Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan Leaf E-Plus: Posílený elektromobil dostane větší baterie a 200 koní

8 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
alespoň jako benzín, jsi chtěl říct, brachu …. ne? >😁
Avatar - Hittman
Hittman
nedají za vysavač vozíček a do něj baterky, aby to mělo alespoň dojezd jako nafta? >😒]
topten
muzes zkusit trojclenku, ale v horizontu 10 let muze prijit nejaka zasadni inovace nebo objev, ktere desetiletou predpoved postavi uplne na hlavu
topten
.
kdyz porovnam tenhle standardni lonskej leaf s . . . . . 40kWh / 110kW / 320Nm / 378km / 8.6s
s leafem testovanym v 2013 s . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24kWh / 80kW / 256Nm / 199km / 11.5s
tak mi to na standardni leaf za 3 roky vychazi na . . . . 66kWh / 151kW / 403Nm / 718km / 6.4s
coz mi prijde docela prijatelny reseni i pro takovy skarohlidy jako ada

uvidime, jestli ada bude chodit radsi pesky nez jezdit elektrovozitkem, kdyz mu naftovej rovino-jedomet zakazou 😉
Avatar - Hittman
Hittman
😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ani to by nepomohlo. Je to jen prokopávání slepých uliček. :no:
bez_prislusnosti
Když měly před 16 lety e-auta doezd 100 km, kritici říkali...aspoň 200 jinak to není auto, minulé generace měly 200 tak diskutéři chtějí 400, teď se objevují 60kwh auta a opět někteří píšou o slepé uličce a 1000 km.

Pánové.. mrkněte se kolem sebe, elektromobil nemusí mít stejné vlastnosti jako naftové auto.. elektromobily jezdí už dávno jako golfová vozítka, vozíky pro handicapované atd. Jejich uplatnění se rozšiřuje. A Leaf bych opravdu chtěl, jakmile updatují autonomní jízdu na dálnici aby nevyžadoval tolik pozornosti...

Toto auto bude stát kolem 1 mil, ale bude jezdit za 0.5 Kč/km, mít zrychlení Golfu GTi/Gtd ale úplně jinou ekonomiku. A pokud někdo dojíždí 30 -100 km denně do práce a místo řízení si bude moci pít kafe.. co si vybere? Časem se dostaneme do stavu, kdy budou parametry elektromobilu "z jinýho světa" než u klasických aut. Budete mít 50kw motor v každým kole a zrychlení supersportu ve střední třídě. Aktuální omezení je hlavně ve schopnosti dodávat špičkové napětí - tj. není ve výkonu motoru, ale propojení energie z baterií s motorem a postuně se dostávámě k lepším číslům, který budou za pár let z jinýho vesmíru proti spalovákům. Ale pokud někdo jezdí po městě, stačí mu auto velikosti Renaultu Twizzy a 20 kw. Elektroauta mají jiné výhody a srovnávat výkon a dojezd je vypíchnutí 2 jejich nejslabších vlastností.

Ale pokud máte rád naftu, klidně si kupte i naftovej vysavač a vysávejte s ním doma... Mě už přijde divný kolo s přídavným benzínovým motorkem, když můžu mít bezúdržbový elektrokolo stejně tak se bude měnit přístup lidí k autům.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A kolik ti to vychází za deset let? >😁