Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault začíná nasazovat nové turbodiesely 2.0 Blue dCi a 1.7 Blue dCi. V čem debutují?

36 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Konečně mizí 1,6 dCi s obrovskými výkony a nahrazují je rozumně naladěné motory 2,0 dCi.
Konečně se zvětšuje rozdíl mezi 1,5 dCi a 1,7 dCi což je skoro 1,8 dCi.
Dochází k faktickému upsizingu a tak je to správně.
Bravwo RENDLÍK & SYN !!!
… a konečně má Mercedes svůj vlastní diesel 1,6. Renaultí motory patří do Renaultu, do Mercedesu paří motory Mercedes 😉
Anonym
Přesně.
Voda poteče, paka budou kvákat, hysterici se dusit na křižovatkách a pisálkové lhát o zákazech dieselů v Německu.
A nafťáky budou jezdit.
>😁 >😁 >😁
traveldrive
A ty budeš trepať nezmysly tak ako doteraz.
Anonym
Nene, vocasi. Koukej na příspěvky pár let zpátky.
fostek se trefuje téměř vždy naprosto přesně.
Stejně jako dnes.
Napsal jsem "paka budou kvákat"
A hned jsi se ozval!
Yessss!!!
Fostek rulezzzz!!!!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bílý bratr Fostek mluvit dobře. Howgh. Shu-ka-la-na-hí !!!!!!!!! >😁
Anonym
>😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Klid duchem chudý ubožáku, praskne ti žilka. >😒] A můžeš přijít s nějakým názorem, pako.
Anonym
To radši nechtěj.
Když už náhodou něco vypotí, je to halda sranců.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Je vtipné, když se blbci trefují do člověka, který dělá v automobilismu...
Hoši, vy jste opravdu odpad všech odpadů.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Hochu, ty jsi král odpadů všech odpadů … Ty jsi ten pravý abys někoho umravňoval. Ale díky, svým nic neobsahujícím příspěvkem jsi opět potvrdil svoji nadutost, natvrdlost a slabost ducha.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To víš, kopíruju tebe... jde to, co?
Anonym
Hehe, ***, víš co hovad dělá v automobilismu?
Klidně tam můžeš dělat taky.

Máš něco k tématu, strupe? Téma je nový nafťáky pro rencky.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
K tématu mohu mít spoustu dojmů, ale pro lidi.
Tebe za člověka nepovažuju.
Anonym
Správně hovado!
Fostek je pro tebe nadčlověk!
:yes:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No, když si to myslíš, děťátko...
traveldrive
Kamoš nič v zlom, ale porovnať tvoj inteligenčný kvocient s inteligenciou morskej sasanky, tak tá sasanka sa na smrť urazí.
topten
to jo, kdyz ale vezmez mercedesovejch 180kW z naftovyho dvoulitru, tak to odpovida 144kW z ty 1.6, proti cemuz je ten "naslapanej" 1.6dci 118kW slaboch.
ale zatimco 180kW z dvoulitru tak nejak zkousnem, adekvatnich 144kW z 1.6 prijde uplne nesmyslnejch, a pritom to je to samy, mozna vzhledem k mensimu objemu na valec u 1.6 dokonce lepsi ...
Anonym
jj, ta úvaha je správná.
Představ si litrovej diesel 90kW. 😄
A přitom je to vlastně půlka toho dvoulitru.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nemám rád nadupané 1,6 protože prostě nemohou splnit emisní limity, tady se shodneme. Dvoulitry jsou pro plnění emisí mnohem lepší.
A ještě nedávno bylo cílem vydolovat 100 ks z litru, tedy 90 kW je mnohem více než 100 ks což je fajn. VW má dokonce 185 kW, Volvo má 184 kW z dvoulitru.
Anonym
TWL...úpně na tvrdku.
Na emise s...u.
>😒] >😒] >😒] >😒] :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - mariov8
mariov8
No jo, ale jaký průměr by musela mít u toho motoru turbína a kompresor prvního stupně? No, hodně malý, ale to dost klesá účinnost toho kompresoru a stoupají ztráty netěsností kolem oběžných kol... tam ještě technologie není.

Na přístupu Renaultu je také vidět, že stávající 1,6dCi Biturbo bylo patrně příliš drahé na výrobu a větší ale jednodušší motor naladěný na nižší litrový, ale stejný maximální, výkon je lepší volbou. Uvidíme jak se to bude chovat, jakou to bude mít celkovou charakteristiku.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Konečně důstojné motorizace pro Talisman a Espace.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Talismanu to uz asi nepomoze. Ani sa nepamatam, kedy som nejaky videl.
A taka hviezda to mala byt ...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Protože pro jeho provoz jsi potřeboval mít na krku talisman, abys dojel tam i zpátky... >😁
traveldrive
No, tu a tam ho vídam, aj keď to naozaj nie je často. Renault to s downsizingom trochu prepískol, ale je fajn, že načúva aj hlasu z ulice a otočil to správnejším smerom.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Doufejme, že ty motory vydrží v provozu alespoň 150 tis km bez fatálních závad a že nebudou mít tak vysoké hodnoty NOx jako dosavadní 1,6DCI. Nezapomínejte, kdo ten motor vyrobil... Pokud se povedou, tak fajn. Dieselů není nikdy dost, nechci tady mít lidi ze Subsaharské Afriky, kteří se sem nakýblují kvůli globálnímu oteplování (a vysychání jejich domoviny). Nezapomínejte, že migrační proudy z Afriky jsou výsledkem fatálně špatného používání muzeálních spalovacích motorů s vysokými emisemi CO2. ;-\
Anonym
Ne. Migrační proudy z Afriky jsou výsledkem fatálně špatného používšní kulometů, torpéd a vrtulníků na hranicích 😄
car
fosteku..tak zcela výjimečně souhlas..😉
Anonym
>😁
kyklop
Ja by som sa o spoľahlivosť a výdrž motorov súčasných rendlíkov neobával, tak blbé ako 2.0tdi pd z prvých rokov výroby to nebude
Avatar - Hittman
Hittman
Ono má všechno na začátku mouchy, které se nedají odhalit při testech v laboratoři a pár aut na silnici, to se vychytá až v průběhu prvních dvou let, jako např. zadní náprava u SIII a OIII...
kyklop
Áno, na strane druhej takú obyčajnú zadnú nápravu pre OIII pre slabšie motory nevyriešili dodnes. Vŕzganie zadnej nápravy je takým štandardom
Avatar - Hittman
Hittman
O3 a její jednoduchá vlečná náprava je v rámci ojebání zákazníků na co možná nejnižší úrovni co se týče kvality a materiálů, aby to tak přežilo těch 150 tis km bez větší újmy, proto to moc neřeší, prostě je to o ceně. U motoru, pokud by měl konstrukční či jiné vady, by se Rencku dost prodražilo to odfláknout a dělat svolávací akce např. s výměnou celého agregátu..
Avatar - holden2
holden2
z tohodle te ty vosle klepne [odkaz]
hipisko
2010 1,9dci 96kw 176000km a nic. len vymena oleja. ok zacinaju mi stabilizatory na prednej naprave buchat a vymenil som 2x dosticky.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ze skutecne cisty diesel je realnejsi nez bezne auto na beterky.