Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSbohem, Picasso! Citroën C4 SpaceTourer přijíždí s českými cenami. Kolik stojí moderní diesely?
19 komentářů
Ada je zase tady
Mně tedy ne! Ty multilampičky vpředu evokují nějaký nelidský hmyzí ksicht. Brrr... :no:
Seabow
Skoda, ze tam nie je nejaky silnejsi benzin ale hadam casom nieco pribudne. Zase 130 koni a 230 Nm nie je az tak malo a s 8st. automatom to nebude uplne lenive. Skor by som mal asi nejaky podvedomy odpor k 3valcu v takomto MPV. Ako zaklad fajn ale ako jediny benzinovy motor slabota. 5008-ka ma nejaku novu verziu 1.6 THP 180 koni a 250 Nm s 8st automatom to by uz mohlo byt zaujimavejsie aj pre Citron. Dnes ked chce clovek MPV s aspon trochu vykonnejsim benzinom a automatom tak ma celkom problem. O kombinacii 4X4, benzin, automat ani nehovorim to musi ist clovek do SUV.
Zaujimavy bol Touran 1.8 tsi ale uz sa asi nebude vyrabat v cennikoch ho nevidim, len "suchej" DSG je skoda a tym obmedzeny krutak. Potom je ten novy Renault SC/GSC s 1.3 T to je celkom novy motor cize dost neznama ale EDC asi v pohode. Smax ma dost zravu 2.0, ktoru zabija 6HDM a potom su uz len tie vacsie MPV ako Sharan a Alhambra 2.0 tsi, ktore su uz cenovo niekde inde. Galaxy detto co Smax a este ma napada Espace 1.8 TCE vyborny motor a prevodovka ale dost drahy. Velmi som chcel MPV benzin automat a ten 1.6 THP starsi 165 koni mi dako unikol vtedy co ma trosku mrzi lebo som nakoniec kupil nieco celkom ine.
Zaujimavy bol Touran 1.8 tsi ale uz sa asi nebude vyrabat v cennikoch ho nevidim, len "suchej" DSG je skoda a tym obmedzeny krutak. Potom je ten novy Renault SC/GSC s 1.3 T to je celkom novy motor cize dost neznama ale EDC asi v pohode. Smax ma dost zravu 2.0, ktoru zabija 6HDM a potom su uz len tie vacsie MPV ako Sharan a Alhambra 2.0 tsi, ktore su uz cenovo niekde inde. Galaxy detto co Smax a este ma napada Espace 1.8 TCE vyborny motor a prevodovka ale dost drahy. Velmi som chcel MPV benzin automat a ten 1.6 THP starsi 165 koni mi dako unikol vtedy co ma trosku mrzi lebo som nakoniec kupil nieco celkom ine.
souhlas, ma uplne stejny problem, sehnat mpv s benzinem a AT ( o 4x4) ani nehovorim, je skoro nadlidksy ukol. Rad bych to vymenil za stavajici XC60.ale neni kde brat. Co Zafira?
Zafira je lakava hlavne cenovo. No neviem ako je to s benzinom a AT tam ma 1.6 T 170 koni a 260 Nm a s manualom ma 200koni co je podla mna skoda, ze nejde aj s AT ten silnejsi motor. Spotreba tazko povedat Zafira je dost tazka a ten klasicky HDM tiez nebude etalon uspornosti. Jazdil som 2.0 dizel 170 koni a 400 Nm a nebol som z toho nadseny. To auto ma skoro 1.8 t a pocitovo to moc neslo tak neviem ako pojde ten benzin s 260 Nm a starsi automat 6st HDM ma tiez nenadchol, nepacilo sa mi ako to radilo, rozjazdy v pohode ako sa na HDM patri ale dost zbytocne nechal vytacat motor a dal si na cas s podradovanim aj preradovanie mohlo byt hladsie. Ak si nemal este nejaky lepsi AT tak v pohode ale ak si mal napr. DSG tak okrem rozjazdov je DSG vo vsetkom lepsie. Velke plus je Flexride podvozok, dva rezimy Tour a Sport a celkom to citit ked to prepnes, Tour je dost pohodlny aj na nase cesty. Lenze sa da asi len k silnejsiemu dizlu objenat. Zafira slusne auto za dobre peniaze ale ked chces benzin a AT tak by som sa poobzeral inde, naopak komu nevadi manual tak 1.6 200 koni zaujimava verzia.
jezdim AT klasiku ve Volvu, ale diesel uz bych nejradeji nechtel.mel jsem M6 s 2.0 beniznem a AT a to bylo celkem fajne, navic atmosfera. jenze to nikdo nedela nebo tady neprodava (myslim MPV). Citroen se mi hodne libi navic pro mne je dulezite pohodli. Ale jak rikas, benzin v tento kombinaci je skutecne tezke sehnat. nema na jare jiz prijit nova Grand C4? Verso uz je zastarale, takle prakticky neni zadna alternativa....
JiVi
na stránkách Citroenu vidím základ za 449 900 tacu, nikoliv za 492 000. Ovšem, okamžitě ke každému modelu dávat slevu ...
Zajimavy je taky konfigurator na strankach citroen.cz . vyberu zakladni LIVE za 449 900, a automaticky se v nem pripocitava cena za lak 14 900 minus 43 000 promo akce a vysledna zobrazena cena je .... 464 800,- tak nevim, kde je chyba >😁
Zajimavy je taky konfigurator na strankach citroen.cz . vyberu zakladni LIVE za 449 900, a automaticky se v nem pripocitava cena za lak 14 900 minus 43 000 promo akce a vysledna zobrazena cena je .... 464 800,- tak nevim, kde je chyba >😁
Na druhou stranu je s podivem, o kolik lepší jsou dynamické parametry 1.2T oproti 1.5HDI... jste si jistí, že s 1.5HDI má lepší zrychlení Grand než normální verze? Anyway, 0-100 pod 10s s Grandem pro tříválec je působivé.
Peugeot má různé verze té 1.6THP, v 508 nebo 308 se koupit dá...
1.2 eTHP je dobrý motor, počet válců mě až tolik neirituje.
Takhle... pokud to fakt prázdné dá kilo pod deset, tak neřeknu ani popel, jako základní motorizace naprosto vyhovující. Jen tam chybí cokoli lepšího.
Ano robot a aisin jsou dost rozdílné převodovky, ale pořád je to automat - drahé zařízení do auta, co ti zbytečně zvedá cenu o 40-50tis kč.