Objednávání i dodávky nových aut u některých značek váznou, přitom se blíží první září, od kdy už nebude možné vyprodávat dosavadní zásoby. Co se vlastně stalo a jak dlouho to bude trvat?
V clanku se pise ze NOVA auta nejsou. Proc? Protoze auto napsane na majitele uz neni nove. Nove auto je auto s cistopisem. Chtelo by to snazit se pochopit psany text. Zjednosim ti to. Staci prvni odstavec
Známý sháněl Renault... skladovky NIC. Ze zoufalství zkusil obdobný Opel... skladovky NIC. Obdobně Nissan.
Dealeři sháněli auta tak, že se snažili stáhnout třeba z Rakouska... Nakonec se vzala kombinace, která se aspoň trochu přibližovala té požadované. A byla JEDNA JEDINÁ v celé ČR.
Minulý týždeň som kupoval nového Peugeota. Auto zo salónu, na budíku 19 km ale už bolo prihlásené na značkách lebo euro 6b. Predajca dal dobrú cenu a nebolo čo riešiť. Že niekto doma nezaspí lebo jeho nové auto nie je "nové", keď už bolo na značkách je špecifický problém pre.. špecifických ľudí.
Ale v škodovke ako v 86-tom. Keď som sa pýtal na rapidku vo vyššej výbave tak krčili plecami a cez salón sa vo vetre prekotúľal bodliak z klasických westernov.
auta rozumných výrobců jsou...Nedostatky mají Němci, kteří si mysleli, že si budou s EU točit sem a tam. A Renault, který se svezl s Mercedesem. Japonci to vyřešili jinak, prostě zrušili to, co stejně nemělo budoucnost...
Jen tak na okraj. Myslí si snad někdo, že by se situace změnila s oddálením platnosti nové normy? Ne, nezměnila, zase by jen čekali na poslední chvíli a doufali v nějakou změnu. No, dobře jim tak.
Japonci nic nezrušili, Neználku, jen jim všechno trvá mnohem déle, jsou to předpisoví puntičkáři. I když je předpis blbý, musí všechno perfektně sedět. A všechno komplikuje fakt že většina vozů japonských značek se nevyrábí v Evropě.
Ale to pro tebe není důležité, tak tady klidně blij krawiny dál.
Ve článku píší že bude trvat než budou upravené diesely zakomponovány do nabídky Japonců, ale ty bydlíš v Hirošimě a děláš pro Mazdu a tak to víš líp >:D >:D >:D
Přiznávám že jsem fanatik ale ty jsi jen poněkud zoufalý troll.
Never každej blbosti čo tu čítaš. U Mazdy diesle kúpiš už dnes. U Subaru žiadny EURO6d diesel nebude. U Hondy majú jeden v Civicu. A v CRV žiadny nebude. Takže tam sa na nič nečaká. Kde sa čaká, je Mitsubishi, ale tam sa čáka asi na Renault.
Prece se na to slo pripravovat dopredu. Divny ze japonci nebo hyundai/kia to zvlady a uz jedou Euro 6d tempt. A zmineny Grand Santa Fe konci kvuli tomu ze novy Santa Fe je vetsi a prodavat dve verze je zbytecny. A svete div se ma stejny motor jako Grand jen s adBlue a 8st AT.
No jenžde je zde jeden "malý" rozdíl: zatímco japonci a korejci pracují s víceméně pevnými stupni výbav, u evropské automobilky si můžeš při objednávce nového auta ho přesně nakonfigurovat podle svého gusta. Taky počet motorizací je u VW group rekordně široký. Takže se prosím nesnaž porovnávat jabka s hruškama! 8-s
Ono to teda začalo eště dřív = ale první emisní norma v dnešní podobě = vznikla v 60. letech v USA [odkaz] jak asi spíš víš, nebo? ;-)
Od tý doby snaha trochu to omezit = běží v nezměněnym tempu všude po planetě = vzhledem k 100 000 000 aut co chrlíme ročně = a tolik jich fakt nevyřazujeme = docela rozumný. Nebo spíš = logický ;-)
No možná taková rovníková Afrika = tam asi projde i Dieselgate :-)
V rovníkové Africe jezdí jen benzíny. Diesely vyžadují kvalitní naftu a tak jsou provozovány jen na severu Afriky a pak až zase jen na jihu Afriky.
Proto jsou diesely rozšířeny v rozvinutých zemích.
Takže wole stav rovníkové Afriky požaduješ ty, wole. Ale zase ti to nedošlo wiď? Ono je potřeba něco znát a používat makovici. Pokud tedy nemáš ve své makovici jen ten mák. Doporučuji ti udělat test své inteligence metodou četníků ze Saint Tropez. Na druhou stranu lidi jako ty jsou šťastní protože si své nízké IQ neuvědomují, a proto slovy bible: "blahoslaveni budiž chudí duchem" !!!!!!!!!!!!!! Budiž blahoslaven humusáku.
V Africe jezděj mraky SUV a náklaďáků atd. = na naftu
Stav rovníkový Afriky = jako zaostalý oblasti = ve smyslu sráát na to co leze z vejfuku = požaduješ ty
Ve zbytku světa = to je takhle. A Evropa nikdy nebyla a neni lídr tažení za čistý auta. Timhle jen trochu vyrovnala Dieselgate a obecně to jak to automobilky šulily. Proto taky ne Euro 7 = kterym se zanedlouho zas dostaneme do normální cyklu
Zajímavý kolik lidí stojí proti čistšímu vzduchu = na straně multimiliardářů který to šulili :-)
Ale s tim IQ = máš pravdu :yes: >:-[]
Doporučuju = test si nedělej! Opakuju: Nedělej! >:D
Ak by som bol prehistorickým volom, tak tu adorujem podobne ako ty na ten manuál a mechanickú parkovačku či? V tvojom prípade je ešte problémom, že to tu striekaš pod každú diskusiu bez ohľadu na typ auta a jeho určenie…
autoforum:
Různé státní organizace se rády chlubí tím, když si do flotily pořídí ekologické, rozumějte elektrické auto. Jeho lesk ale trochu bledne, pokud jej před kamerami dobíjíte dieselovým generátorem.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Jde o první policejní Teslu v zemi, která na stovku zrychlí za 4 sekundy a rozjede se až na 250 km/h. Policie hovoří o reálném dojezdu okolo 400 kilometrů na nabití a pochopitelně se chlubí nulovými emisemi. Že to tak není nikdy, protože elektřina nikdy nevzniká bezemisně, víme dávno, belgičtí policisté ale sami dotáhli pochybnosti o oné bezemisnosti na ještě docela jinou úroveň.
Hned při první prezentaci totiž nechali před zraky novinářů dobíjet auto z dieselového generátoru Cummins. To je vrcholně absurdní, neboť pokud má být pořízený elektromobil symbolem odklonu od naftových služebních aut, trochu se míjí účinkem, když je taková náhrada nabíjena naftovým generátorem. Nemluvě o tom, že i kdyby to policie běžně takto dělala, mohlo někoho ze sboru napadnout, že není moudré to ukazovat před zraky celé země. Ale nenapadlo.
Všímavější žurnalisté si toho samozřejmě všimli a Belgičané z toho už teď mají mezinárodní ostudu. Zvláštní také je, že ona Tesla není aktuální model, ale verze před faceliftem z roku 2016. Nic proti nákupům ojetin, u policie ale ani to není obvyklé.
……. a taková je celá pravda o vozidlech označených jako bezemisních. :-!:-!:-!
Policajti by měli být vybavení filtrem měkkých částic, protože co dělají, to pokadí. Třeba udělají z Tesly hybridní vozidlo a agregát budou za sebou tahat na vozíku. A ještě budou argumentovat, že spalovák jede v ideálních otáčkách >:-[] a udělají možná i radost našemu mistrovi praktickoreálných myšlenek , že prodloužili těžiště >:D
Musíš jít na to logicky, až tu parádu přivezli, tak zjistili, že nabíječka vyžaduje větší proud než mají přípojku k baráku. Kdybys měl pravdu, tak by to policajti dávno komentovali
Ty a tvoje fansqadra ste uplne mimo. Policajti to sice ukazovali ale ne novinarum ale svym kolegum. Myslim ze antiteslisti se svyma lzima prekonavaji ve lhani teslafans. Vsem uniklo ze to auto neni na tu zelenou bednu vubec pripojeny, ale spis to vypada ze to byl trapny umysl. Dal s magorama nediskutuju.
oškliví diesel-fans tam ze zlého úmyslu postavili dieselgenerátor aby všechny zmátli, ovšem nejvíc ovšem zmátli Tebe
mimochodem autor článku hlavně naznačuje že to od belgické policie nebylo moc chytré, mohli totiž Teslu postavit kamkoli
autor článku naznačuje že asi ani belgičtí policisté nebudou úplně nejchytřejší ….
a už nediskutuj, nemáš totiž pravdu, Tesla vyžaduje opravdu vysoký nabíjecí výkon... a proto ten agregát
Bezna rychlonabijecka ma 50 kW, to pokryje bezny jistic 3x32A na kazde druhe chalupe. Fyzika pro nejakou 8-9. tridu neznalku
Zalozni generator slouzi pro zasobovani proudu objektu pri vypadku, pro nemocnice, policiii apod. je to nezbytna vec. Kdybs sis pustil to video, videl bys zasuvku rychlonabijeni za generatorem. Tezko to auto postavis jinam, kdyz se ma nabijet. Vsechno to dohromady souvisi. Umisteni generatoru, rychlonabijecky a privod elektriny do objektu. Az se drobet dovzdelas to pochopis.
Tak si tu fyziku běž hezky zopakovat... Ty vole, dostat s jištěním 3x32A příkon 50 kW, tak první věc, co jdu udělat, tak vyměním ony jističe, protože jsou evidentně vadné... :-)
A není to nakonec jedno jestli nabíjeli z dieselagregátu nebo ze zásuvky? V Belgii obnovitelné zdroje (hlavně větrníky a biomasa) nemají podíl ani 10% na výrobě el. energie, takže většina elektřiny je tak jako tak z neobnovitelných zdrojů. Jediný rozdíl je, jestli máš odpad přímo u té policejní stanice nebo někde za městem.
Když se to vezme kolem a kolem, tak takový nepraktický vozík je ideální právě pro policajty. Sice to daleko nedojede, ale díky akceleraci se tím dají dobře stíhat řidiči, kteří právě projeli kolem a buď neměli zapnuté bezp. pásy, nebo telefonovali... :-) A dobíjení dieselagregátem je vlastně normální a praktické.
Ano, při objednání dnes je dodání únor 2019 - půl roku. Potřebuji až na duben, takže pohoda. Jsem rad, ze si auto mohu nakonfigurovat dle své představy a nejsem omezován 2-3 stupni výbavy.
Ano, mas pravdu :-) . V CLA už 3,5 roku jezdím a v dubnu ho budu vracet. Krásně jsem se vyblbnul v krásném autě. Nové CLA ještě není a Škoda již dohnala z hlediska asistentů vše, co potřebuji. Navíc CLA bohužel není z hlediska spolehlivosti z mé zkušenosti žádný zázrak.