Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMotor Honda 2.2 i-CTDi a i-DTEC: Proč se vyhnout verzi pro Euro 4 u aut dovezených z Německa?
24 komentářů
moan78
Svokor ma poslednu generaciu tohto motora v crv a najak pozabudol (tazko sa tomu veri) vymenit olej 100.000 km. A spomenul si az po mojom dotaze, ako casto meni na honde olej. Ten motor to nielenze prezil, ale ale jazdi doteraz (160.000). Svojor ho planuje vyjazdit a nepredavat, tak som zvedavy co sa na nom odpali ako prve😊. Neverim, ze taka osidena vymena oleja bude bez nasledkov.
Zaujimave. A teraz tu o cervenej karkulke.
Jestli tomu dobře rozumím, tak vyměnil olej poprvé až ve 100 tis. km ? Něco podobného jsem zažil před 23 lety, když jsme přebírali jednu společnost a při kontrole vozového parku jsem se nemohl dopátrat žádné servisní historie u Fiatu Tempra 1.6. Měl na tachometru něco okolo 90 tis. km. Následně (po kontrole u Dojáčka) jsem s ním pár měsíců jezdil a jediný problém, který jsem zaznamenal byla poněkud vyšší spotřeba benzínu (10+) a oleje (asi 1 l na 200 km).
Tempra 1.6 zrala dost benzinu standardne, ale ta spotreba oleja, to je bud preklep alebo bol ten motor v haji 😄 ps: ano rozumies tomu dobre po 100.000 prva vymena.
Jopino
Ač jsem v diskusích četl už spousty bludů (což je s ohledem na "odborníky od stolu logické), co mi však hlava nebere, proč se na malý i-DTEC snáší tolik kritiky. Je tichý, lineární, úsporný a spolehlivý. Chce si jen najít čas, zajít na salon a půjčit si Civic s naftou. I když mi naturélně více vyhovuje 1.5 VT, "ájdítek" není vůbec jízdně marný a lenivý.
Myslim si, ze ludia maju psychologicky problem. V civicu je 1,6 ok, ale v crv si to pre niekoho moze predstavovat nedostatocny objem. Sused napr hodnoti motor len podla objemu (preplnanie si vysvetlit nenecha) a tak sa vratil z autosalonu s objednavkou na golf 1.8. Vraj 1.8 na golf by mohla stacit. Jazdi na 1.8 tsi automat a tvrdi, ze na jednaosmicku to jazdi celkom zivo 😄
Škoda, že Civic dostal jen 88kw 1.6 a už se nedělá jako kombik... v nové generaci a s tímto motorem... to by se dalo >😁 Když už ten Accord vymřel.
Ta 88kW nafta je myslim hodně v pohodě. Případně pažoutí 1,5 BlueHDI 96kW = dneska i v Oplech a samozřejmě Citroenech. To je sakra hodně povedenej motor
Věřím, že 1.6 88kw pojede slušně, ale je to jediná nabídka. Peugeot a jeho BlueHDI mi je jakožto potencionálního kupce Hondy víš k čemu ?
V této třídě😒br />
Citroen bych nekoupil, nemá pro mne nic zajímavého, C4 je mumie... Peugeot mi vadí iCockpitem a vzhledem 308 v nižších výbavách a Astra mi totálně ve verzi kombi zazdila tou příšernou chromovou linkou na kufru.. brrr... auto se mi musí líbit. Půjde tenhle motor v rámci spolupráce PSA a Fordu do Fokuse?
No tak nebuď potencionální = a di za kvalitou = bez ohledu na značku. Vim = zní to šíleně >😒]
Tak když slušnej motor přebije chromová linka = je pak život těžkej. To s tebou souhlasim
FoFo má smůlu = tohle neni motor ze spolupráce = takže jen Pažout Citron a Opel = i tak je ve spoustě modelů
Novej FoFo vypadá hodně povedeně = i když asi spíš v benzínu = ale celkově auto :yes:
S Fordem souhlasím, byl jsem teď zkusit poslední verzi Fokuse 1.5TDci 88kw a oproti 1.6Tdci předFl, obrovskej skok, tak uvidíme s čím příjde IV. generace, obávám se jen nastřelených cen v ČR, viz Fiesta.
Už jen jak žvaní o FF, ceník je už je známej, ale bojí se nastřelenejch cen. Tyhle maj v autosalonech nejraději, otravujou celej den a pak stejně nic nekoupěj.
[odkaz]
Proč bych žvanil o ceníku FF? Já ho ještě neviděl, momentálně Fokuse nekupuju, takže netrpělivě nesjíždím stránky, jestli už je ceník a ve Fordu na salonu jsem byl naposledy v loňském roce při servisu svého auta... takže si nech kecy od cesty...