Technika
Všechno, co potřebujete vědět o částicových filtrech pro zážehové motory. Čím se liší od filtrů pro diesely?
20 komentářů
....epic fail.
Palec (inch, zkracene ""in") je 25.4 mm = 2.54 cm
čtvereční palec (sq. in) je 645.16 mm2 = 6.45 cm2
Palec (inch, zkracene ""in") je 25.4 mm = 2.54 cm
čtvereční palec (sq. in) je 645.16 mm2 = 6.45 cm2
Nesmyslů je tam víc. Při sundání nohy z pedálu vzduch proudící z válců do výfuku nebude mít 400 ani 700°C, kde by to vzal? Teplota pístu a stěn je díky chlazení určitě výrazně nižší a ani tak nepředá vzduchu teplotu v celé výši. Teplotu v okamžiku puštění plynu bych tipoval max. někde kolem 250°C, záleží na předchozím zatížení.
Díky za upozornění. Opravím.
za 20 let az tohle bude nekdo cist tak se bude smat a kroutit hlavou kam az to ty automobilky dotahli ...
absurdne prísnymi emisnými limitmi, prinútili výrobcov prejsť na priame vstrekovanie benzínu. To produkuje viac pevných častíc, ako nepriame. Teraz zase sprísnili limity na častice, tak sa musia nasadiť filtre.
Takze tie filtre su pohoda. Ako sa uz davno pisalo.
> agregáty s nepřímým vstřikem (tedy do sání) jsou tohoto oproštěni, neboť obecně vzato produkují v porovnání s přímo vstřikovými agregáty jen zanedbatelné množství pevných částic.
Takže v tomto smere sú motory s nepriamym vstrekovaním lepšie... Aký prínos potom predstavuje priame vstrekovanie?
Takže v tomto smere sú motory s nepriamym vstrekovaním lepšie... Aký prínos potom predstavuje priame vstrekovanie?
Zrejme nižšia spotreba a vyšší výkon. Či to za to stojí? To je relatívne. Pre niekoho, kto kupuje každé 3-4 roky nové auto (už tu dostáva ekológia na frak), to možno stojí za to. A automobilkám asi tiež, lebo oni stoja práve o takýchto zákazníkov. Ale ja si osobne nemyslím, že je to vývoj dobrým smerom. Celý automobilový priemysel ide do pekiel...
Nizsiu spotrebu predsa. Len neviem, ci az taku nizku, ze sa tu uzivatelom vyplati. Automobilkam ano, tie potrebuju znizit kazdy gram CO2.
me spis prekvapuje, ze u aut s kombinaci primeho a neprimeho vstriku bude filtr potreba jen podle toho, jak bude vstrikovani naladene pro test WLTP a RDE, coz zadekava na dalsi aferu podobnou te dieselgate, protoze predpokladam, ze se vyrobci budu v tomto pripade snazit filtru vyhnout.
a v pak vrealu, kdyz se tomu slapne na krk, tak to samozrejme bude sazit a do vadit nebude???
jako priznivec cistyho benzinu jsem proti tehle ojebavce, a zaved bych plneni emisi v celem vykonostnim spektru podobne jako u nakladaku
a v pak vrealu, kdyz se tomu slapne na krk, tak to samozrejme bude sazit a do vadit nebude???
jako priznivec cistyho benzinu jsem proti tehle ojebavce, a zaved bych plneni emisi v celem vykonostnim spektru podobne jako u nakladaku
A je otázka, zda výhody přímého vstřiku benzínu vyváží jeho nevýhody.