Novinky
Renault začíná nasazovat nové turbodiesely 2.0 Blue dCi a 1.7 Blue dCi. V čem debutují?
36 komentářů
Ne. Migrační proudy z Afriky jsou výsledkem fatálně špatného používšní kulometů, torpéd a vrtulníků na hranicích 😄
Nene, vocasi. Koukej na příspěvky pár let zpátky.
fostek se trefuje téměř vždy naprosto přesně.
Stejně jako dnes.
Napsal jsem "paka budou kvákat"
A hned jsi se ozval!
Yessss!!!
Fostek rulezzzz!!!!
fostek se trefuje téměř vždy naprosto přesně.
Stejně jako dnes.
Napsal jsem "paka budou kvákat"
A hned jsi se ozval!
Yessss!!!
Fostek rulezzzz!!!!
Přesně.
Voda poteče, paka budou kvákat, hysterici se dusit na křižovatkách a pisálkové lhát o zákazech dieselů v Německu.
A nafťáky budou jezdit.
>😁 >😁 >😁
Voda poteče, paka budou kvákat, hysterici se dusit na křižovatkách a pisálkové lhát o zákazech dieselů v Německu.
A nafťáky budou jezdit.
>😁 >😁 >😁
Nemám rád nadupané 1,6 protože prostě nemohou splnit emisní limity, tady se shodneme. Dvoulitry jsou pro plnění emisí mnohem lepší.
A ještě nedávno bylo cílem vydolovat 100 ks z litru, tedy 90 kW je mnohem více než 100 ks což je fajn. VW má dokonce 185 kW, Volvo má 184 kW z dvoulitru.
A ještě nedávno bylo cílem vydolovat 100 ks z litru, tedy 90 kW je mnohem více než 100 ks což je fajn. VW má dokonce 185 kW, Volvo má 184 kW z dvoulitru.
Hehe, ***, víš co hovad dělá v automobilismu?
Klidně tam můžeš dělat taky.
Máš něco k tématu, strupe? Téma je nový nafťáky pro rencky.
Klidně tam můžeš dělat taky.
Máš něco k tématu, strupe? Téma je nový nafťáky pro rencky.
Hochu, ty jsi král odpadů všech odpadů … Ty jsi ten pravý abys někoho umravňoval. Ale díky, svým nic neobsahujícím příspěvkem jsi opět potvrdil svoji nadutost, natvrdlost a slabost ducha.
Klid duchem chudý ubožáku, praskne ti žilka. >😒] A můžeš přijít s nějakým názorem, pako.
Ja by som sa o spoľahlivosť a výdrž motorov súčasných rendlíkov neobával, tak blbé ako 2.0tdi pd z prvých rokov výroby to nebude
jj, ta úvaha je správná.
Představ si litrovej diesel 90kW. 😄
A přitom je to vlastně půlka toho dvoulitru.
Představ si litrovej diesel 90kW. 😄
A přitom je to vlastně půlka toho dvoulitru.
Protože pro jeho provoz jsi potřeboval mít na krku talisman, abys dojel tam i zpátky... >😁
Doufejme, že ty motory vydrží v provozu alespoň 150 tis km bez fatálních závad a že nebudou mít tak vysoké hodnoty NOx jako dosavadní 1,6DCI. Nezapomínejte, kdo ten motor vyrobil... Pokud se povedou, tak fajn. Dieselů není nikdy dost, nechci tady mít lidi ze Subsaharské Afriky, kteří se sem nakýblují kvůli globálnímu oteplování (a vysychání jejich domoviny). Nezapomínejte, že migrační proudy z Afriky jsou výsledkem fatálně špatného používání muzeálních spalovacích motorů s vysokými emisemi CO2. ;-\
Je vtipné, když se blbci trefují do člověka, který dělá v automobilismu...
Hoši, vy jste opravdu odpad všech odpadů.
Hoši, vy jste opravdu odpad všech odpadů.
Talismanu to uz asi nepomoze. Ani sa nepamatam, kedy som nejaky videl.
A taka hviezda to mala byt ...
A taka hviezda to mala byt ...
to jo, kdyz ale vezmez mercedesovejch 180kW z naftovyho dvoulitru, tak to odpovida 144kW z ty 1.6, proti cemuz je ten "naslapanej" 1.6dci 118kW slaboch.
ale zatimco 180kW z dvoulitru tak nejak zkousnem, adekvatnich 144kW z 1.6 prijde uplne nesmyslnejch, a pritom to je to samy, mozna vzhledem k mensimu objemu na valec u 1.6 dokonce lepsi ...
ale zatimco 180kW z dvoulitru tak nejak zkousnem, adekvatnich 144kW z 1.6 prijde uplne nesmyslnejch, a pritom to je to samy, mozna vzhledem k mensimu objemu na valec u 1.6 dokonce lepsi ...
Ono má všechno na začátku mouchy, které se nedají odhalit při testech v laboratoři a pár aut na silnici, to se vychytá až v průběhu prvních dvou let, jako např. zadní náprava u SIII a OIII...
No, tu a tam ho vídam, aj keď to naozaj nie je často. Renault to s downsizingom trochu prepískol, ale je fajn, že načúva aj hlasu z ulice a otočil to správnejším smerom.
Kamoš nič v zlom, ale porovnať tvoj inteligenčný kvocient s inteligenciou morskej sasanky, tak tá sasanka sa na smrť urazí.
2010 1,9dci 96kw 176000km a nic. len vymena oleja. ok zacinaju mi stabilizatory na prednej naprave buchat a vymenil som 2x dosticky.
No jo, ale jaký průměr by musela mít u toho motoru turbína a kompresor prvního stupně? No, hodně malý, ale to dost klesá účinnost toho kompresoru a stoupají ztráty netěsností kolem oběžných kol... tam ještě technologie není.
Na přístupu Renaultu je také vidět, že stávající 1,6dCi Biturbo bylo patrně příliš drahé na výrobu a větší ale jednodušší motor naladěný na nižší litrový, ale stejný maximální, výkon je lepší volbou. Uvidíme jak se to bude chovat, jakou to bude mít celkovou charakteristiku.
Na přístupu Renaultu je také vidět, že stávající 1,6dCi Biturbo bylo patrně příliš drahé na výrobu a větší ale jednodušší motor naladěný na nižší litrový, ale stejný maximální, výkon je lepší volbou. Uvidíme jak se to bude chovat, jakou to bude mít celkovou charakteristiku.
O3 a její jednoduchá vlečná náprava je v rámci ojebání zákazníků na co možná nejnižší úrovni co se týče kvality a materiálů, aby to tak přežilo těch 150 tis km bez větší újmy, proto to moc neřeší, prostě je to o ceně. U motoru, pokud by měl konstrukční či jiné vady, by se Rencku dost prodražilo to odfláknout a dělat svolávací akce např. s výměnou celého agregátu..
Konečně se zvětšuje rozdíl mezi 1,5 dCi a 1,7 dCi což je skoro 1,8 dCi.
Dochází k faktickému upsizingu a tak je to správně.
Bravwo RENDLÍK & SYN !!!
… a konečně má Mercedes svůj vlastní diesel 1,6. Renaultí motory patří do Renaultu, do Mercedesu paří motory Mercedes 😉