Tesla jde do kopru a žádnej Roadster nebude.
Poslední věta o vyrovnání se elektromobilům je taky skvělá - nejlépe zrychlující auto je Dodge Demon. ten má na elektriku tak možná světal.
Na trati od půl km vejš si EV neškrtá ani na obyčejnější sporťáky
Lépe řečeno na ty, co nejsou stavěny čistě na dragstrip..
Jinak konstrukčně bude mít problém. Se spalovákem 0-100 se pod 2s dostane jen dost těžko. Na ten první rollout je lepší EV.
KANKUNEN
4
Tesla dokáže ekologické nadšence vždy potěšit a ti tleskání. Zero emision in city
speedfred
4
Asi by to xcelo nejaký hybrid, na prvý odpal elektro a dalej ideme za poriadneho zvuku.
ericn
7
Tak pořád lepší mít pořádný sporťák s pořádným motorem než splašený vysavač, kterému po tomhle sprintu za pár km dojdou baterky 😉 Takže být Christianem, jsem v klidu. Sporťák je o radosti z jízdy, jeho ovladatelnosti a také o zvuku. Navíc Roadster nikdo pořádně ani neviděl (asi je na měsíci), kdežto Koenigsegg si může jít kdokoliv koupit (pokud na to má) :yes:
DonVito
4
Nikdo ho nevidel?
To, zes ho nevidel ty, neznamena ze nikdo >😁
[odkaz]
PS Jak dlouhy trasy si myslis, ze jezdi majitele Koenigseggu? 😉
ericn
5
Tak třeba u prodejce Tesly ve Vídni nebyla, jen model S a X. Roadster si můžeš maximálně rezervovat v rámci Tesla hry "letadlo" >😁
DonVito
4
Propagande, ze Tesla je letadlo, je uz pres deset let 😉
Bohuzel jsi jeji obeti. Ty a fousek 😄
[odkaz]
ericn
3
Máš nerva? >😁
DonVito
0
Ja ne. A ty?
Jeste jsi mi nenapsal jak dlouhe vylety dela majitel Koenigseggu 😉
Jinak tady neco k premiere Roadsteru. Tak bacha na nerva 😄
[odkaz]
Hammunasakra
1
Viz já 21:29 >😁
DonVito
3
Jj. Jestli jestli je Tesla letadlo, je i kapitalismus letadlo 😄
A co Apple, neni nadhodnoceny?
[odkaz]
Hammunasakra
2
Já bych řek že je = ale inflace způsobená řešenim krize před 10ti lety je taková že fakt nevim
Tesla samozřejmě neni letadlo = neznám letadlo co by v kuse letělo 15 let 😉
A navíc vypouštělo zajímavý výrobky + razantně měnilo celej obor = navíc ovládanej obříma nadnárodníma firmama :yes: 😄
DonVito
4
Obri nadnarodni firmy - automobilky.
A ropni giganti - big oil.
[odkaz]
Ti vsichni se brani. Je to logicky.
Proc se u VW zadna elektrorevoluce nekona?
Byl by sam proti sobe a svym majitelum.
Ale vymluva bude snadna - nejsou baterky 😉
A tak bude moct o deset let dyl vyrabet smradlavy ksunty.
Mino21
1
U VW se nekoná žádná elektrorevoluce? Jenže už teď má dva elektromobily, na přelom 2019/2020 ohlásil úplně novou řadu elektromobilů I.D., u nichž je už teď několik konceptů, které se v následujících cca 4 letech dostanou do výroby a má plán v roce 2025 prodávat 1 milion elektromobilů ročně.
Šimpanz
0
No na jedné straně těch elektromobilů mají víc, právě začala sériová výroba audi e-tron, začátkem příštího roku začíná sériová výroba porsche mission e a mission e cross turismo.
Na druhé straně o žádnou revoluci se nejedná. 1 mil. aut v roce 2025 je docela pořád prd. Největší autokoncern, který letos vyrobí cca 11 mil. aut, možná bude mít za 7 roků necelých 10% produkce v elektru. To je možná nějaký začátek nejspíše hodně dlouhého, řekl bych evolučního procesu. Revoluce byla, když Henry Ford strhl lavinu a zaplavil Ameriku auty se spalovacím motorem. Tohle je pomalá evoluce.
Hammunasakra
0
:yes: :-!
Hammunasakra
3
Asi tě zklamu = ale technologicky je Tesla tak zajímavá firma = že i kdyby se tvý na pocitech a možná i přáních založený prognózy naplnily = někdo jí okamžitě koupí 😉
westeros
0
Minimalne VW pry mel velky zajem o koupi kdyz se ted jednalo o mozne privatizaci.
DonVito
1
Jj a v tu chvili se Musk radsi rozhodnul zustat na burze >😁
kaiserlábus
0
Co si mám myslet o člověku co chce srovnávat elektriku se spalováním. 8-s
Nebo myslí na raketový pohon? >😒]
Poslední věta o vyrovnání se elektromobilům je taky skvělá - nejlépe zrychlující auto je Dodge Demon. ten má na elektriku tak možná světal.
Na trati od půl km vejš si EV neškrtá ani na obyčejnější sporťáky
Lépe řečeno na ty, co nejsou stavěny čistě na dragstrip..
Jinak konstrukčně bude mít problém. Se spalovákem 0-100 se pod 2s dostane jen dost těžko. Na ten první rollout je lepší EV.
To, zes ho nevidel ty, neznamena ze nikdo >😁
[odkaz]
PS Jak dlouhy trasy si myslis, ze jezdi majitele Koenigseggu? 😉
Bohuzel jsi jeji obeti. Ty a fousek 😄
[odkaz]
Jeste jsi mi nenapsal jak dlouhe vylety dela majitel Koenigseggu 😉
Jinak tady neco k premiere Roadsteru. Tak bacha na nerva 😄
[odkaz]
A co Apple, neni nadhodnoceny?
[odkaz]
Tesla samozřejmě neni letadlo = neznám letadlo co by v kuse letělo 15 let 😉
A navíc vypouštělo zajímavý výrobky + razantně měnilo celej obor = navíc ovládanej obříma nadnárodníma firmama :yes: 😄
A ropni giganti - big oil.
[odkaz]
Ti vsichni se brani. Je to logicky.
Proc se u VW zadna elektrorevoluce nekona?
Byl by sam proti sobe a svym majitelum.
Ale vymluva bude snadna - nejsou baterky 😉
A tak bude moct o deset let dyl vyrabet smradlavy ksunty.
Na druhé straně o žádnou revoluci se nejedná. 1 mil. aut v roce 2025 je docela pořád prd. Největší autokoncern, který letos vyrobí cca 11 mil. aut, možná bude mít za 7 roků necelých 10% produkce v elektru. To je možná nějaký začátek nejspíše hodně dlouhého, řekl bych evolučního procesu. Revoluce byla, když Henry Ford strhl lavinu a zaplavil Ameriku auty se spalovacím motorem. Tohle je pomalá evoluce.