Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Scirocco: První jízdní dojmy

Volkswagen Scirocco je zpátky. Opravdu je nutné ještě něco dodávat?
Zpět na článek
5. 7. 2008 15:21
5. 7. 2008 15:35
5. 7. 2008 15:50
5. 7. 2008 16:00
5. 7. 2008 21:57
neregistrovaný "baschwek"
6. 7. 2008 12:14
6. 7. 2008 09:54
6. 7. 2008 12:15
6. 7. 2008 13:39
6. 7. 2008 14:13
6. 7. 2008 23:25
7. 7. 2008 10:04
7. 7. 2008 17:41
5. 7. 2008 15:47
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
7. 7. 2008 01:45
neregistrovaný "enakki"
5. 7. 2008 16:45
5. 7. 2008 16:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 16:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2008 19:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 18:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 7. 2008 06:55
9. 7. 2008 08:40
5. 7. 2008 19:36
5. 7. 2008 19:40
5. 7. 2008 20:30
6. 7. 2008 00:32
7. 7. 2008 06:57
6. 7. 2008 10:12
7. 7. 2008 12:55
9. 7. 2008 08:31
5. 7. 2008 17:17
5. 7. 2008 17:31
5. 7. 2008 18:46
5. 7. 2008 19:30
5. 7. 2008 17:31
neregistrovaný "PREMDA"
5. 7. 2008 17:37
neregistrovaný "PREMDA"
5. 7. 2008 17:43
neregistrovaný "PREMDA"
5. 7. 2008 19:16
6. 7. 2008 00:33
5. 7. 2008 17:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:40
5. 7. 2008 18:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 19:19
5. 7. 2008 17:49
neregistrovaný "PREMDA"
5. 7. 2008 17:54
5. 7. 2008 18:00
neregistrovaný "PREMDA"
5. 7. 2008 17:52
5. 7. 2008 18:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 7. 2008 07:23
5. 7. 2008 18:02
6. 7. 2008 00:35
7. 7. 2008 07:30
7. 7. 2008 21:32
5. 7. 2008 18:05
neregistrovaný "exctenar"
5. 7. 2008 19:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
5. 7. 2008 20:01
neregistrovaný "jano100"
6. 7. 2008 22:59
neregistrovaný "Svobda"
6. 7. 2008 10:06
neregistrovaný "antiVW2"
5. 7. 2008 21:43
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 7. 2008 08:48
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 7. 2008 22:14
5. 7. 2008 22:44
6. 7. 2008 01:31
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
6. 7. 2008 08:58
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 7. 2008 11:58
6. 7. 2008 09:05
neregistrovaný "antiVW2"
6. 7. 2008 10:45
neregistrovaný "antiVW2"
6. 7. 2008 10:57
neregistrovaný "antiVW2"
6. 7. 2008 11:08
neregistrovaný "antiVW2"
6. 7. 2008 11:46
6. 7. 2008 12:05
neregistrovaný "antiVW2"
6. 7. 2008 10:13
6. 7. 2008 10:37
neregistrovaný "seremeduv"
7. 7. 2008 00:41
neregistrovaný "toave0"
7. 7. 2008 07:14
7. 7. 2008 17:09
neregistrovaný "exctenar"
7. 7. 2008 22:27
7. 7. 2008 11:45
7. 7. 2008 15:24
neregistrovaný "antiVW2"
7. 7. 2008 13:16
7. 7. 2008 17:18
7. 7. 2008 22:31
5. 7. 2008 15:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - jurajos
5. 7. 2008 15:35
Re: Úžasné
Ty myslis na Scirocco? :-O Precitaj si Krstneho otca...to budes mysliet na inaksie auta! ;-)
5. 7. 2008 15:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
5. 7. 2008 16:00
Re: Úžasné
...ale coby...len sa nudim a prezeram si archiv...sranda ze som to doteraz tak nevnimal! 8-s
P.S.: Ono ho vlastne treba skor vidiet. >:D
neregistrovaný "baschwek"
5. 7. 2008 21:57
Re: Úžasné
Giugiaro? autor Cromy? >:-[]
Avatar - twistedTSD
5. 7. 2008 23:22
Re: Úžasné
a grande punta,a punta 1 ktery na to ze je z roku 1993 dodnes nevypada spatne....
6. 7. 2008 12:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 09:54
Re: Úžasné
no podle mě astra GTC vypadá líp...todle mi přijde jak kíženec peugeota, fiata a zepředu miciny... víc než sportovně to vypadá jak konkurence corsy a peugeotu 207
6. 7. 2008 12:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 13:39
Re: Úžasné
no chtělo by to něco originálního a ne křížence
6. 7. 2008 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 23:25
Re: Úžasné
Desing u Hyundai Coupe je oproti tomuhle o třídu výš.
7. 7. 2008 06:27
Re: Úžasné
Nepovedal by som, že o triedu vyššie, ale o triedu športovejší. Keď vedľa seba postavíš svalnaté športové kupé, a vpodstate len prikrčenejší hatchback, rozdiel je jasný na jeden pohľad. Faktom však ostáva, že aj pôvodný model bol klasický, trochu športovejšie poňatý hatchback, takže nové Scirocco je práve preto také aké je.
Avatar - Dinar
7. 7. 2008 10:04
Re: Úžasné
Konečně trochu rozumný pohled, Scíro nemá být variací na R8ku, na zmenšeniny vrcholových sporťáků jsou tu jiní Mitomachři. ;-)
7. 7. 2008 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2008 22:22
Re: Úžasné
Drbo sa zase ozval...
Avatar - jurajos
5. 7. 2008 15:23
Dinar na hrad.
Tak tu mame v kratkom case druhy opis benjamina VW v rade. Chlapci na auto.cz robia svoju pracu dobre, ale myslim ze tentokrat ich Dinar tromfol. Nezoberiete ho medzi seba? >:D ;-)
Trochu k autu. Ze bude jazdit ako z praku netreba pochybovat. Slusny podvozok, vyborne motory a nove DSG. VW vie ako robit svoju pracu a robia ju dobre. Co mi robi trochu vrasok na cele je dizajn. Co o tom. Predobocne pohlady davaju vyniknut svalnatym zadnym blatnikom ktore este zvyraznuje do zadu zuzujuca sa kabina. V sucastnosti v triede vydene len u C30 a sucasne davaju spomenut na klasicke vzduchove 911-ky. Zvysok uz tak presvedcivy nie je. Trocha nudy pri celnom a zadnom pohlade a zbytocne masivna cast od B stlpika dozadu. Celkovo dobre ale mozno sa dalo aj viac.
P.S.: Tie madla su na VW fakt dost sci-fi. Na mna vsak v tom typickom VW interiery posobia rusivo.
Rozbalit vlákno
0
5. 7. 2008 15:37
Clovek celej zhavej.....
....a z clanku nakonec nema skoro nic.Chce to tam proste cpat i ty nejvetsi prkotiny,jak se auto naklanelo,co sem si,v dobe kdy se vuz ritil do zatacky,myslel,zakomponovat tam i nejake to ach..a podobne citoslovce atd,atd....Takhle abych zustaval natesenej az do regulerniho testu,kdy uz snad......... ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
5. 7. 2008 15:47
Re: Clovek celej zhavej.....
auto.cz je řekněme serióznější, autofun je více o pocitech. Dojmy ze Scirocca se objeví i na Autofunu příští týden ;-)
5. 7. 2008 15:53
Re: Clovek celej zhavej.....
tak to se tesim :-) ....
neregistrovaný "enakki"
7. 7. 2008 01:45
Re: Clovek celej zhavej.....
no ja som sa o jazdnych vlastnostiach vlastne nic nedozvedel. komfort podvozku je vec jedna, ale handling, nedotacavost, naklony a podobne vlastnosti mi tam chybaju. ma to samosvor? asi nie, predpokladam..

mimochodom, nebol stary scirocco zadohrab? (nemam moc zmaknute stare auta od VW.. preto sa pytam. toto je predokolka, ak sa nemylim, i ked som to tusim v clanku nikde necital)
7. 7. 2008 06:31
Re: Clovek celej zhavej.....
Nie, aj starý model mal predný náhon. ;-)
Avatar - Hory
5. 7. 2008 16:45
Asugezeichnet!
Konečně se tenhle lidovej koncern odvážil na poli designu vystoupit ze šedi běžného dne. Tleskám a doufám, že novej golf bude taky za něco stát, bo po povedený čtyřce přišla nemastná-neslaná pětka... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 16:49
Re: Asugezeichnet!
To asi za moc stát nebude, protože Golf VI bude vycházet z té "nemastné, neslané pětky" ;-)
7. 7. 2008 06:37
Re: Asugezeichnet!
S tým by som počkal. Proporcie sa nabetón meniť nebudú, tie zostanú pri starom, takže konzervatizmus v istom smere bude hrať opäť hlavnú úlohu. Ale aj zmenami na vrchných plechoch, výmenou svetiel, kľučiek, plastov, interiéru možno urobiť veľa a navodiť pocit celkom iného auta. Možno potom poviem, že tak mal vyzerať Golf V od jeho uvedenia... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 16:48
Ve srovnání se studií......
....jsem čekal o něco víc... ;-\

Ale doslova mě šokoval interiér, který pochází z Golfu a který působil dosti stroze a nudně i v Eosu, natož u Scirocca ... >:D >:D
Rozbalit vlákno
21
5. 7. 2008 17:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:01
Re: Ve srovnání se studií......
Co myslíš? Interiér se právě neliší od Eosu nijak...
7. 7. 2008 06:43
Re: Ve srovnání se studií......
Ten "klasický interiér" je už fakt nudný, stále tá istá pesnička dookola. Kvalite a ergonómii nemožno veľa vyčítať, v tom je popravde VW na vysokej úrovni, ale ten dizajn...
Aspoň do šporťáku mohli urobiť niečo nové a neokukané, kľudne mohli odkukať hoci od Talianov...
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Dinar
7. 7. 2008 10:15
Re: Ve srovnání se studií......
Myslíš ten vnitřek GT ze sedm roků staré 147ky? To je to nové neokukané???? Nebo interier sedanu 159 použitého ve sporťáku Brera? Řekl bych, že je to postup velmi podobný tomu, který kritizujete u VW. Trochu soudnosti, by to chtělo. :-!
7. 7. 2008 10:35
Re: Ve srovnání se studií......
Ja píšem o inšpirácii, nie o kopírovaní. Áno, u VW by to bolo neokukané. Presne. ;-)
Interiéry VW nie sú zlé, to si ma zle pochopil, len to chce výraznejšiu zmenu.
Avatar - Dinar
7. 7. 2008 10:52
Re: Ve srovnání se studií......
S touhle variací interieru, výrazné profilování palubní desky a oddělené tubusy přístrojů přišla Alfa ve 156 v roce 98. Tehdy to bylo něco jiného, možno říct i nového, přestože inspirací bylo retro. Ale během deseti let použili tento způsob v každém autě, tedy jedou svůj styl, ok, ale o neokukanosti už dnes nemůže být řeč. A to nejen kvůli Alfě, která je autorem, a si jet svůj styl může, ale hlavně proto, že v poslední době se na kopírování tohoto ztvárnění (sportovnost) přístrojovky dalo spousta dalších výrobců a já se spíš děsím každého odhalení nového modelu, že opět uvidím "sportovní" tubusy nejlépe v provedení stříbrný plast. Oko pak velmi rádo spočine na střídmé eleganci interieru kde se "ozdobami" šetří a místo stříbřitého plastu najdeš matný!!! chrom. ;-)
Avatar - Dinar
7. 7. 2008 10:58
Re: Ve srovnání se studií......
A ještě na doplnění, vždycky se pousměju, když čtu o sportovně pojatém interieru resp. o jeho nedostatečné sportovnosti, třeba u VW. Pro mě sportovnost interieru dělá sportovní posaz a ergonomie ovládacích prvků ke sportovní jízdě potřebná, tj. tvar a povrch volantu, jeho poloha vůči řidiči, umístění, tvar a chod řadící páky, umístění páček blinkrů nebo pádel řazení, a v neposlední řadě přehlednost budíků. Dobře zvládnutá kombinace toho všeho dělá sportovní interier, ne stříbrný plast kolem ruční brzdy nebo chromované imitace sportovních pedálů.
7. 7. 2008 11:31
Re: Ve srovnání se studií......
Všetko čo píšeš je o.k., ale o to mi nejde. Jedinou výtkou je fakt, že keď sadnem do VW, mám pocit, že mám pred sebou stále jednu a tú istú palubku. Stále to same s menšími obmenami. Akoby človek sadal do stáleho jedného a toho istého auta. To mi nesedí. Čo tak samostatné budíky, povedzme s chrómovými rámikmi, napríklad s podkladom farby karosérie, stredový panel plynule prechádzajúci do tunela s krátkou šaltpákou...? proste niečo, na čo sme doteraz nezvyknutí u VW, čo by aj najzarytejšieho odporci prilákalo aspoň si do Scirocca sadnúť. Mnohí sa pri pohľade do interiéru zvrtnú na päte.
Strieborný plast, tubusy, ani nedostatočnú športovosť VW som, myslím, ani nespomenul. To by bol krok vedľa, pokiaľ viem, VW je známy kvalitnými materiálmi, takže kaziť si povesť niečím takým by bolo scestné, a scestné by bolo aj čakať to od neho. Skrátka si myslím, že tak ako čiastočne upustili od zaužívaných línií v exteriéri, mohli trošku povoliť uzdu fantázii aj v interiéri. ;-)
Avatar - jazva
7. 7. 2008 11:42
Re: Ve srovnání se studií......
no len aby si sa s tou povestnou kvalitou plastu u VW neprepočítal... Po sadnutí a prevezení sa v Passate CC som bol až udivený, ako nekvalitne pôsobila imitácia matného chrómu na palubke. Aj predajca sám skonštatoval, že sa to veľmi nevydarilo. ;-\
Avatar - Dinar
7. 7. 2008 11:44
Re: Ve srovnání se studií......
Proč by měli od něčeho upouštět, to že se to nelíbí tobě neznamená, že se VW styl nelíbí ostatním, vzhledem k prodejům VW s tím lidé problém nemají. Pokud bys tohle chtěl rozporovat, pak prosím bez argumentů typu, lidé kupují VW ze setrvačnosti nebo kupují jej lidé bez fantazie apod., tyhle argumentační linky jsem ochoten akceptovat u gldů a podobných. To že přijde tobě interier Alfy hezčí, je prostě tvůj pohled na věc, trefa do tvého vkusu, ale nijak to nepodporuje tvé tvrzení o potřebě změny (u VW), jak jsem psal s tímto stylem interieru přišla alfa před deseti lety a nijak jej nemění a jak vidno na MiTo (porovnej jeho vnitřek např. s tou 147) ani měnit nebude. Je to její styl, o.k., ale nic neokukaného to není.
7. 7. 2008 12:54
Re: Ve srovnání se studií......
Klídek kámo, si nejaký nabrúsený, aj keď nemyslím, že Ti dnes k tomu dávam pádny dôvod. O tom to je, nepáči sa mi štýl VW so snahou páčiť sa všetkým. Prezentujem vlastný názor, nie názor silnejšieho prúdu. ;-)
Kecy o zotrvačnosti a ľuďoch bez fantázie prenechaj tým, ktorí ich produkujú, a to ja nie som.
A prepáč, keď už sme pri tej Alfe, štýl si Alfa zachováva, ale tie palubky zďaleka nie sú sebe navzájom tak podobné, takmer identické, ako vo VW.
Máš pravdu, je to vec názoru, pohľadu, každému sa môže páčiť niečo iné - to Ti rozporovať nemienim. :-)
Avatar - Dinar
7. 7. 2008 13:22
Re: Ve srovnání se studií......
Nabroušenost, Klaudie, je emoce, ty ve vztahu ke zdejším diskusím jaksi nemám. Stejně jako ty můžeš designový styl VW označit za snahu "páčiť sa všetkým", jiný může říct, že je to styl decentní a velmi korespondující s produktem. Je to věc názoru, ale mě např. tento styl připadá pro konzumní auta příhodnější, hry na sportovno zvenku nebo uvnitř s tomu neodpovídajícími výkony, to je opravdu doménou jiných značek. A pokud jde o Alfu, proti jejiž designovému stylu nic nemám, je její a osobitý, stejně jako je ten volkswagenovský, tak vývoj jejího designu neobsahuje nic podporující tvůj hlavní argument ke změně u VW. Přístrojovka Mita se má k té ze 147ky stejně jako např. ta z golfu V ke té z golfu IV. Tedy jestli ty vidíš na těchto fotkách [odkaz] [odkaz] nějakou změnu stylu, já ne. ;-)
7. 7. 2008 20:55
Re: Ve srovnání se studií......
Možná by ses mohl lépe podívat Ty možná žádné změny nevidíš já naopak ty inovační prvky vidim ne jako u koncernu stále stejné a nevýrazné.Takže 100 lidí 100 názorů.
7. 7. 2008 22:25
Re: Ve srovnání se studií......
Zmenu štýlu možno nie, ale zmenu vzhľadu markantnú. To je to, čo mi u VW trochu chýba.
Avatar - Dinar
8. 7. 2008 07:03
Re: Ve srovnání se studií......
Styl stejný změna vzhledu markantní.
[odkaz] [odkaz] Nemá ti co chybět, že se ti VW styl nelíbí, je věc jiná.
8. 7. 2008 07:26
Re: Ve srovnání se studií......
Zďaleka nie tak markantný ako v spomínaných Alfách. "Kaplička" s budíkmi vpodstate rovnaká, s trochu zmenenou architektúrou prístrojov, vetracie mriežky podobne, dojem veľmi podobný. Ale o tom by sme mohli polemizovať dlho, každý má svoj názor, a ja Ti ten Tvoj brať nemienim. ;-)
Avatar - Dinar
8. 7. 2008 08:16
Re: Ve srovnání se studií......
Znova si prohlídni ty fotky Alf. Celkové rozdělení přístrojovky je stejné, tvary, poměry hmot, kaplička s budíky je stejná, rozdělení středového panelu také, jen ty výdechy vprostřed jsou kulaté. Není o čem polemizovat, Klaudie, je to jen vývoj v rámci jednoho stylu, stejně jako u VW. Proč ti s tím nedám pokoj je, že to sám víš, ale místo racionálně, píšeš jen pod dojmem líbí nelíbí. U glda apod. bych na to nereagoval, u tebe ano, protože si pořád myslím, že to má cenu. Pro člověka, který má rád tvarové kombinace a větší rozmanitost tvarů, je určitě styl prezentovaný alfou zajímavější, jiný, méně expresivní typ, libující si více v geometrii a dojmu účelné uklizenosti bude spokojenější u VW. To je asi každému jasné, jde jen o to, že řeči o nevývoji u VW v tomto směru jsou jen řeči.
8. 7. 2008 12:31
Re: Ve srovnání se studií......
No tak vidím, že sme dospeli k záveru uspokojivému pre oboch. Dovolím si citovať: "Pro člověka, který má rád tvarové kombinace a větší rozmanitost tvarů, je určitě styl prezentovaný alfou zajímavější, jiný, méně expresivní typ, libující si více v geometrii a dojmu účelné uklizenosti bude spokojenější u VW."
Myslím, že tým je to vlastne vysvetlené. ;-)
Avatar - Dinar
8. 7. 2008 13:25
Re: Ve srovnání se studií......
Pro mě ten závěr uspokojivý není, bohužel potvrzuje pouze to, co jsem si myslel, a proč jsem v tomhle vlákně s tebou pokračoval - nejsi schopen rozlišovat různé roviny problému. Přestože říkáš, že mluvíš o jednom, mluvíš ve skutečnosti o jiném. Ano, styly např. alfy a VW jsou různé, přes polopatistická vysvětlení jsme se k tomu dostali, ale to hlavní cos tvrdil, že VW se nevyvíjí s tím nemá co dělat, to je ta jiná rovina. Alfa rozvíjí a mění design interieru v rámci svého stylu, VW zase v rámci svého, rychlost rozvoje a změn v rámci stylu je srovnatelná, alfa žádné designové revoluce svých interierů od roku 98 neudělala. VW také ne, svůj styl rozvíjí stejně systematicky jako alfa. Abych k pochopení něčeho tak triviálního musel napsat deset příspěvků, to mi přijde jako luxus, i když jsi to ty, Klaudie, takže, můžu slíbit, že to bylo naposled, protože je to opravdu zbytečné.
8. 7. 2008 22:01
Re: Ve srovnání se studií......
Asi bude naozaj lepšie takéto debaty si odpustiť. Aj tak mi stále pripisuješ vety, ktoré som nenapísal, a myšlienky, ktoré nie sú moje. Prosím Ťa, kde si z mojich príspevkov vyčítal tvrdenie, že VW sa nevyvíja? Ukáž mi to. Jediné, čo som tvrdil, že interiéry VW sú stále na jedno kopyto a o opaku ma nepresvedčíš. Skôr mám pocit, že si chorý z toho, že som si dovolil kritizovať VW a snažís sa ma "liečiť" očkovaním správneho pohľadu a správneho názoru. Takže aby bolo jasné, kamoš, môj názor je môj, nenútim Ti ho, tak ani Ty mi nestrkaj svoj. Som dosť starý na to, aby som vedel, čo sa mi páči a čo nie. A že ty nie si schopný akceptovať cudzí názor a presadzuješ len svoj pohľad ako správny, mi je ľúto. Mal som o Tebe vyššiu mienku.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2008 19:35
Re: Ve srovnání se studií......
Klaudiusi, máš stoprocentní pravdu. Takhle má vypadat pravý sporťák :yes:
5. 7. 2008 16:50
ROCCO A JEHO BRATŘI
Jo, jo, aby si moh´v Evropě mladej bejček trochu zařádit a nevypadat u toho jak uskřípnutej Loeb, musí se ta (prý) nejkonzervativnější automobilka uvolit a střihnout jednoho dokanalého evropského řízka. Velmi oceňuji autorovo hodnocení přední masky. VW se fakt VWodvázal... ten předek je (a dlouho bude) fantastickej.

Nahoře to kolega 507 správně píše. Někdo se snaží zaujmout vizualitou, která straší i majitele, někdo umí udělat absolutně vyvážený mix tvarů v nichž si zračí nadržená potence, jistá velmi silná estetická nadstavba a milost v tom nejobsažnějším slova smyslu...

Tak mě napadá, že mě nenapadá nic co by kdo z konkurenčních automobilek mohl proti SCIROCCU postavit. Tedy, jak jsem psal včera (a plejstejšnovej kovboj na mě nenachal nit suchou) - focus RS to je auto, které si může koupit jen pár nadrženejch polozávodních fandů a ještě k tomu budou muset sami sebe přemlouvat, že udělali dobře. Scirocco si může naproti tomu koupit každý, kdo má vkus a solidní jasno mezi ušima. Světovej dvoulitrovej nářez na dvojspojce, jízdní vlastnosti špičkové... dokonalá kára pro mladého kluka, co má rád svižnou, pružnou jízdu, co má rád pod čepicí, a vůbec... co má na parádní život. BRAVWO SCIROCCO :yes:

P.S. Nic pro plejstejšnové jezdce... jsou světy a čarosvěty. Tak až jednou strháš ze zdi toho RS vodníka, a půjdeš si koupit jedno zelenkavé Scirocco, napiš, vystavím ti maturitní vysvědčení na obor - život. Dostaneš za jedna.
Rozbalit vlákno
74
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:00
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Uvidíme, jestli porazí Mégana R26 Sport F1 Team, se kterým si v některých ohledech neporadila ani 911 GT3 ;-)

Ale jinak na poměry VW to není špatný. Ale jak říkám, ve srovnání se studií...
5. 7. 2008 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:09
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Já jen, že Mégane byl několikanásobně levnější a v určitých parametrech byl i lepší (například ve stabilitě v zatáčkách nebo v trakci...)

Ale zapoměňme na to.Tady se dislutuje o Sciroccu...
5. 7. 2008 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:32
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Buď trochu v obraze a občas prolistuj motoristický tisk, třeba Carauto (mimojiné,ten test je právě z něho ;-) )
5. 7. 2008 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:39
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
No vidíš, tak si ten článek přečťi(tedy pardon, přeslabikuj) celý...
5. 7. 2008 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ghostyx
6. 7. 2008 00:39
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Ty se nauc gramatiku a taky trosku slusnosti, ty "cocotku" :no: Ale jinak nic ve zlem kamo... ;-) Danieli Designe nebo cos to tady kdysi byl... >:D
6. 7. 2008 14:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2008 06:45
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Drž hubu a krok Daniel, keď nevieš napísať nič rozumné. najviac nadávajú iným nejväčší imebecili, tak na to nabudúce pri písaní reakcií mysli...
Avatar - Pierro
7. 7. 2008 09:57
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Vieš čo nechápem Klaudius?? Prečo sa to chlapča takto chová. Na blogoch niekolkokrát ukázal, že znalosti o autách má a že vie aj normálne podiskutovať. Zato to sa chová ako polodementný matelko...
7. 7. 2008 10:44
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Keď dochádzajú argumenty, nastupujú silné slová a slabé myšlienky. 2x nepoviem, že je to ešte školák.
Avatar - Pierro
7. 7. 2008 11:00
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Myslím že pret týždňom skončil siedmu triedu... ;-)
7. 7. 2008 13:16
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
To by vysvětlovalo hodně...
Avatar - Ghostyx
7. 7. 2008 11:30
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
No jo, zato ty "hrdino z pod Tatier" :no: se radeji schovas za anonymni nick a vesele budes tady urazet, kdekoliv a kohokoliv, ze? Takove srace mam nejradeji... >:-[]
Avatar - Pierro
7. 7. 2008 11:53
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Ghoste, přece se nenecháš od toho zakomplexovaného školáka vytočit?? Buď v klidu a nad věcí... ;-)
5. 7. 2008 17:53
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
asi myslel Megane R26.R cos ma bejt pocin po vzoru 911 GT3RS, tedy vpodstate cupova verze Megana s homologaci na beznou silnici ( v tom extravagantnim havu se da skouknout i jako Megane Trophy a s R26.R ma zdilet spoustu dilu podvozku ) a oproti R26 jeste o cca 135 kapru lehci a 25 poniku vykonejsi, kdys si ale clovek predstavi ze to bude mit jen 2 skorepiny, a bude to mit interier spise holej nes vybavenej, navic protkanej ramem, tak s tim jinam nes na okruh stejne majitele jezdit nebudou

co se tyce stability tak bych tomu i veril, us R26 je natom s podvozkem dost nekompromisne a umi se asfaltu drzet docela fest a Trophy je vpodstate zavodni special, takze klon tech dvou aut bude asi hodne slusne lepidilko, holt to ladili a staveli lidi o maj nastarost RenaultSport a nektere z nich vidame i v Raneult teamu F1
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 18:06
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Přesně ten jsem myslel ;-)
5. 7. 2008 17:13
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Proboha, proč by měl ROCCO porážet někde megana? Tohle mi hlava nebere. Snad tu píšeme o sportovně střiženém kupíčku... a ne o nějakých závodech (bože).
5. 7. 2008 17:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 7. 2008 17:34
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Já nemluvil o závodech, ale o obecných schopnostech...
8. 7. 2008 08:02
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Jenže právě ten Renault mi přijde dost úzce zaměřen právě na to sportovní ježdění ve kterém je opravdu hodně dobrý, ale na kompromis mezi denním ježděním a občasnou projížďkou pro zábavu bude "šíro" lepší volba.
5. 7. 2008 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2008 17:14
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Jistě :yes:
5. 7. 2008 18:44
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Ne ne, porovnáš neporovnatelné. Jakkoli jednoduše, vyváženě a přesto sportovně může Scirocco vypadat, RS je trochu jiná písnička - viz např. 300 koní. Tím se samozřejmě mění i klientela, tohle Scirocco si může koupit v podstatě každej třetí když bude moc chtít, ale RS nehodlá být tuctovka. GTI psal u RS všechno špatně, já říkám, v mezích cílů Fordu, všechno zatím správně a co udělá 300koní na předek se teprve uvidí, skepsi ani optimismus nikomu neberu. Ovšem RS je pro pár lidí, je to o dominanci, o polozávoďáku, o prestiži, o tradici a v neposlední řadě o jedinečnosti, což s prominutím Scirocco není. Ta auta jsou zcela jinde a nijak nepopírám, že Scirocco bude daleko použitelnější a dostupnější.. Jinak o prehnaných cackach atp. bych pomlčel, jeden rád holky, druhej vdolky. Osobně nesnáším jak místní tuzing, jelikož dělá kolikrát krásné auto hnusem, a pak nesnáším také tuning ve stylu F&F, co je moc je příliš. Poflusat RS za agresivitu ve výrazu, přičemž je to auto s 300 koníky pod kapotou, no přijde mi to spíš jako účelovka kluků co uznávaj jen dvě písmenka z konce abecedy. A co si budeme povídat, kdo je v současnoti a nedávné minulosti největším konkurentem jak ve střední tak v nižší střední třídě? Ano je to souboj VW vs. Ford, automobilky volící jiné filosofie a útočící na maličko jiné zákazníky. A opakuji, porovnávat tohle Scirocco s RS je k smíchu a mimo mísu.
5. 7. 2008 19:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
5. 7. 2008 19:37
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
No ono postavit RS v style R32, tak som asi sklamany. RS je skratka uplne ina filozofia. Najvykonnejsi model u Forda sa ma niest v duchu Escost Cosworth a prveho Focusu RS. Ani jeho konkurenti ako STI ci Evo svoje svaly neskryvaju. Decentny kabat ostava ST-cku.
5. 7. 2008 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
5. 7. 2008 19:46
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
To ze nemaju 4WD je ich problem a predpokladam ze konkurencia im to da v tomto ohlade vyzrat. Vsetko ostatne je len otazky preferencii a velkosti konta.
5. 7. 2008 21:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 00:18
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Buď konstruktivní, o tom jak je kdo k smíchu to tu není a na takové úrovni se s tebou nebudu bavit, z toho jsem už vyrostl.
Pokud jde o ono srovnání, odůvodnil sis to sice pěkně, ale podobně bych ti odůvodnil srovnání třeba Q7 a Mini, prostě když chceš, něco si najdeš.. Zásadně nesouhlasím s tvrzením: "VW má v tejto triede najšportovejší model Scirocco, Ford, Focus RS". Tak to prostě není, že Ford nevyrábí kupé srovnatelné se Sciroccem je fakt a třebaže se to časem změní, tak k dnešku tomu tak není. Je to podobně hloupé jako přirovnat R32 ke kupé od Hyundai, věc postavená na hlavu, tím to pro mě hasne. Chceš srovnání co má smysl? Pak porovnávej Golf a Focus..
Nemyslím si, že by Ford měl potřebu udělat nepěkně nadopovaný speciál, pokud sis četl názor nehádající se většiny, RSo se líbí, mně osobně taktéž. R32 je krasavec, o tom žádná, ale to mi promiň, když by všichni produkovali auta ve stejném duchu a třeba alá R32, tak budu blejt.. díky bože, že je dnes taková rozmanitost a najdou se jak agresoři typu RS, tak nenápadné střely jako R32. Nemusí se ti to líbit, ale kritizovat na základě "decentní hh je hezký a nic jiného neberu", to si můžeš klidně strčit za klobouk, patří to do dob dávno zapomenutých a nebo do slepoty v zemi jedné šedi.
RS se má připodobňovat závodnímu vzoru z rally, jistě víš, kdože upravuje a ladí u Forda auta jako ST nebo RS než jdou do výroby.. o tom to pak je, odkaz na rallyový speciál, odkaz na brutální sporťák, odkaz na historii závodních speciálů RS. Jestli máš s výrazem RSa problém, vem v úvahu daleko použitelnější STčko. Ovšem pokud vyznáváš jedinou filosofii, kterou razí VW (a vůbec si nedovolím tvrdit že je špatná), pak pro tebe motoristická krása začíná a končí u jedné značky potažmo pár výjimek mimo VW, což je ale smutné..
6. 7. 2008 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 22:02
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Předně, o věk nejde.. Za ten svůj se nestydím, proto ho klidně zveřejňuji.

Stále nesouhlas... RS a Scirocco jsou úplně jinak zaměřená auta, to ti potvrdí i tvůj guru. Pokud chceš k něčemu od VW tohle RS přirovnat, nejblíž mu bude asi R32. Scirocco je jinde motoricky i zmíněným zaměřením. Až se od Scirocca odvodí nějaký speciál, jakož je RS od Focusa, pak budeš blíž, přesto bude danému srovnání stále blíž hh daných značek, což bude stále o štveřici ST, RS, GTI a R32.

PseudoWRC? Elegán? Výkon do vzhledu? :-) No promiň, max. výkon Scirocca bude činit 147kW, což je asi 200 koní, RS jich má 300.. No 100 koní sem, 100 tam, co to je že? :-) Jejda jak ty seš mimo... Já rád různorodost, RS je úplně o něčem jiném než Scirocco a to je dobře.
6. 7. 2008 22:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2008 08:42
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Přečti si to znova, jediný kdo tady nechápe si ty.
Avatar - jurajos
5. 7. 2008 17:04
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Ono to porovnanie s konkurencnou automobilkou trochu kriva na jednu nohu. Predsa len filozofia toho modelu je o inom ako Scirocco. Maju uplne inych konkurentov a aj kupcov. Ale na teple rohliky rano do obchodu radsej v tomto.
5. 7. 2008 17:18
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Myslím, žes to trefil - ano filosofie ROCCA je ojedinělá, přitom velmi přitažlivá. Rocco je pro rozumného (jak říkají znalci - inteligentního :-) člověka, co má jasno v hlavě a v životě. Až budu jednou chtít jezdit s autem po okruhu, nekoupím si ROCCO ale v tomto segmentu třeba toho focuse RS. Na běžný život (kancelář, zábava, koníčky, holka, sport, dovolená) je-li člověku kolem 25, umí jezdit a jezdí pružně, sportovně, dnes jedině... ROCCO :yes:
5. 7. 2008 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2008 17:50
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
No v běžném provozu bych ho vodit nechtěl. Ten výkon na jednu nápravu je příliš brutální, to máš pravdu.
5. 7. 2008 18:46
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Dočkej času, uvidíme co mistři od Forda umí...
5. 7. 2008 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 00:21
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
KDyž někdo napíše, že inženýři od Forda neumí nic, což jsou stejní pánové co pracují na vývoji závodních speciálů, která jsou v současnosti nejlepšími rallyovými auty, pak od tebe nečekám nic jiného než přitroublé, hloupoučké a těžce zaujaté příspěvky podepsané nenávistí vůči Fordu a preferující zřejmě jedinou značku.. Moudrému poraď, hloupého nakopni.. snad tě to nebude moc bolet.
6. 7. 2008 14:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 22:10
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Cituji sebe: Dočkej času, uvidíme co mistři od Forda umí...

A cituji tvou reakci: Neumí nič.

O věk se neopírej, pokud seš starší než já a píšeš tak jak píšeš, pak se styď...

Jinak se tu s tebou nebudu bavit o R36, Focus je elitní autem pokud jde o jízdní vlastnosti, jestliže chtějí inženýři od Forda dát takovej tah na přední nápravu a nazvat dané auto RS, pak to nebude jen tak a tvoje domněnky o tom jak to bude nebo nebude fungovat jsou asi tak relevantní jako bobek pod lopuchem. Kritizuješ něco o čem se můžeš jen domnívat svým omezeným rozhledem, zhazuješ práci předních odborníků Forda dřív než měl kdokoli jiný než nějaký testovač to auto řídit.. to mi stačí k tomu, abych měl o tobě jasný obrázek. Skepsi ti neberu, ale ty posměšky jsou hodně předčasné.
6. 7. 2008 22:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 22:42
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Nejsem Slovák a tudíž mi tu formulaci příliš hlava nebere, v češtině to nedává smysl. Osvětli mi to opisem...
7. 7. 2008 06:53
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Netráp sa tým, to čo Ty, by z rekacie 507 vyčítal každý. Že píše o 410 Nm, ktoré spomínal o tri príspevky vyššie je už len výhovorka aby nebol za blbého.
Celkovo ale otázka je, akí konkurenti pre Scirocco na trhu sú alebo sa chystajú. Stručne a jasne som sa to tu ešte nedočítal.
7. 7. 2008 08:40
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Ok :-)
5. 7. 2008 18:50
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
No právě, o tom to je.. RS není auto pro běžného člověka, je jedinečné, stejně jako jeho majitel a jeho vyžití a zájmy. Ovšem chceš-li auto do práce, za zábavou, koníčky či dovolenou, volil bych daleko praktičtější ST 5D, které do výčtu přidává rodinu a prostor v kufru ;-)
5. 7. 2008 19:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
5. 7. 2008 20:05
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Ten je jedinečny dokonalosti proto to tvoje hazeni zavistive špiny.Zato ty jsi jedinečny ale určitě ne dokonalosti.
5. 7. 2008 21:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
5. 7. 2008 21:25
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
To viš že bych to rad šoferoval.FORD děla nejlepši podvozky takže bych se neobaval.
5. 7. 2008 21:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 11:44
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Forda si do huby neber,tohle Krátký-Sciroccý a Nenažraný je sotva konkurence pro ST ale určitě ne pro RS.Mimochodem test Mustanga GT V8 skončil se stejnou spotřebou jako tenhle VWysavač.Zajímavé,ne?
6. 7. 2008 00:29
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Proč něco odsuzuješ dřív než to kdokoli vyzkoušel a cokoli o tom napsal? Proč pochybuješ o tom, že to lze provést? Pouč se z minulosti, kdo by kdy řekl, že bude mít 1.4 benziňák takový výkon? Kdo by kdysi řekl, že nafťáky budou moci být při stejném objemu výkonnější než benzín? Kdysi nemyslitelné, stejně jako daleko méně Nm jen na přední nápravu než v tomto případě bude mít RS. Tenkrát s tím byl problém, s nástupem a zdokonalením elektroniky se ale podařilo v tomto ohledu posunout hranice o pořádný kus dopředu.. Myslíš si, že už to dál nejde? Naivko, pak si konzerva a nevnímáš pokrok.. Víš čas, který Ford věnuje přípravě nového RSa není tak dlouhý kvůli spojlerům nebo volbě barvy pro koncept, nýbrž kvůli technice, která v něm bude pracovat. Proto říkám, dočkej času. 4kolka na sníh a šotolinu to nebude, ale na silnici to může být nový král.. dej tomu šanci.
6. 7. 2008 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 21:50
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Dej tomu aspoň šanci, země taky nebyla placatá ačkoli nebylo možné dokázat její kulatost...
6. 7. 2008 22:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 22:13
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Neříkám, že to zní ideálně, ale nejsem a nikdy jsem nebyl skeptik k pokroku. Idioti to asi nebudou a když to tak udělají, asi to bude fungovat dostatečně efektivně. 4kolka to nikdy nebude, ale že to není pro předek zvládnutelná hodnota, to bych netvrdil.
6. 7. 2008 22:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 7. 2008 22:40
Re: ROCCO A JEHO BRATŘI
Zvládnutelná hodnota je relativní, dnes jiná než před 10 lety, za 10 let to bude jistě ještě trochu někde jinde. Počkám na první testy..
6. 7. 2008 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 7. 2008 06:55
Re: Kvíz
Čo myslíš, tých 410Nm sa na cestu dostane lepšie s ľahkým alebo ťažkým poháňaným predkom?
9. 7. 2008 08:40
Re: Kvíz
>:D >:D Je mi 24, jsem inteligentni, mam v zivote vic nez jasno, vydelavam tolik ze si muzu koupit prakticky vsechno od VW, mam rad mensi sportaky - a stejne bych si Scirocco nekoupil. Kde je chyba ? ;-) >:D
5. 7. 2008 19:36
Re: Kvíz
GTI je videt jak velky koplex mas z Fordova RS, kdyz si kvuli nemu honis triko jeste tady.

Ale k veci, ani se nedivim po strance designu vypada Scirocco jako nedodelana 3DV Impreza 08 s Puntem z roku 1999 dohromady, a to jako Fiatu a Subaru hodne krivdim.

Scirocco jenom dokazuje ze VW proste sportovani auta neumi leda tak GT ktere potebuji hodne prace najekeho tunera nebo nebo ve vice pripadech jako u Golfu tuzera aby se na to potom trochu dalo divat dele nez 60s. :no:
5. 7. 2008 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 7. 2008 20:30
Re: Kvíz
507 >:D >:D Tuning at virtulani nebo realny mne zajimal tak pred 10 lety naposledy, to prenecham Vam mladym zapalenym VW-jugend.
Zastavam nazor ze auto ma byt hotove uz tovarny. Je fakt ze u VW to fakt virtual idea.
7. 7. 2008 06:57
Re: Kvíz
Sklapni už s tým vekom Matelko...
SI trápny a smiešny ako každému píšeš že je mladý, nerozumný a bez vkusu. Svoje ego si choď honiť niekam inam. Tu je to o autách.
6. 7. 2008 10:12
Re: Kvíz
U tebe je problém, že se na autě vždy podíváš na logo a až potom začneš psát. Dvě stejná auta s různými slepicemi by byly příbuzní asi tak jako já s tebou, kroutile.
7. 7. 2008 12:55
Re: Kvíz
Radši bych zůstal nohama na zemi a u toho plnohodnotného názvu. Ono je totiž docela dobře možné, že by si lidé mohli německé Rocco poplést s jiným italským "bejčkem". Třeba s tímhle [odkaz] :-)

A co se týká plejstejšnových jezdců, z mého pohledu nevidím rozdíl mezi nimi a mezi poetickými snílky, kteří blaženě vzdychají nad fotografiemi. Lepší je si Scirocco osahat, prolézt, posadit se, případně projet. Příležitosti k tomu jsou. Třeba před dvěma měsíci na Wörthersee...
9. 7. 2008 08:31