Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
holden2
jako sra*cek treba tahle [odkaz] ma evidentne realnou spotrebu >😁
Cetl si ten clanek?
Jo = je velmi nekvalitní :-!
Je faktem že auta sou = že má velkej problém Škodovka rsp. koncern = to je jiná = to navíc v textu asi úmyslně = neni ;-\
Jako obvykle = článek vychází pozdějš, ale zato je horší [odkaz] 😄
Je faktem že auta sou = že má velkej problém Škodovka rsp. koncern = to je jiná = to navíc v textu asi úmyslně = neni ;-\
Jako obvykle = článek vychází pozdějš, ale zato je horší [odkaz] 😄
V clanku se pise ze NOVA auta nejsou. Proc? Protoze auto napsane na majitele uz neni nove. Nove auto je auto s cistopisem. Chtelo by to snazit se pochopit psany text. Zjednosim ti to. Staci prvni odstavec
Nové auto = lze převést papírově dnešnim dnem ze skladu dovozce na dealera = hraní na papírování mě nikdy moc nebralo. Nový auta sou
Že s timhle má fatální problém koncern VW a že ACZ na to jako obvwykle zapomnělo = mi přijde podstatnější zpráva = zde jako vždy vynechaná
Ten nával :no: a :yes: snad radši nebudu komentovat = no aspoň je někdo z ACZ v sobotu v práci >😁 >😒]
Že s timhle má fatální problém koncern VW a že ACZ na to jako obvwykle zapomnělo = mi přijde podstatnější zpráva = zde jako vždy vynechaná
Ten nával :no: a :yes: snad radši nebudu komentovat = no aspoň je někdo z ACZ v sobotu v práci >😁 >😒]
Naše auta nejsou ojetá, jsou jen dobře zajetá. 😄 Budou nabízet ty, aspoň se zbaví ležáků, které nikdo nechce.
Nová auta nejsou. Není to problém jen koncernu.
Známý sháněl Renault... skladovky NIC. Ze zoufalství zkusil obdobný Opel... skladovky NIC. Obdobně Nissan.
Dealeři sháněli auta tak, že se snažili stáhnout třeba z Rakouska... Nakonec se vzala kombinace, která se aspoň trochu přibližovala té požadované. A byla JEDNA JEDINÁ v celé ČR.
Známý sháněl Renault... skladovky NIC. Ze zoufalství zkusil obdobný Opel... skladovky NIC. Obdobně Nissan.
Dealeři sháněli auta tak, že se snažili stáhnout třeba z Rakouska... Nakonec se vzala kombinace, která se aspoň trochu přibližovala té požadované. A byla JEDNA JEDINÁ v celé ČR.
Minulý týždeň som kupoval nového Peugeota. Auto zo salónu, na budíku 19 km ale už bolo prihlásené na značkách lebo euro 6b. Predajca dal dobrú cenu a nebolo čo riešiť. Že niekto doma nezaspí lebo jeho nové auto nie je "nové", keď už bolo na značkách je špecifický problém pre.. špecifických ľudí.
Ale v škodovke ako v 86-tom. Keď som sa pýtal na rapidku vo vyššej výbave tak krčili plecami a cez salón sa vo vetre prekotúľal bodliak z klasických westernov.
Ale v škodovke ako v 86-tom. Keď som sa pýtal na rapidku vo vyššej výbave tak krčili plecami a cez salón sa vo vetre prekotúľal bodliak z klasických westernov.
Blue Sun
auta rozumných výrobců jsou...Nedostatky mají Němci, kteří si mysleli, že si budou s EU točit sem a tam. A Renault, který se svezl s Mercedesem. Japonci to vyřešili jinak, prostě zrušili to, co stejně nemělo budoucnost...
Jen tak na okraj. Myslí si snad někdo, že by se situace změnila s oddálením platnosti nové normy? Ne, nezměnila, zase by jen čekali na poslední chvíli a doufali v nějakou změnu. No, dobře jim tak.
Jen tak na okraj. Myslí si snad někdo, že by se situace změnila s oddálením platnosti nové normy? Ne, nezměnila, zase by jen čekali na poslední chvíli a doufali v nějakou změnu. No, dobře jim tak.
Japonci nic nezrušili, Neználku, jen jim všechno trvá mnohem déle, jsou to předpisoví puntičkáři. I když je předpis blbý, musí všechno perfektně sedět. A všechno komplikuje fakt že většina vozů japonských značek se nevyrábí v Evropě.
Ale to pro tebe není důležité, tak tady klidně blij krawiny dál.
Ale to pro tebe není důležité, tak tady klidně blij krawiny dál.
A proto prohlašují, jak ten či onen model už bude bez dieselu či jiné varianty natrvalo...
Neználek jsi sám, ale o to více fanatismu do toho vkládáš.
Neználek jsi sám, ale o to více fanatismu do toho vkládáš.
Ve článku píší že bude trvat než budou upravené diesely zakomponovány do nabídky Japonců, ale ty bydlíš v Hirošimě a děláš pro Mazdu a tak to víš líp >😁 >😁 >😁
Přiznávám že jsem fanatik ale ty jsi jen poněkud zoufalý troll.
Přiznávám že jsem fanatik ale ty jsi jen poněkud zoufalý troll.
Nojo to bude ono = tady se lišíme!
Tobě je bližší styl Dieselgate = no a nám spíš ten japonskej 😉
A místní článek je bohužel tradičně blbě pojatej [odkaz] na specializovanej web o autech a největší jízdu na webu = extrémně blbě :-!
Tobě je bližší styl Dieselgate = no a nám spíš ten japonskej 😉
A místní článek je bohužel tradičně blbě pojatej [odkaz] na specializovanej web o autech a největší jízdu na webu = extrémně blbě :-!
Ze si si ten prispevok, kde si pisal, ako Subaru (+Mitsubishi a dalsi..) bude mat neskor dizel upravil ? >😁
Bude prd makovy a nie dizel.
Bude prd makovy a nie dizel.
File12
Prece se na to slo pripravovat dopredu. Divny ze japonci nebo hyundai/kia to zvlady a uz jedou Euro 6d tempt. A zmineny Grand Santa Fe konci kvuli tomu ze novy Santa Fe je vetsi a prodavat dve verze je zbytecny. A svete div se ma stejny motor jako Grand jen s adBlue a 8st AT.
No jenžde je zde jeden "malý" rozdíl: zatímco japonci a korejci pracují s víceméně pevnými stupni výbav, u evropské automobilky si můžeš při objednávce nového auta ho přesně nakonfigurovat podle svého gusta. Taky počet motorizací je u VW group rekordně široký. Takže se prosím nesnaž porovnávat jabka s hruškama! 8-s
pradeda777
stále častější....no, to je přece logické....jak přibývá v Bruselu úředníků....tak přibývá změn... >😒]
Neřikal si něco o logice? >😒]
Ono to teda začalo eště dřív = ale první emisní norma v dnešní podobě = vznikla v 60. letech v USA [odkaz] jak asi spíš víš, nebo? 😉
Od tý doby snaha trochu to omezit = běží v nezměněnym tempu všude po planetě = vzhledem k 100 000 000 aut co chrlíme ročně = a tolik jich fakt nevyřazujeme = docela rozumný. Nebo spíš = logický 😉
No možná taková rovníková Afrika = tam asi projde i Dieselgate 😄
Ono to teda začalo eště dřív = ale první emisní norma v dnešní podobě = vznikla v 60. letech v USA [odkaz] jak asi spíš víš, nebo? 😉
Od tý doby snaha trochu to omezit = běží v nezměněnym tempu všude po planetě = vzhledem k 100 000 000 aut co chrlíme ročně = a tolik jich fakt nevyřazujeme = docela rozumný. Nebo spíš = logický 😉
No možná taková rovníková Afrika = tam asi projde i Dieselgate 😄
traveldrive
Úradníkom EÚ skrátka šibe. Decimovať vlastný priemysel, a škodiť sebe, to môžu len choré mozgy.
Bodejť = měli to nechat bejt = a vydat se cestou rovníková Afrika >😁
Dieselgate forever :yes: >😒]
Dieselgate forever :yes: >😒]
Nemáš nějaké jiné téma nebo si jen potřebuješ zatrolit? :-! Nech si změnit nick na "Rovníková Afrika" >😒]
Ne :-!
Stav rovníkový Afriky = požaduješ ty 😄
Stav rovníkový Afriky = požaduješ ty 😄
Ono je skutečně jednodušší homologovat vozidla s automatem.
V rovníkové Africe jezdí jen benzíny. Diesely vyžadují kvalitní naftu a tak jsou provozovány jen na severu Afriky a pak až zase jen na jihu Afriky.
Proto jsou diesely rozšířeny v rozvinutých zemích.
Takže wole stav rovníkové Afriky požaduješ ty, wole. Ale zase ti to nedošlo wiď? Ono je potřeba něco znát a používat makovici. Pokud tedy nemáš ve své makovici jen ten mák. Doporučuji ti udělat test své inteligence metodou četníků ze Saint Tropez. Na druhou stranu lidi jako ty jsou šťastní protože si své nízké IQ neuvědomují, a proto slovy bible: "blahoslaveni budiž chudí duchem" !!!!!!!!!!!!!! Budiž blahoslaven humusáku.
Proto jsou diesely rozšířeny v rozvinutých zemích.
Takže wole stav rovníkové Afriky požaduješ ty, wole. Ale zase ti to nedošlo wiď? Ono je potřeba něco znát a používat makovici. Pokud tedy nemáš ve své makovici jen ten mák. Doporučuji ti udělat test své inteligence metodou četníků ze Saint Tropez. Na druhou stranu lidi jako ty jsou šťastní protože si své nízké IQ neuvědomují, a proto slovy bible: "blahoslaveni budiž chudí duchem" !!!!!!!!!!!!!! Budiž blahoslaven humusáku.
Ty seš v tý naftě fakt těžce zaseklej >😒]
V Africe jezděj mraky SUV a náklaďáků atd. = na naftu
Stav rovníkový Afriky = jako zaostalý oblasti = ve smyslu sráát na to co leze z vejfuku = požaduješ ty
Ve zbytku světa = to je takhle. A Evropa nikdy nebyla a neni lídr tažení za čistý auta. Timhle jen trochu vyrovnala Dieselgate a obecně to jak to automobilky šulily. Proto taky ne Euro 7 = kterym se zanedlouho zas dostaneme do normální cyklu
Zajímavý kolik lidí stojí proti čistšímu vzduchu = na straně multimiliardářů který to šulili 😄
Ale s tim IQ = máš pravdu :yes: >😒]
Doporučuju = test si nedělej! Opakuju: Nedělej! >😁
V Africe jezděj mraky SUV a náklaďáků atd. = na naftu
Stav rovníkový Afriky = jako zaostalý oblasti = ve smyslu sráát na to co leze z vejfuku = požaduješ ty
Ve zbytku světa = to je takhle. A Evropa nikdy nebyla a neni lídr tažení za čistý auta. Timhle jen trochu vyrovnala Dieselgate a obecně to jak to automobilky šulily. Proto taky ne Euro 7 = kterym se zanedlouho zas dostaneme do normální cyklu
Zajímavý kolik lidí stojí proti čistšímu vzduchu = na straně multimiliardářů který to šulili 😄
Ale s tim IQ = máš pravdu :yes: >😒]
Doporučuju = test si nedělej! Opakuju: Nedělej! >😁
Zvažoval si blboun nejapný [odkaz]
To je teď probíranej pták [odkaz] 😄
Už sis tipnul [odkaz] >😒]
To je teď probíranej pták [odkaz] 😄
Už sis tipnul [odkaz] >😒]
Ondris
No hlavni problem je, ze emisnim testem tenhle tejden neprosly manualni Octavie 2.0TDI....
Problém? Kto si dnes chce dobrovoľne kúpiť auto s prehistorickou manuálnou prevodovkou? >😁 >😁
Kdysi by to byl velký problém. Ale doba se mění a tato motorizace už netvoří jádro prodejů.
WinDiesel
autoforum😒br />
Různé státní organizace se rády chlubí tím, když si do flotily pořídí ekologické, rozumějte elektrické auto. Jeho lesk ale trochu bledne, pokud jej před kamerami dobíjíte dieselovým generátorem.
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Jde o první policejní Teslu v zemi, která na stovku zrychlí za 4 sekundy a rozjede se až na 250 km/h. Policie hovoří o reálném dojezdu okolo 400 kilometrů na nabití a pochopitelně se chlubí nulovými emisemi. Že to tak není nikdy, protože elektřina nikdy nevzniká bezemisně, víme dávno, belgičtí policisté ale sami dotáhli pochybnosti o oné bezemisnosti na ještě docela jinou úroveň.
Hned při první prezentaci totiž nechali před zraky novinářů dobíjet auto z dieselového generátoru Cummins. To je vrcholně absurdní, neboť pokud má být pořízený elektromobil symbolem odklonu od naftových služebních aut, trochu se míjí účinkem, když je taková náhrada nabíjena naftovým generátorem. Nemluvě o tom, že i kdyby to policie běžně takto dělala, mohlo někoho ze sboru napadnout, že není moudré to ukazovat před zraky celé země. Ale nenapadlo.
Všímavější žurnalisté si toho samozřejmě všimli a Belgičané z toho už teď mají mezinárodní ostudu. Zvláštní také je, že ona Tesla není aktuální model, ale verze před faceliftem z roku 2016. Nic proti nákupům ojetin, u policie ale ani to není obvyklé.
……. a taková je celá pravda o vozidlech označených jako bezemisních.
:-! :-! :-!
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Jde o první policejní Teslu v zemi, která na stovku zrychlí za 4 sekundy a rozjede se až na 250 km/h. Policie hovoří o reálném dojezdu okolo 400 kilometrů na nabití a pochopitelně se chlubí nulovými emisemi. Že to tak není nikdy, protože elektřina nikdy nevzniká bezemisně, víme dávno, belgičtí policisté ale sami dotáhli pochybnosti o oné bezemisnosti na ještě docela jinou úroveň.
Hned při první prezentaci totiž nechali před zraky novinářů dobíjet auto z dieselového generátoru Cummins. To je vrcholně absurdní, neboť pokud má být pořízený elektromobil symbolem odklonu od naftových služebních aut, trochu se míjí účinkem, když je taková náhrada nabíjena naftovým generátorem. Nemluvě o tom, že i kdyby to policie běžně takto dělala, mohlo někoho ze sboru napadnout, že není moudré to ukazovat před zraky celé země. Ale nenapadlo.
Všímavější žurnalisté si toho samozřejmě všimli a Belgičané z toho už teď mají mezinárodní ostudu. Zvláštní také je, že ona Tesla není aktuální model, ale verze před faceliftem z roku 2016. Nic proti nákupům ojetin, u policie ale ani to není obvyklé.
……. a taková je celá pravda o vozidlech označených jako bezemisních.
:-! :-! :-!
Si myslim ze ubohost nekterych pisalku je za hranou tady se koukni na video [odkaz] a mozna ti blikne. Ten generator stoji pred zasuvkou pro dobijeni.
A to mi s Teslou muzou hadej co.....
A to mi s Teslou muzou hadej co.....
Policajti by měli být vybavení filtrem měkkých částic, protože co dělají, to pokadí. Třeba udělají z Tesly hybridní vozidlo a agregát budou za sebou tahat na vozíku. A ještě budou argumentovat, že spalovák jede v ideálních otáčkách >😒] a udělají možná i radost našemu mistrovi praktickoreálných myšlenek , že prodloužili těžiště >😁
Ta zelena bedna je zalozni agregat pro celej barak dalsi vtipky na tohle tema nejsou trapnejsi nez jejich autori, mistre zavodniku
Musíš jít na to logicky, až tu parádu přivezli, tak zjistili, že nabíječka vyžaduje větší proud než mají přípojku k baráku. Kdybys měl pravdu, tak by to policajti dávno komentovali
myslis ze belgicky polisi ctou podradny internetovy platek?
Uvědomuješ, že tvá reakce nemá hlavu ani patu. Poradím ti, policie Teslu nepředstavovala českým novinářům.
Ty a tvoje fansqadra ste uplne mimo. Policajti to sice ukazovali ale ne novinarum ale svym kolegum. Myslim ze antiteslisti se svyma lzima prekonavaji ve lhani teslafans. Vsem uniklo ze to auto neni na tu zelenou bednu vubec pripojeny, ale spis to vypada ze to byl trapny umysl. Dal s magorama nediskutuju.
oškliví diesel-fans tam ze zlého úmyslu postavili dieselgenerátor aby všechny zmátli, ovšem nejvíc ovšem zmátli Tebe
mimochodem autor článku hlavně naznačuje že to od belgické policie nebylo moc chytré, mohli totiž Teslu postavit kamkoli
autor článku naznačuje že asi ani belgičtí policisté nebudou úplně nejchytřejší ….
a už nediskutuj, nemáš totiž pravdu, Tesla vyžaduje opravdu vysoký nabíjecí výkon... a proto ten agregát
mimochodem autor článku hlavně naznačuje že to od belgické policie nebylo moc chytré, mohli totiž Teslu postavit kamkoli
autor článku naznačuje že asi ani belgičtí policisté nebudou úplně nejchytřejší ….
a už nediskutuj, nemáš totiž pravdu, Tesla vyžaduje opravdu vysoký nabíjecí výkon... a proto ten agregát
Bezna rychlonabijecka ma 50 kW, to pokryje bezny jistic 3x32A na kazde druhe chalupe. Fyzika pro nejakou 8-9. tridu neznalku
Zalozni generator slouzi pro zasobovani proudu objektu pri vypadku, pro nemocnice, policiii apod. je to nezbytna vec. Kdybs sis pustil to video, videl bys zasuvku rychlonabijeni za generatorem. Tezko to auto postavis jinam, kdyz se ma nabijet. Vsechno to dohromady souvisi. Umisteni generatoru, rychlonabijecky a privod elektriny do objektu. Az se drobet dovzdelas to pochopis.
PS nemam EV a nebudu mit EV
Zalozni generator slouzi pro zasobovani proudu objektu pri vypadku, pro nemocnice, policiii apod. je to nezbytna vec. Kdybs sis pustil to video, videl bys zasuvku rychlonabijeni za generatorem. Tezko to auto postavis jinam, kdyz se ma nabijet. Vsechno to dohromady souvisi. Umisteni generatoru, rychlonabijecky a privod elektriny do objektu. Az se drobet dovzdelas to pochopis.
PS nemam EV a nebudu mit EV
Ti elektrikáři jsou blboni, když jistí 50 kW motor 100 Ampery.
Tak si tu fyziku běž hezky zopakovat... Ty vole, dostat s jištěním 3x32A příkon 50 kW, tak první věc, co jdu udělat, tak vyměním ony jističe, protože jsou evidentně vadné... 😄
A není to nakonec jedno jestli nabíjeli z dieselagregátu nebo ze zásuvky? V Belgii obnovitelné zdroje (hlavně větrníky a biomasa) nemají podíl ani 10% na výrobě el. energie, takže většina elektřiny je tak jako tak z neobnovitelných zdrojů. Jediný rozdíl je, jestli máš odpad přímo u té policejní stanice nebo někde za městem.
Když se to vezme kolem a kolem, tak takový nepraktický vozík je ideální právě pro policajty. Sice to daleko nedojede, ale díky akceleraci se tím dají dobře stíhat řidiči, kteří právě projeli kolem a buď neměli zapnuté bezp. pásy, nebo telefonovali... 😄 A dobíjení dieselagregátem je vlastně normální a praktické.
traveldrive
Zase si nejaký truhlík myslí, že je frajer a palčekuje ostošesť...
Když je takovéhle téma, vždycky se pravda pozná podle záporných hlasů. Zabržděnci nepřiznají, že se jejich realita hroutí.
mrha
“U Volkswagenu a Škody zasahuje nedostatek i do hlavního proudu – octavii chybí dieselový dvoulitr, karoqu stěžejní benzinová patnáctistovka”
Oba motory LZE dnes 1. 9. nakonfigurovat a objednat.
Oba motory LZE dnes 1. 9. nakonfigurovat a objednat.
A za pul roku, nebo spis az za rok ho mas doma 😉
Ano, při objednání dnes je dodání únor 2019 - půl roku. Potřebuji až na duben, takže pohoda. Jsem rad, ze si auto mohu nakonfigurovat dle své představy a nejsem omezován 2-3 stupni výbavy.
Tuhle sis objednával CLA = nezapomněl si na to? >😁
Jo a dej vědět = na kolik se ten půlrok protáh >😒]
Jo a dej vědět = na kolik se ten půlrok protáh >😒]
>😒]
BMW konfigurátor.....některé modely jsou stále nedostupné....jedná se o benziny..... :-!
Ano, mas pravdu 😄 . V CLA už 3,5 roku jezdím a v dubnu ho budu vracet. Krásně jsem se vyblbnul v krásném autě. Nové CLA ještě není a Škoda již dohnala z hlediska asistentů vše, co potřebuji. Navíc CLA bohužel není z hlediska spolehlivosti z mé zkušenosti žádný zázrak.
Ani Frei nedokáže napsat pořádně článek. 8-s
Ne vážně = to je fakt blbě napsanej blbě čtivej blbě informující text = začíná tu bejt skoro standar😜 Informujeme pozdějš, ale o to hůř 😄
Tady třeba článek z 10. července [odkaz] ale vyšlo to všude = bohužel všude dřív a 2x bohužel snad všude líp