Z toho co som precital v clanku mi vyplyva ze ak sa Mitsu diesel bude použivat tak, ako sa na diesel patri (nie v meste, ako mestské auto !), tak je bezproblemovym diesel motorom.
Trápiť v zmysle nadpisu k článku, bude leda tak trápiť trápnych vodičov
Ada je zase tady
0
A také jsem se dozvěděl, že nejméně problémovým je 2.0TDI PD. V mém případě má 300 tis km.
nippon
2
A ja mám na 1.2 HTP 430 000 km. A čo má byť?
Horst Fuchs
0
To máš nejvyšší čas se auta zbavit, manželce odešel motor v 310 tisících... do té doby bez problémů.
A když mě tak napadá, od té doby taky 😉
nippon
0
Teraz ho ničí syn.
Horst Fuchs
0
Ne, byl to služebák. Takže vyfasovala dvoulitr CR. U PéDéčka odešel vršek motoru (vačky atd). Oprava nerentabilní.
ryccardo
0
předpokládám, že sehnat jinej motor 1,2 HTP nebude velkej problém, ani drahá záležitost, takže bych se kolapsu motoru vůbec nebál.
nippon
0
Nebojím. Chvíľu vydrží a na jar si už kúpi nové auto. Toto mal ako učebnu pomôcku.
WinDiesel
0
Ale Ádo, to chce klid, 2,0 TDI-PD opravdu není etalonem dlouhověkosti a spolehlivosti ….
Ada je zase tady
0
Ty motory spojuje název 2.0 TDI PD, ale těch typů je spousta. A ten můj (BSY) už nemá ty problémy, které provázely první generaci motorů 2.0 TDI. :-!
Trápiť v zmysle nadpisu k článku, bude leda tak trápiť trápnych vodičov
A když mě tak napadá, od té doby taky 😉
A zejména: není to francouzský diesel!