Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMotory příští Škody Octavia: Nejvýkonnější RS v historii a plug-in hybrid pro šetřílky
68 komentářů
.StenLi.
..ked sa okolo Tesly nedeje nic negativne, alebo nieco pozitivne co by sa dalo prekrutit na negativne tak su tu zrazu EV suchoty 😄 Ked Tesla lame rekordy tak to proste odignorujeme.. nie sme predsa objektivny portal o autach 😄
o chvilu teslu stejne pritlaci konkurencia s daleko vacsimi skusenostami a moznostami aj vacsou flexibilitou vyroby [odkaz] .. otazka casu... 😉 .. pritom uz dnes su na svete lepsie a kvalitnejsie elektrovozy ako ma tesla a aj s vacsimi moznostami do buducna ... nejak nevidim dovod preco zrovna teslu ... ale mozno len nie som ich klasicky "fanatik fanda" preto nevidim ten dovod 😉
toto ma moc neberie [odkaz] .. ale mozno je to len nejaky skusobny trenazer urceny na vyuku...
toto ma moc neberie [odkaz] .. ale mozno je to len nejaky skusobny trenazer urceny na vyuku...
>😁 Jasneee.. na tu chvilu cakam uz 6 rokov 😄 Tym automobilkam sa moze len snivat o predajoch iba Modelu 3.
[odkaz]
Tesla ma neporovnatelne vacsie skusenosti a flexibilu ako velke klasicke automobilky.. nebud smiesny 😄
Odkazovat sa na blaboly ACZ ktore nemaju nic spolocne s realitou je funny 😄
[odkaz]
Tesla ma neporovnatelne vacsie skusenosti a flexibilu ako velke klasicke automobilky.. nebud smiesny 😄
Odkazovat sa na blaboly ACZ ktore nemaju nic spolocne s realitou je funny 😄
cas ukaze... ale konkurencia ma daleko vacsie moznosti a uz za dva tri roky sa pocet konkurentov tesly zdesatnasobi... a aj europan si potom urcite radsej kupi daleko kvalitnejsie a krajsie el volvo alebo audi ako teslu ... uvidis 😉 .. tesla za mna este stale tazi hlavne z toho ze stale moc konkurentov v amerike ani v eu co do elektroaut proste nema .. ale to sa uz coskoro zmeni 😉
Ano cas ukaze.. ale ak chces robit predikcie do buducnosti tak by si ich mal zalozit na aktualnych udajoch a z nich vyvodit tredn a dnes nie je dovod na nejaku upadok Tesly. Prave naopak. Dari sa jej stale viac, ma obrovske prijmy (4 miliardy) a onedlho bude zarabat az tolko ze prijmy prevysia R&D a hateri pridu o velky argument "stratovosti" 😄 . Tie ostatne automobilky si nevyrabaju baterie vo vlastnej rezii a teda budu stale rukojemnikmi dodavatelov. Tesla nie a kedze baterie su jediny limit objemu vyroby, Tesla nebude mat pocte predanych EV este dlho konkurenciu u neCinskych automobiliek.
uz coskoro pride boom konkurencie [odkaz] [odkaz] toto bude treba ustat.. potom sa uvidi.... je proste jasne ze ak mas 5 konkurentov je to ine ako ked ich mas 20 alebo rovno 50... klucove budu zrejme najblizsie 2-3 roky... osobne ale uz dnes vidim kvalitnejsie kusky od tesly a to sa konkurencia tesly fakt este len rozbieha...
Planovane uvedenie velkeho SUV XC90 v roku 2021.. nic masove alebo extra ohrozujuce Teslu 😄 Nezabudni ze Tesla dovtedy tiez nebude spat.. investuje do EV ovela viac ako Volvo atd..
Ty sis neska ráno nenadělal do mísy, ale do palice, viď?
Imbecilny komentar bez jedinej informacie na ktoru by sa dalo reagovat = ignorujem.
1) No byla to zásadní informace, a sice že máš hlavu naplněnou srancema.
2) Kdybys ignoroval, nesmolil bys odpověď. Další důkaz, co jsi za hovado. >😁
3) Hovado, jestli to máš ignorovat, nesmíš teď už nic napsat, rozumíš?
4) Fostek Rulez :-!
2) Kdybys ignoroval, nesmolil bys odpověď. Další důkaz, co jsi za hovado. >😁
3) Hovado, jestli to máš ignorovat, nesmíš teď už nic napsat, rozumíš?
4) Fostek Rulez :-!
Hlavně že ty *** co ostatní automobilky prodávají tu obdivujete😊 Motor vepředu na příč, totálně nevyvážené, nápravy nejednoduší co jdou, ale hlavně že to má dost reklam😊
Hlavne v tom nikdy nesedeli, krali teoretizovania 😄 Menej inteligentni a lenivsi ludia sa brania zmenam aj ked su lepsie a zaroven maju aj slabsie (nezodpovedne) ekologicke zmyslanie.. sedi to dokonale 😄
nejde len o volvo.. to som dal len ako priklad za coskoru a tvrdu konkurenciu ... ale tej konkurencie bude uz za rok za dva daleko viac takmer z kazdej strany.. od mensich kuskov [odkaz] cez SUV [odkaz] az po sportovo-luxusne kusky [odkaz] ... jasne ze tesla spat nebude ale obavam sa ze zavedene dlhorocne automobilky so skusenostami maju proste vacsie moznosti aj flexibilitu a tento elektricky vlak tesly coskoro nielen dobehnu ale nechaju ju za 3-4 roky uz jasne za sebou
audi uz len pre rok 2020 chysta 3 elektroauta ( to je v jedinom roku poctom tolko co tesle trvalo snad 10 rokov ) ... a koncom r 2019 zacne era elektrovozov uz aj u vw.... a samorejme je tu aj volvo jag korejci cina a dalsi v tomto budu tiez slapat uz na plyn .... ale neviem ako je na tom tesla ci vobec za dalsie 3-4 roky spravi este aspon aspon 2 nove modely lebo zatial teda nic moc -- lebo spravit 3 kvalitativne diskutabilne kusky pocas nejakych 10 rokov alebo kolko to je malo voci daleko namakanejsej a rychlejsie reagujucej konkurencii ktora podla mna teslu jasne predbehne uz... otazka casu 😉
audi uz len pre rok 2020 chysta 3 elektroauta ( to je v jedinom roku poctom tolko co tesle trvalo snad 10 rokov ) ... a koncom r 2019 zacne era elektrovozov uz aj u vw.... a samorejme je tu aj volvo jag korejci cina a dalsi v tomto budu tiez slapat uz na plyn .... ale neviem ako je na tom tesla ci vobec za dalsie 3-4 roky spravi este aspon aspon 2 nove modely lebo zatial teda nic moc -- lebo spravit 3 kvalitativne diskutabilne kusky pocas nejakych 10 rokov alebo kolko to je malo voci daleko namakanejsej a rychlejsie reagujucej konkurencii ktora podla mna teslu jasne predbehne uz... otazka casu 😉
Ak ma Tesla naskok dnes a investuje viacej tak ho bude mat aj o 2 roky, nie?
Podla mna sa mylis. Velke tradicne automobilky praveze nemaju taku flexibilitu, uz len kvoli svojej velkosti - je tazsie menit velky system, tie automobilky si nedovolia postavit za 2 tyzdne stan na parkovisku v ktorom vyrobia tisice kusov aut mesacne 😄 Zaroven tym ze si Tesla vyraba vsetko sama od clankov baterii, cez elektromotory, palubny system, mechanicku platformu atd.. ma ovela viac moznosti a nezviazane ruky pri zmenach. Napr GM pri Bolte dostane od LG komplet EV creva (bateria, menice, nabijacka, motory, riadiaca jednotka..) a vlozi tento polotovar do svojho chasy. A posledna vyhoda Tesly oproti inym automobilkam: financovanie - bol to aj najvacsi risk na zaciatku.. ale teraz ked ma Tesla hodnotu 60 miliard $ tak inteligentnemu cloveku dojde ze 700mil rocna strata sposobena velkymi investiciami do R&D im nerobi ziadne vrasky a na rozdiel od velkych automobiliek ktore maju maly zisk na velkom pocte aut a malo volnych financii, Tesla mala velke mnozstvo prostriedkov a volne ruky na velke zmeny..
Podla mna sa mylis. Velke tradicne automobilky praveze nemaju taku flexibilitu, uz len kvoli svojej velkosti - je tazsie menit velky system, tie automobilky si nedovolia postavit za 2 tyzdne stan na parkovisku v ktorom vyrobia tisice kusov aut mesacne 😄 Zaroven tym ze si Tesla vyraba vsetko sama od clankov baterii, cez elektromotory, palubny system, mechanicku platformu atd.. ma ovela viac moznosti a nezviazane ruky pri zmenach. Napr GM pri Bolte dostane od LG komplet EV creva (bateria, menice, nabijacka, motory, riadiaca jednotka..) a vlozi tento polotovar do svojho chasy. A posledna vyhoda Tesly oproti inym automobilkam: financovanie - bol to aj najvacsi risk na zaciatku.. ale teraz ked ma Tesla hodnotu 60 miliard $ tak inteligentnemu cloveku dojde ze 700mil rocna strata sposobena velkymi investiciami do R&D im nerobi ziadne vrasky a na rozdiel od velkych automobiliek ktore maju maly zisk na velkom pocte aut a malo volnych financii, Tesla mala velke mnozstvo prostriedkov a volne ruky na velke zmeny..
V cem ma tesla nejvetsi zkusenosti komiku?
Asi si sa trochu stratil v teme, s vyrobou EV a baterii 😉
bohuzial tesla doplaca presne na fakt ze auto nadalej nie je len o softveri a bateriach a co najvacsom displeji ... lebo ak je mechanicky a konstrukcny zaklad proste zle zmontovany tak mozes mat dojazd aj 1000 mil ale zakaznik spokojny s takymto vyrobkom dlho nebude... a pojde inam 😉
S vyrobou EV, to bys mi rozesmal.
Zase len tvoje mylne vyjadrenia bez argumentov na ktore by sa dalo reagovat..
A cim bys chtel argumentovat, EV se delaly davno pred tou tvoji rychlokvasnou teslou. Treba Mitsubishi je dela pres 50 let [odkaz] a nekupuje komponenty pro svy auta od jinych fabrik. Tesla ty svoje poruchovy bakelitovy krabicky dela 10 let, tomu rikas praxe? Vis ty vubec co to je praxe?
Ty mas problem chapat pisany text? Ja pisem o skusenostiach.. nie o praxi. Rozdiel ti vysvetlim, aby si to pochopil aj ty, na jednoduschom priklade.. ak si mal sex pred 20 rokmi a vcera, tak prakticky sexujes uz 20 rokov. To ti vsak velmi nepomoze pretoze drviva vacsina dnesnych 20 rocnych ma ooooovela vacsie skusenosti ako ty >😁
Zkusenost a praxe jdou spolu ruku v ruce. Tedy zkusenost se ziskava praxi v oboru. Pro natvrdle, kdyz nekdo neco dela dlouho, diky praxi ziska zkusenost. Jestli se sexem navazujes na muj odkaz, kde fabrika dela kontinualne elektromobily 50 let tak to jsi zase jako obvykle mimo. Co to je slovo kontinualne ti vysvetlovat nebudu, to bys nepochopil.
Tvoje zapaleni pro Teslu pripomina fanousky fotbalu s holym zadkem kteri krici z tribun na milionare na hristi aby makali. Tedy nejvic fanatiku Tesla jezdi ve vyskakane ojetine po tretim majiteli.
Tvoje zapaleni pro Teslu pripomina fanousky fotbalu s holym zadkem kteri krici z tribun na milionare na hristi aby makali. Tedy nejvic fanatiku Tesla jezdi ve vyskakane ojetine po tretim majiteli.
Aha.. preto Mitsubishi predalo 6 (slovom sest >😁 ) EV za cely rok 2017 v US kym Tesla tam predala takyto isty pocet za poslednych 15 minut >😁 Na viac zdochynajuceho kona si si nemohol vysadnut 😄 Tvoja neschopnost pochopit fakty a schopnost naviazat sa na prvu blbost ktoru vygooglis je pateticka, ale vtipna.. ja som fanusik faktov, to ze vychadzaju v prospech Tesly je ich stastie a tvoja (a ostatnych haterov) smola.. mozno by sa ti oplatilo vykaslat sa na hate a zacat sa vzdelavat 😄
Ten tvoj odkaz krasne ukazuje len to,aky je retardovany americky narod plny jeblych oviec.
Nas narod si zvolil Meciara a Fica.. myslis si, ze Slovaci mozu nejakemu narodu nadavat do oviec? 😄
A potom co povies o svojom narode,ktory si zvolil za premiera Slovaka co Vas pekne pasie,okrada a smeje sa vam pritom do ksichtu???Hmm,ooovecka??? >😒] >😒] >😒]
No ty neporovnatelne vacsie skusenosti a flexibila jsou vidět. Už dva roky se snaží o náběh výroby a párkrát už prý dosáhli i plánované kapacity.
Jen podotknu že třeba relativné malá automobilka jako škoda na jedné lince vyrábí 3 modely. A od náběhu výroby do plné kapacity ji tot trvá v horším případě měsíce.
Jen podotknu že třeba relativné malá automobilka jako škoda na jedné lince vyrábí 3 modely. A od náběhu výroby do plné kapacity ji tot trvá v horším případě měsíce.
Ale notaak.. co tak pouzit rozum a google skor ako napises takuto hlupost? Prvy Model 3 zisiel z vyrobnej linky 7 Jula 2017, jeden klik na wikipediu, to si uz fakt az tak lenivy?
Ak by si sa uz zacal vzdelavat tak zistis ze Skoda je velka divizia koncernu VW ktora vyraba 1,21 miliona aut rocne a predva ich v 100 krajinach.. stale je to hlavne skladacka masovo vyrabanych komponentov na ktore sa capne inac vylisovany plech a znak Seat, Skoda, Audi atd.. EV vyroba je uplne o niecom inom a "uspechy" celeho koncernu v tomto odvetvi dokumentuje ich najpredavanejsie EV Golf: 18 predanych kusov za posledny mesiac v US, Model 3: 14 250. V Europe Golf 1400 kusov a Model S a X 3900 kusov.. asi tak..
Ak by si sa uz zacal vzdelavat tak zistis ze Skoda je velka divizia koncernu VW ktora vyraba 1,21 miliona aut rocne a predva ich v 100 krajinach.. stale je to hlavne skladacka masovo vyrabanych komponentov na ktore sa capne inac vylisovany plech a znak Seat, Skoda, Audi atd.. EV vyroba je uplne o niecom inom a "uspechy" celeho koncernu v tomto odvetvi dokumentuje ich najpredavanejsie EV Golf: 18 predanych kusov za posledny mesiac v US, Model 3: 14 250. V Europe Golf 1400 kusov a Model S a X 3900 kusov.. asi tak..
Nemusí e ti to líbit ale v USA už prodeje modelu 3 překonaly prodeje bmw3, mercedes C, audi a4 a luxusu IS dohromady.
[odkaz]
A loví v jejich vodách, kupci prémie vnímají jako prémii i Teslu a nejcastejsi kupující testy S přechází od mercedesu S.
[odkaz]
A loví v jejich vodách, kupci prémie vnímají jako prémii i Teslu a nejcastejsi kupující testy S přechází od mercedesu S.
Ale můžeme být v klidu. Když se o Tesle nic nenapíše, máme tu tebe. Jaké rekordy Tesla láme - kromě úspěšného měsíce?
Seš jak malý ubrečený děcko.
Seš jak malý ubrečený děcko.
uprimne... miesto somarin ako okridelne dvere na tesle X ci tie ich bizarne megatablety by som tam radsej riesil pasivnu bezpecnost a horlavost ich aut [odkaz] ... ved napriklad el. soul je pritom uz tiez par rokov v predaji aj zoe ci leaf a v ich pripadoch si nepominam na jediny tu zverejneny clanok zeby nejak z nicoho nic tieto auta niekde zhoreli ... navyse su aj o dost lacnejsie ako auta od tesly a napriek tomu nikdy nehoria :😉
To nema cenu tady s tema zaostalcema neco resit 😄 Hori i ostatni vozy jinych znacek, stejne tak boucha LPG, stejne tak hori auta na naftu a benzin. Vic umre lidi v klasickem aute na uhoreni nez v Tesle. Ale tady se resi jen Tesla, protoze se po ni slape a my jsme dehtovej narod, co si mysli, ze CR a Europa jsou nejduezitejsi. Ale budicek to chce, Evropa od konce 1. svetove uz nehraje prvenstvi ve svete a uz asi nikdy nebude. Proste ovce.
lol ano viac ludi zomrie v klasickom aute preto, lebo tesiel nie je taky pocet ako klasickych aut, to co je za chabé dedukcie... debata na pieskovisku
Tvoja dedukcia bola nespravna. Pallermo sa asi odkazoval na udaje ktore pomerovo porovnavaju pocet najazdenych km na ICE autach a Teslach (pocty aut su teda nepodstatne) a tam vychadza 5 poziarov Tesiel na miliardu najajzdenych km ale az 55 poziarov ICE aut, cize ICE auta horia 11x castejsie ako Tesly 😉
Tak Tesla bourá rekordy ne výrobou, ale každočtvrtletní nejvyšší ztrátou. Takové perpetuum mobile mezi automobilovými výrobci, pořád v obrovské ztrátě, pořád slibuje hory doly a stejně pořád pár aut vyrábí, tedy žije >😁
Si dalsi co sa tu strapnuje tym ze neovlada zakladne ekonomicke pojmy: prijem, zisk, marza, investicie, vydavky a hospodarske vysledky Tesly. Ale neboj, je vas tu velmi vela, ludi co sa radsej hadaju za svoju mylnu pravdu ako by si zistili skutocnu pravdu.. tak pre vas vsetkych 😉 par skutocnych faktov Cheers😒br />
B - miliarda
M - milion
Hodnota spolocnosti Tesla (Automotive & Energy spolu): $60B !!
Q2 Prijmy Tesla: $4B (Auto $3,36B Energy $374M, narast 47% a 31% oproti minulemu roku)
Naklady na dosiahnutie tohto zisku: $3,38B
Cisty zisk: $618M
Preco potom trolovia vypisuju ze Tesla straca na kazdom aute? Lebo su trollovia 😄 Zisk Tesly na kazdom vyrobenom aute je 21%.
Naklady na vyskum, vyvoj, predaj, administrativu, restrukturalizaciu: $1,24B
Celkovy vysledok hospodarenia vyroby: strata $621M
+ uroky z poziciek, dane atd.. : strata $717M
Aky je teda celovy vysledok chodu Tesly? Samozrejme zisk, ktory si mohla udrzat a umlcat haterov, ale Tesle su hateri ukradnuti 😄 a radsej ako vzdy, investovala (minula zisk) do vyvoja, vyskumu, predajnej siete a vylepsenia vyroby = to vsetko su dobre spravy pre investorov, pretoze na rozdiel od ACZ diskuterov chapu uvedenym cislam a akcie Tesly vyleteli hore prudsie ako kedykolvek predtym. Takze je Tesla pred krachom? Troll povie ze ano 😄 Clovek co sa zamysli vie ze krach (iba) zacne ked spolocnosti dojde hotovost, ta moze dojst ked sa pokazi cashflow. Ako je na tom Tesla?
Tesla ma na konci Q2 vo vrecku hotovost $2,2B. Vyrobne linky su uz postavene, stroje kupene, vyvoj predavaneho M3 Performance vyplateny a vyroba/predaje rastu rekordne rychlo, Model 3 ma 52% podiel na trhu a stale bude rast. Takze cisla uvedene vyssie sa budu menit uz len vyrazne v prospech Tesly a prave preto si Tesla dovolila vyhlasit ze v Q3 alebo Q4 (ak sa rozhodnu v Q3 vyrazne investovat do Semi, Roadsteru, Y alebo niecoho ineho..) dosiahne spolocnost prvy raz zisk - milnik dolezitejsi pre haterov ako pre skutocnych investorov 😄 Snad to tu niekto pochopii 😉
B - miliarda
M - milion
Hodnota spolocnosti Tesla (Automotive & Energy spolu): $60B !!
Q2 Prijmy Tesla: $4B (Auto $3,36B Energy $374M, narast 47% a 31% oproti minulemu roku)
Naklady na dosiahnutie tohto zisku: $3,38B
Cisty zisk: $618M
Preco potom trolovia vypisuju ze Tesla straca na kazdom aute? Lebo su trollovia 😄 Zisk Tesly na kazdom vyrobenom aute je 21%.
Naklady na vyskum, vyvoj, predaj, administrativu, restrukturalizaciu: $1,24B
Celkovy vysledok hospodarenia vyroby: strata $621M
+ uroky z poziciek, dane atd.. : strata $717M
Aky je teda celovy vysledok chodu Tesly? Samozrejme zisk, ktory si mohla udrzat a umlcat haterov, ale Tesle su hateri ukradnuti 😄 a radsej ako vzdy, investovala (minula zisk) do vyvoja, vyskumu, predajnej siete a vylepsenia vyroby = to vsetko su dobre spravy pre investorov, pretoze na rozdiel od ACZ diskuterov chapu uvedenym cislam a akcie Tesly vyleteli hore prudsie ako kedykolvek predtym. Takze je Tesla pred krachom? Troll povie ze ano 😄 Clovek co sa zamysli vie ze krach (iba) zacne ked spolocnosti dojde hotovost, ta moze dojst ked sa pokazi cashflow. Ako je na tom Tesla?
Tesla ma na konci Q2 vo vrecku hotovost $2,2B. Vyrobne linky su uz postavene, stroje kupene, vyvoj predavaneho M3 Performance vyplateny a vyroba/predaje rastu rekordne rychlo, Model 3 ma 52% podiel na trhu a stale bude rast. Takze cisla uvedene vyssie sa budu menit uz len vyrazne v prospech Tesly a prave preto si Tesla dovolila vyhlasit ze v Q3 alebo Q4 (ak sa rozhodnu v Q3 vyrazne investovat do Semi, Roadsteru, Y alebo niecoho ineho..) dosiahne spolocnost prvy raz zisk - milnik dolezitejsi pre haterov ako pre skutocnych investorov 😄 Snad to tu niekto pochopii 😉
On se vždycky najde nějaký Tesla Fan, který tu vysvětlí, že ztráta je vlastně zisk 😉
Co zdroj těch tvých čísel? Hmmm
Co na to Nasdaq?
[odkaz]
Co zdroj těch tvých čísel? Hmmm
Co na to Nasdaq?
[odkaz]
A raz mozno budes mat vlatnu firmu a pochopis vyznam tych pojmov.. bez toho aby si sa musel stat fanusikom Tesly. Ja si neplanujem kupit Teslu kvoli veciam ktore mi na nej vadia ale rozumiem im..
Nech sa paci zdroj: [odkaz]
Nech sa paci zdroj: [odkaz]
Googlit
Nová Octavia má už teď dobře našlápnuto, páč v podstatě nic hnusnějšího než je současné čtyřočko nejde spáchat. Leda že by přidali třetí světlo doprostřed nebo tak něco.
lamal
To je jak zly vtip, kedy sa uz konecne koncern zbavi toho chrochtaka 1,6 TDi ?? Hanba a dufam, ze aj nadalej bude s 5 kvaltom >😁
pokud máš sotva na 1,0 tříválec, nezáviď jiným o mnoho dražší 1,6 TDI, socko
beriem to ako joke /asi nepodareny budiš/ ten 3val je urcite lepsi ako predpotopna rachtajuca a neprijemna chrochta 1.6tdi + 5 kvalt to je pohonny retazec zo zahrobia ani do rapidu ani do fabie a do octavie ? >😁
zufalost, ze koncern ma taky plevel, 1.5DCi je oproti tomu nebe a dudy
zufalost, ze koncern ma taky plevel, 1.5DCi je oproti tomu nebe a dudy
martinekklein
a ty hybridy bude dodávat s tim jejich slavným kadmiem??? >😁 nebo to konečně ovládnou tu technologii?
Mates35
Co takhle už něco pořádného jako vozy šetrné k životnímu prostředí je potřeba už zapracovat, konkurence jede na plné obrátky a škodovka se neustále plácá v tom svém...
PS: vie niekto co budes toledom co by brachom rapidu? .. alebo si to seat opat vyzerie a pojde s dlhym nosom
Toledo a Rapid liftback skončí.
Na zbytku portfolia se tedy nic nezmění,to je dobře rozložené, octavia bude tam kde je, superb taky - ten se svojí technikou "by golf" nikam výše ani mířit nemůže, o velikosti nemluvě.
Každopádně nový spaceback bude jistě zajimavý, podle všeho zmizí současná disproporčnost a celkově se vzhled uhladí, a díky redukci 4 karosářských verzí na 2 si své zákazníky najde velmi dobře. :yes:
Na druhou stranu jsem netvrdil že A0 je špatná, to vůbec ne, jen jasně říká že to je malé auto a ne kompakt. To že se pak v reálu vybavená verze dostane cenově na dostřel základnímu golfu je určitě pravda. Mimochodem i do A0 se dá zabudovat čtyřkolka - audi s1 klepe na dveře 😄