Novinky
7 super, pak prisla 5 coz je jen zmensena 7 a na obrazku jdou tezko rozeznat.
a vypada to ze 3ka bude na tom uplne stejne. libi se mi ale todle uz zacina byt nuda.
stejne jaku uniformita audi a mercedesu. jsou vschny stejne jen velikosti jine. nuda
a vypada to ze 3ka bude na tom uplne stejne. libi se mi ale todle uz zacina byt nuda.
stejne jaku uniformita audi a mercedesu. jsou vschny stejne jen velikosti jine. nuda
u medu bedu mas to iste... sama matrioska... C - E - S .. su vsetko na jedno brdo... ako cez sablonu .... presne ako pises.... uz to zacina byt nezaujimave ... mne sa pacili bmw z 90 rokov.. aj medvede ..... co auto to bola vlastna charizma a styl.. ale teraz? sekaju tie vozy uz na kvantitu a co najlacnejsie a potom to tak uz aj vyzera... a lepsie uz nebude podla mna.. lebo trend je jasny a to vyrabat z roka na rok stale viac a viac a stale za co najlacnejsie... z aut je dnes uz neskutocny biznis.. o nejakej parade a krase to uz fakt nie je... ani o tradiciach, historii a legendach ci imidzi ... stejne su vsetky auta dnes uz o tom istom .... a nakoniec aj tak je to uz len o prachoch vsetko to divadlo
Ale vsak MB to mal ako ciel - aby auta boli rovnake, rozdiel mas len v technologiach a vnutornom priestore. Potrebujes nejako exaktne rozlisovat na ceste ci ta obehlo C alebo E? Potrebuje to majitel takeho auta? No, urcita skupina egocentrikov mozno ano, zvysok ani nie.
Inak ked uz hovoris o tradiciach a historii a divadle, stacilo by ti to ako odpoved na otazku zamestnavatelovi, ci ti zvysi plat? Odpovedz si sam.
Inak ked uz hovoris o tradiciach a historii a divadle, stacilo by ti to ako odpoved na otazku zamestnavatelovi, ci ti zvysi plat? Odpovedz si sam.
Začínám se obávat, že bmw jde těžce do kopru. Kde jsou ty časy super aut co vyráběli..
Jak si to poznal?
Někdo mu půjčil 320d E46 obvykle reálný silniční nástroj internetových bmw puristů. 😉
Má nižší světla než G30, naopak mohutnější nárazník. Bude to nejlíp vypadající G sedan.
To je jediné co se dá teď poznat.
To je jediné co se dá teď poznat.
Asi bude i o fous větší než F30, a pokud bude uvnitř tišší, jak od kol, tak aero, může to být ve vrcholných variantách lepší volba než pětka.
Petka furt jde s 40i i jako RWD? Pokud o tu moznost neprijde mozna nastane zajimavy paradox, kdy puristi budou koukat po 2er (dokud bude s dnesni koncepci) a 5er spis nez po 3er, ktera byla prvni volbou u BMW... no, co jsem na svete. 😄
Jo, 540i je i rwd, ale s těmi puristy, nevím, těch šestiválcových pětek jsem měl několik a nikdy jsem je za sportovní auto nepovažoval, ačkoliv to bylo v dobách před turbem a s manuálem, v praktickém životě to awd u relat. velkého auta občas chybělo, těch komických (tehdy spíš k zlosti) situací jsem s rwd pětkami pár zažil. Pokud awd nemění jízdní vlastnosti k horšímu, což se u G30 už díky bohu neděje, pak je to pro auto této třídy lepší volba. "Purista" bude muset ze své 320d E46 přesednout do nějaké 2er, dostane auto stejně velké nebo se (pokud chce nutně 3er) bude muset spokojit se čtyřválcem jako měl dosud. 😉
Mým prvním autem byla E30 a i se čtyřválcem to byla svižná a hlavně zábavná motokára, přitom stejně vhodná jako dailycar. Proto musím s Matesem souhlasit - dřív, ať jsi koupil víceméně cokoliv, pořád šlo o Freude am Fahren. Dnes ani 2er v šestiškopku s manuálem nekoupíš,a pokud chceš auto pro zábavu, musíš do M2.
Moje první pořádné auto byla 320i E30, dneska bych to auto jako daily car nechtěl, prismatem dnešních nároků je to nepohodlné, hlučné, s nulovou pasivní bezpečností, nevýkonné a s jízdními vlastnostmi objektivně horšími čehokoliv ze současné produkce bmw, proto je na dnešní trojku třeba nahlížet dobou vzniku, prostě nelze mít stejné auto, jako před třiceti lety.
Otázku převodovek vidím podobně jako otázku řízení, kolik z vás by chtělo v daily caru řízení bez posilovače (na té E30 jsem takové měl), nikdo? A proč? Vždyť jedině řízení bez posilovače je skutečně schopné přenést přes volant do prstů dění pod koly, bez této vlastnosti je zábava za volantem omezená podobně jako při náhradě manuálu automatem. Tak proč nebrečíte pro posilovač, ale pro manuál ano, je to stejný vývoj, a řekl bych, že v případě převodovek nakonec s lepšími výsledky než v případě posilovačů, zatímco dnešní automaty jsou tak dobré, že ovladatelnost auta limitují jen minimálně, aktuální elektr. posilovače naprosto neumožňují přenos jakékoliv informace od kol.
Pokud chceš náhradu E30 se čtyřválcem, a musí to být nutně 3er, svez se 318i s tříhrnkem v manuálu, ideově podle mého velmi dobrá náhrada, přestože o třicet let mladší. Tam to étřicítkové kouzlo (jednoduchá zábava/daily car) pořád najdeš.
Otázku převodovek vidím podobně jako otázku řízení, kolik z vás by chtělo v daily caru řízení bez posilovače (na té E30 jsem takové měl), nikdo? A proč? Vždyť jedině řízení bez posilovače je skutečně schopné přenést přes volant do prstů dění pod koly, bez této vlastnosti je zábava za volantem omezená podobně jako při náhradě manuálu automatem. Tak proč nebrečíte pro posilovač, ale pro manuál ano, je to stejný vývoj, a řekl bych, že v případě převodovek nakonec s lepšími výsledky než v případě posilovačů, zatímco dnešní automaty jsou tak dobré, že ovladatelnost auta limitují jen minimálně, aktuální elektr. posilovače naprosto neumožňují přenos jakékoliv informace od kol.
Pokud chceš náhradu E30 se čtyřválcem, a musí to být nutně 3er, svez se 318i s tříhrnkem v manuálu, ideově podle mého velmi dobrá náhrada, přestože o třicet let mladší. Tam to étřicítkové kouzlo (jednoduchá zábava/daily car) pořád najdeš.
U zadokolky je mi trakce na předních kolech celkem šumák... to podstatné se odehrává pod zadnicí...
Tak, pokud je cit v řízení nepodstatný, pak z mého pohledu nemá smysl debatu o jízdních vlastnostech vůbec vést. :-!
o příspěvek výše píšeš, že auto s posilovačem stejně není schopné informace přenést😊
Právě proto, být pravým řidičským puristou, musel bys křičet dávno.
Jinak, ta snaha o nechápavost ti jde hodně dobře. >😁
Jinak, ta snaha o nechápavost ti jde hodně dobře. >😁
Já nejsem žádný purista. Jen mi nejde do hlavy, proč tradiční hodnoty BMW můžou být jen v kombinaci s určitými motorizacemi. Na rozdíl od tebe mi není proti gustu ani čtyřválec s patřičným výkonem. A když bude mít o dva metráky míň a manuál, tak prakticky nemám důvod naříkat. I když těch sto koní výkonu navíc, které jdou vydolovat z šestiválce, by se šiklo😊
Záleží co pro tebe Freude am Fahren znamená. Může to být třeba 320i v manuálu s výkony, kterými za sebou nechává dřívější R6. BMW navíc udělalo krok zpátky a místo audiřízení začalo opět vyrábět auta, která je radost chytnout pomocí volantu pod krkem.
Vím určitě, co pro mě neznamená: jízda v přímce 😄 Takže mě dost irituje např. chvástání Tesla-fanboys o tom, jak strčí do kapsy všechny sporťáky a supersporty proto, že zvládne z 0 na 100 po 3s. Dnes se vše nahrazuje přebytkem výkonu, což samo o sobě není na škodu a i v denním provozu se to hodí.
Co mi chybí je paradoxně to, co zmiňoval Dinár jako nevýhody: hlučné a neposlušné auto, zcela odkázané na řidičovy schopnosti. Mě E30 přišla naopak pohodlná, posez skoro na zemi, takže člověk vše slyšel a cítil na vlastní kůži. Řízení bez posilovače bylo na čtyřválci úžasně lehké, asi výhoda nižší hmotnosti motoru oproti šestiválcové 320i a neporovnatelné s E24, kde s vypnutým motorem volantem ani nepohnu. Ano, nemělo to výkon, takže clutch-kick byl pro trochu zábavy nutnost. 😄 Samozřejmě, věci jako pasivní bezpečnost nemá smysl rozebírat.
Ale kluci, vždyť vy dva musíte vědět, o čem mluvím. Závodit s radicalem je poctivá řemeslná práce, zatímco řidič té 911ky, co se vám lepí na křídlo, je tam v podstatě jen do počtu. Tomu stačí kroutit volantem a držet plnej. A co je větší zábava? 😉
Co mi chybí je paradoxně to, co zmiňoval Dinár jako nevýhody: hlučné a neposlušné auto, zcela odkázané na řidičovy schopnosti. Mě E30 přišla naopak pohodlná, posez skoro na zemi, takže člověk vše slyšel a cítil na vlastní kůži. Řízení bez posilovače bylo na čtyřválci úžasně lehké, asi výhoda nižší hmotnosti motoru oproti šestiválcové 320i a neporovnatelné s E24, kde s vypnutým motorem volantem ani nepohnu. Ano, nemělo to výkon, takže clutch-kick byl pro trochu zábavy nutnost. 😄 Samozřejmě, věci jako pasivní bezpečnost nemá smysl rozebírat.
Ale kluci, vždyť vy dva musíte vědět, o čem mluvím. Závodit s radicalem je poctivá řemeslná práce, zatímco řidič té 911ky, co se vám lepí na křídlo, je tam v podstatě jen do počtu. Tomu stačí kroutit volantem a držet plnej. A co je větší zábava? 😉
Pokud půjde 330i znovu objednat s manuálem, potom bych jí klídně dal přednost před šestiválcovou, automatovou čtyřkolkou. A bude to bezesporu zábavnější auto...
edit: co mě proboha přinutí - zaplatit za 70 kilo nadváhy, které budou zvyšovat spotřebu hned dvojmo, tj. jednak nadbytečnou zátěží, jednak jízdními odpory dvou náprav, kvůli tomu, abych jednou za rok vyjel zasněžený kopec, což jsem stejně vyjel i doposud bez větších obtíží, stačilo se v nouzi nejvyšší rozjíždět na dvojku...
edit: co mě proboha přinutí - zaplatit za 70 kilo nadváhy, které budou zvyšovat spotřebu hned dvojmo, tj. jednak nadbytečnou zátěží, jednak jízdními odpory dvou náprav, kvůli tomu, abych jednou za rok vyjel zasněžený kopec, což jsem stejně vyjel i doposud bez větších obtíží, stačilo se v nouzi nejvyšší rozjíždět na dvojku...
Az na vyjimku E Klasse v kombiku vypada vyssi stredni vzdycky lip nez stredni, diky konecne 100% dokonalym proporcim. Jestli cumak nove 3er bude hezci nez nova 5er, inu, ja to z toho nepoznam, ale klidne muze. Jestli to ale bude stacit na zvraceni celkove proporcni dokonalosti vetsiho brasky, na to bych takhle brzo veru nesazel. 😄
Já jsem asi v menšíně, ale mě se dodones líbí víc F10 než G30. G30 má krásné štíhlé proporce, vpadaá o hodně líp než E, ale vadí mi čumák.
Mimochodem C se mi taky líbí víc než E 😉
Mimochodem C se mi taky líbí víc než E 😉
G30 logicky vypadá moderněji než F10, ale proporčně je F10 určitě lepší.
Z MB bochníku, bochánku a bochníčku se mi nejvíc líbí bochánek, E-Klasse, její design není tak natekle pecenovitý jako u S-Klasse nebo naopak broučkovitý jako na malé ploše C-Klasse. A musím uznat, že proti G30 působí výrazně kompaktněji, celkově jako o dost menší auto, i když "o dost" menší není. Jiná věc je u éčka ta pitchovina se zdvihnutým podvozkem awd verzí, ale to zabíjí i F30. 😉
Z MB bochníku, bochánku a bochníčku se mi nejvíc líbí bochánek, E-Klasse, její design není tak natekle pecenovitý jako u S-Klasse nebo naopak broučkovitý jako na malé ploše C-Klasse. A musím uznat, že proti G30 působí výrazně kompaktněji, celkově jako o dost menší auto, i když "o dost" menší není. Jiná věc je u éčka ta pitchovina se zdvihnutým podvozkem awd verzí, ale to zabíjí i F30. 😉
Nevim jestli v mensine, ale ja tvuj nazor sdilim. 😉 I kdyz musim rict ze uz rozhodne ne tak radikalne jak jsem i zde prezentoval po predstaveni G30, ta je pro me esence premioveho designu => ten zkratka casto zacne fungovat az casem, ale funguje o to lip a dele. Jeste furt se mi F10 libi vic nez G30, ale nejsem daleko od bodu kdy je dam na rovinu, nebo dokonce G30 vpred. Zkratka mladi vpred. 😄
P.S. Velmi pravděpodobný je také konec mechanické P brzy. Současná generace trojky v tom byla jedno z posledních světélek v černém tunelu střední třídy... 8-s
Doteď jsem všem "haters", co blekotali o tříválcích říkal, dokud si můžeš koupit šestiválec s RWD tak je mi jedno co se děje dole, ale tohle je prostě "*-up" na pravověrné milovníky BMW...
Giulia, XE, XF, uvidíme, jestli stejná hrůza potká 4kovou řadu...
ten motor ale s cca 350 hp přece není tak strašně silný, aby to někdo nezvládl uřídit se všemi asistenty...
Vjedu do první zatáčky a vím, v čem sedím. Řídil jsem novou pětku s x-drivem a nešlo to utrhnout. Svoje aktuální auto utrhnu v první zatáčce, ačkoliv uznávám, že je to přebytkem výkonu...
Naštěstí bude Supra s tím správným motorem... na tu jsem zapomněl.
Budeš-li o to stát, jsem ochoten podobnou akci zorganizovat, 340i s i bez awd aniž bys věděl, která je která, jestli to poznáš.
Každopádně to co říkám, ani tolik nesouvisí se schopností auto utrhnout, jako s jízdními vlastnostmi, zejména agilitou, předchozí gen. bmw ve čtyřkolce byly tupé na předek, nedotáčivé a těžkopádné, u F30 a G30 je míra agility naprosto stejná s rwd i awd, preference zadku je zřetelná, ta auta se při jízdě chovají jako zadokolky.
jsem zákazník z Monaca, sníh vidím, jenom když jedu do Alp na lyže a někdo mi nutí, abych si připlatil za pohon všech kol, který nepotřebuju, který mi bude zvyšovat spotřebu a bude otravovat život... a navíc budu vědět, že třeba v Americe si takovou specifikaci zákazníci koupit můžou...
Právě nad tou M340i (bez Xdrive) jsem hodně uvažoval, pokud ale bude jenom s Xdrivem, tak možná radši oželím ten šestiválec a koupím si lehoučkou 330i. Ale uvidíme, třeba to celé dopadne úplně jinak...
No, vůbec nejlíp to jde poznat, když si to vzadu na autě přečteš. 😉
bavíme se o tom, jestli jsem schopen poznat čtyřkolku od zadohrabu, když jsi mě "přesvědčil" o tom, že v zatáčce ne, říkám, že při rozjezdu to poznám vždycky. takže ano, jsem schopen to rozeznat.
to je jakože dýzl je skoro jako benzín...
Jen tvrdím, že awd u současných bmw nijak nezhoršuje jízdní vlastnosti ve smyslu horší agility, a že já rozdíl při jízdě nepoznám, to je celé. BMW to možná vidí podobně, a proto se nebojí nabídnout 340i jenom jako čtyřkolku. O kolik zákazníků tím přijdou, se můžeme leda dohadovat, ty tvrdíš, že o minimálně o jednoho, ok. 😉
možná se dočkáme toho, že tenhle vylepšený x-drive přejde i do jiných modelů... ale to já už budu mít Toyotu😊
Prostě né a né a né, prémie je snad o možnosti výběru, co bude příště, stabilizace bez možnosti vypnutí? Nechci povinně kupovat 70 kilo železa za 70 tisíc s tím, že budu mít celoročně zapnutou funkci, kterou potřebuju dva dny v roce?
Ano, výjimka, dnešní kupci BMW zaškrkávají x-drive, naftu, automat, zaplaťpánbůh výjimka.
Protože mi přijde čtyřválec s dostatečným výkonem jako menší zlo, než výše jmenované "povinné příplatky".
Protože a ptám se pořád dokola: proč musím připlácet 70 tisíc za 70 kg železa, které nechci a nepotřebuju, když kupci slabších motorizací nemusí? Nedává mi to smysl. Tak jim naordinujte x-drive povinně, ne?
Pod kapotou 340tky sa skrýva preplňovaný radový 6 valec dosahujúci výkon 240kW doplnený o skvelo fungujúci systém pohonu všetkých kolies 😁rive. Napriek tomuto setupu sa trojka zdala Peťovi v našom testovacom časopriestore "sterilne rýchla". Musím mu dať za pravdu! Pokiaľ si kúpite toto auto, tak dostanete naozaj rýchle auto, dobre vyzerajúce auto, ako celok fungujúce výborne, no ak hľadaté istú dávku zábavy mimo zaužívané normy, tak vás musím sklamať. Ste na zlej adrese. Funguje chladno a presne. Napriek vypnutej stabilizácií v režime Sport Plus zadkom nezatancuje. Ide si pokojne ako po koľajnici. Stále je kdesi v pozadí neviditeľná ruka, ktorá zasiahne pri akomkoľvek pokuse o rozhodenie.
no, já rozhodím zadek kdy chci a jak chci...