Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Přivítejte nového souseda z Nošovic. Co je zač Hyundai i30 N Line?

David Bureš David Bureš 19. 7. 2018
30
29
Zobrazit náhledy (30)
Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line Hyundai i30 N Line
Novou verzi i30 se sportovním šmrncem bude možné pořídit se dvěma motory, benzinovým 1.4 T-GDI a turbodieselem 1.6 CRDi.

Hyundai od příchodu i30 N tvrdí, že bude více sázet na sportovně laděné automobily. Nyní svoje slova potvrzuje představením další verze svého kompaktního modelu. Jmenuje se Hyundai i30 N Line a je to sportovně střižený vůz vyplňující mezeru mezi běžnými variantami a vrcholným i30 N. Jedná se tady o konkurenty pro všechny ty R-Liny, ST-Liny či FR-Liny.

Právě prodejně úspěšným „eNkovým“ modelem se novinka korejské značky v lecčems inspirovala. V první řadě je to dynamičtější vzhled, který je zdůrazněn novými nárazníky, ozdobenými stříbrnými prvky. Dále tu je dvojitá koncovka výfuku na zádi nebo 18palcová kola, takhle velká přitom dosud byla vyhrazená i30 N.

360p720p

Nejde přitom jen o sportovní styl zvenku, sportovní detaily najdeme také uvnitř. Je tu sportovní volant s věncem čalouněným perforovanou kůží, objednat lze i sportovní sedačky s výraznější oporou čalouněné semišem.

Konstruktéři se ale zaměřili i na specifické naladění tohoto warm hatche. Speciálně naladěn byl podvozek i reakce motoru. O lepší grip se starají pneumatiky Michelin Pilot Sport 4, zatímco brzdné schopnosti zase vylepšují o palec větší přední kotouče než v běžné i30.

Sportovnímu stylu přitom odpovídají i motory. Jejich nabídka totiž bude omezena pouze na dva, ty nejsilnější z portfolia běžné i30. Konkrétně Hyundai i30 N Line nabídne výběr mezi přeplňovaným benzinovým čtyřválcem 1.4 T-GDI (103 kW) a turbodieselem 1.6 CRDi (100 kW).

Hyundai i30 N Line se na evropských trzích začne prodávat během letošního léta. Automobilka přitom slibuje, že řadu N Line postupně rozšíří, v této verzi tak nabídne i další modely.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Vypadá to dobře....,
| 21. 7. 2018
Žádná blbost. Nesmysl je akorát to, že 1.6 se montuje do N
Avatar - white label
H vs K
| 21. 7. 2018
"plyvnout" ???
Avatar - Emel
Vypadá to dobře....,
| 21. 7. 2018
Tak určitě... jestli montuješ do N 1.6, tak bude brzo pár kupců dost nespokojených :-)
Avatar - Sandai
Vypadá to dobře....,
| 21. 7. 2018
To je blbost. Do I30 se 1,6 T-GDI montuje pouze do N verze. Ty auta montuju, tak vím.
Avatar - miromen
H vs K
| 20. 7. 2018
Tak jestli ty vidiš podobu u těhto dvou aut tak to nema cenu ani dal rozebirat. Tohle už mi zavani nějakou zaujatosti nebo opravdu nevim. V tom žadna generika i mnou několikrat zminěna nehraje nějak zasadni roli To same k samotnym modelu ano mužu se plest a Focus nebude ani na te urovni i30, ale muj nazor znaš a klidně si tu na něj přijdu "plyvnout" jesti tomu tak nebude. A nic to nema společneho s předsudky, pozitivni reakce jsem zaznamenal, i když.... a sam jsem uvaděl, že tohle je prvni generace, ktera by stala v mojem připadě za zvaženi. Jen pravě ten motor tzn 1.4T je dost na hraně nějakych požadavku na dynamiku a knk u te i30 by mě snad přesvědčil realny zajem za předpokladu motorizace 1.6T. Mimochodem jak jsem psal o tom srovnani tak v tom hromadnem testě byl i jedničkovy bavorak pravě s 3 valcovou 1.5T a i přesto, že patřil k těm se slabši dynamikou, přesto ten motor byl označen jako velmi dobře fungujici jednotka pravě na rozdil od te korejcke 1.4T. Jestli se mi to podaři vyštrachat, alespoň ve zkracene verzi, ta podrobna je tištěna a v PDF tak ti to sem hodim. Tim se dostavam k tomu, že 4 valec ještě neni žadnou zarukou toho, že musi fungovat lepe než 3 valec u kterych jsem akorat tak vic na pozoru, ale rozhodně je nezavrhuji. A ja nejsem fanda takovy abych v tehle třidě řešil zda ma motor přehnaněji 1 valec nebo valcu 10 pokud se bavime o nějakych běžnych vykonech. Bohatě si vystačim s pruměrně fungujici jednotkou, tedy pokud nebude mit nějakou vlastnost, ktera se mi nebude zamlouvat. Ale zde je zatim jediny motor, ktery mi neseděl a to byl 1.2 e-THP. A samozřejmě u mě zaleži na autě jako celku a mam jiste požadavky asi jako každy jiny.
A vubec nevim proč by mě mělo poražet to, že se korejcum povedl HH, ktery dokaže byt hodně dobrym na prvni jejich počin, ale jak si sam určitě několikrat zaslechl tak na špičku včetně FORS to prostě neni.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku