Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Pekné
iudex
| 19. 7. 2018 15:05
Vyzerá to dobre, tie dizajnové zmeny autu pomohli, aj zvnútra to vyzerá lepšie, oceňujem tiež kvalitné UHP gumy, to pomôže každému autu bez ohľadu na výkon. Škoda že k tomu ostrejšiemu dizajnu nie je aj nejaký trošku výkonnejší motor, 1,4ka nie je žiaden trhač asfaltu; na druhej strane jasne deklarujú, že je to len výbavová línia á la Sportline, takže ani z toho nerobia nič viac, než to je.
Avatar - Emel
Pekné
Emel
| 19. 7. 2018 15:22
Měli by udělat kombík a "fastback"...
Avatar - JirkaV8
Pekné
JirkaV8
| 19. 7. 2018 23:39
Běžte s Hnůjdé prosím do pr.de.le, děkuji. Doufám, že zde pan bureš bude takto poslintaně informovat a každém novém motoru do každého existujícího auta.
Pekné
car
| 19. 7. 2018 15:25
Pěkný auto,určitě to bude fajn řídit.Myslím si ale,že časem..možná v příští generaci přijde i klasický GT kolem 200 koníků..za mě bravo H.
Avatar - _Karel_
Pekné
_Karel_
| 19. 7. 2018 15:46
Na druhou stranu - na rozdíl od Sportline a jiné -line to má lepší brzdy i gumy, nejen design, což je od nich pěkné (jen doplnění tvého příspěvku, se kterým souhlasím). :-)
Avatar - bystron
Pekné
bystron
| 19. 7. 2018 16:59
Hjundé zase hnus z Panoptika :no: ;-\
Pekné
ericn
| 19. 7. 2018 17:06
Jo 1.6T-GDI 130kW by se k tomu hodila ;-)
Pekné
car
| 19. 7. 2018 17:18
To určitě jo,130-150 kw..ale fastback a kombi snad bude taky.
Pekné
ericn
| 19. 7. 2018 17:22
Bude to znít jako rouhání, ale v tomhle paketu se mi to auto líbí. Pokud by navíc mělo o něco silnější motor a rozumnou cenu.... hmmm ;-)
Avatar - Rubb
i30
Rubb
| 19. 7. 2018 15:22
Henlein >:D
Avatar - fostek
i30
fostek
| 19. 7. 2018 15:26
Jo tak to pamatuju.
To by dneska neprošlo...:)
Nebo...my peremena 1940 :-)
Avatar - Rubb
i30
Rubb
| 19. 7. 2018 15:41
:yes: :-)
Avatar - bystron
i30
bystron
| 19. 7. 2018 17:02
hlen line, manžel má skvrny od krve >:D
Avatar - praděda7
Vypadá to dobře....,
praděda7
| 19. 7. 2018 16:27
ale v podstatě jde jen o další přírůstek v dlouhé řadě hatchbacků..... :-!
Vypadá to dobře....,
ericn
| 19. 7. 2018 16:57
Celkem slušný počin na Hyundai, v tomhle "paketu" vypadá rozhodně líp jak nový Focus. Chtělo by to ještě trochu přifouknout tu 1.4T-GDI o pár koníků nebo dát 1.6T-GDI 130kW z Tucsonu ;-)
Vypadá to dobře....,
Tarsinion
| 20. 7. 2018 11:39
Sranda je, že v některých zemích EU se do i30 1.6 T-GDi montuje od začátku
Avatar - Sandai
Vypadá to dobře....,
Sandai
| 21. 7. 2018 00:42
To je blbost. Do I30 se 1,6 T-GDI montuje pouze do N verze. Ty auta montuju, tak vím.
Avatar - Emel
Vypadá to dobře....,
Emel
| 21. 7. 2018 00:59
Tak určitě... jestli montuješ do N 1.6, tak bude brzo pár kupců dost nespokojených :-)
Vypadá to dobře....,
Tarsinion
| 21. 7. 2018 23:05
Žádná blbost. Nesmysl je akorát to, že 1.6 se montuje do N
Avatar - twistedTSD
Vypadá to dobře....,
twistedTSD
| 19. 7. 2018 17:06
*liftbacků :-O
Vypadá to dobře....,
ericn
| 19. 7. 2018 17:15
>:D >:D :yes: Asi nezná terminologii od Vóšů ;-)
Avatar - praděda7
Vypadá to dobře....,
praděda7
| 20. 7. 2018 12:40
?????????
Avatar - miromen
H vs K
miromen
| 19. 7. 2018 17:45
I když se mi součastna i30 vzhledově nějak nezamlouva a i kombi provedeni mi přijde pohlednějši tak přesto mi přijde, že z korejske dvojce je tou pohlednějši. A tahle uprava určitě i30 prospěla kdy docela prokoukla. Jen bych očekaval nasazeni 1.6T, kterou maji v portfoliu, když už došlo i k technickym a nejen kosmetickym upravam. Možna koncern H nechava tuhle 1.6T pravě jen pro Ceed, ktery zřejmě nebude mit nic ostřejšiho v podobě "N", ktery děla tajnosti s nějakou odlišnějši karosařskou variantou.
Avatar - iudex
H vs K
iudex
| 20. 7. 2018 08:47
Keď tak pozerám na i30 N-line a nový Focus v ST-line, tak by som mal naozaj dilemu čo do výzoru, obe autá v tejto "lajne" vyzerajú o dosť lepšie ako štandard. A pri výbere motorizácie 1,4T R4 vs 1,5T R3 by sa to asi preklopilo na stranu i30. Jazdné vlastnosti ale predpokladám že budú nebe a dudy, tam nemám o Focuse pochybnosti.
Avatar - miromen
H vs K
miromen
| 20. 7. 2018 09:27
Tahle generace i30 by se dala nazvat korejskym gofem, prostě auto ktere nějak nezaujme a člověk se za nim prostě neohledne. Oproti dynamicky a rozhodně zajimavěji vypadajicimu focusu tahle i30 vedle něj dost zanikne, ten designovy rozdil je poměrně velky. Motory neznam, ale troufnu si tvrdit, že focus jako auto bude stejně jako tomu bylo u předchozich generaci někde jinde bez ohledu na motorizace. Jak celkovym projevem, kultivovanosti nebo odhlučněnim. Jinak korejske 3 valce zrovna kladně hodnoceny nejsou a ani to 4 valcove turbo, když bylo ve srovnani s podobnou konkurenci nedopadlo nejlepe a to včetně jeho projevu nebo chovani. Takže bych od teto motorizace buh vi co nečekal. Ale samozřejmě pokud maš v hlavě jasno a 3 valec je pro tebe no way ať bude jaky bude tak je jasne, že maš dopředu jasno.
Avatar - iudex
H vs K
iudex
| 20. 7. 2018 14:20
Ja som síce fanúšik Fordu, ale vidím Ty si úplný die-hard fan, ktorý nechce vidieť, že tie autá sú proste veľmi dizajnovo blízke a podobné. Ako i30, tak aj bežný Focus sú pomerne genericky vyzerajúce autá, ktoré by mohli mať znak inej automobilky a nik by si to nevšimol (tým nemyslím škaredé, proste len pomerne nevýrazné a konvenčné). Až v tej športovej línii vyzerajú špecifickejšie a atraktívne, ale opäť plne porovnateľne, žiadne "rozhodne zaujímavejšie vyzerajúci Focus", ale čistá dizajnová remíza.
Btw. skús si tú i30 vyskúšať, možno budeš prekvapený, akými zbytočnými predsudkami trpíš. A i30N Performance radšej ani neskúšaj, mohlo by Ťa poraziť, že je to o dosť lepší hotheč ako súčasný Focus ST.
A fakt, že Focus má všetky bežné benzíny trojvalcové, to sa musí ťažko prežúvať aj skalným, takže je dosť smiešne ohŕňať nos nad štvorvalcovou konkurenciou. ;-)
Avatar - miromen
H vs K
miromen
| 20. 7. 2018 16:58
Tak jestli ty vidiš podobu u těhto dvou aut tak to nema cenu ani dal rozebirat. Tohle už mi zavani nějakou zaujatosti nebo opravdu nevim. V tom žadna generika i mnou několikrat zminěna nehraje nějak zasadni roli To same k samotnym modelu ano mužu se plest a Focus nebude ani na te urovni i30, ale muj nazor znaš a klidně si tu na něj přijdu "plyvnout" jesti tomu tak nebude. A nic to nema společneho s předsudky, pozitivni reakce jsem zaznamenal, i když.... a sam jsem uvaděl, že tohle je prvni generace, ktera by stala v mojem připadě za zvaženi. Jen pravě ten motor tzn 1.4T je dost na hraně nějakych požadavku na dynamiku a knk u te i30 by mě snad přesvědčil realny zajem za předpokladu motorizace 1.6T. Mimochodem jak jsem psal o tom srovnani tak v tom hromadnem testě byl i jedničkovy bavorak pravě s 3 valcovou 1.5T a i přesto, že patřil k těm se slabši dynamikou, přesto ten motor byl označen jako velmi dobře fungujici jednotka pravě na rozdil od te korejcke 1.4T. Jestli se mi to podaři vyštrachat, alespoň ve zkracene verzi, ta podrobna je tištěna a v PDF tak ti to sem hodim. Tim se dostavam k tomu, že 4 valec ještě neni žadnou zarukou toho, že musi fungovat lepe než 3 valec u kterych jsem akorat tak vic na pozoru, ale rozhodně je nezavrhuji. A ja nejsem fanda takovy abych v tehle třidě řešil zda ma motor přehnaněji 1 valec nebo valcu 10 pokud se bavime o nějakych běžnych vykonech. Bohatě si vystačim s pruměrně fungujici jednotkou, tedy pokud nebude mit nějakou vlastnost, ktera se mi nebude zamlouvat. Ale zde je zatim jediny motor, ktery mi neseděl a to byl 1.2 e-THP. A samozřejmě u mě zaleži na autě jako celku a mam jiste požadavky asi jako každy jiny.
A vubec nevim proč by mě mělo poražet to, že se korejcum povedl HH, ktery dokaže byt hodně dobrym na prvni jejich počin, ale jak si sam určitě několikrat zaslechl tak na špičku včetně FORS to prostě neni.
Avatar - white label
H vs K
white label
| 21. 7. 2018 01:44
"plyvnout" ???
1,6T-GDI
File12
| 19. 7. 2018 17:52
Jak uz bylo psano. Skoda. 1,6 T-GDi z Tucsona by tomu slusela. Lepe z ceed GT. I tak ale fajn.
V rodine i30 uz ma ale 18” fastback. Pokud to nebylo vztazeno jen na tuhle karosarskou variantu