Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRenault začíná nasazovat nové turbodiesely 2.0 Blue dCi a 1.7 Blue dCi. V čem debutují?
36 komentářů
_Karel_
Konečně důstojné motorizace pro Talisman a Espace.
Talismanu to uz asi nepomoze. Ani sa nepamatam, kedy som nejaky videl.
A taka hviezda to mala byt ...
A taka hviezda to mala byt ...
Ada je zase tady
Doufejme, že ty motory vydrží v provozu alespoň 150 tis km bez fatálních závad a že nebudou mít tak vysoké hodnoty NOx jako dosavadní 1,6DCI. Nezapomínejte, kdo ten motor vyrobil... Pokud se povedou, tak fajn. Dieselů není nikdy dost, nechci tady mít lidi ze Subsaharské Afriky, kteří se sem nakýblují kvůli globálnímu oteplování (a vysychání jejich domoviny). Nezapomínejte, že migrační proudy z Afriky jsou výsledkem fatálně špatného používání muzeálních spalovacích motorů s vysokými emisemi CO2. ;-\
Ne. Migrační proudy z Afriky jsou výsledkem fatálně špatného používšní kulometů, torpéd a vrtulníků na hranicích 😄
Ja by som sa o spoľahlivosť a výdrž motorov súčasných rendlíkov neobával, tak blbé ako 2.0tdi pd z prvých rokov výroby to nebude
Ono má všechno na začátku mouchy, které se nedají odhalit při testech v laboratoři a pár aut na silnici, to se vychytá až v průběhu prvních dvou let, jako např. zadní náprava u SIII a OIII...
Áno, na strane druhej takú obyčajnú zadnú nápravu pre OIII pre slabšie motory nevyriešili dodnes. Vŕzganie zadnej nápravy je takým štandardom
O3 a její jednoduchá vlečná náprava je v rámci ojebání zákazníků na co možná nejnižší úrovni co se týče kvality a materiálů, aby to tak přežilo těch 150 tis km bez větší újmy, proto to moc neřeší, prostě je to o ceně. U motoru, pokud by měl konstrukční či jiné vady, by se Rencku dost prodražilo to odfláknout a dělat svolávací akce např. s výměnou celého agregátu..
2010 1,9dci 96kw 176000km a nic. len vymena oleja. ok zacinaju mi stabilizatory na prednej naprave buchat a vymenil som 2x dosticky.
Konečně se zvětšuje rozdíl mezi 1,5 dCi a 1,7 dCi což je skoro 1,8 dCi.
Dochází k faktickému upsizingu a tak je to správně.
Bravwo RENDLÍK & SYN !!!
… a konečně má Mercedes svůj vlastní diesel 1,6. Renaultí motory patří do Renaultu, do Mercedesu paří motory Mercedes 😉
Voda poteče, paka budou kvákat, hysterici se dusit na křižovatkách a pisálkové lhát o zákazech dieselů v Německu.
A nafťáky budou jezdit.
>😁 >😁 >😁
fostek se trefuje téměř vždy naprosto přesně.
Stejně jako dnes.
Napsal jsem "paka budou kvákat"
A hned jsi se ozval!
Yessss!!!
Fostek rulezzzz!!!!
Když už náhodou něco vypotí, je to halda sranců.
Hoši, vy jste opravdu odpad všech odpadů.
Klidně tam můžeš dělat taky.
Máš něco k tématu, strupe? Téma je nový nafťáky pro rencky.
Tebe za člověka nepovažuju.
Fostek je pro tebe nadčlověk!
:yes:
ale zatimco 180kW z dvoulitru tak nejak zkousnem, adekvatnich 144kW z 1.6 prijde uplne nesmyslnejch, a pritom to je to samy, mozna vzhledem k mensimu objemu na valec u 1.6 dokonce lepsi ...
Představ si litrovej diesel 90kW. 😄
A přitom je to vlastně půlka toho dvoulitru.
A ještě nedávno bylo cílem vydolovat 100 ks z litru, tedy 90 kW je mnohem více než 100 ks což je fajn. VW má dokonce 185 kW, Volvo má 184 kW z dvoulitru.
Na emise s...u.
>😒] >😒] >😒] >😒] :yes: :yes: :yes: :yes:
Na přístupu Renaultu je také vidět, že stávající 1,6dCi Biturbo bylo patrně příliš drahé na výrobu a větší ale jednodušší motor naladěný na nižší litrový, ale stejný maximální, výkon je lepší volbou. Uvidíme jak se to bude chovat, jakou to bude mít celkovou charakteristiku.