Novinky
Zpět na článek
Rumunské ARO se mohlo prodávat v USA: Mělo soupeřit s Land Roverem Defender!
7 komentářů
Manyjak
0
Krom motorů a převodovek bylo vše až do ukončení výroby v roce 2007 rumunský 😉
Přejít do diskuze
Visiteur
240ku jsem nikdy neměl, jen 4x 10ku - a ano, ty malý benzínový 1.4ky měly uprostřed nárazníku díru (ve starších verzích s ocelovým nárazníkem, 80.leta) do který se strčila startovací klika (opačný konec kliky-klíče na matice kol) a zapadla do upravený řemenice klikovky - a dalo se startovat - a aspoň moje 10.0 r.v.88 takto chytala na cuknutí. Předpokládám, že ty starý 240ky to na benzínový 2.5ce měly asi taky tak udělaný.
Anonym
projelo všude, ale bylo hodně nespolehlivé bohužel. Ruské UAZy a GAZ 69 vydržely rozhodně víc.
Zlepšení přišlo až u verzí z 90. let osazené zahraničními motory např. Toyota a nápravami atd z ciziny.
Zlepšení přišlo až u verzí z 90. let osazené zahraničními motory např. Toyota a nápravami atd z ciziny.
Stejsn
proč má ARO 24 v masce ty dvě kulaté díry. Na kliku asi ne. Poví mi to někdo?
Manyjak
Není to úplně špatnej článek jen je škoda, že to autor víc nenastudoval, případně se neporadil s někým kdo o tom ví více. H.
Arese
O solidní průchodnosti terrénem netřeba pochybovat, s kvalitou už to ale bylo horší. Každopádně ale řadě 240 nelze upřít vcelu povedený vnější design a řada 10 taky nebyla škaredá. 😄
Swordfish76
Jako dítě jsem s tátou najezdil v ARO 240 spoustu kilometrů na horách. Bylo neuvěřitelný, co to auto dokázalo vyjet. Půlmetrové závěje nebyly problém. Sezení vzadu na podélné lavici byla pro nás děti legrace, hlavně v zatáčkách. Spolehlivé to moc nebylo, ale zase se to dalo celkem dobře opravit.