Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Kolik krát tu padlo, že atmosféra čtyřválev
| 3. 9. 2018 11:09
Neumí splnit normu?
Avatar - twistedTSD
Kolik krát tu padlo, že atmosféra čtyřválev
| 3. 9. 2018 11:54
Proč by neuměly? Vypadá to, že největší problém mají přímovstřikové turbomotory. Mazda dokonce ani v atmosférách s přímým vstřikem nepoužívá filtr p. č. [odkaz]
Kolik krát tu padlo, že atmosféra čtyřválev
| 4. 9. 2018 07:15
Udajne aj 1.2T od Toyoty je bez GPF, ale nemám to potvrdené z nejakého spoľahlivého zdroja.
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 11:31
to snad jenom ty hlupáci z vw maj problém s nedostatkem motorů ne?
Avatar - twistedTSD
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:00
Vzhledem k tomu, že (zatím) vypadl turbobenzín a menší modely se nějakou dobu nabízely jen s 1.0 SCe a naftou, nepovažuji Dacii zrovna za etalon zvládání přechodu na nové normy.
Avatar - KANKUNEN
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:05
VW motory dobře jedou, málo žerou, ale jak je vidět, je to za cenu spolehlivosti a emisí.
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:13
Ake prekvapive, dosiahnut lepsie parametre neplnenim emisii >:D
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:15
No a co má s nedostatkem motorů společnýho spolehlivost jsem nepochopil? Určitě nepovažuji motory vw za méně spolehlivé než u lowendové dacie, statistiky "spolehlivosti" mluví jasně a ve prospěch vw, ale to se nechci pouštět do poměřování. Spíš nechápu neschopnost vw "úmyslně" se takhle pos**t o mraky aut.. Všechny automobilky se na to nějak dopředu připravily.. a vw tohle děsně podcenil. Je na tom úplně nejhůř.. hlupáci no.
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:23
Podívej na BMW, M-B, JLR...ten samý problém a nejde o žádné amatéry či lowend.
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:39
Ne že bych se díval na nějakýho výrobce skrz prsty, vždycky se snažím být objektivní, ale řekni mi zavírá kvůli motorům bmw nějakou fabriku? Já to nevím.. ale vím, že vw ano. VW ve Španělsku zavírá na několik dní svou fabriku a Seat tomu utekl jen tak tak, tam to vyřešili "jenom" zrušením víkendových směn. Každopádně to bude mít dopad v prodejích na desetitisíce aut. Španělsko je jak je známo druhý největší výrobce aut v Evropě a závody vw a seatu jsou jediný takhle postižený v zemi! Přijde mi to jako alarmující projev amaterizmu, který bych od největšího automobilového koncernu nečekal.
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:47
Je otázka, jestli ostatní budou hlasitě omezování výroby anoncovat. Ale vzhledem k tomu, že BMW nebude mít benzínové V8 do 2019, u JLR si téměř nemáš co objednat a třeba F-Pace SVR má problémy vůbec dostat homologaci (oficiálně nejde teď ani objednat a to je nový model). M-B do menších modelů nic vyjma stávajících motorů v A taky nenabídne a dalo by se takto pokračovat dál, tak se logicky omezovat bude všude.
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 13:32
Dobře premie, ale mainstreamový výrobci se s tím vypořádali dobře až na vw, to je fakt a nechápu přístup manažerů vw.. kteří tam jsou zdá se opravdu jen, aby se tam osobně napakovali, nejspíš si říkaj "máme už takovej tržní podíl, že na to ser.. >:D nevím vymyká se to zdravýmu rozumu. Když to mohl zvládnout renault proč by nemohl vw? Aneb hlupáci z vw chtěli jste nižší prodeje? tak je máte mít >:D
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 14:17
A co zvládl Renault? Odrbat nabídku jak vánoční stromek v lednu?
[odkaz]
Avatar - Ozzman
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:31
Jak který... >:D
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:33
Třeba 1.8TSI - to žere i trávu kolem silnice >:D >:D :yes: Proti tomu 1.4TSI 110kw je spořílek ;-)
Avatar - Ozzman
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 12:42
Tu neznám, ale vzpoměl jsem si na VW atmosféry >:-[] >:D
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 13:06
Já docela dobře, s 1.8TSI 118kW v OII jsem najel cca 15tis km a dostat se pod 8l/100km byl nadlidský výkon. Zato dostat se nad 11l/100km stačilo brnknout o pedál >:D >:D

Při velmi rychlé jízdě 12-13l/100km nebyl problém...

V Touranu mám 1.4TSI 110kw a při jízdě na chalupu - 150km - 90km D1, 40km okresky a 20km město, nemám problém se dostat lehce pod 7l/100kw a to i při lehkém překračování rychlostí ;-)
Avatar - Ozzman
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 13:10
Tak to je docela solidní rozdíl, co dynamika? Myslím rozdíl motorů ?
Avatar - twistedTSD
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 15:07
Konkrétně v OIII, co jsem slyšel z řad majitelů, je z pohledu rozumu 1.4 jasná volba. Krouťák stejný, takže rozdíl v dynamice těžko vyváží vyšší spotřebu a složitější konstrukci 1.8. Ale zase se k ní váže třeba multilink.
Avatar - Ozzman
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 15:32
Což je vlastně teď už skoro pasé, když končí :/.
Avatar - twistedTSD
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 15:37
Dvoulitr 140 kW je myslím důstojná náhrada. :-)
Avatar - Ozzman
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 15:40
Trochu jsem zaspal, ten se dá koupit i mimo RS či Scout verzi ?
Avatar - twistedTSD
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 15:44
Hmm...podle článku na ACZ ano. Podle aktuálního ceníku ne. Snad se to brzy změní. :-O
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 16:36
V konfigurátoru je i ve Stylu a L&K.
u dacie to jde a u vw ne?
| 3. 9. 2018 16:48
Tak 1.4TSI 110kW máme i v OIII v rodině a jede hodně slušně. Když na ní klekneš, tak podobně jako ta starší 1.8TSI v OII. Jen spotřeba je výrazně lepší, u tý 1.4 jsi kolem 9l při razantní jízdě, tedy pořád o 2-3 litry níž. S tou 1.8TSI 132 z OIII zkušenost nemám, ale tipuju, že to bude hodně podobný.

Původně jsem chtěl 1.8TSI do Touranu, ale odradila mě kombinace pouze s DSG a pak cena o 110tis Kč navíc, což je nesmysl ;-)
1.6SCe je super, ale ...
| 3. 9. 2018 12:26
... čekal bych nový motor 1.3TCe 140k jako TOP model a pokud možno i se 4x4 ;-)
Avatar - Blue Sun
1.6SCe je super, ale ...
| 3. 9. 2018 12:42
Trochu brzo na montáž novinky do Dacie... S euro 6d jim asi nic jiného nezbyde, ale proč to neoddálit o rok?
1.6SCe je super, ale ...
| 3. 9. 2018 13:11
Ten bude nejdřív za rok a půl.
Avatar - Ozzman
Duster
| 3. 9. 2018 12:33
jedině s dieslem, ideální 1.5 4x4, tohle je totiž opravdové SUV. Ostatní na jízdu po městě nechť si koupí Captur >:D
Duster
| 3. 9. 2018 12:35
Tak ti nevím, pro spoustu lidí bude 1.6SCe 4X4 ideální, použitelný SUV za rozumný peníze. Na Vysočině jich jezdí dost v týhle konfiguraci v 1G ;-)
Avatar - Ozzman
Duster
| 3. 9. 2018 12:41
Já neříkám, že je to špatný motor, ale s těžkým 4x4 ta dynamika atmosféry není nejideálnější. Ta Dci je víceúčelová, za ty peníze bezkonkurenční a SUV primárně má sloužit víceúčelově, pro městský provoz tu má Renault třeba Captur ;)

Duster je prostě trefa :-)
Avatar - twistedTSD
Duster
| 3. 9. 2018 12:56
Souhlas, 1.5 dCi 4x4 mi přijde jako ideál. Cena je pořád statisíce kč pod mainstreamem.
Duster
| 3. 9. 2018 13:02
Ber to tak, že u Dusteru je rozdíl 60tis Kč mezi benzinem a naftou docela dost ;-)
Avatar - Ozzman
Duster
| 3. 9. 2018 13:04
On asi naftový Duster necílí jen na lowend, ale naopak právě může oslovit i kupce z řad firem.
Avatar - Dinar
Duster
| 3. 9. 2018 14:47
S tou naftou ve čtyřkolce min za 450, dát tohle za dacii vyžaduje koule, podle mého, na druhé straně, pravda, proč si kupovat duster bez výhody awd, jinými slovy, nějak tomu kouzlu dustera nerozumím, dacie za 250 s rádiem a klimou, super, duster awd za 350 jako nejlevnější čtyřkolka by byl ok, o sto víc už ale u mně nefunguje, u jiných zřejmě ano. ;-)
Avatar - Ozzman
Duster
| 3. 9. 2018 15:39
Protože za 450 ve čtyřkolce a naftě SUV nekoupíš, takže moc na výběr není, když to s jízdou občas mimo silnici myslíš trochu vážněji a nemáš SUV jen na cestu mezi vesnicemi :). Právě třeba pro firmu, či podnikatele, který taková auta využije, je to ideál (což je vidět i na prodejích, jezdí jich dost), na co dávat o 100+ tisíc víc za korejce, nebo Škodovku...3-5 let to odjezdí.

Mrknul jsem jen na skladovky, aktuálně se dá Duster 4x4 Dci za 425 tisíc. Mne to příjde jako fér nabídka :-)

A za 400 je v benzínu.
Duster
| 3. 9. 2018 16:49
Obě varianty jsou za ty peníze hodně slušný, ale tyhle auta dálky jezdit nebudou, tak proč brát diesel? :-)
Avatar - Ozzman
Duster
| 3. 9. 2018 17:49
Vycházím z vlastní zkušenosti ,kdy takto malá SUV třeba v blátě, nebo sněhu, se lépe hrabou díky kroutícímu momentu dieslu oproti atmosféře. Konkrétně jsem takhle zkoušel třeba Vitary, nebo Sportáže.
Avatar - Beefcake
Duster
| 4. 9. 2018 13:51
Sorry, ale v blate a v snehu tie Nm naozaj nepotrebujes. Je jedno, ci tam je 150Nm alebo 300Nm. Tam je podstatnejsie, ako je realizovany prenos vykonu motora na kolesa (aj sprevodovanie) a samotny AWD system.
Samozrejme, pokial ten sneh ci blato nema 50cm a netreba ho hrnut pred sebou.
A tym dizlom predpokladam myslis tiez atmosfericky dizel a nezamienas si to s turbom :-)
Avatar - Dinar
Duster
| 4. 9. 2018 13:25
Může být, já mám blok, čtyřistapade bych za auto se znakem dacia prostě nedal. ;-)
Dobrý kup
| 3. 9. 2018 16:02
S eLPéGéčkem super auto pro nenáročného člověka.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku