Novinky
No comment, hroznej wůl.
Přesně. Na ženevský autosalon jezdím pravidelně a moc rád. Kde jinde uvidím takto pohromadě a na vlastní oči takřka celou automobilovou produkci, kde jinde mohu přesedat z jednoho auta do druhého a zkoumat jej ze všech úhlů? Co to je dnes za debilní automobilový svět, že vrchní šéf největší evropské automobilky útočí i na autosalony?!! Hlavně, že má plnou hubu elektromobility, hybridů, carsharingu a podobných levičáckých zrůdností!!! 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
veci sa zmenili a autosalóny nereagujú, preto skôr či neskôr zomrú. Celý marketing má úžasné možnosti, dnes vieme o aute všetko skôr ako zíde z linky. Úžasné možnosti internetu, konektivity a mediálnych reportov robia z autosalónov zastaralú zábavku pre starších a pokročilých. Chodím na salóńy už pekných pár rôčkov a nič sa na nich nezmenilo. Dokonca ešte aj tie modelečky chcú rôzni úchyláci vyštvať. Ceny majú šialené a inovácie žiadne, istá smrť. Mne to chýbať bude, ale keď nereagujú, tak ich nový marketing zomelie.
A kam se na auta půjdeš podívat když už značkám nejsou dobré ani showroomy? Osaháš si auto tak nějak virtuálně? Něco si objednáš na internetu třeba za 900 000? Se zárukou vrácení zboží? Docela magořina ne?
magorina áno, ale bude to tak, ako si napísal. Pred pár rokmi sa ľudia báli online kúpiť aj tričko, dnes bežne nakupujú drahé chladničky. Všetko sa vyvíja aj bezpečnosť online nákupov aj počítačová gramotnosť aj nároky ľudí. Za chvíľu budú autá aj tak elektrické s autonómnym riedením, takže online prezka bude stačiť. Či sa to páči nám starým bobrom, to je iná vec.
Byl sem na na posledních autosalonech ve Frankfurtu i v Ženevě, ale konstatovat, že není o ně zájem je odvážné. Ale je pravda, že jsou poslední roky pro někoho nudné a náklady vynaložené jsou asi nenávratné. Například Motosalon v Praze i v Brně určitě není mrtvá záležitost.
Ono otazka je, kolko ludi realne si ide nasledne kupit nove auto potom ako si ho "obchytkali" na autosalone? To, ze sa tam premelie 99% cumilov je sice z jednej strany marketing, ale z druhej zrejme nerentabilny. Dalsia vec budu astronomicke naklady pre vystavovatelov. Ked obycajna mala firma ide vystavovat na lokalny veltrh aj u nas, tak su tie cisla na prenajom na urovni 5-miestnych cifier za den.
Kedze autosalony su "oblubenejsie", co sa aspon poctu navstevnikov tyka, tak je lahko predstavitelne, ze sumy budu zacinat na urovni 6-7-miestnych cifier v € u tych prestiznych.
Ja osobne som bol na autosalone jeden krat v zivote - aj to na lokalnom, ktory podla reci vraj za nic nestoji. Siel som tam ale s cielom priamo porovnat co by som si kupil. Tie modely, co tam neboli som si siel vyskusat k predajcom a nakoniec som kupil auto, ktore sice na autosalone bolo, ale ani som tam v nom nesedel.
Kedze autosalony su "oblubenejsie", co sa aspon poctu navstevnikov tyka, tak je lahko predstavitelne, ze sumy budu zacinat na urovni 6-7-miestnych cifier v € u tych prestiznych.
Ja osobne som bol na autosalone jeden krat v zivote - aj to na lokalnom, ktory podla reci vraj za nic nestoji. Siel som tam ale s cielom priamo porovnat co by som si kupil. Tie modely, co tam neboli som si siel vyskusat k predajcom a nakoniec som kupil auto, ktore sice na autosalone bolo, ale ani som tam v nom nesedel.
Navíc, z mé zkušenosti bývají autosalony plné lidí, tak nechápu co mu chybí.
Některé automobilky vyhodí majland za megalomanské e😜ozice, které se pak asi nevyplatí. Nechápu proč to tak dělají - aby se navzájem stenkrovaly kdo postaví větší brutus? Kdo byl loni ve Frankfurtu v BMW ví o čem mluvím.
Mi stačí jak budou stát holá auta v hale a jsem spokojený. Hostesky a kraviny kolem jsou zbytečné, kor když si automobilky stěžují, že se autosalon nevyplatí.