Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
RIP
Ozzman
| 2. 8. 2018 08:14
Velké Hondy s velkými motory....Alespoň pro EU.

Škoda, že Civic dostal jen 88kw 1.6 a už se nedělá jako kombik... v nové generaci a s tímto motorem... to by se dalo >:D Když už ten Accord vymřel.
Avatar - Hammunasakra
RIP
Hammunasakra
| 2. 8. 2018 08:29
Accord ale nevymřel = normálně se prodává = v Asii Americe Austrálii

Ta 88kW nafta je myslim hodně v pohodě. Případně pažoutí 1,5 BlueHDI 96kW = dneska i v Oplech a samozřejmě Citroenech. To je sakra hodně povedenej motor
Avatar - Ozzman
RIP
Ozzman
| 2. 8. 2018 08:32
Píšu o EU...

Věřím, že 1.6 88kw pojede slušně, ale je to jediná nabídka. Peugeot a jeho BlueHDI mi je jakožto potencionálního kupce Hondy víš k čemu ?

V této třídě:

Citroen bych nekoupil, nemá pro mne nic zajímavého, C4 je mumie... Peugeot mi vadí iCockpitem a vzhledem 308 v nižších výbavách a Astra mi totálně ve verzi kombi zazdila tou příšernou chromovou linkou na kufru.. brrr... auto se mi musí líbit. Půjde tenhle motor v rámci spolupráce PSA a Fordu do Fokuse?
Avatar - Hammunasakra
RIP
Hammunasakra
| 2. 8. 2018 08:53
Nojo evropský prodeje stály za.. bohužel

No tak nebuď potencionální = a di za kvalitou = bez ohledu na značku. Vim = zní to šíleně >:-[]

Tak když slušnej motor přebije chromová linka = je pak život těžkej. To s tebou souhlasim
FoFo má smůlu = tohle neni motor ze spolupráce = takže jen Pažout Citron a Opel = i tak je ve spoustě modelů

Novej FoFo vypadá hodně povedeně = i když asi spíš v benzínu = ale celkově auto :yes:
Avatar - Ozzman
RIP
Ozzman
| 2. 8. 2018 08:59
Naštěstí jsou výrobci, kde najdu dostatečnou kvalitu spojenou i se vším takovým, aby se mi auto líbilo, dobře se řídilo, jezdilo, atd... takže nejsem omezen na jednu automobilku.

S Fordem souhlasím, byl jsem teď zkusit poslední verzi Fokuse 1.5TDci 88kw a oproti 1.6Tdci předFl, obrovskej skok, tak uvidíme s čím příjde IV. generace, obávám se jen nastřelených cen v ČR, viz Fiesta.
RIP
Th0r
| 2. 8. 2018 09:29
On si nic nekoupí, to jsou jen takový kecy typu, papír snese všechno. Hubou tady má každej kde co a na silnicích je to jako na vrakovišti >:D >:D >:D

Už jen jak žvaní o FF, ceník je už je známej, ale bojí se nastřelenejch cen. Tyhle maj v autosalonech nejraději, otravujou celej den a pak stejně nic nekoupěj.

[odkaz]
Avatar - Ozzman
RIP
Ozzman
| 2. 8. 2018 09:35
Ano, Hondu si pravděpodobně nekoupím, nenabízí kombi, ale jistě mne znáš lépe, než já sám.

Proč bych žvanil o ceníku FF? Já ho ještě neviděl, momentálně Fokuse nekupuju, takže netrpělivě nesjíždím stránky, jestli už je ceník a ve Fordu na salonu jsem byl naposledy v loňském roce při servisu svého auta... takže si nech kecy od cesty...
Avatar - WinDiesel
RIP
WinDiesel
| 2. 8. 2018 09:25
Lidi neblbněte s tím potencionálním ……………. úplně stačí potenciální :-)
RIP
moan78
| 2. 8. 2018 11:50
Jazdil si ten 1.5 od pezota? Ja mam 1.6 a ten je super. Ak to este vylepsili bols by to dobra sprava? 1.6 v novej 308 zabijaju dlhe prevody. Ak by ta 1.5 bola sprevodovana trosku kratsie autu by to pomohlo.
RIP
sachs800
| 2. 8. 2018 20:38
Nová 1.5 má kratší převody. I když mi to dlouhé zpřevodování nevadí.
RIP
moan78
| 2. 8. 2018 20:56
Na dialnici ani mne. Ale 4ka v meste duni a 6 mimo obce pri rychlostiach pod 100 km/h tiez a to je skoda.
RIP
sachs800
| 2. 8. 2018 22:44
Naučil jsem se jezdil o kvalt níže než u jiných aut. Šestku dávám výhradně na dálnici.
RIP
moan78
| 3. 8. 2018 07:49
Na 5tku mimo mesta ok, ale kolko toci trojka ked ides tachacovych 60. To uz musi byt nad 2000, ci?
Proc?
comper
| 2. 8. 2018 09:56
Pretoze do auta patri benzin!
Blbuvzdorny motor
moan78
| 2. 8. 2018 12:13
Svokor ma poslednu generaciu tohto motora v crv a najak pozabudol (tazko sa tomu veri) vymenit olej 100.000 km. A spomenul si az po mojom dotaze, ako casto meni na honde olej. Ten motor to nielenze prezil, ale ale jazdi doteraz (160.000). Svojor ho planuje vyjazdit a nepredavat, tak som zvedavy co sa na nom odpali ako prve:). Neverim, ze taka osidena vymena oleja bude bez nasledkov.
Blbuvzdorny motor
comper
| 2. 8. 2018 14:46
Zaujimave. A teraz tu o cervenej karkulke.
Blbuvzdorny motor
moan78
| 2. 8. 2018 20:58
Zbytocny prispevok. Ak sa chces nieco dozvediet napis konstruktivnu otazku a rad odpoviem.
Blbuvzdorny motor
ryccardo
| 7. 8. 2018 08:28
To že je někdo prase a nemění v autě olej ti přijde jako nemožný?
Pozapomenutá výměna oleje ...
Xylo
| 2. 8. 2018 15:12
Jestli tomu dobře rozumím, tak vyměnil olej poprvé až ve 100 tis. km ? Něco podobného jsem zažil před 23 lety, když jsme přebírali jednu společnost a při kontrole vozového parku jsem se nemohl dopátrat žádné servisní historie u Fiatu Tempra 1.6. Měl na tachometru něco okolo 90 tis. km. Následně (po kontrole u Dojáčka) jsem s ním pár měsíců jezdil a jediný problém, který jsem zaznamenal byla poněkud vyšší spotřeba benzínu (10+) a oleje (asi 1 l na 200 km).
Pozapomenutá výměna oleje ...
moan78
| 2. 8. 2018 21:01
Tempra 1.6 zrala dost benzinu standardne, ale ta spotreba oleja, to je bud preklep alebo bol ten motor v haji :-) ps: ano rozumies tomu dobre po 100.000 prva vymena.
1.6 i-DTEC
Jopino
| 2. 8. 2018 21:13
Ač jsem v diskusích četl už spousty bludů (což je s ohledem na "odborníky od stolu logické), co mi však hlava nebere, proč se na malý i-DTEC snáší tolik kritiky. Je tichý, lineární, úsporný a spolehlivý. Chce si jen najít čas, zajít na salon a půjčit si Civic s naftou. I když mi naturélně více vyhovuje 1.5 VT, "ájdítek" není vůbec jízdně marný a lenivý.
1.6 i-DTEC
moan78
| 3. 8. 2018 07:47
Myslim si, ze ludia maju psychologicky problem. V civicu je 1,6 ok, ale v crv si to pre niekoho moze predstavovat nedostatocny objem. Sused napr hodnoti motor len podla objemu (preplnanie si vysvetlit nenecha) a tak sa vratil z autosalonu s objednavkou na golf 1.8. Vraj 1.8 na golf by mohla stacit. Jazdi na 1.8 tsi automat a tvrdi, ze na jednaosmicku to jazdi celkom zivo :-)
Avatar - Ronault.
1.6 i-DTEC
Ronault.
| 5. 8. 2018 23:04
Těžce uvěřitelný hlupák...
1.6 i-DTEC
moan78
| 5. 8. 2018 23:43
No, petrolhead nie je:).