Konečně mizí 1,6 dCi s obrovskými výkony a nahrazují je rozumně naladěné motory 2,0 dCi.
Konečně se zvětšuje rozdíl mezi 1,5 dCi a 1,7 dCi což je skoro 1,8 dCi.
Dochází k faktickému upsizingu a tak je to správně.
Bravwo RENDLÍK & SYN !!!
… a konečně má Mercedes svůj vlastní diesel 1,6. Renaultí motory patří do Renaultu, do Mercedesu paří motory Mercedes ;-)
Nene, vocasi. Koukej na příspěvky pár let zpátky.
fostek se trefuje téměř vždy naprosto přesně.
Stejně jako dnes.
Napsal jsem "paka budou kvákat"
A hned jsi se ozval!
Yessss!!!
Fostek rulezzzz!!!!
Přesně.
Voda poteče, paka budou kvákat, hysterici se dusit na křižovatkách a pisálkové lhát o zákazech dieselů v Německu.
A nafťáky budou jezdit.
>:D >:D >:D
Nemám rád nadupané 1,6 protože prostě nemohou splnit emisní limity, tady se shodneme. Dvoulitry jsou pro plnění emisí mnohem lepší.
A ještě nedávno bylo cílem vydolovat 100 ks z litru, tedy 90 kW je mnohem více než 100 ks což je fajn. VW má dokonce 185 kW, Volvo má 184 kW z dvoulitru.
Hochu, ty jsi král odpadů všech odpadů … Ty jsi ten pravý abys někoho umravňoval. Ale díky, svým nic neobsahujícím příspěvkem jsi opět potvrdil svoji nadutost, natvrdlost a slabost ducha.
Doufejme, že ty motory vydrží v provozu alespoň 150 tis km bez fatálních závad a že nebudou mít tak vysoké hodnoty NOx jako dosavadní 1,6DCI. Nezapomínejte, kdo ten motor vyrobil... Pokud se povedou, tak fajn. Dieselů není nikdy dost, nechci tady mít lidi ze Subsaharské Afriky, kteří se sem nakýblují kvůli globálnímu oteplování (a vysychání jejich domoviny). Nezapomínejte, že migrační proudy z Afriky jsou výsledkem fatálně špatného používání muzeálních spalovacích motorů s vysokými emisemi CO2. ;-\
to jo, kdyz ale vezmez mercedesovejch 180kW z naftovyho dvoulitru, tak to odpovida 144kW z ty 1.6, proti cemuz je ten "naslapanej" 1.6dci 118kW slaboch.
ale zatimco 180kW z dvoulitru tak nejak zkousnem, adekvatnich 144kW z 1.6 prijde uplne nesmyslnejch, a pritom to je to samy, mozna vzhledem k mensimu objemu na valec u 1.6 dokonce lepsi ...
Ono má všechno na začátku mouchy, které se nedají odhalit při testech v laboratoři a pár aut na silnici, to se vychytá až v průběhu prvních dvou let, jako např. zadní náprava u SIII a OIII...
No, tu a tam ho vídam, aj keď to naozaj nie je často. Renault to s downsizingom trochu prepískol, ale je fajn, že načúva aj hlasu z ulice a otočil to správnejším smerom.
No jo, ale jaký průměr by musela mít u toho motoru turbína a kompresor prvního stupně? No, hodně malý, ale to dost klesá účinnost toho kompresoru a stoupají ztráty netěsností kolem oběžných kol... tam ještě technologie není.
Na přístupu Renaultu je také vidět, že stávající 1,6dCi Biturbo bylo patrně příliš drahé na výrobu a větší ale jednodušší motor naladěný na nižší litrový, ale stejný maximální, výkon je lepší volbou. Uvidíme jak se to bude chovat, jakou to bude mít celkovou charakteristiku.
O3 a její jednoduchá vlečná náprava je v rámci ojebání zákazníků na co možná nejnižší úrovni co se týče kvality a materiálů, aby to tak přežilo těch 150 tis km bez větší újmy, proto to moc neřeší, prostě je to o ceně. U motoru, pokud by měl konstrukční či jiné vady, by se Rencku dost prodražilo to odfláknout a dělat svolávací akce např. s výměnou celého agregátu..