Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý motor Mitsubishi 1.8 Di-D MIVEC a 2.2 Di-D MIVEC: Revoluční diesel dnes dovede potrápit

11 komentářů

Avatar - Lackey
Lackey
Z toho co som precital v clanku mi vyplyva ze ak sa Mitsu diesel bude použivat tak, ako sa na diesel patri (nie v meste, ako mestské auto !), tak je bezproblemovym diesel motorom.
Trápiť v zmysle nadpisu k článku, bude leda tak trápiť trápnych vodičov
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A také jsem se dozvěděl, že nejméně problémovým je 2.0TDI PD. V mém případě má 300 tis km.
nippon
A ja mám na 1.2 HTP 430 000 km. A čo má byť?
Horst Fuchs
To máš nejvyšší čas se auta zbavit, manželce odešel motor v 310 tisících... do té doby bez problémů.
A když mě tak napadá, od té doby taky 😉
nippon
Teraz ho ničí syn.
Horst Fuchs
Ne, byl to služebák. Takže vyfasovala dvoulitr CR. U PéDéčka odešel vršek motoru (vačky atd). Oprava nerentabilní.
ryccardo
předpokládám, že sehnat jinej motor 1,2 HTP nebude velkej problém, ani drahá záležitost, takže bych se kolapsu motoru vůbec nebál.
nippon
Nebojím. Chvíľu vydrží a na jar si už kúpi nové auto. Toto mal ako učebnu pomôcku.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale Ádo, to chce klid, 2,0 TDI-PD opravdu není etalonem dlouhověkosti a spolehlivosti ….
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ty motory spojuje název 2.0 TDI PD, ale těch typů je spousta. A ten můj (BSY) už nemá ty problémy, které provázely první generaci motorů 2.0 TDI. :-!

A zejména: není to francouzský diesel!
pavlux
dřív jsem měl, dva roky a stačilo mi to