Sami zavodnici ,cest vinimkam ktori si zajednaju 2 x do roka jazdu na okruhu...Nic proti vykonu ale na normalnych cestach je to nevyuzitelne. Mam 260 koni v 3 l nafte a ten motor vacsinou spi a nepotrebuje vyuzivat ani polovicu. Nic proti tomu autu a samotnemu vykonu len v realnom dnesnom svete 300 koni a + vyuzije a uzije vodic jedine na uzavretom okruhu.
Ano hodi sa ale ako casto...? Ja budem tiez menit E 350 dizla na E 400 benzin myslim 340 koni to ma ale popravde nepotrebujem ani 350 d ani 400 benzin stacil by mi aj Smart len proste rad utracam nezmyselne peniaze a to uz nevyrastiem jedine co mam na obhajobu je ze si to uvedomujem a obcas vypocujem od manzelky... Co uz >:D
dá se to lehce vyléčit a 300 koní z toho vytáhneš raz dva u každé druhé firmy.
Otázkou je, proč to nenabízí běžně, když i takový fauwé to umí... i Škoďárna prodává dvoulitr s 280 koníky, tak je to celkem ostuda... u prémiové automobilky.
bude hodně povedená, o jízdě s prototypy se už rozepisují na angl. webech, chybky F30 jsou dle nich napraveny, auto je mírně větší, přitom lehčí, dost místa, krásný posez, aktuální vnitřek, motorizace na úrovni, R6 v benzínu i dýzlu, bude-li tišší od kol a aero hluku, pak bych jí dal přednost i před pětkou, která je super, ale trochu zbytečně (čistě z hlediska mých potřeb) velká. Rozhodně se na G30 těším naživo. :-):yes:
Bude lepsia ako kazda nova generacia... Ziadna trojka nejazdila spatne a okrem dizajnu pred pred genaracia co vizerala zozadu ako Daewoo Lanos to bolo vsetko top v triede. jaguar ma dost dobre vyladene podvozky a XE,XF jazdia na urovni 3 ky a 5 ky s tym sa musia Nemci zmierit...
Pokud chteji mit znovu nejlepsi podvozek, musi se trojka vyporadat s XE a s Alfou, kteri ted maji lepsi podvozky.
Uvidime, jestli na to BMW ma nebo ne ...
Když trojkové BMW, tak s řadovým šestiválcem a manuální převodovkou a pokud možno bez prokletých run-flatových gum. Navíc je auto zákonitě tím obratnější a agilnější, čím menší má vnější rozměry. Toto vše jasně naznačuje (včetně pravidelného mezigeneračního zvětšování), že nejlepší svezení bylo v generacích 3er, které už se bohužel dávno nevyrábí... :-O:'-(
P.S. Na snímcích novinky z profilu je vidět, že má příliš dlouhý přední převis - skoro jako by to byla předokolka s motorem napříč před nápravou. Přitom jeho krátkost byla u 3er vždy hrdým připomenutím podélného umístění motoru až skoro za přední nápravou... :-O
Způsob, jakým BMW dokázalo eliminovat nectnosti RFT pneu je až dokonalý. Jediná další firma se s tím poprala podobně a tou je Jag. Dnes RFT neznamenají žádný kompromis, naopak.
O něco delší přední převis je pouze otázkou deformačních zon.
Třeba E90 nebylo rozhodně lepší F30 a FL verze je zase mnohem lepší než ta původní.
Tyhle věty většinou píší ti, co BMW znají platonicky, nebo si ho idealizovali na základě sporadických jízd. A kupodivu, pravdu nemají.
BMW jistě udělalo ve sladění podvozku s RFT pneu za posledních 15 let ohromný skok. Bylo by smutné, když by tomu tak nebylo, první modely totiž jen potvrzovaly tezi, že lidé (resp. korporát) jsou schopni koupit i tu největší ludru, jen když to má správný znak.
Na druhou stranu k dokonalosti naladění alespoň u F3x, kterou mám celkem dobře projetou, stále něco chybí. Ostatně sami v Mnichově jsou si asi dobře vědomi jistých rezerv v této oblasti, protože jinak by posledních 5-6 let neobouvali na svá novinářská auta v SRN výlučně Michelin PSS. Doporučoval bych tak Mnichovštím, aby vyrazili přes Alpy na školení ke kolegům v Turíně/Miláně, kteří se s tím hned na první pokus popasovali v podstatě bez připomínek. Po zkušenosti s BMW jsem totiž jen nevěřícně koukal, když jsem po 500 km s Gulii Veloce zjistil, že na autě jsou obuty tyto všemi proklínané pneumatiky. :-) Jakoby RFT najednou nepředstavovaly žádný vážný problém...
áno,áno vcelku som aj ja prekvapený z podvozku Giulie ako sa im ho podarilo naladiť. komfort vs tuhosť,žiadne búchanie či poskakovanie po horších cestách.
A ted mi reknete - jezdim bezne cesty 1500km na jeden zatah.
K cemu mi je runflat, kdyz budu mit defekt nekde v puli cesty v nejake nahodne evropske zemi uprostred noci ... ?!?
Je to takovej problem, ze zvazuju koupi Audi misto BMW nebo Mercedesu, protoze ti tam maji aspon to dojezdovy kolo...
Ale jo to muzu, v pojisteni to samozrejme mam.
Jenze misto toho muzu mit auto, kde to kolo proste vymenim a jedu dal. Uz se mi to stalo a je to raz dva a je po problemu...
Nemá smysl opakovat, co píše webpaja, se vším souhlas, jen doplním, běžné verze žádné trojky nejezdily lépe než akt f30, věty o nejlepším svezení v bájných generacích jsou známkou neznalosti a růžových brýlí “golden past times”. Pro míru obratnosti je důležitá váha a její rozložení, jestli má auto větší nebo menší přední převis je okrajové, supersporty nebo 911ky by mohly vyprávět. Váha u g20 je nižší než u f30, delší přední převis poslední pětky i nové g20 je tam kvůli prostoru pro chladiče hybridních verzí, ono stačí se podívat pod kapotu, kolik “vzduchu” má před motorem klasická šestiválcová verze, ale chápu, že zpoza klávesnice to nezjistíš, proto píšeš rádobypuristické nesmysly.
Jen jsem řekl, že kraťočký přední převis starších trojek (od E36) se mi vždy velmi líbil a že pokud bych si mohl vybrat, tak bych dal přednost normálním, cenově výhodnějším a lehčím gumám + rezervě v podlaze kufru, a taky kompaktnějším vnějším rozměrům. To se snad ještě smí, ne? :-)
Dobře víš, že reaguju na tohle,
“...navíc je auto zákonitě tím obratnější a agilnější, čím menší má vnější rozměry. Toto vše jasně naznačuje (včetně pravidelného mezigeneračního zvětšování), že nejlepší svezení bylo v generacích 3er, které už se bohužel dávno nevyrábí... ”
A jen doplňuji, proč je u nových bmw, obecně, přední převis delší. :-!
No vidis...ten dlouhy previs.....mozna uz pripravuji 3r na predkolku...... ;-) 2ka uz je....az na kupatko....nova 1ka FWD je "zarohem" ....3ka je dalsi "pan na holeni".... ;-)
Nestraš prosím tě, to by pro 3er byla učiněná katastrofa. Jediný, kdo by měl radost by byl MB C a Alfa Giulia! Ale o to strach nemám, v Mnichově jistě dobře ví, že motoro podélně a pohon zadních kol (alternativně doplněný i o pohon tech předních) je od řady 3 nahoru svatý! :-!