Novinky
:yes: a největší celorepubliková ostuda je cesta na Vídeň. Na Rakouské straně dálnice, u nás kyvadlová doprava s výhledem na několik let, a nejsme schopni na tak důležitou stavbu ani mít e😜res stavební povolení. 8-s
Proč to dělat rychle = když to de rozložit i na několik sezón = jako oprava Nuseláku v Praze nebo teď D1 těsně za Prahou = proč na tak nedůležitý skoro nevytížený komunikaci makat 24hodin denně >😒]
Pro Ťoka a jeho monopol partu = je to takhle výhodnější. Když sme takový trubky a zástupce toho monopolu opakovaně volíme jako Ministra dopravy = sme holt v rejži
Je to jako nechat firmu co staví = dělat současně stavební dozor 😄
Pro Ťoka a jeho monopol partu = je to takhle výhodnější. Když sme takový trubky a zástupce toho monopolu opakovaně volíme jako Ministra dopravy = sme holt v rejži
Je to jako nechat firmu co staví = dělat současně stavební dozor 😄
Komunistický svedení dálnic centrálně do Prahy = a nepostavení okruhu = je velký neštěstí pro Prahu ;-\
Tomu rozumí každej 😄
Zdar = přesunu dalších centrálních úřadů do Brna = osobně bych vykop prezidenta = až na Špilberk >😒]
Ministry dopravy okamžitě po něm = Ťok Uherský Hradiště; Prachař = Uherský Hradiště; Šimonovský = Brno; Zdeněk Žák = Valašské Meziřičí; Zbyněk Stanjura = Opava; Martin Říman = Frýdek Místek; Schling = Pelhřimov a aktuální pražský radní pro dopravu = ultrapako Dolínek = taky Pelhřimov
Tos tušil = že to je moravská katastrofa = nebo? >😁
Dopravu nám ve státě s.erou = Moraváci 😉
Tomu rozumí každej 😄
Zdar = přesunu dalších centrálních úřadů do Brna = osobně bych vykop prezidenta = až na Špilberk >😒]
Ministry dopravy okamžitě po něm = Ťok Uherský Hradiště; Prachař = Uherský Hradiště; Šimonovský = Brno; Zdeněk Žák = Valašské Meziřičí; Zbyněk Stanjura = Opava; Martin Říman = Frýdek Místek; Schling = Pelhřimov a aktuální pražský radní pro dopravu = ultrapako Dolínek = taky Pelhřimov
Tos tušil = že to je moravská katastrofa = nebo? >😁
Dopravu nám ve státě s.erou = Moraváci 😉
Pragocentrismus je velké neštěstí nejen pro Česko, ale i pro samotnou Prahu. Ale tomu ty nemůžeš rozumět. Nazdar!
Na tebe když přijde pragocentrismus.. 😉
Viz jak sem reagoval = samozřejmě vím = proto se ptám co si pod tim představuješ ty 😄
Asi je to pro tebe těžký = ale kazivliv Moraváků = je fakt velkej
O jakym soudu mluvíš? Navzájem se soudily obce JM kraje = zhruba půl na půl >😁
Asi je to pro tebe těžký = a tvá snaha svést to na někoho cizího obrovská = ale kazivliv Moraváků = z úrovně obcí, kraje i ministrů dopravy = je fakt hodně velkej 😐
Viz jak sem reagoval = samozřejmě vím = proto se ptám co si pod tim představuješ ty 😄
Asi je to pro tebe těžký = ale kazivliv Moraváků = je fakt velkej
O jakym soudu mluvíš? Navzájem se soudily obce JM kraje = zhruba půl na půl >😁
Asi je to pro tebe těžký = a tvá snaha svést to na někoho cizího obrovská = ale kazivliv Moraváků = z úrovně obcí, kraje i ministrů dopravy = je fakt hodně velkej 😐
Česko nejde vytrhnout = návrat k oplocení ostnatým drátem nedoporučuju 😄
Sme přelidněný a prognózy nejsou vůbec dobrý
Sme přelidněný a prognózy nejsou vůbec dobrý
Vidíš, chceš se hádat o tom kdo je Poturčenec a ani nevíš co nebo kdo to je. A taky nevíš, že 2016 plán není první plán. Originální plán podle kterého se stavěl první úsek zrušil vrchní soud v Praze, protože Praha nechtěla aby tato stavba pokračovala.
Může to znamenat daleko víc = třeba že byl socialismus
A stejně narost počet televizí atp
Přelidnění začínáme byt = o tom žádná. Za problém to měl Hawking i třeba Dan Brown = jestli si čet nebo viděl Inferno 😄
A stejně narost počet televizí atp
Přelidnění začínáme byt = o tom žádná. Za problém to měl Hawking i třeba Dan Brown = jestli si čet nebo viděl Inferno 😄
Co je podle tebe Poturčenec 😉
Byl to Brňák a je to Brňák = tak šup do něj s tou šablí 😄
2016 je první plán = pracující s tou dálnicí! Moraváci to prostě zmastili 😉
Ať na krajský úrovni tak jako ministři dopravy = to nejde okecat 😉
Byl to Brňák a je to Brňák = tak šup do něj s tou šablí 😄
2016 je první plán = pracující s tou dálnicí! Moraváci to prostě zmastili 😉
Ať na krajský úrovni tak jako ministři dopravy = to nejde okecat 😉
Je třeba se ptát, proč je přeautované.........přelidnění nejsme, to je jasné. V roce 1989 bylo v celém Československu cca 2 mil aut. Teď je jen v Česku 5 mil aut.
Může to znamenat jen jedno. Auta jsou levné jak na pořízení tak i na provoz. :-!
Může to znamenat jen jedno. Auta jsou levné jak na pořízení tak i na provoz. :-!
Zase kecáš = Šimon je brňák. Přišel do Prahy = uškodil moravskejm dálnicim a šup zpátky do Brna.
Územní plán JM kraje byl schválen 2016
Územní plán JM kraje byl schválen 2016
JMK měl schválen územní plán již v roce 1992 před začátkem stavby R/D52 z Rajhradu do Pohořelic.
Ťok a Šimon nejsou Moraváci. Jsou to Poturčenci, aby bylo jasno.
Ťok a Šimon nejsou Moraváci. Jsou to Poturčenci, aby bylo jasno.
nooo... svoju logiku to ma >😁 :yes😒br />
dnes je an cestach uz vsade "preautovano" ... a sme aj preludneni ... voci dobe pred 20 rokmi je dnes aut zrazu snad aj o 10 nasobok viac ... ale takto to dalej nepojde ... nehovoriac o zivotnom prostredi ktore tiez ma len istu unosnost
dnes je an cestach uz vsade "preautovano" ... a sme aj preludneni ... voci dobe pred 20 rokmi je dnes aut zrazu snad aj o 10 nasobok viac ... ale takto to dalej nepojde ... nehovoriac o zivotnom prostredi ktore tiez ma len istu unosnost
Buď rád = že už se nerozhoduje v Moskvě >😁
A s dálnicí samozřejmě zase kecáš = v tvym vlastnim odkazu je = že Jihomoravskej kraj doteď neměl územní plán 😉
Nezapomeň že největší škůdci stavby českejch dálnic Ťok a Šimonovský = sou Moraváci >😒]
Tak jim to těma šablema nandejte = sem jednoznačně pro! :yes: 😄
A s dálnicí samozřejmě zase kecáš = v tvym vlastnim odkazu je = že Jihomoravskej kraj doteď neměl územní plán 😉
Nezapomeň že největší škůdci stavby českejch dálnic Ťok a Šimonovský = sou Moraváci >😒]
Tak jim to těma šablema nandejte = sem jednoznačně pro! :yes: 😄
Jo kamaráde, tady hraje velkou roli politika. I o konečném umístění nového hlavního nádraží v Brně, se bude rozhodovat v Praze. Co to je? Brno si nesmí rozhodnout ani o tom kde si postaví nádraží? Kua, co to je? To samé s tou dálnicí na Vídeň. Dálnice z Brna na Vídeň se staví nebo lépe řečeno se stavěla až do roku 1996. Od té doby ani ťuk (Ťok?) 22 roků stopka, protože se zase rozhoduje v Praze. V Praze zkrátka nemají zájem na tom, aby měla Morava rychlé a pohodlné spojení s Vídní a různé bláboly o územním plánu jsou jen výmluvy. Územní plán byl hotový, schválen už dávno před tím, než se začalo stavět s Rajhradu do Pohořelic, aby bylo jasno. Normální pražská sabotáž! Moraváci šable hore!
[odkaz]
[odkaz]
To samý je D3 Praha Budějovice Linz = na rakouský straně dálnice až za Freistadt = a čeká se na českou stranu až řeknem = kam přesně dodělat těch pár km
Před 2 týdnama sem jel na otočku = D3 absolutní katastrofa = uzavřený i úseky kde je normální silnice = a stejně jako pod Brnem semafor a jezdí se jednim pruhem. Kolona před semaforem klidně půl hodiny
Nejvíc mě dostala s pompou avizovaná nově otevřená část okruhu Budějovic = je to asi 500 metrů >😁
Pak jeden pruh a svede tě to do města = který je v tý části od Vltavy totálně zacpaný = směrem do a dokonce i ven z města
U křižovatky Linz nebo Krumlov maličká nenápadná šipka objížďka = mezinárodní trasa na Linz prostě uzavřená 😄
A někde pod Kaplicema pokládaj na tý okresce co je mezinárodní trasa E55 novej povrch = takže zase kolony a čekání = jediný plus že okraje sundanýho povrchu byly zbroušený = takže to nebylo o pneumatiky jak to často bejvá. Jinak čistá hrůza děs běs katastrofa
Tunely okolo Freistadtu naopak paráda :yes:
Před 2 týdnama sem jel na otočku = D3 absolutní katastrofa = uzavřený i úseky kde je normální silnice = a stejně jako pod Brnem semafor a jezdí se jednim pruhem. Kolona před semaforem klidně půl hodiny
Nejvíc mě dostala s pompou avizovaná nově otevřená část okruhu Budějovic = je to asi 500 metrů >😁
Pak jeden pruh a svede tě to do města = který je v tý části od Vltavy totálně zacpaný = směrem do a dokonce i ven z města
U křižovatky Linz nebo Krumlov maličká nenápadná šipka objížďka = mezinárodní trasa na Linz prostě uzavřená 😄
A někde pod Kaplicema pokládaj na tý okresce co je mezinárodní trasa E55 novej povrch = takže zase kolony a čekání = jediný plus že okraje sundanýho povrchu byly zbroušený = takže to nebylo o pneumatiky jak to často bejvá. Jinak čistá hrůza děs běs katastrofa
Tunely okolo Freistadtu naopak paráda :yes:
Tomu se říká roz*ebaná republika. Kdyby to aspoň dělali kvalitně a rychle - točily tři směny atp. Ale to u nás né, to nejde. Tu se kolikrát nedělá ani 8 hodin.
navyse holandania su neskutocne preludneni ( takze bike je v tomto na prepravu efektivnejsi.. nezabere tolko miesta co auto ani nesmrdi ) .. je ich tam 15 melonov na ploche mensej ako slovensko.. k tomu sama rovina.. len polia ... luky... nejake riecne kanaly a umele ostrovy... asi by som po tyzdni to tam aj tak nevydrzal a utekal do nasich hornatych rozbitych ciest naspat >😁 .. predsa len tie kopce maju nieco do seba