Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Proč nejsou nová auta? Od zaří navíc nebudou už ani skladovky...

Objednávání i dodávky nových aut u některých značek váznou, přitom se blíží první září, od kdy už nebude možné vyprodávat dosavadní zásoby. Co se vlastně stalo a jak dlouho to bude trvat?
Zpět na článek
1. 9. 2018 09:18
1. 9. 2018 10:36
1. 9. 2018 10:52
1. 9. 2018 14:16
1. 9. 2018 20:25
1. 9. 2018 22:00
1. 9. 2018 23:35
1. 9. 2018 14:23
1. 9. 2018 15:59
1. 9. 2018 17:06
1. 9. 2018 10:21
1. 9. 2018 10:35
1. 9. 2018 14:17
1. 9. 2018 14:20
1. 9. 2018 14:30
1. 9. 2018 14:31
1. 9. 2018 14:36
1. 9. 2018 14:40
2. 9. 2018 09:37
2. 9. 2018 09:33
1. 9. 2018 12:43
1. 9. 2018 13:07
1. 9. 2018 23:43
2. 9. 2018 11:08
1. 9. 2018 20:06
1. 9. 2018 07:12
Strašný plátek...
...názvy odstavců nesouvisející s tím co v nich je, spousta odhadů a domněnek.

Ani Frei nedokáže napsat pořádně článek. 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 09:48
Re: Strašný plátek...
Dyť to víme teprve rok a intenzivně se o tom píše půl = nebuď tak kritickej >:-[]

Ne vážně = to je fakt blbě napsanej blbě čtivej blbě informující text = začíná tu bejt skoro standard: Informujeme pozdějš, ale o to hůř :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 09:53
Re: Strašný plátek...
Nesnášim když mi přiletěj :no: než stihnu editovat >:D

Tady třeba článek z 10. července [odkaz] ale vyšlo to všude = bohužel všude dřív a 2x bohužel snad všude líp
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2018 10:38
Re: Strašný plátek...
Jsi prostě extrémně populární a to víš, za popularitu se platí ….. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - holden2
1. 9. 2018 08:05
skladovek je vsude
jako sra*cek treba tahle [odkaz] ma evidentne realnou spotrebu >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Zetti
1. 9. 2018 08:55
Re: skladovek je vsude
Cetl si ten clanek?
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 09:46
Re: skladovek je vsude
Jo = je velmi nekvalitní :-!

Je faktem že auta sou = že má velkej problém Škodovka rsp. koncern = to je jiná = to navíc v textu asi úmyslně = neni ;-\

Jako obvykle = článek vychází pozdějš, ale zato je horší [odkaz] :-)
Avatar - Zetti
1. 9. 2018 10:19
Re: skladovek je vsude
V clanku se pise ze NOVA auta nejsou. Proc? Protoze auto napsane na majitele uz neni nove. Nove auto je auto s cistopisem. Chtelo by to snazit se pochopit psany text. Zjednosim ti to. Staci prvni odstavec
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 10:32
Re: skladovek je vsude
Nové auto = lze převést papírově dnešnim dnem ze skladu dovozce na dealera = hraní na papírování mě nikdy moc nebralo. Nový auta sou

Že s timhle má fatální problém koncern VW a že ACZ na to jako obvwykle zapomnělo = mi přijde podstatnější zpráva = zde jako vždy vynechaná

Ten nával :no: a :yes: snad radši nebudu komentovat = no aspoň je někdo z ACZ v sobotu v práci >:D >:-[]
1. 9. 2018 12:40
Re: skladovek je vsude
Naše auta nejsou ojetá, jsou jen dobře zajetá. :-) Budou nabízet ty, aspoň se zbaví ležáků, které nikdo nechce.
Avatar - rohYpnol
1. 9. 2018 19:48
Re: skladovek je vsude
Nová auta nejsou. Není to problém jen koncernu.

Známý sháněl Renault... skladovky NIC. Ze zoufalství zkusil obdobný Opel... skladovky NIC. Obdobně Nissan.

Dealeři sháněli auta tak, že se snažili stáhnout třeba z Rakouska... Nakonec se vzala kombinace, která se aspoň trochu přibližovala té požadované. A byla JEDNA JEDINÁ v celé ČR.
Avatar - gld
2. 9. 2018 11:58
Re: skladovek je vsude
Minulý týždeň som kupoval nového Peugeota. Auto zo salónu, na budíku 19 km ale už bolo prihlásené na značkách lebo euro 6b. Predajca dal dobrú cenu a nebolo čo riešiť. Že niekto doma nezaspí lebo jeho nové auto nie je "nové", keď už bolo na značkách je špecifický problém pre.. špecifických ľudí.

Ale v škodovke ako v 86-tom. Keď som sa pýtal na rapidku vo vyššej výbave tak krčili plecami a cez salón sa vo vetre prekotúľal bodliak z klasických westernov.
Avatar - Blue Sun
1. 9. 2018 09:18
Takže
auta rozumných výrobců jsou...Nedostatky mají Němci, kteří si mysleli, že si budou s EU točit sem a tam. A Renault, který se svezl s Mercedesem. Japonci to vyřešili jinak, prostě zrušili to, co stejně nemělo budoucnost...
Jen tak na okraj. Myslí si snad někdo, že by se situace změnila s oddálením platnosti nové normy? Ne, nezměnila, zase by jen čekali na poslední chvíli a doufali v nějakou změnu. No, dobře jim tak.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2018 10:36
Re: Takže
Japonci nic nezrušili, Neználku, jen jim všechno trvá mnohem déle, jsou to předpisoví puntičkáři. I když je předpis blbý, musí všechno perfektně sedět. A všechno komplikuje fakt že většina vozů japonských značek se nevyrábí v Evropě.
Ale to pro tebe není důležité, tak tady klidně blij krawiny dál.
Avatar - Blue Sun
1. 9. 2018 10:52
Re: Takže
A proto prohlašují, jak ten či onen model už bude bez dieselu či jiné varianty natrvalo...
Neználek jsi sám, ale o to více fanatismu do toho vkládáš.
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2018 14:16
Re: Takže
Ve článku píší že bude trvat než budou upravené diesely zakomponovány do nabídky Japonců, ale ty bydlíš v Hirošimě a děláš pro Mazdu a tak to víš líp >:D >:D >:D
Přiznávám že jsem fanatik ale ty jsi jen poněkud zoufalý troll.
1. 9. 2018 22:00
Re: Takže
Never každej blbosti čo tu čítaš. U Mazdy diesle kúpiš už dnes. U Subaru žiadny EURO6d diesel nebude. U Hondy majú jeden v Civicu. A v CRV žiadny nebude. Takže tam sa na nič nečaká. Kde sa čaká, je Mitsubishi, ale tam sa čáka asi na Renault.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 14:47
Re: Takže
Nojo to bude ono = tady se lišíme!

Tobě je bližší styl Dieselgate = no a nám spíš ten japonskej ;-)

A místní článek je bohužel tradičně blbě pojatej [odkaz] na specializovanej web o autech a největší jízdu na webu = extrémně blbě :-!
Avatar - Beefcake
1. 9. 2018 23:35
Re: Takže
Ze si si ten prispevok, kde si pisal, ako Subaru (+Mitsubishi a dalsi..) bude mat neskor dizel upravil ? >:D
Bude prd makovy a nie dizel.
1. 9. 2018 14:23
Re: Takže
Kdo má plnou motorovou paletu?
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 14:33
Re: Takže
Nikdo neni v takový rejži jako VW = ani rýžomilové :-)
1. 9. 2018 15:59
Re: Takže
Renaultu zbyly asi tri motory ;-)
Avatar - pradeda777
1. 9. 2018 17:06
Re: Takže
BMW má od rána vypnutý konfigurátor. Změny on the way....... ;-)
1. 9. 2018 10:02
Nemecky znacky si nas* do bot samy.
Prece se na to slo pripravovat dopredu. Divny ze japonci nebo hyundai/kia to zvlady a uz jedou Euro 6d tempt. A zmineny Grand Santa Fe konci kvuli tomu ze novy Santa Fe je vetsi a prodavat dve verze je zbytecny. A svete div se ma stejny motor jako Grand jen s adBlue a 8st AT.
Rozbalit vlákno
2
1. 9. 2018 23:40
Re: Nemecky znacky si nas* do bot samy.
No jenžde je zde jeden "malý" rozdíl: zatímco japonci a korejci pracují s víceméně pevnými stupni výbav, u evropské automobilky si můžeš při objednávce nového auta ho přesně nakonfigurovat podle svého gusta. Taky počet motorizací je u VW group rekordně široký. Takže se prosím nesnaž porovnávat jabka s hruškama! 8-s
Avatar - Beefcake
1. 9. 2018 23:55
Re: Nemecky znacky si nas* do bot samy.
No a prave preto si tam nas* .
Avatar - pradeda777
1. 9. 2018 10:09
Že jsou změny..
stále častější....no, to je přece logické....jak přibývá v Bruselu úředníků....tak přibývá změn... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 10:20
Re: Že jsou změny..
Neřikal si něco o logice? >:-[]

Ono to teda začalo eště dřív = ale první emisní norma v dnešní podobě = vznikla v 60. letech v USA [odkaz] jak asi spíš víš, nebo? ;-)

Od tý doby snaha trochu to omezit = běží v nezměněnym tempu všude po planetě = vzhledem k 100 000 000 aut co chrlíme ročně = a tolik jich fakt nevyřazujeme = docela rozumný. Nebo spíš = logický ;-)

No možná taková rovníková Afrika = tam asi projde i Dieselgate :-)
1. 9. 2018 10:21
Úradníkom EÚ skrátka šibe. Decimovať vlastný priemysel, a škodiť sebe, to môžu len choré mozgy.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 10:35
Re: EÚ
Bodejť = měli to nechat bejt = a vydat se cestou rovníková Afrika >:D

Dieselgate forever :yes: >:-[]
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2018 14:17
Re: EÚ
Nemáš nějaké jiné téma nebo si jen potřebuješ zatrolit? :-! Nech si změnit nick na "Rovníková Afrika" >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 14:20
Re: EÚ
Ne :-!

Stav rovníkový Afriky = požaduješ ty :-)
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2018 14:30
Re: EÚ
Ono je skutečně jednodušší homologovat vozidla s automatem.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 14:31
Re: EÚ
Ono sis skutečně asi poplet vlákno :-)
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2018 14:36
Re: EÚ
V rovníkové Africe jezdí jen benzíny. Diesely vyžadují kvalitní naftu a tak jsou provozovány jen na severu Afriky a pak až zase jen na jihu Afriky.
Proto jsou diesely rozšířeny v rozvinutých zemích.

Takže wole stav rovníkové Afriky požaduješ ty, wole. Ale zase ti to nedošlo wiď? Ono je potřeba něco znát a používat makovici. Pokud tedy nemáš ve své makovici jen ten mák. Doporučuji ti udělat test své inteligence metodou četníků ze Saint Tropez. Na druhou stranu lidi jako ty jsou šťastní protože si své nízké IQ neuvědomují, a proto slovy bible: "blahoslaveni budiž chudí duchem" !!!!!!!!!!!!!! Budiž blahoslaven humusáku.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 14:40
Re: EÚ
Ty seš v tý naftě fakt těžce zaseklej >:-[]

V Africe jezděj mraky SUV a náklaďáků atd. = na naftu

Stav rovníkový Afriky = jako zaostalý oblasti = ve smyslu sráát na to co leze z vejfuku = požaduješ ty

Ve zbytku světa = to je takhle. A Evropa nikdy nebyla a neni lídr tažení za čistý auta. Timhle jen trochu vyrovnala Dieselgate a obecně to jak to automobilky šulily. Proto taky ne Euro 7 = kterym se zanedlouho zas dostaneme do normální cyklu

Zajímavý kolik lidí stojí proti čistšímu vzduchu = na straně multimiliardářů který to šulili :-)

Ale s tim IQ = máš pravdu :yes: >:-[]
Doporučuju = test si nedělej! Opakuju: Nedělej! >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2018 09:37
Re: EÚ
Zvažoval si blboun nejapný [odkaz]

To je teď probíranej pták [odkaz] :-)

Už sis tipnul [odkaz] >:-[]
1. 9. 2018 12:43
Octavia
No hlavni problem je, ze emisnim testem tenhle tejden neprosly manualni Octavie 2.0TDI....
Rozbalit vlákno
4
1. 9. 2018 13:07
Re: Octavia
Problém? Kto si dnes chce dobrovoľne kúpiť auto s prehistorickou manuálnou prevodovkou? >:D >:D
1. 9. 2018 23:43
Re: Octavia
Ty seš taky "prehistorickej", ale v.ů.l. :-)
2. 9. 2018 11:08
Re: Octavia
Ak by som bol prehistorickým volom, tak tu adorujem podobne ako ty na ten manuál a mechanickú parkovačku či? V tvojom prípade je ešte problémom, že to tu striekaš pod každú diskusiu bez ohľadu na typ auta a jeho určenie…
1. 9. 2018 20:06
Re: Octavia
Kdysi by to byl velký problém. Ale doba se mění a tato motorizace už netvoří jádro prodejů.
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2018 14:28
Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
autoforum:
Různé státní organizace se rády chlubí tím, když si do flotily pořídí ekologické, rozumějte elektrické auto. Jeho lesk ale trochu bledne, pokud jej před kamerami dobíjíte dieselovým generátorem.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Jde o první policejní Teslu v zemi, která na stovku zrychlí za 4 sekundy a rozjede se až na 250 km/h. Policie hovoří o reálném dojezdu okolo 400 kilometrů na nabití a pochopitelně se chlubí nulovými emisemi. Že to tak není nikdy, protože elektřina nikdy nevzniká bezemisně, víme dávno, belgičtí policisté ale sami dotáhli pochybnosti o oné bezemisnosti na ještě docela jinou úroveň.

Hned při první prezentaci totiž nechali před zraky novinářů dobíjet auto z dieselového generátoru Cummins. To je vrcholně absurdní, neboť pokud má být pořízený elektromobil symbolem odklonu od naftových služebních aut, trochu se míjí účinkem, když je taková náhrada nabíjena naftovým generátorem. Nemluvě o tom, že i kdyby to policie běžně takto dělala, mohlo někoho ze sboru napadnout, že není moudré to ukazovat před zraky celé země. Ale nenapadlo.

Všímavější žurnalisté si toho samozřejmě všimli a Belgičané z toho už teď mají mezinárodní ostudu. Zvláštní také je, že ona Tesla není aktuální model, ale verze před faceliftem z roku 2016. Nic proti nákupům ojetin, u policie ale ani to není obvyklé.

……. a taková je celá pravda o vozidlech označených jako bezemisních.
:-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 14:34
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Hele fakt věříš = svý závěrečný větě? Fakt? ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2018 15:02
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Budiž blahoslaven [odkaz] >:-[]
Avatar - Zetti
1. 9. 2018 15:36
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Si myslim ze ubohost nekterych pisalku je za hranou tady se koukni na video [odkaz] a mozna ti blikne. Ten generator stoji pred zasuvkou pro dobijeni.

A to mi s Teslou muzou hadej co.....
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2018 16:00
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Policajti by měli být vybavení filtrem měkkých částic, protože co dělají, to pokadí. Třeba udělají z Tesly hybridní vozidlo a agregát budou za sebou tahat na vozíku. A ještě budou argumentovat, že spalovák jede v ideálních otáčkách >:-[] a udělají možná i radost našemu mistrovi praktickoreálných myšlenek , že prodloužili těžiště >:D
Avatar - Zetti
1. 9. 2018 16:21
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Ta zelena bedna je zalozni agregat pro celej barak dalsi vtipky na tohle tema nejsou trapnejsi nez jejich autori, mistre zavodniku
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2018 16:37
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Musíš jít na to logicky, až tu parádu přivezli, tak zjistili, že nabíječka vyžaduje větší proud než mají přípojku k baráku. Kdybys měl pravdu, tak by to policajti dávno komentovali
Avatar - Zetti
1. 9. 2018 16:51
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
myslis ze belgicky polisi ctou podradny internetovy platek?
Avatar - KANKUNEN
1. 9. 2018 17:35
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Uvědomuješ, že tvá reakce nemá hlavu ani patu. Poradím ti, policie Teslu nepředstavovala českým novinářům.
Avatar - Zetti
1. 9. 2018 18:03
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Ty a tvoje fansqadra ste uplne mimo. Policajti to sice ukazovali ale ne novinarum ale svym kolegum. Myslim ze antiteslisti se svyma lzima prekonavaji ve lhani teslafans. Vsem uniklo ze to auto neni na tu zelenou bednu vubec pripojeny, ale spis to vypada ze to byl trapny umysl. Dal s magorama nediskutuju.
Avatar - WinDiesel
1. 9. 2018 20:10
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
oškliví diesel-fans tam ze zlého úmyslu postavili dieselgenerátor aby všechny zmátli, ovšem nejvíc ovšem zmátli Tebe
mimochodem autor článku hlavně naznačuje že to od belgické policie nebylo moc chytré, mohli totiž Teslu postavit kamkoli
autor článku naznačuje že asi ani belgičtí policisté nebudou úplně nejchytřejší ….
a už nediskutuj, nemáš totiž pravdu, Tesla vyžaduje opravdu vysoký nabíjecí výkon... a proto ten agregát
Avatar - Zetti
2. 9. 2018 09:11
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Bezna rychlonabijecka ma 50 kW, to pokryje bezny jistic 3x32A na kazde druhe chalupe. Fyzika pro nejakou 8-9. tridu neznalku

Zalozni generator slouzi pro zasobovani proudu objektu pri vypadku, pro nemocnice, policiii apod. je to nezbytna vec. Kdybs sis pustil to video, videl bys zasuvku rychlonabijeni za generatorem. Tezko to auto postavis jinam, kdyz se ma nabijet. Vsechno to dohromady souvisi. Umisteni generatoru, rychlonabijecky a privod elektriny do objektu. Az se drobet dovzdelas to pochopis.

PS nemam EV a nebudu mit EV
Avatar - KANKUNEN
2. 9. 2018 14:00
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Ti elektrikáři jsou blboni, když jistí 50 kW motor 100 Ampery.
Avatar - Zetti
3. 9. 2018 05:32
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
aspon nekdo :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2018 12:24
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Blouni sou novináři řikal důchodce z Hradu [odkaz] >:-[]

Tady si fakt nejsem jistej = proč si to myslíš? :-|
3. 9. 2018 12:02
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Tak si tu fyziku běž hezky zopakovat... Ty vole, dostat s jištěním 3x32A příkon 50 kW, tak první věc, co jdu udělat, tak vyměním ony jističe, protože jsou evidentně vadné... :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2018 09:41
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Opravdu vysoký nabíjecí výkon [odkaz] :-)
1. 9. 2018 17:00
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
A není to nakonec jedno jestli nabíjeli z dieselagregátu nebo ze zásuvky? V Belgii obnovitelné zdroje (hlavně větrníky a biomasa) nemají podíl ani 10% na výrobě el. energie, takže většina elektřiny je tak jako tak z neobnovitelných zdrojů. Jediný rozdíl je, jestli máš odpad přímo u té policejní stanice nebo někde za městem.
Avatar - Ada je zase tady
2. 9. 2018 10:58
Re: Belgická policie dobíjí služební Teslu dieselagregátem
Když se to vezme kolem a kolem, tak takový nepraktický vozík je ideální právě pro policajty. Sice to daleko nedojede, ale díky akceleraci se tím dají dobře stíhat řidiči, kteří právě projeli kolem a buď neměli zapnuté bezp. pásy, nebo telefonovali... :-) A dobíjení dieselagregátem je vlastně normální a praktické.
1. 9. 2018 15:36
A je to tu zas
Zase si nejaký truhlík myslí, že je frajer a palčekuje ostošesť...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
1. 9. 2018 20:27
Re: A je to tu zas
Když je takovéhle téma, vždycky se pravda pozná podle záporných hlasů. Zabržděnci nepřiznají, že se jejich realita hroutí.
Avatar - mrha
2. 9. 2018 05:14
Lež o nedostupnosti motoru Octavia a Karoq
“U Volkswagenu a Škody zasahuje nedostatek i do hlavního proudu – octavii chybí dieselový dvoulitr, karoqu stěžejní benzinová patnáctistovka”

Oba motory LZE dnes 1. 9. nakonfigurovat a objednat.
Rozbalit vlákno
7
2. 9. 2018 07:11
Re: Lež o nedostupnosti motoru Octavia a Karoq
A za pul roku, nebo spis az za rok ho mas doma ;)
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2018 09:45
Re: Lež o nedostupnosti motoru Octavia a Karoq
U Škodovky už připravujou kampaň [odkaz] a dělá se na německý verzi textu >:-[]
Avatar - mrha
2. 9. 2018 10:04
Re: Lež o nedostupnosti motoru Octavia a Karoq
Ano, při objednání dnes je dodání únor 2019 - půl roku. Potřebuji až na duben, takže pohoda. Jsem rad, ze si auto mohu nakonfigurovat dle své představy a nejsem omezován 2-3 stupni výbavy.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2018 10:29
Re: Lež o nedostupnosti motoru Octavia a Karoq
Tuhle sis objednával CLA = nezapomněl si na to? >:D

Jo a dej vědět = na kolik se ten půlrok protáh >:-[]
Avatar - Beefcake
2. 9. 2018 11:42
Re: Lež o nedostupnosti motoru Octavia a Karoq
>:-[]
Avatar - pradeda777
2. 9. 2018 22:53
Re: Lež o nedostupnosti motoru Octavia a Karoq
BMW konfigurátor.....některé modely jsou stále nedostupné....jedná se o benziny..... :-!
Avatar - mrha
3. 9. 2018 22:43
Re: Lež o nedostupnosti motoru Octavia a Karoq
Ano, mas pravdu :-) . V CLA už 3,5 roku jezdím a v dubnu ho budu vracet. Krásně jsem se vyblbnul v krásném autě. Nové CLA ještě není a Škoda již dohnala z hlediska asistentů vše, co potřebuji. Navíc CLA bohužel není z hlediska spolehlivosti z mé zkušenosti žádný zázrak.
Avatar - pradeda777
2. 9. 2018 14:07
BMW konfigurátor
je zpět "on". Změny jsem žádné nezaznamenal.....konec poplachu..... ;-)
Rozbalit vlákno
0