Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ingot
| 30. 7. 2018 11:11
Aha takže problém není samotná rychlost couvání, ale především mizerná stabilita toho ingotu
Avatar - Hammunasakra
Ingot
| 30. 7. 2018 11:52
To je docela smutný = limity SUV prostě platěj i pro superdrahý modely

Nejrychlejší couvání má i díky nízkýmu těžišti naměřený Nissan Leaf = na okruhu v Goodwoodu průměr 88 km/h a nejvyšší rychlost 145 km/h
Avatar - euro89
Kravina
| 30. 7. 2018 18:48
Osobne vubec nevidim duvod, proc rychlost na zpatecku nejak omezovat. Copak uz nekdy nekoho normalniho napadlo zkouset, kolik jeho auto jede maximalne na zpatecku? Ja mam v originalni prirucce k Theme V6 s automatickou prevodovkou ZF uvedeno, ze muze jet na zpatecku 105km/h(!). Nikdy me ale pochopitelne nenapadlo podobnou blbost zkouset a beru to jako usmevnou technickou kuriozitu. :-)
Avatar - Hammunasakra
Kravina
| 30. 7. 2018 19:08
Důvod máš napsanej v článku a eště jednou od kalouska v 11:11
Avatar - Blue Sun
Kravina
| 30. 7. 2018 19:19
Ono vůbec... srovnávat Themu s géčkem je docela myšlenkový úlet...
Avatar - euro89
Kravina
| 30. 7. 2018 19:32
Ten oficialni "duvod" samozrejme znam a to i bez tohodle clanku, nebot jsem s trojcipou hvezdou denne v kontaktu. Jen to zkratka nepovazuju za duvod k nejaky svolavacce, protoze kazdej normalni ridic ma snad trochu citu a pozna, jak rychle si muze dovolit couvat.
Tohle je takove opatreni z kategorie, kterym ja rikam "pro americany". Protoze snad jedine v USA by mohlo nejaky tele napadnout zalovat firmu za to, ze se prevratilo s autem, protoze neumi couvat. >:-[] Ackoliv je otazka, co tim nebezpecim soudruzi ve Stuttgart presne mysli. Nejak neverim tomu, ze by se tou elektronikou napechovane AMG na sirokych kolech mohlo opravdu vylozene prevratit, jako napr. kdysi stara A-Klasse pri tom legendarnim losim testu.
Kravina
| 30. 7. 2018 21:23
Elektronika prekoná fyziku?
Avatar - euro89
Kravina
| 31. 7. 2018 06:38
Elektronika ti dneska nedovoluje se vubec pokouset fyziku prekonat.
Avatar - Hammunasakra
Kravina
| 31. 7. 2018 08:23
To je pravda = tady třeba omezenim pod rychlost 25 km/h >:-[]
Avatar - rokyta.p
Kravina
| 31. 7. 2018 02:35
Dneska nikoho nezajímá že za volantem seděl "neřidič". Tlustá baba v teplákách, nebo 18 letý opálený bude kroutit hubou a dělat překvapeného. Dneska je všechno pro neřidiče, všude samé miniaturní kruháče, skákací retardéry, asistenty pomalu na vyčůrání se za jízdy a tak. Copak by normální řidič nasázel všude malé kruháče? Ne, by musel být padlej na hlavu. S tou fcí to máš stejné. Nemá smysl se rozčilovat. Moderní auta prostě začínají být pro neřidiče. Hlavně zajet s "půllitrovým tříturbovým" motorem do McDonald a vzít si všechno na půjčku a všude se zaregistrovat. Pak jsi vzorný ovčan. Jenže pak se zas někdo bude divit, že kdyby byla nejetá uloženka e34 M5, že si ji určitá část lidí vezme raději než to nové. S géčkem je to podobné.
Avatar - euro89
Kravina
| 31. 7. 2018 06:44
Asi tak. Kazdou chvili se nekdo v mem okoli podivuje nad tim, ze nemam smartphone, ze nejsem 24h denne online, ze i k dennimu jezdeni mam radsi youngtimery nez moderni auta, nebo ze misto navigace pouzivam radsi klasickou mapu... proste jiny zivotni styl.
Avatar - Beefcake
Kravina
| 31. 7. 2018 22:50
Tak to teda nesuhlasim. Ak si niekto kupi cisty offroad za 100K s 1000Nm a 460kW a robi s nim pri cuvani kraviny, tak je to idio-t a zasluzi si to rozbite auto a pocuchany uces.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku