase mimo.
Tobě taky pěknou neděli = ale tohle čínský omezení neni o EV jako takovejch = ale o nesmyslu kdy mraky firem vyvíjí a zkouší vyrábět to samý. To je rozumná korekce
mas seriózny problém s chápaním a interpretaciou textu. Číňania rozbehli na základe uvoľnených Tesla patentov šialený rozvoj elektromobility a jediné čo obmedzujú pomocou pravidiel je rozdeľovanie dotacii do životaschopných projektov...čo je mimochodom ďaleko viac kapitalistické ako to čo sa deje na západ od vašich hraníc...
Možno menej pisania a viac rozmyslania...
A napsal jsem něco jinýho.
Viac romyslania - než tzareaguješ na příspěvek a napíšeš to, co chtěl pistael říct a tys nepochopil.
To, že ham ti dáva :yes: :-! je strašlivě nezvratným důkazem, že jsi mimo.
Je to diskutér se suverénně nejnižším kreditem tady.
Asi máš novýho kámoše.
Ok...prvá veta tvojho príspevku je kravina- alebo aspoň nesúvisí s textom ktorý komentujes. S ohľadom na to že Čína je centrálne riadená a prelieva financie v ďaleko väčšom meradle akonje eú rozpočet...a teda dotuje čo chce bez ohľadu na trh a sociálnu spravodlivosť. Takže kravina je aj druhá veta.
K veci...cinania majú všetko na výrobu EV....a tak ako.v mobiloch aj tu budú pravdepodobne svetovou jednotkou. Toto rozhodnutie jasne demonštruje čo chcú.
Takže blbá EU je vlastně víc zmagořená a pokřivená dotacema, než komouši.
Já to tam čtu.
Umím číst mezi řádky....
N vážně - píše se tam něco o neefektivitě výroby a odvětví - nehodlám to znovu číst.
nemyslel jsem, že jako stroj má nízkou efektivitu.
Spíš jako ekonomická komodita.
Bez subvencí je a ekofašistickejch, automobily šikanujících zákonů, nekonkurenceschopné.
Ve 20tých a 30tých letech bylo v USA 2500-3500 malých výrobců automobilů...se spalovákem.
Ale jinak souhlas, elektroauto, zvlášť pokud nejsi moc drcen nějakou administrativou a normami, je lehké vyrobit.
On
:-! >:D
Flustek je prostě zase mimo.
A tvé agresivní zkomolení mého nicku?
Hm, well...to je tvůj problém.
Měj pěknou neděli.
Takovej opak komančů u nás ;-)
Jak si pak vysvětluješ = že komouši všechny státy kde vládli přivedli k bankrotu? ;-)
A v době kdy seš v EU = náš státeček jen stoupá a platy rostou a tak? :-)
Game over. :-!
A netrefil si ani vlákno = vysokej kredite ;-)
Game begins :-)
Možno menej pisania a viac rozmyslania...
Viac romyslania - než tzareaguješ na příspěvek a napíšeš to, co chtěl pistael říct a tys nepochopil.
To, že ham ti dáva :yes: :-! je strašlivě nezvratným důkazem, že jsi mimo.
Je to diskutér se suverénně nejnižším kreditem tady.
Asi máš novýho kámoše.
K veci...cinania majú všetko na výrobu EV....a tak ako.v mobiloch aj tu budú pravdepodobne svetovou jednotkou. Toto rozhodnutie jasne demonštruje čo chcú.