Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý motor Mitsubishi 1.8 Di-D MIVEC a 2.2 Di-D MIVEC: Revoluční diesel dnes dovede potrápit

Do roku 2010 se Mitsubishi u svých osobních automobilů se vznětovými motory spoléhalo výhradně na cizí výpomoc.
Zpět na článek
6. 9. 2018 09:18
11. 9. 2018 19:38
Avatar - Lackey
6. 9. 2018 09:18
Trapenie ?!
Z toho co som precital v clanku mi vyplyva ze ak sa Mitsu diesel bude použivat tak, ako sa na diesel patri (nie v meste, ako mestské auto !), tak je bezproblemovym diesel motorom.
Trápiť v zmysle nadpisu k článku, bude leda tak trápiť trápnych vodičov
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ada je zase tady
6. 9. 2018 12:39
Re: Trapenie ?!
A také jsem se dozvěděl, že nejméně problémovým je 2.0TDI PD. V mém případě má 300 tis km.
6. 9. 2018 13:00
Re: Trapenie ?!
A ja mám na 1.2 HTP 430 000 km. A čo má byť?
6. 9. 2018 13:25
Re: Trapenie ?!
To máš nejvyšší čas se auta zbavit, manželce odešel motor v 310 tisících... do té doby bez problémů.
A když mě tak napadá, od té doby taky ;)
6. 9. 2018 15:23
Re: Trapenie ?!
Teraz ho ničí syn.
6. 9. 2018 15:35
Re: Trapenie ?!
Ne, byl to služebák. Takže vyfasovala dvoulitr CR. U PéDéčka odešel vršek motoru (vačky atd). Oprava nerentabilní.
6. 9. 2018 15:24
Re: Trapenie ?!
předpokládám, že sehnat jinej motor 1,2 HTP nebude velkej problém, ani drahá záležitost, takže bych se kolapsu motoru vůbec nebál.
6. 9. 2018 15:35
Re: Trapenie ?!
Nebojím. Chvíľu vydrží a na jar si už kúpi nové auto. Toto mal ako učebnu pomôcku.
Avatar - WinDiesel
6. 9. 2018 13:55
Re: Trapenie ?!
Ale Ádo, to chce klid, 2,0 TDI-PD opravdu není etalonem dlouhověkosti a spolehlivosti ….
Avatar - Ada je zase tady
8. 9. 2018 10:38
Re: Trapenie ?!
Ty motory spojuje název 2.0 TDI PD, ale těch typů je spousta. A ten můj (BSY) už nemá ty problémy, které provázely první generaci motorů 2.0 TDI. :-!

A zejména: není to francouzský diesel!
11. 9. 2018 19:38
2.2
dřív jsem měl, dva roky a stačilo mi to
Rozbalit vlákno
0