Ford Mustang představuje v současnosti pro svou automobilku rodinné stříbro. Poslední dvě generace jej navíc proměnily v poměrně konzervativní model. Nástupce ovšem může nabídnout odvážnou změnu.
Ty jsi fakt případ. Já nemluvil o ceně, to je snad jasné, ale o spotřebě. A ještě jedna - 6 válce se v Evropě ofiko neprodávají a v USA už taky ne (psal jsem o Evropě a jasně jsem to uvedl)... u nás je pak ten rozdíl ještě výrazně větší. Stačí kouknout na skladovky ;-)
Není to o šetření. Na začátku zaplatíš o 200 tisíc míň a to nejsou ušetřené peníze:) V odkazu je početné penzum subjektů, kteří svými zápisy potvrzují, že čtyřválec jezdí o 20% úsporněji než osmiválec. To už je druhé šetření. A dominují osmiválce, jsou jich zhruba dvě třetiny proti jedné třetině šestiválců. To je poměrně slušné na to, že tvrdíš, že čtyřválce NIKDO nekupuje...
takže mokrej hadr panáčku... s Magistrem oba dva:))
>:D já s oběma těmi motory jezdil. Jezdím na srazy, znám spoustu majitelů Stangů i RS ;-) . I slušný dealer před 4 válcem varuje, že to o šetření není. I v těch statistikách, co jsi poslal jsou podobná čísla...a to ještě defenzivních jezdců.
Co se prodejů týká, dominují 8 válce. Co jsem našel, tak v Evropě to bylo - 72 % zákazníků volí fastback, 64 % se rozhodne pro osmiválec. Samozřejmě jak který stát, jak jsem uvedl, ale celkově rozhodně. Mustang je v tomto fenomén. Stejně tak u nás...to není jako u mnohých řidičů BMW, kde pod M paketem skrývá 116d ;-).
Ehm jako nic proti, ale ty seš fakt úplně mimo....
[odkaz]
[odkaz]
o 20% míň stojí, o 20% míň žere, o 20% hůř jede, ve Státech se prodává poměrně dobře, prostě je to levnější motorizace pro určitý druh kupců... tak přestaň blábolit a dej si mokrej hadr na tu prázdnou věc co nosíš na krku...
Souhlas. Jinak tomu 4 válci se ale nedivím, jak jsme se díval, tuším v Holandsku nebo kde, vyjde 8 válec na naše přes 3 miliony. Šílená daň na objem...nechutné. 8-s
pokial to nebude len 4kolka ale stale bude moznost volby tak kde je problem? ;-) ved je urcite lepsie ponuknut zadokolku aj 4kolku ako len zadokolku.... stinger ma tiez aj zadokolku aj 4kolku a pride mi fajn prave ta moznost volby ;-)
Tak hybrid do Stangu nepatří. A ten 2,3 ecoboost je výborný motorv RSu, ale ve Stangu v reálu žere více jak 8 válec. Je to dobré pro trhy s velkým zdaněním. Jinak jdou na odbyt 8 válce.
Pokial "poctivy" znamena, ze nemas inu moznost, tak ano. Ale inak si napisal nezmysel.
Este aj tu nemoznost vyberu budu niektori hodnotit ako pozitivum.
No, uz to tu vidim.
Plackovia s klapkami na ociach budu nadavat, co si to Ford dovolil. Koniec sveta nastal.
A ti rozumnejsi to pochopia ako alternativu, rovnako ako je 2.3L motor.