Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Za volantem Fordu Mustang GT Cabrio. Jaká je po letech minulá generace slavného pony caru?
14 komentářů
Anonym
Samozřejmě, že na rozdíl od playstationových jezdců a dalších chytrolínů jsem pro manuál ve sportovním autě. A štve mě, že pro moje auto nebyl k mání.
Ale jsou i v kategorii sportovních aut vozy, které bych asi volil v automatu.
Těžkopádný, ne moc brzdící a ne moc zatáčející(navzdory článku) Mustang na relativně vysokých gumách je jedním z nich. Vedle třeba MB SL.
Čili "V Mustangu prostě řadit chcete"...nechci. :-)
Ale kvituju s nadšením, že zrovna Amíci držej manuál. A to třeba i v Hellcatu.
:yes:
Ale jsou i v kategorii sportovních aut vozy, které bych asi volil v automatu.
Těžkopádný, ne moc brzdící a ne moc zatáčející(navzdory článku) Mustang na relativně vysokých gumách je jedním z nich. Vedle třeba MB SL.
Čili "V Mustangu prostě řadit chcete"...nechci. :-)
Ale kvituju s nadšením, že zrovna Amíci držej manuál. A to třeba i v Hellcatu.
:yes:
Souhlasím, řadit v tom prostě nechcete. Řazení je strašně tuhé. Měl jsem možnost Mustang řídit přes www.jizda-zazitkova.cz a bylo strašně tuhé. Camaro taktéž.
R+r
Osobni a realny nazor je ze od minule generace se auto zlepsilo.....je lip spracovane.....nicmene. motor na tu vahu neni zadny zazrak....brzdy jsou zoufale...a to mam manual..s automatem si do nedokazu ani.predstavit....a napsat ze autoje citelne..je jako mit sanky s abs.....auto je necitelne...a neposedne diky tuhe naprave...je to..z dalsich amerik......pro lasku a trpelivost majitele...a proto auto mam je jine je nedokonale a mam ho rad........))):)...
Přesně tě chápu.
Ale redakce asi úspěšně projířdí vlásenky i v koupací vaně a kolečkách.
Mě hodně překvapilo přesné a příjemné řazení manuálu poslední generaci.
Ale moc nezatáčí a NEBRZDÍ!
Ale redakce asi úspěšně projířdí vlásenky i v koupací vaně a kolečkách.
Mě hodně překvapilo přesné a příjemné řazení manuálu poslední generaci.
Ale moc nezatáčí a NEBRZDÍ!
Nový Mustang už tuhou zadní nemá a kdo nemá na nový Mustang, nemá si kupovat starý ale Camaro, které už od 2010 tuhou zadní nemá.....
Brzdy....Camaro s V8 má třeba brzdy Brembo, kdo si koupí jen V6, může si tam dát brzdy jaké chce, správná kombinace kotoučů a destiček udělá divy...
A váha? Kolik by to jako asi mělo vážit než 1700 Kg+?
Brzdy....Camaro s V8 má třeba brzdy Brembo, kdo si koupí jen V6, může si tam dát brzdy jaké chce, správná kombinace kotoučů a destiček udělá divy...
A váha? Kolik by to jako asi mělo vážit než 1700 Kg+?
S Camarem od roku 2010 jsem kdysi jezdil ve Švýcarsku (bylo to v rámci akce 100 Chevroletu) a pamatuji se, že se mi to auto dost líbilo. Jezdilo to jako dobrá evropská auta třídy GT. Jen to bylo takové rozměrnější, či přesněji širší. A ten osmiválec to byla pohádka. Ano ano, mělo to nezávislé zavěšení vzadu a rozdíl od soudobého Mustanga.
×
Sdílení komentáře
×
Smutný je, že Polo GTI by na to na okruhu mělo stačit...
Ale to je něco jinýho.
V polu GTI (atd) prostě takovej výlet jako v ´tangu neuděláš :-)
Jinak prosím - napiš něco k věci.
Aha
není co...nic nevíš.
Tak si alespoň přečti nějaké fostekovi postřehy a drž svůj sprostý pysk.
:-!
hele RR Silver Seraph taky přejede na okruhu Charger SRT8 a stál 30% toho co RR.
Asi stejná logika >:D