Ford Mustang představuje v současnosti pro svou automobilku rodinné stříbro. Poslední dvě generace jej navíc proměnily v poměrně konzervativní model. Nástupce ovšem může nabídnout odvážnou změnu.
Pokial "poctivy" znamena, ze nemas inu moznost, tak ano. Ale inak si napisal nezmysel.
Este aj tu nemoznost vyberu budu niektori hodnotit ako pozitivum.
Souhlas. Jinak tomu 4 válci se ale nedivím, jak jsme se díval, tuším v Holandsku nebo kde, vyjde 8 válec na naše přes 3 miliony. Šílená daň na objem...nechutné. 8-s
pokial to nebude len 4kolka ale stale bude moznost volby tak kde je problem? ;-) ved je urcite lepsie ponuknut zadokolku aj 4kolku ako len zadokolku.... stinger ma tiez aj zadokolku aj 4kolku a pride mi fajn prave ta moznost volby ;-)
No, uz to tu vidim.
Plackovia s klapkami na ociach budu nadavat, co si to Ford dovolil. Koniec sveta nastal.
A ti rozumnejsi to pochopia ako alternativu, rovnako ako je 2.3L motor.
Tak hybrid do Stangu nepatří. A ten 2,3 ecoboost je výborný motorv RSu, ale ve Stangu v reálu žere více jak 8 válec. Je to dobré pro trhy s velkým zdaněním. Jinak jdou na odbyt 8 válce.
Ehm jako nic proti, ale ty seš fakt úplně mimo....
[odkaz]
[odkaz]
o 20% míň stojí, o 20% míň žere, o 20% hůř jede, ve Státech se prodává poměrně dobře, prostě je to levnější motorizace pro určitý druh kupců... tak přestaň blábolit a dej si mokrej hadr na tu prázdnou věc co nosíš na krku...
>:D já s oběma těmi motory jezdil. Jezdím na srazy, znám spoustu majitelů Stangů i RS ;-) . I slušný dealer před 4 válcem varuje, že to o šetření není. I v těch statistikách, co jsi poslal jsou podobná čísla...a to ještě defenzivních jezdců.
Co se prodejů týká, dominují 8 válce. Co jsem našel, tak v Evropě to bylo - 72 % zákazníků volí fastback, 64 % se rozhodne pro osmiválec. Samozřejmě jak který stát, jak jsem uvedl, ale celkově rozhodně. Mustang je v tomto fenomén. Stejně tak u nás...to není jako u mnohých řidičů BMW, kde pod M paketem skrývá 116d ;-).
Není to o šetření. Na začátku zaplatíš o 200 tisíc míň a to nejsou ušetřené peníze:) V odkazu je početné penzum subjektů, kteří svými zápisy potvrzují, že čtyřválec jezdí o 20% úsporněji než osmiválec. To už je druhé šetření. A dominují osmiválce, jsou jich zhruba dvě třetiny proti jedné třetině šestiválců. To je poměrně slušné na to, že tvrdíš, že čtyřválce NIKDO nekupuje...
takže mokrej hadr panáčku... s Magistrem oba dva:))
Ty jsi fakt případ. Já nemluvil o ceně, to je snad jasné, ale o spotřebě. A ještě jedna - 6 válce se v Evropě ofiko neprodávají a v USA už taky ne (psal jsem o Evropě a jasně jsem to uvedl)... u nás je pak ten rozdíl ještě výrazně větší. Stačí kouknout na skladovky ;-)