Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
Benzín
Emel
| 16. 7. 2018 17:22
No, je vidět, že Francouzi renesanci benzínu moc neprožívají, takže si i Grand C4 (stejně jako GrandScenic) musí vystačit s motorem na úrovni lepšího základu pro kompakt.

Na druhou stranu je s podivem, o kolik lepší jsou dynamické parametry 1.2T oproti 1.5HDI... jste si jistí, že s 1.5HDI má lepší zrychlení Grand než normální verze? Anyway, 0-100 pod 10s s Grandem pro tříválec je působivé.
Benzín
ericn
| 16. 7. 2018 18:55
Tak papír snese všechno, nalož ten 3hrnek a uvidíme jak udělát 2t MPV stovku za 9.6s... Btw PSA je s benziny na štíru, všude dává jen 3hrnky. Renault naopak udělal benzin 1.3l ve třech výkonech max.160k a světe div se je to poctivý čtyřválec ;-)
Benzín
kyklop
| 16. 7. 2018 19:09
Niekde na yt sa už flákalo porovnanie r3 benzínu a r4 nafty od psa a ani po naložení nebol dramaticky rozdiel. Zhoršenie dynamiky bolo porovnateľné
Avatar - Emel
Benzín
Emel
| 16. 7. 2018 19:11
Zajímavý je, že r3 benzín má podle tabulky o 3s lepší 0-100... to mi přijde jako blbost (při stejném výkonu).
Benzín
kyklop
| 16. 7. 2018 19:30
To nerozporujem, tiež mi to pripadá zvláštne, čakal by som +- obdobné parametre pre 1,5 hdi a 1,2 benzín. Tu je ten odkaz [odkaz]
Benzín
Reco
| 16. 7. 2018 19:31
Zrejme vaha, ale tomu casu sami tiez verit nechce, to by musela byt ta c4 kus lahsia od 308, ked rozdiel je 1s.
Avatar - Emel
Benzín
Emel
| 16. 7. 2018 19:10
Ale tak já jsem v pohodě s tím, že zrychlení 0-100 se udává za ideálních podmínek (resp. rovinka, bezvětří, sucho, prázdné auto, profík za volantem).

Peugeot má různé verze té 1.6THP, v 508 nebo 308 se koupit dá...

1.2 eTHP je dobrý motor, počet válců mě až tolik neirituje.
Benzín
ericn
| 16. 7. 2018 19:17
No asi bych ho pochopil v C3 a Cactusu, možná i v krátký verzi Picassa, ale v dlouhý? Granda 1G jsem měl s 1.6HDI 80kW/240Nm pro manželku a byl to louda. 1.6THP jela v 5008 velmi pěkně a i v plný náloži. Pokud tam THP dají, tak k němu narvou i automat a bude po dynamice, navíc s brutální cenou... Jako vždy...
Benzín
Reco
| 16. 7. 2018 19:29
A aky je podla teba vahovy rozdiel medzi kratkym a dlhym piccasom, ze uz to musi byt taky brutalny rozdiel v pouziti? A neporovnavaj predchadzajuceho robota s aktualnym aisinom.
Avatar - Emel
Benzín
Emel
| 16. 7. 2018 19:32
Jde i o to, že když už si někdo koupí Granda, tak pravděpodobně chce využívat jeho větší přepravní kapacitu.

Takhle... pokud to fakt prázdné dá kilo pod deset, tak neřeknu ani popel, jako základní motorizace naprosto vyhovující. Jen tam chybí cokoli lepšího.
Benzín
Reco
| 16. 7. 2018 19:36
S tym suhlasim, podla mna dostane novu 1.6, len to asi chvilu bude trvat, kym bude v ponuke. Najskor by som to tipol na vyrobne kapacity, kedze aj 5008 dostane novu 1.6 az koncom tohto roku.
Benzín
ericn
| 16. 7. 2018 19:37
Dlouhý picasso si kupují většinou rodiny s více dětmi a auto vytěžují na max, takže v plný zátěži. Kdež to krátký je většinou poloprázdný + rozdíl u 2.0HDi je cca 100kg ;-)

Ano robot a aisin jsou dost rozdílné převodovky, ale pořád je to automat - drahé zařízení do auta, co ti zbytečně zvedá cenu o 40-50tis kč.
Benzín
kyklop
| 16. 7. 2018 19:35
Ten motor tu tvorí základ u druhého picassa bol v dávnej dobe 1,6 ; 1,8 a 2,0 v rozpätí od neviem koľko po 103kW. Potom prišli varianty novodobej 1,6 pričom na tieto základné tento trojvalec stačí. Blbé je skôr to, že nič už nie je nad ním, ale ako základ mi to za zlé nepríde
Avatar - Ada je zase tady
Vám se to líbí?
Ada je zase tady
| 17. 7. 2018 00:57
Mně tedy ne! Ty multilampičky vpředu evokují nějaký nelidský hmyzí ksicht. Brrr... :no:
Benzin
Seabow
| 17. 7. 2018 07:57
Skoda, ze tam nie je nejaky silnejsi benzin ale hadam casom nieco pribudne. Zase 130 koni a 230 Nm nie je az tak malo a s 8st. automatom to nebude uplne lenive. Skor by som mal asi nejaky podvedomy odpor k 3valcu v takomto MPV. Ako zaklad fajn ale ako jediny benzinovy motor slabota. 5008-ka ma nejaku novu verziu 1.6 THP 180 koni a 250 Nm s 8st automatom to by uz mohlo byt zaujimavejsie aj pre Citron. Dnes ked chce clovek MPV s aspon trochu vykonnejsim benzinom a automatom tak ma celkom problem. O kombinacii 4X4, benzin, automat ani nehovorim to musi ist clovek do SUV.
Zaujimavy bol Touran 1.8 tsi ale uz sa asi nebude vyrabat v cennikoch ho nevidim, len "suchej" DSG je skoda a tym obmedzeny krutak. Potom je ten novy Renault SC/GSC s 1.3 T to je celkom novy motor cize dost neznama ale EDC asi v pohode. Smax ma dost zravu 2.0, ktoru zabija 6HDM a potom su uz len tie vacsie MPV ako Sharan a Alhambra 2.0 tsi, ktore su uz cenovo niekde inde. Galaxy detto co Smax a este ma napada Espace 1.8 TCE vyborny motor a prevodovka ale dost drahy. Velmi som chcel MPV benzin automat a ten 1.6 THP starsi 165 koni mi dako unikol vtedy co ma trosku mrzi lebo som nakoniec kupil nieco celkom ine.
Benzin
silversurfer
| 17. 7. 2018 09:36
souhlas, ma uplne stejny problem, sehnat mpv s benzinem a AT ( o 4x4) ani nehovorim, je skoro nadlidksy ukol. Rad bych to vymenil za stavajici XC60.ale neni kde brat. Co Zafira?
Benzin
Seabow
| 17. 7. 2018 09:57
Zafira je lakava hlavne cenovo. No neviem ako je to s benzinom a AT tam ma 1.6 T 170 koni a 260 Nm a s manualom ma 200koni co je podla mna skoda, ze nejde aj s AT ten silnejsi motor. Spotreba tazko povedat Zafira je dost tazka a ten klasicky HDM tiez nebude etalon uspornosti. Jazdil som 2.0 dizel 170 koni a 400 Nm a nebol som z toho nadseny. To auto ma skoro 1.8 t a pocitovo to moc neslo tak neviem ako pojde ten benzin s 260 Nm a starsi automat 6st HDM ma tiez nenadchol, nepacilo sa mi ako to radilo, rozjazdy v pohode ako sa na HDM patri ale dost zbytocne nechal vytacat motor a dal si na cas s podradovanim aj preradovanie mohlo byt hladsie. Ak si nemal este nejaky lepsi AT tak v pohode ale ak si mal napr. DSG tak okrem rozjazdov je DSG vo vsetkom lepsie. Velke plus je Flexride podvozok, dva rezimy Tour a Sport a celkom to citit ked to prepnes, Tour je dost pohodlny aj na nase cesty. Lenze sa da asi len k silnejsiemu dizlu objenat. Zafira slusne auto za dobre peniaze ale ked chces benzin a AT tak by som sa poobzeral inde, naopak komu nevadi manual tak 1.6 200 koni zaujimava verzia.
Benzin
silversurfer
| 17. 7. 2018 15:27
jezdim AT klasiku ve Volvu, ale diesel uz bych nejradeji nechtel.mel jsem M6 s 2.0 beniznem a AT a to bylo celkem fajne, navic atmosfera. jenze to nikdo nedela nebo tady neprodava (myslim MPV). Citroen se mi hodne libi navic pro mne je dulezite pohodli. Ale jak rikas, benzin v tento kombinaci je skutecne tezke sehnat. nema na jare jiz prijit nova Grand C4? Verso uz je zastarale, takle prakticky neni zadna alternativa....
Avatar - JiVi
Základní cena
JiVi
| 17. 7. 2018 09:52
na stránkách Citroenu vidím základ za 449 900 tacu, nikoliv za 492 000. Ovšem, okamžitě ke každému modelu dávat slevu ...
Zajimavy je taky konfigurator na strankach citroen.cz . vyberu zakladni LIVE za 449 900, a automaticky se v nem pripocitava cena za lak 14 900 minus 43 000 promo akce a vysledna zobrazena cena je .... 464 800,- tak nevim, kde je chyba >:D