Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - H/K_svwet
dalsie SUV?
H/K_svwet
| 15. 8. 2018 15:22
kto by to cakal panecku >:D .. no ale ok srandy bokom... urcite to male nove SUV bude predavat niekolkonasobne viac ako tento trojdverak s vyzorom akoby smutneho klauna :*) .. tak sem s nim.. SUV proste vladnu a alfe vlastne mozu doslova zachranit kozu... takze sem s nim co najskor.. :yes:
Alfa
comper
| 15. 8. 2018 16:07
Alfe a Fiatu celkovo fandim, ich vozy mzdy pekne spestrovali europsku ponuku, ale ich plany a kdejake vyhovorky su na smiech. Prvu dekadu tohto storocia jednoducho posrali ako sa dalo, je otazne ci sa im z toho este podari vyhrabat, bolo by ale chlapske priznat si to, a nie len hladat vyhovorky kde sa da.
Alfa
Dixik2
| 15. 8. 2018 16:21
Se zajdi někdy kouknout do salonu Fiatu.Kromě 124 Sipder a Tipa je to spíš muzeum.
Avatar - fostek
Alfa
fostek
| 15. 8. 2018 16:40
Přesně chlapi. Je to smutný. V osmdesátkách se na ně VW nechytalo.
A pak to podělali.
Alfa
comper
| 15. 8. 2018 17:31
Ved o tom prave hovorim, je to smutny pohlad, v showroomoch takmer nic, a na prezentaciach silne reci.
Mito
Dixik2
| 15. 8. 2018 16:23
Jedno bylo prodané v Prostějově a parkovalo na Olomoucké ulici.Víc jsem jich tam neviděl.
Mito VELOCE
Dixik2
| 15. 8. 2018 16:52
Mito VELOCE
Arese
| 15. 8. 2018 23:04
Pche - s automatem?!! Ani náhodou! 8-s 8-s 8-s :no:
Viac mini ako Mini
fsociety
| 15. 8. 2018 17:00
skoda ze konci, hlavne po tom co je nove Mini tak zbytocne velke
Avatar - twistedTSD
Míťa
twistedTSD
| 15. 8. 2018 17:48
Míťa to měl spočítané prakticky od začátku. Podivný design, technika Punta, dnes již nepopulární třídveřová karoserie, sebevědomé ceny a modelová péče žádná. Ani já, téměř perfektní cílovka, jsem po něm nikdy nezatoužil. Ale stejně je ho škoda, lepší než crossover.
To, ze ho neznate, je spis vase chyba... ;-)
Ja Prvni 123
| 15. 8. 2018 18:15
Bylo to dobry auto.
Svet se zblaznil, takze chce pseudonym SUV, ale to na veci nic nemeni, ze to bylo dobre auto.
Chapu, ze konci... ale toho "starika" muze vetsina "modernich" aut jen zdalky sledovat... zavistive.
To, ze ho neznate, je spis vase chyba... ;-)
pradeda777
| 15. 8. 2018 18:50
Presne! Kazdy chce SUV a proto dostane MPV, kteremu budeme rikat SUV...... ;-)
777? Tady 123...
Ja Prvni 123
| 15. 8. 2018 19:22
Nejde mi pres telefon odepisovat v rade...

No, je to tak.

A MiTo bylo fakt fajn auto. Jasne, bylo spocificky... maly, ale jelo jako vitr. Paradni sezeni, DNA je vynalez.
A to to nemusel byt ani Multiair... jedno z mala aut, kde mi nevadila ani 1.6 olejozrout...
777? Tady 123...
jam2015
| 15. 8. 2018 20:51
Myslíš ten dízel? ;-\
777? Tady 123...
Arese
| 15. 8. 2018 23:05
Souhlas, ale ten předek s výrazem smutného klauna byl snad ještě větší designová katastrofa, než předek Giulietty.... :-O ;-\ :-(
777? Tady 123...
coubes
| 16. 8. 2018 10:37
Mě se design líbí. Je specifický, ale to neznamená, že je špatný. Navíc je paradox, jak design Alfy stárne strašně pomalu na rozdíl třeba od konzervativnějších němců. Dobrým příkladem je právě Giulietta, která je pořád jeden z nejlépe vypadajících hatchbacků i když patří k designově nejstarším. Když dneska vytáhnete 156ku (po faceliftu), tak z ní nemáte pocit, že je to 15let staré auto. Nebo Alfa 159 je tak nadčasová, že i dnes vypadá, že měla premiéru max před dvěma lety (zvenčí). Naopak například Německá auta opisují každé období tak poctivě, že si u každého auta člověk prostě tipne rok a pravděpodobně trefí.
777? Tady 123...
Arese
| 16. 8. 2018 17:41
Já si naopak myslím, že 156 vypadá mnohem lépe v původní, předfaceliftované podobě!
777? Tady 123...
coubes
| 17. 8. 2018 09:57
To mě samozřejmě taky! Nicméně to je subjektivní volba, která by v kontextu mého příspěvku nefungovala. Původní 156 má na sobě několik detailů, které ji vizuálně nepustí z doby, kdy vznikla (černé lišty na nárazníku, malá klasická přední světla, grafika světel zadních, nenalakovaná zrcátka,...), proto jsem uvedl fl verzi.
Avatar - KANKUNEN
Nebožtík zachránil Fiat ve stylu,
KANKUNEN
| 15. 8. 2018 21:04
Zachráním kravín na léto tak, že neudělám žrádlo na zimu.
do mesta pohoda
dr.Remorey
| 16. 8. 2018 10:01
Jezdil jsem tím cca 4 roky, místo nákupní tašky, atmosféra 105koní. DLouho bez poruchy, pak odešlo rízení, tak jsem ho minulej týden prodal. Ale mel jsem ho rád, toho sviste nasranýho >:D
MiTo
RS
| 16. 8. 2018 11:05
Mito už je mrtvé delší dobu. Což o to, svým způsobem je to stále dobré auto, ale za svoji cenu zkrátka nemá krom vzhledu co nabídnout. Realita je taková, že na prodejnách stojí zaprášené kusy s cenovou kolem 350tkč, a je to až nedůstojný holobyt, kde snad není ani rádio. Prémiového na tom není absolutně nic. Pocitová zastaralost je neoddiskutovatelná.

Vedle stojí "nabitý" kus, jenž bych označil spíš výbavovým průměrem dnešní doby, jen s mnoha pozlátky, které nakračují k prémii, a u toho je cenovka přes 3/4 milionu. Bohužel nesmysl. Že to hezky jezdí a může mít výkonný motor už nikdo neocení.
Avatar - twistedTSD
MiTo
twistedTSD
| 16. 8. 2018 12:12
Přesně tak. Za ty ceny je Mito neprodejné.
MiTo
Arese
| 16. 8. 2018 17:43
Alfa si to dělá sama. Nejen svoji nerealistickou cenovou politikou, ale i tím, že u silnějších benzinových motorizací MiTa i Giulietty v posledních letech zrušila manuální převodovky. Naprosto neomluvitelné.... :-O ;-\ :'-( :-(
P.S. A manuál k benzinovému motoru 2.0 v Giulii taky dodnes nenabídli! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - petr164
Přesně trefený důvod
petr164
| 17. 8. 2018 18:35
Dvoudvéřáky jsou nepraktické, doba, kdy se dělávaly kvůli zpevnění karoserie je dávno pryč. Mito bylo plánováno jako základ pro mladě se sportovním duchem, ale jak dlouho jsou tito mladí pouze ve dvou a s bagáží? Navíc Mito nebylo nikdy cenově přitažlivé a sportovní svezení se vždy nabízelo za nižší cenu u konkurence a za nesrovnatelně nižší cenu sportovních ojetin. Proto nejraději jezdím se starými Alfami, které nabízejí přesně to, co ocením a co mne i baví.
Avatar - petr164
Co by Alfě pomohlo
petr164
| 17. 8. 2018 18:50
Na rozdíl od pánů produktových manažerů, kteří znají skutečnou situaci běžné populace jen z rychlíku, dobře vím, že je potřeba vyrobit vcelku spartánský pětidveřový hatch s nízkou základní hmotností, dobrými sedadly s bočním vedením, živými neuchlastanými motory, přesnou, ale jednoduchou manuální převodovkou a kromě klimatizace, muziky a elektrického ovládání oken a zrcátek nic zbytečného, co vůz prodražuje, činí ho těžším a poruchovějším. Alfa by měla jít ke kořenům, protože dobře vím, že místo Dacií a Cactusů od Citroenu by v dané cenové kategorii sportovní Alfa doslova zářila. Přitom u Alfy a FCA je spousta použitelných řešení, která jsou levná, robustní a kinematicky vytříbená, že to není nereálný sen ale zcela reálná varianta. Kdo chce, ten dělá, kdo nechce, ten se vymlouvá, že to nejde.