Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Osmiválcové Maserati Levante míří do Evropy. Nová verze GTS má 404 kW

9 komentářů

Anonym
že BYkupci ještě neřáděj.
Počítal bych, že hubama nakoupěj tolik Lavanťáků, že to Maser. nevyrobí ani za pět let. 😒br /> Rozhodně by jej upřednostnili před D3!

Akorát, že je to propadák stejně jako Stinger.

Pro automobilku je lepší jeden, co prdne prachy na dřevo, než tisíc BYkupců.

>😁 :-! :yes:
Avatar - Bubáq
Bubáq
Pane fostku, snad už bylo příspěvků na toto téma dost a další netřeba připojovat. Sám jste zrovna takový nešťastník se sny a nevyslovitelnými přáními, tak neútočte na ostatní. Je to už trapné.
Anonym
[odkaz]

Dostal jsem tě, kašpare!
>😁 :-!
webpaja
Ty jsi taky napsal BYpříspěvek...nikdo nic nepsal, ale ty to máš na půl stránky 😉
Avatar - speedfred
speedfred
som síce jeden z mála ale uprednostnil som čosi od FCA pred D3,rozhodovanie to bolo skôr srdcom ako rozumom.
jam2015
tak by Maserati kvôli ozrutným poplatkom za emisie bolo nepredajné! A je zaujímavé, že zneužívanie systému "Všetci za jedného" necháva eurokomisárov chladnými!!
webpaja
A Porsche bez CityGo by na tom bylo jinak?!
jam2015
Fakt si myslíš, že automobilky vyrábajú tie 3-valcové fidlátka z uvedomelosti k životnému prostrediu a direktívam EÚ? Dorovnávajú tak flotilové emisné kvóty a potom môžu veselo vyrábať ďalej tých "ozónožrútov"!!
Avatar - speedfred
speedfred
Ja myslim že u takto drahých aút môžu tú pokutu kľudne zahrnúť do ceny a nemusia sa s ňou deliť s Fiaťákmi.Táto pokuta by razantne navýšila cenu takého Supa či Passata s ex VR6