toto by uz mohlo fungovat.... interier fajn.. je to aj SUV.... ma to smrnc... na rozdiel od DS5 uz to neposobi nejak gycovo ani v interieri ani exterierovo .... je to podstatne lepsie a noblesnejsie .... rozmerovo je DS7 crossback na urovni 4,57m na dlzku co pozeram takze defakto niekde medzi Q3 a Q 5... tak neviem kam smeruje... ci uz skor na Q5 alebo na lexus NX ci povedzme o 10cm dlhsie stelvio? je presne tak medzi ... cize defakto moze zobrat zakaznikov aj novej Q3 ktora je o 10cm kratsia ale aj stelviu ktore je zase o 10cm dlhsie... je v tomto fakt zaujimavo posadene :yes:
PS: nemozem si pomoct ale ten volant v 508 mi opat pride takto na videu akosi nizko a nizsie ako by som cakal ... ale nevylucujem ze v reale to moze byt pecka a v pohode ... krasne auto... :yes:
To míří tak maximálně na nějakou Mazdu CX-5, Tiguana nebo podobná auta z mainstreamu a to ještě s bídou. Čtyřválce napříč nijak zázračných výkonů, pohon jenom předních kol, konvenční podvozek to se s nějakými Stelvii nebo Q5 vůbec nedá srovnávat.
no na autocare je porovnavane s X3 a F-pace od jagu a aj mne pride ze DS mieri skor na luxus a premiu ... predsa len k tigimu mas tu ako konkurenta klasicky citroen C5 aircross predsa ;-)
No když vidím hodnocení třeba v tom Autocaru
[odkaz]
[odkaz]
Tak mu dávám stejné šance uspět v prémii jako třeba DS5. Však si počkejme rok, dva a pak si povíme jakou díru do světa udělá vedle Stelvia, X3, F-Pace nebo Q5.
C5 aircross, 5008 a DS 7 se bouchají společně v podstatě ze stejných komponent.
tak ono DS7 je uz nejaky cas v cine ... neviem ako stelvio mimo europy ale DS7 prioritne vlastne ani nie je pre europu da sa povedat...
uz o rok ma prist vrcholna plug-in hybridna verzia DS7 s dvoma elektromotormi cize aj ako 4kolka ... takze je fakt mimo misu to porovnavat s tigim ... uz len pri pohlade do kabiny oboch vozov je jasne ze DS7 mieri kdesi do vod audiny alebo lexusu ... teraz nenarazam na predaje DS7 ( ake budu sa este uvidi.. dajme mu cas ) .. len tvrdim ze konkurencia tu bude skor X3.. Q5... F-pace stelvio a podobne ;-)
No když se podívám do kabiny, tak je evidentně dělaná na wow efekt pro Číňany a když mi k tomu Angličani napíší "Interior quality poor in places" tak si myslím, že proti prémii si neškrtne nejenom technicky, ale nakonec ani tou kvalitou interiéru. O tom jestli to nakonec bude nebo nebude konkurence pro skutečnou prémii nerozhodneme my ani výrobce, ale ceny za které to bude trh akceptovat a za které se to bude nakonec prodávat. Pokud budou v úrovni Q5, X3 nebo F-Pace a model se bude dobře prodávat, tak to bude skutečná konkurence pro prémii, pokud to dopadne jako s DS 5, že ceny jsou v úrovni mainstreamu a model se ani tak dobře neprodává, tak je to s bídou mainstream a jenom zbožným přáním výrobce je dostat to do prémie.
Tak dnes jsem se byl na náplavce podívat a byla to velmi pěkná podívaná. Peugeot 508, nejkrásnější auto ve třídě. DS 7 se také povedla. Z čeho jsem byl na kolenou byly Alfy Stelvio a Giulia. Krásná auta.
stelvio je pekne... tam mi to tiez sedi ten jeho look... uz na giulii moc nie.... bol tam na naplavce aj renegade v trailhawk verzii? ... to je taka kusok zvysena verzia voci klasickej... ma aj iny naraznik a balonovitejsie kola... zvacsa na nete ju najdes na promo fotkach faceliftoveneho renegadu v zltej farbe ;-)
Vzhledově je spíš zajímavá než klasická kráska, ale stokrát důležitější je její bezprostřední projev, nezpochybnitelné moderátorské schopnosti a prostě sympatičnost. :-):yes::yes::yes:
Presne, na začiatok výborné, verbálny prejav slušný (plynule, bez hmkania či floskúl - viď Martinove typické "tenhleten, tyhlety"), rovnako tak neverbálny na úrovni (žiadne nervózne mädlenie si rúk). Skrátka vítaná zmena. :yes: