Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Lackey
Trapenie ?!
Lackey
| 6. 9. 2018 09:18
Z toho co som precital v clanku mi vyplyva ze ak sa Mitsu diesel bude použivat tak, ako sa na diesel patri (nie v meste, ako mestské auto !), tak je bezproblemovym diesel motorom.
Trápiť v zmysle nadpisu k článku, bude leda tak trápiť trápnych vodičov
Avatar - Ada je zase tady
Trapenie ?!
Ada je zase tady
| 6. 9. 2018 12:39
A také jsem se dozvěděl, že nejméně problémovým je 2.0TDI PD. V mém případě má 300 tis km.
Trapenie ?!
nippon
| 6. 9. 2018 13:00
A ja mám na 1.2 HTP 430 000 km. A čo má byť?
Trapenie ?!
Horst Fuchs
| 6. 9. 2018 13:25
To máš nejvyšší čas se auta zbavit, manželce odešel motor v 310 tisících... do té doby bez problémů.
A když mě tak napadá, od té doby taky ;)
Trapenie ?!
nippon
| 6. 9. 2018 15:23
Teraz ho ničí syn.
Trapenie ?!
Horst Fuchs
| 6. 9. 2018 15:35
Ne, byl to služebák. Takže vyfasovala dvoulitr CR. U PéDéčka odešel vršek motoru (vačky atd). Oprava nerentabilní.
Trapenie ?!
ryccardo
| 6. 9. 2018 15:24
předpokládám, že sehnat jinej motor 1,2 HTP nebude velkej problém, ani drahá záležitost, takže bych se kolapsu motoru vůbec nebál.
Trapenie ?!
nippon
| 6. 9. 2018 15:35
Nebojím. Chvíľu vydrží a na jar si už kúpi nové auto. Toto mal ako učebnu pomôcku.
Avatar - WinDiesel
Trapenie ?!
WinDiesel
| 6. 9. 2018 13:55
Ale Ádo, to chce klid, 2,0 TDI-PD opravdu není etalonem dlouhověkosti a spolehlivosti ….
Avatar - Ada je zase tady
Trapenie ?!
Ada je zase tady
| 8. 9. 2018 10:38
Ty motory spojuje název 2.0 TDI PD, ale těch typů je spousta. A ten můj (BSY) už nemá ty problémy, které provázely první generaci motorů 2.0 TDI. :-!

A zejména: není to francouzský diesel!
2.2
pavlux
| 11. 9. 2018 19:38
dřív jsem měl, dva roky a stačilo mi to