Ekonomika
Jak se v Česku daří alternativním pohonům? Přehled nejprodávanějších hybridů či elektrovozů
50 komentářů
Jestlipak za tím nebude ten amputovaný dojezd, který přišel s faceliftem a zkrátil se o nějakých 450 km?
- propad prodeju naftaku k 30% - zrejme to jsou vsechno bezohledni volici trestne sthaneho StBaka babise, kterych je taky 30%, a kterym je jedno co jim jde z vyfuku a co jejich soused dycha…
jeste by to chtelo zatlacit na odpovedne osoby a prestat danove zvyhodnovat naftu na ukor benzinu, kdy danove zvyhodneni spotrebni dane dela cca 32%, coz je v realu 3.50 bez DPH, nebo 4.20 s DPH na litru.
tedy polopaticky - byt zdaneni benzinu stejne jako je zdaneni nafty, litr benzinu by na stojanu stal o cca 4kc min nez stoji ted. jaky by byly prodeje naftaku potom??
jeste by to chtelo zatlacit na odpovedne osoby a prestat danove zvyhodnovat naftu na ukor benzinu, kdy danove zvyhodneni spotrebni dane dela cca 32%, coz je v realu 3.50 bez DPH, nebo 4.20 s DPH na litru.
tedy polopaticky - byt zdaneni benzinu stejne jako je zdaneni nafty, litr benzinu by na stojanu stal o cca 4kc min nez stoji ted. jaky by byly prodeje naftaku potom??
Tak to tě zklamu, v Německu jsou diesely po pouhém 1 čtvrtletí zase v oblibě. Česko bude brzy následovat a co se týče ojetin, v ojetinách má diesel 61,5%, což je rekord. Raduješ se opravdu marně. >😁 >😁 >😁
tak se to asi rict neda, ale je fakt ze prodeje dyzlu v nemecky posledni dobou asi o 2% stouply …
jinak souhlas, cesko bude brzo zaplaveny ojetejma dyzlama, zejmena tech bez DPF
jinak souhlas, cesko bude brzo zaplaveny ojetejma dyzlama, zejmena tech bez DPF
Tak ten "hon" na diesly je opravdu šílenost. Diesly budou mít pořád své opodstatnění, ale je pravda, že s jejich rostoucí komplikovaností a úsporností nových benzínu jsem čekal, že budou na ústupu. že už si diesel koupí jen někdo, kdo jezdí často dlouhé trasy, nebo spíš - stále tohle očekávám. Trochu mě překvapilo to tvé vysoké číslo u dieslových ojetin, ale jestli to není tím, že lidé rychle nakupují starší, ještě relativně nekomplikované diesly, nevím... Já osobně bych si diesel nekoupil, ne proto, že je to diesel, ale proto, že z dieslové ojetiny bych měl strach z poruch. Ale je pravda, že začínám být dost alergický na ty staré vraždy co zde jezdí a hulí jako prase při každém přidání plynu..
Ale pro některé týpky je důležité mít svůj vlhký sen, ty snad pro nic jiného nežiješ … >😒] >😒] >😒]
Žádám redakci aby rozdělila sekci prodejů na prodej diesel-hybridů a benzín hybridů, a dále na prodej mild-hybridů, full hybridů a plug-in hybridů.
Bez toho to nemá moc cenu. Vzhledem k tomu, že prodeje hybridů půjdou nahoru mnohem rychleji než ostatních alternativních pohonů, bude to za to stát, to takhle rozdělit. Mild hybridy už jsou i s diesely (VW, Hyunai, Mercedes), plug in diesel hybridy jsou v Audi a Mercedesech, a je tu možná řada dalších o kterých nevíme, Renault kombinuje mild hybrid mimo jiných s 1,5 dCi a 1,6 dCi.
Nedá se svítit, musíme přenést boj benzín versus diesel i do hybridů.
Bez toho to nemá moc cenu. Vzhledem k tomu, že prodeje hybridů půjdou nahoru mnohem rychleji než ostatních alternativních pohonů, bude to za to stát, to takhle rozdělit. Mild hybridy už jsou i s diesely (VW, Hyunai, Mercedes), plug in diesel hybridy jsou v Audi a Mercedesech, a je tu možná řada dalších o kterých nevíme, Renault kombinuje mild hybrid mimo jiných s 1,5 dCi a 1,6 dCi.
Nedá se svítit, musíme přenést boj benzín versus diesel i do hybridů.
celkom pekne cislo ked zvazime aj jeho cenu a velkost kabiny ( razvor 2,7m je vacsi ako u sportagu ) :yes:
Hybrid má skoro jen plusy [odkaz] proč to dělat postaru?
Vidím i mínusy - nepochybně vvětší složitost a taky cena.
Lidi by měli mít možnost volby.
Jiak definice "brzy"- už to je. Některé modely jsou jen pro zlepšení emisního průměru. Pokuty za překročení platíš v ceně auta už teď. Většina lidí to ani neví. Jedním z logických dalších kroků automobilek je hybrid.
Větší složitost? Tak jak si vysvětluješ vyšší spolehlivost = právě hybridů?
Cena je stejná = myslíš že hybridní Auris je snad dražší než naftovej Golf? No i než benzínovej 😄
V současnym provozu = má hybrid další plus. Nějak míň sere poskakovat v kolonách = ve městech ale i těch dálničních = jen na elektřinu. Nevim proč ale řikaj a píšou to všichni a musim to potvrdit
Pěkně stejná daň = to je naprostej základ
Nákladní dobrava je komplet v naftě (zatím) a je to část ceny všeho, co kupuješ.Tak proto.. Stačí?
Zdraví tě Milton Friedmana >😒]
Takže eště jednou = musí bejt stejná daň. Argument že tady to zasponzoruju = aby to tady bylo levnější = je blbost. Si fanda Keynese? Myslel sem že už je to hodně dlouho překonaný 😉
Ptal ses, odpověděl jsem ti. Nepomohlo to.
Tyhle ekonomický teorie = je keynesiánství = a to je překonaný = z praxe 20. století víme že to nefungovalo = víme to 😉
To sem se ti snažil vysvětlit = nepomohlo to 😄
Prostě dotování nafty = je ze všech pohledů = pěkná kravina
Základ reality je = shodná daň = přestat dotovat naftu
Faktem je, že turbobenzíny se spotřebou, projevem atd dotáhly na nafťáky a tak je tento vývoj i z části přirozený a navíc do toho ta mediální štvanice akorát v tu dobu. Nemám proti benzínu nic...ale ani roti naftě. Jsou kategorie aut (a dlouho i mezi osobáky budou) kde od určitého nájezdu je bezín idiocie - a naopak.
Ale furt jako nechápu "velmi pozitivne vnímám" atd
...jinak souhlas, taky jsem se děsil, že to myslí vážně 😄 bylo to cool...oni totiž takový jsou 😄
emise z naftovych motoru evidentne zatezuji vic zivotni prostredi a vedou k vetsim zdravotnim problemum, nez emise z benzinaku.
podle WHO emise z naftaku zpusobuji rakovinu plic a mocoveho mechyre a jsou ve stejne kategorie latek jako arsen, azbest nebo yperit.
Ty to prostě VÍŠ, a i kdyby tomu neodpovídaly veřejně dostupné údaje, ty se stejně nebudeš namáhat s jejich studiem, protože ty to prostě VÍŠ, a je to přece EVIDENTNÍ …
Jsi opravdu k smíchu.
je to dostatecny najezd ?[odkaz]