Novinky
Zpět na článek
Renault Mégane R.S. Trophy 300 chce zlomit rekord na Ringu: Pokoří čas Hondy Civic Type R?
10 komentářů
praděda7
na 1.8l to má dobrý výkon, 390Nm krouťák je paráda, natáčení zadních kol by mělo také pomoc.......ale na CTR to asi stačit nebude... :-! Těch extra 200ml bude setsakra chybět... :-!
Anonym
tak letos by tam mělo Porsche odpálit BOMBU.
Prej to bude pod 5 minut.
Doufám, že jo. Protože vymazat Bellofa něčím obyčejným by byla škoda.
;-\
Prej to bude pod 5 minut.
Doufám, že jo. Protože vymazat Bellofa něčím obyčejným by byla škoda.
;-\
3_diamanty
o renaultoch tu musis len v dobrom ( aj o alfach a fiatoch ) takze sa ti ani necudujem za tie minuska co mas 😉
adamzprahy
Přesně tak. Já taky nedávno viděl nějaká videa, myslel jsem, že je to fake a je to GT, ale bohužel je to realita. Na to jakou to má image mi to teda přišlo hodně slabé. Chápu, že prioritou u HH není zrychlení v přímce, ale nad 200 to jede jak auto o pomyslnou kategorii níž.
Zároveň se zase ukázalo jak ta internetová euforie je způsobena z 90% bychaři >😁 Nebo nevím, ale já bych si teda prakticky nejpomalejší auto z kategorie lepší HH nevybral. Trh s HH je dnes velmi nabitý a je z čeho vybírat 😄
Zároveň se zase ukázalo jak ta internetová euforie je způsobena z 90% bychaři >😁 Nebo nevím, ale já bych si teda prakticky nejpomalejší auto z kategorie lepší HH nevybral. Trh s HH je dnes velmi nabitý a je z čeho vybírat 😄
Anonym
Však právě. Měli by to nechat (b\lo to taky Porsche)
Ale pokud to vorvou tak strašně....4:50 nebo co, tak se to dá pochopit. Jako demonstrace technologie.
Ale pokud to vorvou tak strašně....4:50 nebo co, tak se to dá pochopit. Jako demonstrace technologie.
speedfred
idú robiť v Trophy R poriadok v kabíne tak by to mohli zavariť a pregitovať aj zadné dvere.
1) budú tam zbytočné
2) bude to aj krajšie.
Na ten rekord od Poršä v Nurburgu som hóóódne zvedavý.
1) budú tam zbytočné
2) bude to aj krajšie.
Na ten rekord od Poršä v Nurburgu som hóóódne zvedavý.
[odkaz] (od 4:15 min).
Je to síce len diaľničné zrýchľovanie a nič to nehovorí o správaní v zákrutách a na okreske, ale Nurburgring je veľmi rýchly okruh, kde sú tie vysoké rýchlosti dôležité. To len zvýrazňuje pochybnosti, či downsizing v prípade MRS bol úplne šťastným riešením.