Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BOMBA
| 21. 6. 2018 18:23
Konecne poriadna novinka v zaplave samych SUV. Camry je krasne auto, v amerike velmi popularne a tesim sa az ho budem vidiet aj na nasich cestach. V danej triede bude urcite poriadne cerit vodu. Idem krmit prasiatko >:D
BOMBA
| 21. 6. 2018 20:05
Měl jsem možnost s Camry pojezdit na Novém Zélandu, kde je taky dost oblíbený. Nevím co to bylo za motor (firemní auto), ale bylo to neuvěřitelně tiché a odpich skvělý. Prostoru dost a dobře naladěný podvozek to taky mělo. Věřím, že se to bude dobře prodávat.
Avatar - CHerokee
BOMBA
| 21. 6. 2018 23:13
To sice jo, ale zrovna ten 6 válec tam bude chybět.
BOMBA
| 22. 6. 2018 09:12
Camry je předohrab. 3.5 V6 přenášelo na přední kola 286 hp. Žádný velký zázrak to nebyl. Ale vysvětlit něco obecnímu pablbovi, co je jak ohraná deska...
Vynikající
| 21. 6. 2018 18:28
Camry - vynikající, pohledné a hlavně kvalitní auto.
Za dovoz do Evropy :yes:

Myslím, že nejprodávanější sedan v USA.

V benzínu je Accord trochu lepší, ale hybrid Toyoty je bezkonkurenčně úsporný.
Nájezd 500.000km a víc nebude sebemenší problém.

Škoda, že se sedany u nás nekupujou.
Avatar - Hammunasakra
Vynikající
| 23. 6. 2018 11:30
Nojo kombík v naftě to není = je to lepší :-)

Třeba i u nás jednou zmoudříme a začnem preferovat = viz já 22:6. 11:23

I když to asi eště chvíli bude trvat ;-)
Avatar - Atlis
Heh
| 21. 6. 2018 18:40
Kde je ten expert, ktorý naposledy tvrdil, že Camry v Európe je len zbožné želanie poľského importéra?
Heh
| 21. 6. 2018 18:50
Kam se poděl nevím. :-)

Bude se zde jednat o náhradu za Avensis. :yes:
Sorry jako..
| 21. 6. 2018 18:48
Citace:
I srdce vozu zůstane nejspíše totožné s luxusním sourozencem: středobodem hybridního ústrojí je 2,5litrový zážehový čtyřválec poskytující výkon 131 kW, kterému sekunduje elektromotor s 88 kW. Celkový výkon soustavy činí 160 kW, přičemž pohon se páruje s osmistupňovým automatem. :-O

Opravdu se bude lišit od specifikace pro USA s CVT?
Sorry jako..
| 21. 6. 2018 21:14
To bude VÝHRADNĚ hybrid..?

Pak sorry, jako...

:-(
Avatar - .StenLi.
Sorry jako..
| 22. 6. 2018 09:12
Urcite mas na nom vela odjazdene ze takto hodnotis >:D
Avatar - Hammunasakra
Sorry jako..
| 22. 6. 2018 11:23
Nemáš rád atmo benzíny? :-|

Nebo ti vadí nižší těžiště? ;-\

Nebo lepší rozložení hmotnosti? :-(

Nebo okamžitej záběr elektromotoru? :-O

Nebo nižší spotřeba? :'-(

Nebo vysoká spolehlivost = život je pak nuda? ;-)

Nebo všechno dohromady :-)
Avatar - Hammunasakra
Sorry jako..
| 22. 6. 2018 11:21
Když takovýhle skoro obecný věci o autech neví někdo jako Ozzy = budiž

Ale tohle je článek profíka kterej to dělá desetiletí = ten by si to při psaní měl uvědomit = no neuvědomil :-)

8st. Aisin je s V6 3,5 = kterej se prodává na všech kontinentech včetně Afriky. Tady nebude = ale zase hybrid s CVT kterou dobře popsali v poslednim Automobilu: "..odpovídá vozů se samočinnými převodovkami (ovšem s větší plynulostí)" = to jistě příznivce DSG nadchne >:D

Ale zase hybrid s CVT = má lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy a nižší těžiště = to ty samý nadchne úplně stejně >:-[]
Avatar - twistedTSD
Super
| 21. 6. 2018 18:52
Ani nevím proč, ale mám z toho radost! Mrzelo mě, že ta předchozí se do EU nedostala (přesto se na naše silnice občas z Východu zatoulá). Teď, když je Avensis na odchodu, by jich za předpokladu rozumných cen mohli pár prodat.

EDIT: Avensis prý už definitivně skončil. [odkaz] Je to přecejen trochu škoda, Camry v kombíku se asi jen tak nedočkáme.
Avatar - jenik3
Super
| 22. 6. 2018 09:42
Avensis v aktualni generaci je designovy vystrelek - nelibi se mi. Hezci byla predchozi generace, ktera se vyrabela do roku 2014.
Benzinove motory Toyota nechala a za to jim davam velke plus. Takova 1.8 mi prijde jako odpovidajici kubatura k sedanu stredni tridy (rozvor 2.7m).
Avatar - Emel
Super
| 22. 6. 2018 10:47
Mně celkem taky, ale 1.8 turbo :-)
Avatar - iudex
Super
| 22. 6. 2018 11:45
Presne. Atmosféra (euro 6d-čková) by bola zúfalo nedostatočná pre veľký sedan (dakedy v minulosti sa Camry radila do vyššej strednej triedy, bola o triedu vyššie nad Carinou/Avensison, ale už ju stredná dorástla).
Avatar - white label
Design
| 21. 6. 2018 19:40
Na současné designové poměry Toyoty/Hondy vypadá výborně. Škoda toho šestiválce, který zůstane pouze za oceánem.
Avatar - _Karel_
Design
| 21. 6. 2018 19:51
Tak aspoň ty barvy se sem snad z ameriky dostanou.
Avatar - white label
Design
| 21. 6. 2018 23:33
Myslím, že tu nepřebernou mega paletu barev sem celou tahat nebudou... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Design
| 23. 6. 2018 11:28
Bereš to podle Ruska [odkaz] tam maj i ten V6 3,5 :-|
Avatar - Hammunasakra
Design
| 23. 6. 2018 11:24
Proč z ameriky = sme jedinej kontinent kde se neprodává

Ale za paměť na šířku barevný nabídky :yes: :-)
Avatar - speedfred
Design
| 21. 6. 2018 20:37
fakt celkom pekné , a aj introš vypadá k svetu.
no a za hybrid :yes: :yes: ,ten už majú vcelku vymakaný.
Design
| 21. 6. 2018 21:16
Píšu to nahoře - že bude hybrid je dobře.
Pokud bude JENOM hybrid - tak je to omyl a chyba.

Pomsta Evropě?
:-p
Avatar - speedfred
Design
| 21. 6. 2018 21:40
do budúcna ak budem kupovať ešte auto (za 4-5 rokov? ) tak by som chcel hybrid. Jednu "prekoňovanú" hračku už mám.
Avatar - 3_diamanty
Design
| 21. 6. 2018 23:06
tiez by som chcel ako dalsie auto uz hybrid... pripadne nejake male SUV a ked nie rovno hybridne tak mozno nejake ako mild-hybrid .. snad sa ich ponuka za dalsich par rokov rozrastie .... na nejake kombiky ani dizle ani wow efekt nie som... chcem hlavne prakticke nieco a sikovne ... ved ktovie.. mozno aj samotny vw mi za par rokov ponukne nieco co chcem ( male mildhybridne nieco s vascsou svetlostou povedzme ) len dnes to este nema v ponuke ... ale ako pises.. o 5 rokov iste uz bude z coho vyberat ... potom treba kupovat ;-)
Design
| 22. 6. 2018 07:40
Tož malé SUV asi ještě není k máni. Ale Toyota má hybridů spoustu i RAV4 nabízí v hybridu. Ale to se z málého SUV rozrostlo na pěknou krávu........ ;-) Jo, C-HR je také v hybridu....... ;-)
Avatar - 3_diamanty
Design
| 22. 6. 2018 08:38
nieco podobne ako arona chysta aj vw... je mi jasne ze 4x4 tam nebude... ale zvysena svetlost a pripadne este nieco navyse ( mozno mild hybrid ) by z toho mohlo spravit sikovne auto takmer na vsetko .... stejne mi je tazko dopredu tvrdit co bude o 7-8 rokov a ci vobec sa dozijem ze jo >:D .. aj s tym treba ratat.... ale do buducna by som chcel nieco zvysene hybridne .. aj ked mozno opat clovek podla potrieb aktualnych a moznosti zvoli nakoniec nieco uplne ine ako planoval ... cas ukaze
Avatar - iudex
Design
| 22. 6. 2018 11:49
Súhlas. Ak je doma niečo výkonné benzínové, to druhé môže byť aj eko a úsporné. Ešte to ale chce nejaký ten rok a rozšírenie do rodinných áut typu Superb; no a ešte drobný pokles ceny.
Avatar - speedfred
Design
| 22. 6. 2018 12:21
skôr by sa mi páčilo nejake hybridné MPV ako má BMW AT alebo niečo podobne.
Cenovky ešte niečo dolu a budú sa možno aj predávať.
Avatar - Hammunasakra
Design
| 23. 6. 2018 11:40
132 hybridních kW v Aurisu [odkaz] nebo 160kW v Camry nebo ES [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Design
| 22. 6. 2018 11:28
On by ho tu nikdo nekupoval = evropan je po sloučení se zaostalym východem kontinentu v průměru daleko chudší než bejval. A většina si i u prémie = kupuje 4válcovou naftu :-|

3 a půl litrovej atmo benzín V6 navíc s ne s kvrdlačkou po který dodnes spousta lidí nesmyslně volá ale s 8st. automatem = by si koupilo pár nadšenců. Ani jako Lexus ES = se tu nebude prodávat s 6ti válcem = škoda, ale pochopitelná
Avatar - white label
Design
| 21. 6. 2018 23:38
Líbí se mi taky to řešení "panoramy", kdy je v černém lesku i celý A sloupek a z části i C sloupek, viz bílá Camry, mimo jiné to celé auto parádně opticky snižuje:
[odkaz]
Avatar - speedfred
Design
| 22. 6. 2018 06:30
Peknú fotku a pohľad si vybral. To auto sa mi páči a hlavne další sedan. :yes:
Design
| 22. 6. 2018 07:45
[odkaz]

Toto je poslední model Camry se kterým jsem měl ještě co do činění. Dokonce i RZ je Victoria Australia.......... ;-)
Avatar - Emel
Design
| 22. 6. 2018 07:29
Viď... ta bílá s černou střechou a tím zubem vzadu... to vypadá docela k světu.

Na druhou stranu, když si vybavím dnešní střední třídu... Superb, Insi, Ma6, 508... no, ale jak říkáš, na poměry Toyoty dobré a neměl bych s tím problém.
Avatar - white label
Design
| 22. 6. 2018 13:44
JJ, viz 23:38.
Zajímavé, že zrovna u Toyoty jsou možné dvě různé designové verze panoramy na jednom modelu, to jsem zatím neviděla ani u prémie.
Avatar - Hammunasakra
Design
| 23. 6. 2018 11:22
Fakt si to zatim neviděla :-)
Avatar - euro89
Camry
| 21. 6. 2018 21:15
Pro tenhle model Toyoty mam slabost, protoze kdyz si ji strejda jako novou v r. 1991 v nejvyssi vybave s V6 kupoval, bylo to prvni "luxusni" (el. okna, kuze, klima...) auto, kterym jsem se svezl a to hned pres 200km/h, coz byl pro me jako pro malyho kluka z byvaleho vychodniho bloku nezapomenutelny zazitek.
Camry mu naprosto spolehlive slouzila 19 let, nez ji vystridalo BMW 5er a to jen z toho duvodu, ze tou dobou uz se nova Camry nedala v Nemecku oficialne koupit. Jsem presvedceny, ze kdyby i novou Camry nabizeli v Evrope s benzinovou V6, tak ji strejda znovu koupi (ostatne Toyote zustal verny s mensimi modely jako auty do mesta), ale ctyrvalcovy hybrid se na tahani obytneho privesu moc nehodi... skoda.
Avatar - 3_diamanty
Camry
| 21. 6. 2018 22:57
striebornu camry s napisom V6 na kufri taku este stihlu a hranatu mal nas jeden sused ktory pracoval svojho casu v byvalej juhoslavii... vzdy ju lestil.. este aj v zime v slapkach a tielku vybehol von otvoril kapotu a ja z balkona som ziral na tu plnu palbu kde uz vtedy by tam neprepadol ani srub ;-) ... uzasny stroj na tu dobu bez debaty ... neviem aky mal rocnik ale zhruba ako 10 rocny chlapec som na nu ziral a to boli take tie zaciatky 90 rokov .. ale je mozne ze dane auto uz bolo starsie .. teda mozno uz aj z konca 80 rokov ... proste take stihle hranate... a dnes by bolo mozno uz aj mensie ako nejaka astra v kombiku sranda
Avatar - KANKUNEN
To je dokonalá trefa co nechce evropan
| 21. 6. 2018 22:36
Sedan s papírově úsporným hybridem. Ale ten správný kolenovrt, který má všechny za hlupáky to dokáže a rekuperuje i na dálnici.
Avatar - Hammunasakra
To je dokonalá trefa co nechce evropan
| 23. 6. 2018 11:20
Tak hloupej = že i po víc jak 20 letech co se takový auta prodávaj = neví že samozřejmě rekuperuje [odkaz] pochopitelně i na dálnici = dneska už nemůže bejt nikdo ;-)

Nebo že by přece? :-)
Avatar - 3_diamanty
super
| 21. 6. 2018 22:51
tak som rad ze toyota strednu triedu v eu neopusta ;-) :yes: ... aj ked camry bola vzdy vyssia stredna nie? tak kde ju zaradia som zvedavy

a chvalim aj hybrid... kludne to moze nahradit dizel kdesi na okrske alebo v meste a zaroven clovek nemusi okolie smradit naftakom ;-)
Avatar - 2mato
toyka
| 21. 6. 2018 23:35
Potesi ze tu bude na bojisku opat japonsky sedan a vyzera k svetu, sice trochu kopci lexus, no nijak tragicky ani zufalo...

Ak tam fakt nebude CVT tak to asi bude predajne v EU, no neviem ako to chcu spravit ked RAV4 vyuziva ten isty hybrid s CVT v EU a domnievam sa, ze eCVT nejde oddelit od toho hybridneho systemu... neviem uplne ako tomu rozumiet, ak by tam vsak predsa len supli iny automat tak je to velka snaha... Camry ma dobre naslapnute, ked do EU tak asi fakt teraz, pripadny neuspech v EU by ju aj tak nezrujnoval...

Aj tak si myslim, ze pre europanov bude zase problem mala paleta motorov a system vybav... bez diesla, bez silnejsieho benzinaku, jedine s akuratnym hybridom, no kto vie ci to postaci.. snad ano. je to kvalitne auto. je hanba aby sa kvalitny japonsky sedan nedal kupit na preturbenom kontinente
Ve sport paketu...
| 22. 6. 2018 07:04
...to vypadá lépe než Lex ES už kvůli chybějícímu odkazu na predátora. Uvnitř je to rozteklejší, ale pořád o level výše než Avensis. Jediný motor s průměrným výkonem zachraňují jen baterky. Pak by to mohlo dávat smysl.

Kdo však bude kupovat ES nechápu.
Avatar - 3_diamanty
Ve sport paketu...
| 22. 6. 2018 08:33
kasna fajn... proste toyota :-) ale ten interier sa mi vyslovene paci .... a aj presne taketo nieco kabinou ako camry by mi povedzme k volvu sedelo viac ako to co mometnalne vo volve vidim ... ale tak volvo ma svoj styl ok... toyota ma tiez svoj.... ten tiez asi nesadne kazdemu ale mne sa priznavam kabina camry oproti S60/S90 paci ovela viac... a v hybride na bezne jazdenie to bude zaujimava volba aj pre europana podla mna.. predsa len aj tu v eu tie hybridy uz coraz viacej davaju zmysel a idu predajmi hore... a toyota na to pekne pruzne reaguje dalsim zaujimavym autom ... ja mam tusak ze v buducnosti to uz nebude o 10 motoroch .. predsa len sa bude musiet uz viac setrit takze mozno nie sme daleko od doby ked auta budu mat jeden dva motory a dost..... a tie budu ladit podla potreby .. japonci s touto taktikou prisli uz davno a pride mi to aj rozumne ( ak su vhodne nastavene motorizacie tak nikde 10 motorov s vykonom od 1-1000koni redsa netreba .. bohate stacia dve sikovne posadene motorizacie pre kazde auto ) ...
Avatar - WinDiesel
Ve sport paketu...
| 22. 6. 2018 16:10
No napsals toho zase hodně ale řeknu ti to tak, i kdybys napsal 10x tolik stejně to nekoupíš a ani nikdo z tady diskutujících …. Pokoří to snadno E-klasse v plug-in dieselu, 2x větší dojezd, 2x nižší spotřeba >:-[]
Ve sport paketu...
| 14. 8. 2018 10:57
Tak ale Éčko bude o půl míče dražší...
Avatar - .StenLi.
Parada
| 22. 6. 2018 09:26
Konecne moznost odlisit sa od nekonecnej zaplavy superbov/passatov/A4.. bez toho aby clovek musel ist do nejakej nespolahlivej exotiky, prave naopak, najpolahlivejsia a pekna moznost s neporovnatelnym pohodlim hybridneho ustrojenstva ktoremu TDI+DSG nemoze konkurovat a s dostatkom vykonu.. ..no pre ludi ktori nezvadzaju boj o parkovacie miesto ako vacsina SR :-) v meste je takto dlhy sedan prost prekliatie..
Avatar - WinDiesel
Parada
| 22. 6. 2018 16:08
Ty woe už to widím jak nad Camry budou lidem padat brady >:D >:D >:D On je pátek a ty už sis trochu zahulil, co?
Avatar - .StenLi.
Parada
| 22. 6. 2018 17:23
V piatok zvyknem hulit, poznas ma lepsie ako som si myslel :-) Narazas na nedostatok vykonu alebo.. ?
Avatar - WinDiesel
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 22. 6. 2018 09:28
No jsem na to zvědav kolik se najde zájemců, kteří to opravdu koupí. Kupříkladu S-klasse nabízí benzíny, diesely, čtyřválce, šestiválce, plug-in hybrid v dieselu, plug-in hybrid v benzínu ………
Leda že by to bylo levný, takový velký sedan "social edition".
Povíme si to za rok.
Avatar - iudex
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 22. 6. 2018 10:21
Každý, kto do Európy prišiel s jediným motorom, predajne pohorel. Kto chce práve strednotriedny sedan s hybridom, Camry bude určite horúci kandidát. Lenže aké percento ľudí kupuje práve sedan strednej triedy s hybridom?
Avatar - white label
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 22. 6. 2018 13:51
No nekup to, když už s tím zaparkuješ zdarma i v Praze:
[odkaz]
Avatar - iudex
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 22. 6. 2018 14:45
No u nás máš 50% zľavu na dani z motorových vozidiel. Teda ak som platil 150 ročne, s hybridom by som 75 eur ušetril. No nekúp kvôli tej lákavej zľave hybrid. >:-[]
Avatar - WinDiesel
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 22. 6. 2018 16:05
Kup to. U Vás ušetříš 75€ a v Praze zaparkuješ zadarmo. A to se hodí. Primátorkou Prahy je Slovenka, premiérem je Slovák, do vlády si naverboval 2 další Slovenky, nic ve zlém, ale někde zaparkovat musí. A když můžou ony do české vlády, můžeš i ty. >:D
Ale co tady hudrám, vždyť Vy máte ve slovenské vládě už druhého Itala >:D >:D >:D >:D >:D Prvně to byl Roberto přefiko a teď je tam nějakej Pelegrini nebo jak … >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 22. 6. 2018 17:16
:yes: >:-[]
Avatar - speedfred
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 22. 6. 2018 20:46
no ale tých Slovákov ste si viac-menej zvolili sami. :-)

U nás tých dvoch Talianov viedol 3 Talian, mr Vadals Tóno.
Avatar - iudex
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 25. 6. 2018 08:48
Nepochopil si pointu. Takéto symbolické zľavy asi ťažko niekoho, kto vie počítať, presvedčia o výhodnosti hybridu. OK, na parkovnom v centre Prahy ušetríš pár desiatok eur, na daniach a poplatkoch ďalších pár desiatok, to sme niekde na úrovni pár stoviek eur. No a ten hybrid je oproti konvenčnému autu drahší o tisíce, resp. desaťtisíce eur. Got it? Na kúpu hybridu proste nikoho neukecáš cez čísla, tie nepustia, na to treba ísť inak, cez ekologické vnímanie, emócie, vytvoriť v kupujúcom dojem, že on je ten lepší, progresívnejší, modernejšie zmýšľajúci ako väčšina kupujúca vymierajúce dinosaury s čistými spaľovákmi. Skrátka aby to ľudia chceli kupovať, nie pre prepočítavačov, na ktorých fungujú nejaké zľavy.
Avatar - Beefcake
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 22. 6. 2018 17:48
To Ficove vypalne by som fakt nevolal dan.
Avatar - iudex
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 25. 6. 2018 08:39
Ja nehovorím o Ficovom výpalnom (a.k.a. registračná daň), ale o štandardnej dani z motorových vozidiel, ktorú platia podnikatelia za auto v účtovníctve. Ficovo výpalné je samostatný dôvod na nas.anie. 8-s
Avatar - Hammunasakra
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 23. 6. 2018 11:34
A neni úplně jedno jestli to je hybrid? Jakej je při běžný jízdě podle tebe rozdíl? :-)

Je to prostě atmo benzín s automatem

To lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy = to je tuctovýmu řidiči fuk, to lepší těžiště = asi taky, vyšší spolehlivost a menší spotřeba = potěší ale je taky vlastně trochu fuk. Je to plrostě atmo benzín v automatu s přijatelnym výkonem 160kW
Avatar - Hammunasakra
Velký, levný? s jedním druhem pohonné jednotky?
| 23. 6. 2018 11:36
Jako fakt S-kláda a Camry? Já Camry vnímám taky celkem pozitivně, ale až takhle? :-)
Avatar - Missouri
Báječná
| 22. 6. 2018 09:43
báječná a ještě jednou báječná zpráva! Myslel jsem, že umřu s Corollou v garáži, jenže teď je náhle budoucnost o mnoho světlejšííí!!!
Sorry za ty emoce, ale zas mám pro co žít... >:D
Avatar - iudex
Báječná
| 22. 6. 2018 10:19
Nespomínal si, že na svojej Corolle oceňuješ hlavne jednoduchosť, osvedčenosť a z toho vyplývajúcu spoľahlivosť? Sofistikovaný a zložitý hybrid má od toho celkom ďaleko. ;-)
Každopádne Camry je pekné auto, ďaleko krajšie, než čo Toyota v EU ponúkala doteraz.
Avatar - Missouri
Báječná
| 22. 6. 2018 10:50
Ahoj, dobrá paměť! Ano, to stále oceňuji, však jsem taky všechny pípátka povypínal... 8-s
Nicméně Corolla je bez emocí, zatímco Camry, that´s different song. A hybridu od toyoty není důvod se bát, je prakticky nezničitelný (mírná nadsázka). Nicméně všechno ještě můžou pokazit nové regulace EU - alkohol tester na palubě a další *... :no:
Takže je dost možné, že opravdu umřu s Corollou v garáži >:-[]
Avatar - WinDiesel
Báječná
| 22. 6. 2018 16:06
Vypni hybrid a máš tam ucházející 2,5 litr. >:-[]
Avatar - Beefcake
Báječná
| 22. 6. 2018 16:44
" Nicméně všechno ještě můžou pokazit nové regulace EU - alkohol tester na palubě a další" - alebo mozes prestat chlastat.
Kto chce psa bit, palicu si najde.
Avatar - Emel
Báječná
| 22. 6. 2018 17:10
O to přece nejde. Taky můžeš říct, že mi nemusí vadit asistent jízdy v pruzích, pokud nepřejíždím v zatáčce přes čáru. Pointa je ale jinde... já to v autě prostě nechci.
Avatar - Beefcake
Báječná
| 22. 6. 2018 17:46
Ale ide, zacal tym (a vymenoval iba to), co by normalnemu cloveku ani nenapadlo.
Mne to je tiez na nic, aj ked nejaki asistenti by mi navadili (napriklad v zapche brzdenie, ci auto.jazda). Ono tych asistentov jazdy (nie chlastu) niekto automobilkam prikazuje ?

Ono je to tu dokola - bla bla automat, bla bla asistenti, bla bla SOS tlaticko nas spehuje, bla bla "stare poctive zelezo", bla bla CVT, viac valcov-viac adidas, vacsi kufor-viac adidas, trojvalec nejde, atd atd.
Preco by malo nejake auto (a to ako jazdi, sedi na ceste, ma vyspelu techniku,...) byt pokazene nejakymi drobnostami ? To su tie kecy bycharov, co uz su tu v neunosnej miere. Miesto radosti z toho, ak auto ide na trh. Niektori ludia maju neskutocne zuzene videnie. Alebo sa radi citaju.
Avatar - Emel
Báječná
| 22. 6. 2018 20:36
Představ si, že to auto bez úspěšného testu na alkohol prostě nenastartuje. A bude to zadrátované tak, aby to nešlo snadno obejít. Co budeš dělat, až se po deseti letech někde na dovolené ten tester pokazí? Já to až tolik neřeším, ale chápu, že někteří prostě mají k tomuhle vrozenou nedůvěru.

Nemluvě o tom, že i když pít nebudeš, tak je docela otrava před každým popojetím dýchat do nějaké trubičky, bůh ví jak to vůbec bude v interiéru vyřešené...

Do asistentů tlačí automobilky legislativa a nárazové zkoušky.
Avatar - Beefcake
Báječná
| 22. 6. 2018 21:39
"A bude to zadrátované tak, aby to nešlo snadno obejít. Co budeš dělat, až se po deseti letech někde na dovolené ten tester pokazí?" - to sa mozeme bavit potom, ked bude znama implementacia. Pretoze si myslim, ze prave toto je vec, ktora bude nejako osetrena. Pretoze tie senzory nikto nebude priebezne nejako kalibrovat na presnost. Vymenia sa povedzme ako sucast prehliadky - to su korunove naklady. Inak to ale tiez povazujem za blbost.
Vies kolko veci sa moze v aute pokazit a rovnako nenastartujes ?
Na druhu stranu - nenalejes mocovinu - tiez nenastartujes.

"Do asistentů tlačí automobilky legislativa a nárazové zkoušky." - legislativa ciastocne ano, ale tam je to vo vseobecnosti pozitivne, pokial ide o ESP/ABS, ci najnovsie snahy myslim o zabranenie predneho narazu. Narazove skusky su fajn, pokial by osatlo len pri nich. Ale akonahle je sucastou hodnotenia absencia nejakych el.systemov, je to chujovina. A vtedy je to uz je nahanacka za hviezdickami, co nemaju nic spolocne s narazovou bezpecnostou. Voci tomu uz pocut vyhrady, ze by sa to malo viac rozlisovat.
Avatar - iudex
Báječná
| 25. 6. 2018 08:52
OK, keď Ťa ten príklad s alkoholtesterom tak irituje, zober si niečo bežné, napr. start-stop. Nehovor mi, že ťa z toho nejde trafiť šľak, keď sa Ti motor vypne, či sa to hodí, či nie, napr. vybehneš hore nejakým horským prechodom, turbo rozpálené do žerava a SS Ti to vypne. Samozrejme môžeš to deaktivovať, ale po každom naštartovaní je to opäť aktívne a Ty ako taký blbec furt vypínaš po štarte ďalší systém, čo si v minulosti nemusel. A možno o pár rokov to legislatíva prikáže ako nevypínateľné. Pokazí to auto ako také? Nie. Pokazí Ti to náladu a otravuje to? Stopercentne.
Avatar - Hammunasakra
Báječná
| 23. 6. 2018 11:16
Zložitý hybrid? Je to nejspolehlivější pohon na světě >:D

Co je na skoro nezničitelný a skoro absolutně spolehlivý baterce a elektromotoru = zložitý? :-)

Nejspolehlivější pohon + nejspolehlivější převodovka = víc naopak = už si to napsat nemoh ;-)
Avatar - Beefcake
Konecne
| 22. 6. 2018 14:38
Konecne trochu ozivenie v ponuke tej triedy. Camry je uz teraz legenda. Uvidime, kolko budu schopni za to dat kolenovrti.
Avatar - skejpa
Proc zase CVT ???
| 23. 6. 2018 19:12
Tak hezke auto, slusny motor a naserou tam zase CVT. To se muzou podivat na prodeje subaru... Sakra tak aspon manual kdyz uz nemate poradnej automat.
Avatar - Beefcake
Proc zase CVT ???
| 23. 6. 2018 23:31
Inak by si utekal ho ist objednavat, ale fakt smola, ze je tam to hrozne CVT. Naco to vobec skusat.
Avatar - Hammunasakra
Proc zase CVT ???
| 24. 6. 2018 08:53
Nojo = ale ono to neni CVT ale e-cvt což je fakt rozdíl

Pěkně ho popsali v poslednim Automobilu = řadí podobně jako HDM převodovka jen líp :-)
Avatar - Hammunasakra
Proc zase CVT ???
| 24. 6. 2018 08:52
Ne = e-CVT neni CVT = jen se to podobně menuje

K dvoulitru je myslim i manuál, k 2,5 je e-cvt a k V6 3,5 je 8st. automat
Proc zase CVT ???
| 26. 9. 2018 09:42
Běž si projet aktuální Outback s CVT a pak sem přijď napsat dojmy. Je to jedna z nejlepších převodovek na trhu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku