Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cena tohoto konkrétního
samael
| 10. 9. 2018 13:07
auta je naprosto šílená.
Cena tohoto konkrétního
webpaja
| 10. 9. 2018 13:15
Na stejnou cenu se dostaneš s konkurencí z D3, XF nebo Ghibli taky ;-)

Slabší 530xd v podobné konfiguraci 2,67mio např.
Avatar - Dinar
Cena tohoto konkrétního
Dinar
| 10. 9. 2018 13:59
Xtá zbytečná debata nad cenou novinářského auta, kolorit zdejších diskusí, už by i samael mohl pochopit, že je to nuda. :-!
Cena tohoto konkrétního
samael
| 10. 9. 2018 21:34
Nechápu to, protože se zdejších diskuzí účastním poměrně zřídka. Prostě se mi to auto zdá pořádně předražené, toť vše.
Dva důležité faktory...
webpaja
| 10. 9. 2018 13:14
...které u auta většina posuzuje je fungování pohonného ústrojí a poskytovaný komfort. Nechápu selhání Audi u nové A6 z hlediska spolupráce motor x převodovka, u předchozí generace tomu tak nebylo a problémy podvozku znovu ukazují, že vzduchové odpružení není všelék a nedokáže plně nahradit dobře odladěné klasické pérování s kvalitně nastavenými tlumiči.
Avatar - KANKUNEN
Dva důležité faktory...
KANKUNEN
| 10. 9. 2018 13:30
Chyba Audi je, že motor a převodovka mají přístup na YouTube. Zjistily, že za volantem sedí odkazatel ruských videí a tak znejistěla.
Dva důležité faktory...
webpaja
| 10. 9. 2018 13:34
Tak v tomhle jsem se upřímně ztratil >:D
Avatar - Dinar
Dva důležité faktory...
Dinar
| 10. 9. 2018 14:03
Souhlas, vzduch je, mimo lux sedany a velká suv, mrtvý, v době adapt. tlumičů jinde smysl nedává, převodovka je fail jako prase, spec. u této motorizace, která je definicí ášestky. Pro mně je navíc nerozchoditelný ten vnitřek, naživo snad horší než z fotek, celá designová idea omezená na lámané plochy, černý plast evryvér, žaluzie, umatlané displeje, přes špičkové materiály naprosto neútulné... Celkově za 3. ;-)
Dva důležité faktory...
martin_dr
| 10. 9. 2018 15:00
z D3 je pre mna momentalne jediny pekny interier BMW. MB je barokovo cinsky, audi technokraticko strohe s otlacenymi zaprasenymi obrazovkami, bmw asi jedine schopne.. Skoda no.

PS: je to moj subjektivny nazor, ak by sa tu niekto vylial nahodou..
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
fOE
| 10. 9. 2018 13:25
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
Ozzman
| 10. 9. 2018 13:37
K dokonalosti chybí, že to není kombík >:D
Avatar - Blue Sun
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
Blue Sun
| 10. 9. 2018 14:49
Světlá výška taky nebude dostačující, i když to má diesel. Určitě by se našlo ještě něco, jen tu není povolaný odborník.
Avatar - Ozzman
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
Ozzman
| 10. 9. 2018 15:07
Ta by mi tolik nevadila, A6 můžeš mít i jako Allroad :-) Ale má elektronickou rucku a na mobilu nepřečtu, jestli mají budíky čísla vodorovne >:D
Avatar - Blue Sun
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
Blue Sun
| 10. 9. 2018 17:10
Ale aspoň po sklopení opěradel vznikne rovná ložná plocha...
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
kyklop
| 10. 9. 2018 21:53
Teraz je otázkou, že ktorého odborníka más na mysli…
a) potrebuje rovinu po sklopení sedačiek, ručnú brzdu, nemuzeálny motor a neťahat brucho po zemi. A samozrejme manuál , lebo je chlap čo vie radiť
b)potrebuje nízke ťažisko
c) potrebuje poctivú mechanickú ručnú brzdu a manuálnu prevodovku lebo je chlap petrolhead
:D
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
Arese
| 11. 9. 2018 00:15
:-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Bona Fide
Audi A6 50 TDI quattro – Co chybí k dokonalosti?
Bona Fide
| 11. 9. 2018 19:09
Již brzy za příplatek jako "luxusní" sada, pouze za 8000 kč >:D
Údaje
Elsin
| 10. 9. 2018 13:58
A to zrychlení na 100 za 7,6 a maximálku 226 jste vzali kde? Zas tak špatně to asi nejede...
Avatar - Stanislav Kolman
Údaje
Stanislav Kolman
| 10. 9. 2018 14:13
Dobrý den,

omlouvám se za chybu a díky za upozornění, už jsem to opravil. Zatoulalo se mi to tam z vykopírované tabulky jiného testu, ve které jsem tyhle údaje nepřepsal.

S pozdravem,
Standa Kolman
Avatar - white label
Údaje
white label
| 10. 9. 2018 17:27
S. Kolmanovi bych raději nevěřil ani dobrý den a je jedno jestli zrovna píše "fakta", chválí, nebo kritizuje.
Přečti si třeba dojmy Honzy Červenky na garáž.cz a budeš mít pocit, že píše o jiném autě.
[odkaz]
Nejlepší je, svézt se v tom sám.
Údaje
GeekStar
| 11. 9. 2018 09:11
No když srovnám test na garáži s tímto testem pana Kolmana, tak určitě přesvědčivější je podle mě zdejší test.
Ale každopádně to chce projet, o tom žádná.
Údaje
Mig_35
| 11. 9. 2018 09:19
Ani bych se tomu nedivil. Před chvilkou jsem "pozeral" dvojtest Q8 vs G500 a tam se na deklarované hodnoty u Audi "neveděli dostať" až o dvě sekundy...
[odkaz]
Avatar - _Karel_
Údaje
_Karel_
| 11. 9. 2018 09:53
Pokud vím, většinou má Audi hodnoty spíš střízlivé a bývají překonávány. 2 sec je tak moc, že tomu nevěřím.
Údaje
Mig_35
| 11. 9. 2018 11:39
Já zas nemám důvod nevěřit těm, co ten test dělali, v jiných /vlastně ve všech/ hodnotách Audi Q8 vyhrálo - jen tedy v terénu je samo sebou géčko jakožto stroj k tomu určený někde úplně jinde...
Údaje
Šimpanz
| 11. 9. 2018 16:02
Jj, je to evidentní blbost, tady má Q8 naměřený lepší čas (6,1) než udávaný (6,3).
[odkaz]
Co chybi k dokonalosti?
Futurista
| 10. 9. 2018 14:47
No ja nevim, ale tipnul bych si, ze ctyrvalcovy Golf R za mega a pul...

Neni na case zrusit hvezdicky?
Avatar - Ozzman
Co chybi k dokonalosti?
Ozzman
| 10. 9. 2018 15:08
Moc nechápu, na co narazis? Golf je vrchol své třídy, nižší střední mainstream, tak proto.. I když cena je taková, jaká je tak v testech nehraje roli, nebo jen ve srovnavackach. Tady jsou jiné měřítka jiné třídy...
Co chybi k dokonalosti?
Londonbridge
| 10. 9. 2018 15:24
Presne ako hovoris treba zobrat podobne vybavenu A6, BMW 5, E klasu alebo XF a nepliest sem maleho nadupaneho Golfika...Podla mna su vsetky D3 auta vyrrovnane a novinka prinesie stale nieco lepsie. A6 je teraz nova vonava a velmi dobra :yes:
Co chybi k dokonalosti?
andy2214
| 10. 9. 2018 18:01
Ano, nejnovejsi je vetsinou nejlepsi, testy 7er, S a A8 vyhrava A8 snad ve vsem s prehledem.
Co chybi k dokonalosti?
webpaja
| 11. 9. 2018 15:13
Můžeš dát na ty testy odkazy? Já si upřímně ani jeden, kde by A8 ve všem s přehledem vyhrála nepamatuji.
Co chybi k dokonalosti?
andy2214
| 11. 9. 2018 17:11
[odkaz]

Co je poznat, uz jen v interieru je to rozdil tridy, BMW vypada hrozne a MB fajn, ale kolotocarsky. Ta audina je uplne jinde.
Avatar - Bubáq
Ufff
Bubáq
| 10. 9. 2018 15:16
Ty ceny příplatků jsou drsné i pro firmy, jež je mohou odečíst ze základu daně. Barva za skoro 40 tisíc, přičemž v základu je jedna jediná nemetalická? Příplatková kola za skoro 100 tisíc? To jsou silně přehnané ceny ve vyšší střední... Příplatek ze lepší sedadla je snad akceptovatelný, otázkou však je, proč vůbec si musí kupec připlácet za lépe tvarovaná sedadla? Nestačil by přípatek za ventilaci a masáž? Vyhřívání a elektrické nastavování by mělo být u A6 už v základu. Ceny pneu podvozku a natáčecí nápravy neřeším, nemusí být kupovány: auto se bez nich obejde a jde pořád o důstojného a dobře jezdícího reprezentanta.
Dotaz: je zde prezentované provedení přístrojové desky s velkými dotykovými displeji to jediné dostupné? Není k dispozici nějaké lepší provedené s menšími zapatlanými plochami a několika užitečnými tlačítky? Touareg má to LEPŠÍ řešení v základu, bez příplatku, navíc vypadá ve skutečnosti mnohem více luxusně, než superdispleje...
Spotřeba je velmi dobrá.
Převodovka je důkazem, že s nákupem novinky je lepší počkat onen pověstný 1 rok od zahájení výroby. To, že se technikům Audi nepodařilo naprogramovat jednotku správně hned na poprvé, je jejich velkou hanbou a výrobce by měl na auta chovající se způsobem popsaným v testu velkou slevu...
Ufff
praděda7
| 10. 9. 2018 17:04
Ceny příplatků a povinný výběr další výbav je Audi "specialita". Mají to takhle nastavený už hodně dlouho....
Naprogramování převodovky může mít (a asi má) co do činění s EU 6d TEMP.....
Avatar - white label
Ufff
white label
| 10. 9. 2018 17:45
"To, že se technikům Audi nepodařilo naprogramovat jednotku správně hned na poprvé, je jejich velkou hanbou a výrobce by měl na auta chovající se způsobem popsaným v testu velkou slevu..."
To, že to napsal Kolman není bernou mincí. Před Kolmanem měli i přesně tohle auto v garáži.cz a Jan Červenka k převodovkám v nové A6 napsal doslova: "Čtyřválcové motory jsou kombinované se sedmi a šestiválcové s osmistupňovou automatickou převodovkou. Obě fungují bez připomínek."
[odkaz]
Můžeš si vybrat komu víc věřit, nebo se jet projet sám. Věřím, že zrovna tohle umí 5er lépe (tradičně nejlépe z D3), ale že zrovna 8st. tiptr. v nové A6 na tom bude tak tragicky, jak popisuje Kolman, tak tomu nevěřím.
Avatar - _Karel_
Ufff
_Karel_
| 10. 9. 2018 19:40
Na druhou stranu- vse co popisuje se zda jit na vrub emisim a i uplny totalni kopyto pozna, ze kdyz slapne na plyn prevodovka ne a ne podradit. To by se dalo vysvetlit asi jen umyslnym lhanim a to se mi prece jen nezda.
Avatar - white label
Ufff
white label
| 10. 9. 2018 20:05
Netvrdím, že je to úmyslné lhaní, prostě "jen" přehánění, dělání z komára vola.
Teď jsem o tom zrovna mluvil s Odrou Ch., který s tímhle kusem jel a podle něj to 5er umí (sladit) lépe, ale taková tragédie (jak se to tady popisuje) to údajně rozhodně není... a víceméně v tomto ohledu souhlasí s Honzou Č.
Ufff
sir
| 11. 9. 2018 10:45
No ja stejny problem mel s passatem 140 kw 4kolka dsg....ne jen ja....proste pridas a nic..pridas vic a nic...das pedal pomalu na podlahu..pak ti to skoci z 3jky na dvojku ...a auto poskoci jak koza....fakt neprijemne zejmena ve meste.....obcas jsem to resil sportovnim modem...ale to zas jedes po mest emotor huci ..... za me traficke serizeni jen kvuli emisim...ale uzivatelsky tak neprijemne, ze jsem se ho po pul roce zbavil
Avatar - white label
Ufff
white label
| 11. 9. 2018 11:22
Ale tady se nebavíme o dvojspojce (DSG/S-tronic), ale o hdm (Tip-tronic).
Ufff
sir
| 11. 9. 2018 11:32
To ja samo vím ;)....jen stejný problém od stejného koncernu...byť jiný druh převodovky....např. 150 konova varianta není v tom již tak problémová.

A takovy osmikvalt od BMW s tim naprostá spokojenost.
Avatar - 3_diamanty
auto ako takto je pekne
3_diamanty
| 10. 9. 2018 15:42
ale na tomto testovanom kusky sa mi nepaci ani farba ani kola :*) ... lebo sam viem ze nova A6 vie posobit ovela "napadnejsie" a krajsie a doslova ziari... ale tu tieto fotky tohto testovaneho kusky hmm... tak to je doslova kral nenapadnosti ... a este ak zvazim aj tu cenu za tu sed .. teda akoze farbu... boze moj... ani polovicu ba som za takuto farbu nedal ... chce to krasnu cervenu alebo modru ci bielu.. a aj uplne cierna bude daleko lepsia ako tato antifarba ... kola to iste.... uz horsie to snad ani neslo .. pritom prave audi ma povacsinou vzdy tak krasne kola ( len si vsimnite ) ... no a jasne.. este to chce benzin... a potom bude A6 dokonala [odkaz] :yes:
auto ako takto je pekne
scadar
| 11. 9. 2018 09:30
No tak nekdo halt radsi auto elegantni nez auto kolotocarsky. Navic v tom nasem neprejicim a zavistivym zku*vystanu neni novej gigantickej cervenej sedan uplne optimalni... pokud si clovek nelibuje v neustalym poslouchani p*covin typu "no to se to panackum zije" a ruznejch narazek (nerkuli primo nadavek) na zbohatliky na kazdym druhym parkovisti, kde zastavi. V Praze mozna dobry, ale na mensim meste je to fakt peklo. Na sedej/cernej sedan lidi tolik netriggrujou...
auto ako takto je pekne
dakk68
| 11. 9. 2018 11:12
Njn..na takovy auto se neda vydelat poctivou cestou..za vsim šme na druhou...možna tak ješte pan doktor...ale jinak..ale je to kus az na ty priblble displeje.to by melo byt na vyber..
Avatar - white label
auto ako takto je pekne
white label
| 11. 9. 2018 11:27
Jasné, všeci kradnú..., pretože neberú dotácie...
auto ako takto je pekne
scadar
| 11. 9. 2018 15:21
Jo, to je dalsi z veci, ktery si majitel za dobu vlastnictvi vyslechne, ze je to zlodej a kdesi cosi. Doktori, pravnici, architekti, pornomagnati, stredni management, restituenti, spekulanti s bitcoinama, vsechno jsou to zlodeji, protoze jediny poctivy prachy se rozdavaj za pipani u kasy a farani v dole, no ne? Pritom dostat se k peknejm penezum je dneska snad jednodussi nez kdy driv, pokud clovek nema v hlave uplne vybileno... a v nekterejch pripadech ani to neni na prekazku. :-) Koneckoncu kdyz dneska prijde do autosalonu Audi nejakej padesatnik v obleku a nejaky pologramotny ucho z jutubu, tak s vetsi pravdepodobnosti odjede ze salonu v novy kare ten jutuber. :-)
auto ako takto je pekne
andy2214
| 11. 9. 2018 17:23
Beznej doktor ani pravnik si novou a6 nekoupi, bezni zastupci techto provesi maji mozna nadprumerne platy, ale na auto za 1,5 mega po vsech slevach nemaji, nebo ne pred 50 ti, kdy uz vsechno maji a prijem jim jde cely do supliku.Takze jo, chce to byt podezrivavy.
auto ako takto je pekne
scadar
| 11. 9. 2018 17:32
a) Beznej mozna ne. Dobrej urcite ano. Proc by nadprumerna auta mela byt pro prumerne lidi?
b) Vsak bych si tipnul, ze spousta ridicu tehle aut bude mit pres padesat (az na ty jutubry), tedy nejsme ve pri
c) Kdyz uz je ti padesat, barak mas splacenej (nebo jsi ho nikdy ani za svoje nekupoval) a decka z baraku venku, tak co chces s tema prachama delat? Pojedes na dovolenou, koupis si pekny auto, roztocis trochu kolecka kapitalismu... tech lidi, kteri do roka zvladnou vydelat mega a pul, ostatni zavazky uz maji vyporadane a tak si mohou kupovat drahy hracky, bude dost.
auto ako takto je pekne
andy2214
| 11. 9. 2018 19:38
Ano, souhlasim ve vsem. Slo mi o to, ze mit 1,5 mega neznamena mit je na nakup auta, to chce uplne odlisnou financni situaci. Mozna mit treba 80-100 tisic cisteho a 30 mesicne dat na splatku leasingu, takovy plat ale bezny doktor ani pravnik zdaleka nema.

Pokud se clovek v takovych relacich pohybuje treba 20 let a skutecne uz vse ma, no tak asi jo.
auto ako takto je pekne
scadar
| 11. 9. 2018 23:12
Jo, ja ti rozumim, ale snazim se na to koukat optikou potencialniho kupce - jasne, jsou lidi, kteri prijdou do showroomu a koupej si novou a7 stejne jako ja si rano kupuju kafe. Ale nezanedbatelna mnozina lidi budou uplne obycejni, mozna trochu nadprumerne schopni lide, kteri to maji srovnane a spocitane. Kdyz mi bude 50-60, decka z baraku, slusna pozice v dobre firme plus treba dve tri nemovitosti, koupene, zdedene, whatever - tak si proste to Audi nebo co koupim, i kdyz to treba bude celej muj rocni vydelek - zavazky budu mit minimalni a prachy si s sebou do hrobu brat nebudu. Typicky model nemecky doochodce - kazdej druhej ma novyho mergla nebo obytnak, ale vetsinou to imho nejsou lidi, kteri by se topili v penezich. Proste neco malo usetrili a prijde jim skoda si to neuzit.
Avatar - JohnST
Audi
JohnST
| 10. 9. 2018 15:47
V Audi to nejak poslednu dobu pokulhava. To znacenie tych motirizacii je gender­homou­skome­trose­xual­ska somarina. No a ta prevodovka cele to auto degraduje. V nemecku maju evidentne ine problemy. :no: ;-\
Avatar - 3_diamanty
Audi
3_diamanty
| 10. 9. 2018 15:54
cela D3 premia ma oznacenie motorov ako v kocurkove... hold ta ich dokonalost je obcas hodne nedokonala ... kdeze su tie casy ked .. ale ok.. kaslime na to
Audi
webpaja
| 10. 9. 2018 15:59
V čem jsou ještě mimo?
Avatar - Ozzman
Audi
Ozzman
| 10. 9. 2018 16:22
Tak třeba v ceně... pro někoho i pro mě.... >:-[]
Audi
webpaja
| 10. 9. 2018 16:50
Odpovídá to jejich pozici na trhu ;-)
Avatar - Ozzman
Audi
Ozzman
| 10. 9. 2018 17:02
To byl vtip >:D
Audi
webpaja
| 11. 9. 2018 15:14
Já vím ;-)
Avatar - woody-alien
Audi
woody-alien
| 10. 9. 2018 21:32
A možná že, na rozdíl od jejich velkého kritika, u D3 umí používat slova holt a hold. ;-) Aspoň doufám...za ty hříšný prachy. >:-[]
Avatar - white label
Audi
white label
| 10. 9. 2018 23:10
Holt, když už to někdo (za každou cenu) tahá z češtiny do slovenštiny, měl by to aspoň umět používat, pak bych mu klidně třeba i vzdal hold. >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
Audi
Dinar
| 11. 9. 2018 09:44
Ale on chtěl jen vzdát "hold tej ich dokonalosti..." prostě tam má překlep. >:D ;-)
Avatar - lamal
Audi
lamal
| 10. 9. 2018 17:14
Len tak odbocim co s oznacovanim motorizacii, kt. je fakt vadné ma spolocna
´´gen­derho­mousko­metro­sexu­alska ´´ skupina ludi ? alebo koho si tym myslel... este migranti chybaju, ti mozu za prevodovku 8-s >:-[]
podobny komfort o uroven nizsie?
egres333
| 10. 9. 2018 19:48
Vlastnim auto predch. generacie, uvazujem nad novym, chcel som ist ku konkurencii (5er), ale ako tak rozmyslam nad pomerom cena/komfort a maly pocet mnou najazdenych km rocne, co z nizsej triedy by ste odporucili? Prvorady je komfort a ticho (v ramci moznosti). Viem, ze to bude horsie ako A6, ale asi aj radovo lacnejsie, vratane udrzby. Aj ked taky head-up dislpej uz asi mat nebudem (nie, sklicko za HU nepovazujem(. dakujem
podobny komfort o uroven nizsie?
Londonbridge
| 10. 9. 2018 20:06
Ja som nasiel komfort a ticho v E 350 / v ramci budgetu samozrejme / ak pojdes nizsie ako A 6 vsetko bude horsie aj Passat aj Insignia a bude to velky kompromis. Otvor penazenku nezaskrtaj tam blbosti a ber novu A6... >:D
Avatar - Emel
podobny komfort o uroven nizsie?
Emel
| 11. 9. 2018 10:45
Horší to samozřejmě bude, je otázka v čem a jak. Pokud se bavíme o kapitolách "komfort a ticho" - tam bych zrovna řekl, že třeba Insignia na Audi neztrácí. Ono se to těžko hodnotí bez přímého srovnání, ale projeté mám obě a nedal bych ruku do ohně za to, že je Audi pohodlnější (myslím minulou A6).

Lepší je určitě technika (motory, převodovky, 4x4 atd.), provedení a materiály (aspoň ve srovnání s minulou A6, ta nová vypadá z fotek dost divoce, ale i tak), palubní systémy a jejich ovládání...
podobny komfort o uroven nizsie?
GeekStar
| 11. 9. 2018 09:31
Počkal bych na novou trojku, nebo zkusil projet Lexus IS 300h, ten by měl být z hlediska ticha v té třídě nejlepší... Ale pokud jsi zvyklý na A6, nebude se ti přesedat snadno ;-)
Avatar - Dinar
podobny komfort o uroven nizsie?
Dinar
| 11. 9. 2018 09:47
O třídu níž s prvořadostí ticha a komfortu je zřejmě nejlepší C-Klasse, a to paradoxně ne na vzduchovém podvozku. Motorizace a výbava samo záleží na tom, kolik chceš utratit, ale mít jmenované priority, asi bych volil céčko.
Avatar - Emel
podobny komfort o uroven nizsie?
Emel
| 11. 9. 2018 10:38
Hele... a s malým nájezdem... co tě pálí na té A6 co máš teď? :-)
podobny komfort o uroven nizsie?
egres333
| 11. 9. 2018 11:33
zacinaju ma palit servisne naklady, kazda blbost a nechavam 500€+ v servise.. za posledne 3 tyzdne hned 2x.. Preto zacinam rozmyslat nad tou istou velkostou (nie 3er, ani Ccko), skor nieco ako insignia, passat, m6 (asi stale hlucna), pripadne to spominane Mondeo. Automat je nutnost, aj ked vsetko uz asi bude podstatne horsie ako tato trieda :-(
Avatar - white label
podobny komfort o uroven nizsie?
white label
| 11. 9. 2018 12:26
Kolik tam máš teď najeto a co všechno už se ti pokazilo?
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:12
Ty nečteš Sakrovi statistiky spolehlivosti? Audi je nejhorší, tam se kazí všechno >:-[] >:-[]
Avatar - white label
podobny komfort o uroven nizsie?
white label
| 11. 9. 2018 18:06
Sakra, no jo...
Možná mám jen výjimku potvrzující pravidlo, a nejen já... ;-)
Avatar - Emel
podobny komfort o uroven nizsie?
Emel
| 11. 9. 2018 12:32
Insi můžu opatrně doporučit... podvozek je její nejsilnější disciplína, AGR sedačky jsou taky super, odhlučnění na úrovni (laminovaná přední skla stojí myslím 1400 nebo něco takového).

Dokonce se dá koupit i ten HUD promítaný na sklo... akorát jen s digitální palubkou, která se mi osobně moc nelíbí.

Otázka je motor... teď je tam nově 200k 1.6, to by možná stálo za projetí. Já jezdil se silnější 1.5T, 2.0T a s tou 125kW naftou... a vyloženě super nebylo ani jedno.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 13:06
podstatne horsi to nebude...to se neboj..zas tak velky rozdíl v těch autech není.(nepremie udelala podstatny kus smerem k premii)...pokud Mondeo..tak počkej na FL od ledna tu budou nove motory a hlavne nova automatika.

Insignia i M6 me prijdou na ty vykone nejak pomale :-/ u Insi i uzrane (benzin)
Avatar - Emel
podobny komfort o uroven nizsie?
Emel
| 11. 9. 2018 13:27
Insignia je na ten výkon pomalá, to je fakt. Mondeo 2.0EB ale taky. Ty koncernové koně jsou prostě silnější :-) . Na 260k/400Nm to nejede, spíš třeba na 230k/350Nm... to ale pořád celkem jde. Každopádně... motor už v nabídce není, takže to je pasé.

Mazda není pomalá na ten výkon, jen prostě... 2.5 atmosféra s 250Nm má své limity, určitě to není konkurent pro foukané dvoulitry s 350+ Nm.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 14:08
U Mondea je problem v prevodovce.....doma mam jeste k prodeji minulou generaci s manualem a to je jine kafe :-) oproti Vignale v automatu co ma otec...tam ten vykon mizi...

Obecne koncern "jede" do 100km/h a pak uz zaostava..u Fordu je to naopak.

Mazdu jsem zrovna myslel diesly....v benzinu nema ekvivalent.
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:09
Mondeo vyřešíš tím, že koupíš naftu s dvouspojkou >:D >:D Tichý to je, sílu to má.. sice to nemá přes 200k, ale tak taky to není prémie >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 15:19
Fujtajbl :D:D ja mel predesle Mondeo s dvojspojkou s benzinem...protoze manual nedelali :-) (teda az rok potom a z te doby je to co je v garazi jako rezerva)

a hlavne jednou zkus diesel a EB jet po sobe.... (ne 1,6 co mas v Kuze) :))) a uz nebudes chtit jinak :))
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:22
S Ecoboostem jsem se právě vrátil, chytla mne brutálně záda a táta mne vezl do nemocnice >:D No zlatá dvouspojka, cítil sem každé cuknutí toho manuálu! >:D Au!

Ta jednašestka ale jede taky hodně dobře, možná by si se divil, nemůžeš to srovnávat s dvoulitrem, ale charakter mu nechybí a nejeden naftový dvoulitr nechápe, jaktože ta krabice tak zrychluje... někdy se i tak rozparádí, že se zapeče píst... no stane se >:D
Avatar - speedfred
podobny komfort o uroven nizsie?
speedfred
| 11. 9. 2018 15:31
nečítaš Ádu ? Tu cukal muzeálny benzínový moter.
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:35
Copak Áda, ale dnes bych mohl testovat komfort a plynulost na té nejvyšší úrovni, protože každé cuknutí plynem, spojkou, brzdou jsem velmi bolestivě prožíval >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 17:51
hlavne ten pist ze >:D ono jeste u minule generace se ti privadi zvuk motoru do kabiny pres takovou hubici >:D a neda ti to jet pomalu >:D
Avatar - Emel
podobny komfort o uroven nizsie?
Emel
| 11. 9. 2018 15:11
Hele, co jsem viděl dynamické testy 2.0TSI... tak je to běžně 0-100 pod 6s (a 0-200 okolo 22-24s. Na autocentrum.pl zajeli dokonce 5.2s, což je docela masakr na auto dané velikosti [odkaz] (ale oni jezdí často až podezřele dobré časy)

V současné generaci je Opel i Ford se svými top motory o ligu níž... a Opel vlastně už ani dvoulitr nemá.
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:19
Jsou lehčí, jinak si to neumím vysvětlit, v případě Mondea to bude i automatem s měničem co má Ecoboost. Já jsem si zkoušel na TDCi akcelerace v různých režimech měřit amatérsky (ženská a stopky :D), čistě pro mou potřebu. Papírově je to někde kolem 9.3s na sto, na D jsem se dostal na 9.5, na S 9.3 a když jsem si mačkal sám, tak 9....

Taky je zajímavé vyzkoušet pružné akcelerace z určité rychlosti.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 15:24
tam to dela hodne prevodovka...umi radit rychle pri ostre jizde nahoru...jinak je nepohodlna az az....nebo radeji neni user friendly? >:D

A samo Ford v EU zatim konci na 240 koni...respektive...uz neprosel emisemi..tak prozatim konci s 1,5 na 160 koni >:D v benzinu

Pritom v USA ve Fusionu a i ve FL Edge 2,7V6 biturbo....nejakych 335 koniku...jine kafe :-)
..a zde....diesel...a šmytec
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:29
Ještě můžeš mít hybrida ne? >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 22:17
neprovokuj >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 11. 9. 2018 16:03
Ford Evropu pěkně zařezává. Ne, že by neměl co předvést, ale kašle na to. Úroveň servisu alespoň v MS kraji otřesná, naštěstí to nebylo mockrát potřeba.
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 16:19
Servis je prazvláštní všude, i kolem Prahy a Stř. Č, Plzeňsko, Jižní Čechy a Ford ČR je kapitola sama pro sebe...... Naposledy mám jen jednu dobrou zkušenost s Ford Kačmáček, kdy mi ochotně sdělili o autě, které u nich bylo koupeno vše a celou servisní historii...a kupodivu ani nechtěli peníze >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 12. 9. 2018 09:44
Na Kačmáčka jsem slyšel chválu i dříve. Ale...jeden? Co ostatní?
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 12. 9. 2018 12:01
Ostatni těžký průměr... Někdy lepší, někdy horší a jak říkám, zastoupení nejhorší, ale ta slečna co řeší pro ČR reklamace je docela pěkná ;) Já měl z mainstreamová nejlepší zkušenosti akorát z Renaultu at to bylo kdekoli ;) Tam si v servisu se zákazníkami musí budovat dobrý vztah >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 11. 9. 2018 15:17
Ale samozřejmě, že bude. Pokud nemá 2,0TDI, tak dynamicky zcela jistě. Mondeo nemá žádnou výkonnější variantu obecně. Nevím jak Insi, ale jedině Ford je pohodlný a tichý tak, aby alespoň byl na dohled vyšší střední.
Rozdíl tam velký bez jakýchkoliv pochyb bohužel je.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 15:21
S vykonem samozrejme souhlas...pokud ma 3,0...tak holt mu bude tak tak stacit biturbo co je v Passatu...protoze ani ve FL v Mondeu se s nim (bi turbem 238 koni)­neuva­zuje­....­.nevle­zou se svody ke 4 kolce...a bez 4*4 to neni prodejne...

Ale pochopil jsem kdyz chce jit niz...tak to asi o vykonu nebude....pac to nemuze lovit v nepremii.
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:28
Vždyť doteď byla MK V biturbo jen FWD a taky se prodávalo, pokud tě chápu správně >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 22:18
prave ze neprodavalo...proto to pred rokem vyndali z ceniku...to stejne 2,0 eb...bez 4 kolky lidi vykony motor nechcou
podobny komfort o uroven nizsie?
andy2214
| 11. 9. 2018 17:19
Je to tak. At si koupi Passata, nic lepsiho neni. Pokud si ho dobre vybavi, rozdil v komfortu je nepodstatny a v interieru je to te premii uz hodne blizko. Podtacive automaty s mrtvou reakci ,se bohuzel tykaji asi vsech ctyrvalcu, vcetne te premie, stejne jako to ze sportovni rezim pro beznou jizdu nic neresi viz ma zkusenost se soucasnou 220d s kterou bylo jezdeni za dne v provozu o nervy. Zlaty manual.
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 17:58
Passat je dobře auto, ale v téhle disciplíně není nejlepší... Projed se už taky něčím jiným než koncernem.
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 12. 9. 2018 04:14
Passat je od prémie tal daleko, jako ty od Wimbledonského titulu. Píšeš nesmysly.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 08:37
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
podobny komfort o uroven nizsie?
Dinar
| 12. 9. 2018 10:00
To samé platí i pro mondeo, ty smajlíky jdou i za tebou, síre. >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 10:39
No samo že souhlasím >:D
Avatar - Emel
podobny komfort o uroven nizsie?
Emel
| 12. 9. 2018 09:19
Nějaký rozdíl tam vždycky bude, ale pro mě je ten jediný zásadní v kapitole pohon. Jakmile si do té A6 dám 3.0TDI nebo dokonce TFSI, tak tím diskuse končí.

Jinak... problém je, že v tom mainstreamu umí každý něco, ale nikdo všechno. Já jsem pořád nadšený z toho, jaké má Insignia světla, podvozek, brzdy, sedačky... ale bohužel to trošku vázne v dalších věcech (infotainment, asistenty, budíky, částečně motory). No a Superb to má přesně opačně >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 10:45
Pokud se odpichnes od motoru..tak samo už konkurenci hledes jen v premii...

Co alfa ? Lexus? Jaguar..nebo nejaka amerika? Lincoln je pohodlny az az a vypada zajimave :-)
podobny komfort o uroven nizsie?
koblih
| 12. 9. 2018 11:35
Pokud koupí Lincolna tak si cenou servisu asi moc nepomůže >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 13:28
To máš pravdu ..... >:D sakrsy >:D
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 12. 9. 2018 15:41
Když jsi u těch Ameriky, tak jediná volba...Alero >:D A to mi připomíná ... Co je s Barikem? Už tu pěkně dlouho nebyl...
Avatar - Hammunasakra
podobny komfort o uroven nizsie?
Hammunasakra
| 17. 9. 2018 19:13
Možná si to nepřipouštíš = ale úroveň diskuzí začíná bejt fakt šílená. Následuje úroveń článků >:-[]

A Barik má s těma Amerikama většinou pravdu = a za to to neustále schytává. To by přestalo bavit i svatýho ;-)
Avatar - white label
podobny komfort o uroven nizsie?
white label
| 17. 9. 2018 20:28
Přestaň tu konečně trollovat a úroveň diskusí se okamžitě skokově zvedne... :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
podobny komfort o uroven nizsie?
Hammunasakra
| 18. 9. 2018 09:14
Jako = že se pak přestanou psát blbosti jako "Audi je známá tím že svoje auta postupně vylepšuje"? >:D

Takže mi nevadí že zatim to neni nic moc? :yes: >:-[]

To si nemyslim = to si fakt nemyslim :-)
podobny komfort o uroven nizsie?
andy2214
| 13. 9. 2018 14:37
Jak jsem psal - a mam pravdu - premie mainstream deklasuje teprve az tam, kde nabizi to, co nainstream ne. Dobrym prikladem je motor. 2.0d, byt sebelepsi je proste 2.0 d, teprve 3.0d je neco, na co nema mainstream odpoved a i to meni celkem pocit z celeho auta.Zakladni verze premie za ty penize proto nestoji. Radsi dobre vybaveny Passat/Superb nez hur vybavene 520d/E.

Co se tyce treba nahonu, ok, jen dnes uz naprosta vetsina tech aut je ctyrkolek a pak si nejsem jisty, jestli 520d xdrive nebo e220d 4matic prinese neco extra navic oproti 4x4 mainstreamu.

Prevodovka ok, premie ma HDM, ktera pri bezne jizde radi hladceji, jenze pak stejne zjistis, ze pokud je to sprazene s dvoulitrem ktery to podtaci, neni to bez problemu.. zas to chce ten sestivalec..
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:31
:yes:

Nebo by musel jít do jiné třídy aut... třeba do té, kam utíká hodně kupců - SUV... i když to taky neznamená, že bude vždy komfortnější.
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 10:42
Pokud ti nevadí jít mimo prémii a jde ti o komfort a odhlučnění, zkus Mondeo, nebo někde vyhrabat C5, ani nevím, jestli se aktuálně ještě dají objednat... . Záleží co hledáš.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 10:47
komfort a tichost tak leda Mondeo...je na tom nejlepe z mainstremu a i z premie....
Ted jezdim BMW GT3 a hlucny motor..hlucna predni naprava...(pry to delaji runflaty...ale to me nezajima)
Avatar - speedfred
podobny komfort o uroven nizsie?
speedfred
| 11. 9. 2018 13:37
Aj súčasná 3er má plnohodnotné HUD, neviem ako sú na tom ale konkurenti.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 14:41
To jo...ale třeba 3er nemá ani výškvě stavitelné pasy...to jsem netušil jak je na tom premie >:D nebo schránka na brýle....na co >:D ...ovládat auto klimu dvozonovku jednim koleckem...proč jako >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 11. 9. 2018 15:31
Nevím nakolik je ovládání klimy odlišné od F15, ale kolečkem u řidiče můžeš při zapnutí Sync ovládat obě strany najednou.
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 15:35
Tohle umělo už i MK IV >:-[] A pokud vím, tak i všechny Škodovky, kterýma v práci jezdím >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 11. 9. 2018 16:00
Neříkám, že je to novum, jen že to BMW umí ;-)
Avatar - Ozzman
podobny komfort o uroven nizsie?
Ozzman
| 11. 9. 2018 16:17
Mne by bylo divné, kdyby to BMW neumělo :)...ale dneska už se nedivím hodně věcem, kdy se díky snižování nákladů ledasco oželí...
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 11. 9. 2018 17:52
neumi....u 3gt ne >:D az nova generace trojky to bude umet >:D jsem byl...tedy porad jsem z toho v šoku :)..ona to umi jednic­ka..­..dv­ojka­....­.ehm a trojka je generacne nejstarsi :-)
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 12. 9. 2018 04:16
To jsem netušil, jinak jestli ti něco bouchá na přední nápravě, tak to není určitě od RFT. 3er po FL má podvozek fantastický a tichý.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 08:36
ne bouchá­...."h­učí"­....tř­eba když přejedeš takovou tu stříkanou záplatu...tak vše slyšíš...je to otravné....
Ale na premii jsou tyhle věci zarážející..jak jsem psal..(odpoved na vyskove nastavitelny pas z bmw....dyt mas vyskove stavitelne sedadlo :D:D a nebo...to ani nevim zdali to je nebo neni v 5tce :D....to stejné že musím vyšroubovat víčko při tankování...u Fordu to není od cca 2010....chápu že to nemá koncern...ale premie...
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 12. 9. 2018 09:05
Šroubovací víčko jsem měl nebo mám u M-B, BMW, Jagu. V tomhle tedy prémii nevidím.

Hučení bude spíš záležitost pneumatik, v 3GT jsem nikdy nejel, nevím jak odlišné má naladění. U sedanu 3er nebo 4GC jsem si ničeho podobného nevšiml, jen rozdílu o kolik líp po FL jezdí a jak se dokázali rychle dotáhnout i v řízení na XE a Giulii.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 10:23
jj v bwm tvrdi ze to hučení je od runflatu....blbé že to člověk neví dopředu....
jinak k rizeni a pdovozku jako takovemu nemam vyhrady...perfektni vyvazenost...z jizdy radost..

..jen na me hlucny diesl pri porovnanim s pasikem a mondeem.....a vcera s A4kou
Avatar - Dinar
podobny komfort o uroven nizsie?
Dinar
| 12. 9. 2018 10:03
Hrozně blábolíš, dvouzonovka se samo ovládá oběma kolečky, levým i pravým, při zapnutí sychronizace pak stačí levé. Schránka na brýle je u levého kolena řidiče, výškově stavitelné pásy nemá bmw po generace, zdůvodňují to bezpečností.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 10:20
...jistě blábolím....3GT nema tlacitko na synchronizaci..si do toho auta vlez..a najdi ho >:D
schranka u leveho kolena je pidi mala na bryle....tož sakrys...dyt s tim jezdám kazy den :-)
Avatar - white label
podobny komfort o uroven nizsie?
white label
| 12. 9. 2018 10:50
Přímé tlačítko na synchronizaci vícezónové klimy jsem tam taky neviděl a v manuálu k tomu nepíší nic.
[odkaz]
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 11:27
Kdyz se mrknes tak to ma i jednicka i X1 i 2jka....ale trojka je asi posledni starsi generace...nic mene...me to prijde padle na hlavu >:D

..a koukam na to kazdy den a tlacitko nikde >:D
Avatar - white label
podobny komfort o uroven nizsie?
white label
| 12. 9. 2018 12:37
Třeba u A6(C6) taky není přímé tlačítko, ale synchronizaci lze nastavit přes MMI.
Tak zkus pro jistotu ještě projet iDrive.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 13:23
Projel....a tam vube co klimě nic neni..teda co se týče ovládání.....

..nic měně další věc....totalně tragicky zvukovy vystup z radia....to je des.....o tridu mensi auta nepremie hraji se základem lepe..nez toto

..vim vim jde si priplatit za lepsi....
Avatar - white label
podobny komfort o uroven nizsie?
white label
| 12. 9. 2018 13:48
No, asi je to taková drsnější forma "motivace" připlatit si za lepší audio, osobně obvykle beru střed audio nabídky, ten prémiový TOP už většinou stojí "nesmysl".
Avatar - Dinar
podobny komfort o uroven nizsie?
Dinar
| 12. 9. 2018 13:00
Tady se omlouvám, už s 3er nejezdím dva roky a tak jsem zapoměl, musel jsem se jít do trojky podívat, opravdu duál nemá. Je to snad jediné bmw, které sync. nemá, sypu si popel... :*)
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 13:22
Neva....i mě to nejprve překvapilo...a říkal jsem si , že jsem asi lama, že nenajdu tlačítko..a nebo že to nenajdu někde v ovladani :-) a proto jsem prolezl i ostatni řady i ty menší. >:D >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
scadar
| 11. 9. 2018 15:27
Pokud mas sedan, co takovy Arteon? Nebo zustat doma (vlastne u susedov v cesku) a nejaky hezky vybaveny superb? Budes to mit o neco levnejsi a se vsim tim dobrym, co na konzernu je (bez ironie) - logika ovladani, ergonomie, servisni sit, drzi hodnotu... a o arteonu se pritom prekvapive furt neda rict, ze by ho mel kazdy.
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 11. 9. 2018 15:32
Problém je diskomfort oproti A6 a hlučnost.
podobny komfort o uroven nizsie?
scadar
| 11. 9. 2018 15:35
Plne srovnatelne s D3 to nebude, o tom asi polemizovat nemusime. Ale to snad puvodni autor ani neocekava. Nicmene myslim, ze obe mnou zminovana auta nejsou ohledne komfortu zas tak marna, obzvlaste pokud clovek pouzije pri konfiguraci hlavu - akusticke celni sklo, inteligentni velikost kol, DCC, pri nizsim najezdu pripadne benzinovy motor, ...
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 11. 9. 2018 15:59
Jestli mu nevadí menší interiér, tak jak psal Dinar, bude pro něj C-Klasse nejlepší volbou. Zvlášť teď po FL.
podobny komfort o uroven nizsie?
scadar
| 11. 9. 2018 17:34
Pokud male auto nevadi (a Cklasse je skutecne dost mala), tak se s tim da souhlasit. :yes:
podobny komfort o uroven nizsie?
Londonbridge
| 11. 9. 2018 17:59
Este moze skusit predvadzacie vozidlo povedzme nadupanu A4 s nej 5000 km nabehom a - 8000 euri ... Mozno Mondeo Vignale v plnej palbe tam budu servisne naklady mensie a je to pekny velky povoz.
podobny komfort o uroven nizsie?
egres333
| 12. 9. 2018 00:11
C, ani A4 nie, je to male.. :-( Taktiez ziadne SUV, najazdim iba dialnice.. momentalne mam 6v benzin, takze by to bol skok aj vo vykone a kultivovanosti. no nic, idem asi setrit.Napr to Mondeo sa mi paci, akurat ta Sony obrazovka.. to mi tam voobec nesedi.. :-( To uz zvnutra radsej spominany Superb sa mi viac paci
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 12. 9. 2018 04:18
Komfort prémie ve vyšší střední za výrazně míň od mainstreamu o třídu níž nedostaneš.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 08:31
Skoro bych nesouhlasil....mimo GT33 jezdim v BMW 5 v plné.....a otec ma Vignale..tak dovedu porovnat....ano 5tka je dvaapulkrat drahsi..protoze ma 4 kolku..ma mnohem vykonejsi motor (540i) ma lepsi automat....ma lepsi kuzi v interieru i celkove interier hezci komfortnejsi....ma pohodlnejsi sedaldla s vicero nastaveni....nevim jake jsou masazni u Mondea..nezkousel jsem.

Ale co se tyce pohodlne jizdy a prostornosti..je to podobne u obou aut....nic mene, pokud bych srovnaval s minulou generaci 5tky....tedy A6ky..tak ty rozdily jsou mensi a mensi...

**A ted jsem si to po sobě přečetl..vylezl z 5tky..nové..a přeci jen je to o světelné roky úplně jinde....včetně ceny >:D
Avatar - Emel
podobny komfort o uroven nizsie?
Emel
| 12. 9. 2018 09:01
Tak mě tak napadá... on Ford vlastně dělá 4x4 jen pro některé nafty, co?
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 10:15
juju....a ani po FL se to nezměni.....byt v USA ma Fusion jen benzin a 4x4
podobny komfort o uroven nizsie?
webpaja
| 12. 9. 2018 09:09
Jsem si říkal, že mluvíš o F10 a ne G30 >:D
Avatar - Dinar
podobny komfort o uroven nizsie?
Dinar
| 12. 9. 2018 10:10
Já nějak nevím, proč se ti premioví výrobci vůbec snaží, možná kvůli závodění, protože jak to čtu, na všechno ostatní je tu MONDEO! >:D >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 10:19
tak puvodne jsem to chtel porovnat s minulou generaci....s tim, ze hleda nahradu starsi A6tky....ale pak sednes do G30 a jsi v jinem vesmíru >:D ale taky za vesmírnou cenu >:D
podobny komfort o uroven nizsie?
andy2214
| 13. 9. 2018 14:31
Je to tak, od unora do prosince jsem mel fungl novou e220d a ten rozdil oproti mainstreamu je maly, neadekvatni vyssi cene i co se tyce komfortu. To auto jsem opravdu vyzkousel rozsahle, najel jsem s nim 60 tisic. Je to presne tak, ze mas od prvni chvile pocit, ze je vsechno o fous lepsi, ale zdaleka ne o to, o kolik je drazsi. Nabouchany Passat bude cenikove nekde malo pres milion a treba tomu Ecku(to moje cenikova cena 1,53m) je to pak uplne rovnoceny konkurent. Az proti 350d nema co nabidnout.. ake schvalne, kolik tech 350 d jezdi. Ano, mel jsem obyc podvozek na 17" kolech, ale nevim, jestli adaptivni udela nejak vyrazne lepsi praci. A hlavne, za tu cenu pak uz budou Passaty pomalu dva :-)
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 08:23
po FL by melo mit mondeo misto sony B&O ...ale obrazovka bude stejna....teda pokud se troufam odhadovat....buhvi jak to dopadne >:D
Avatar - Dinar
podobny komfort o uroven nizsie?
Dinar
| 12. 9. 2018 10:13
Mondeo je v akt. generaci tiché a houpavé auto, ve většině parametrů, agilita, motory, převodovka, je sotva průměrné, v kvalitě interieru - design, materiály, provedení, infotainment, je podprůměrné, a to v rámci mainstreamu.
podobny komfort o uroven nizsie?
sir
| 12. 9. 2018 10:17
každý má jiný pohled -..což je asi správně...ale potom co jsem jezdil s pasikem a superbem....tak bych jejich infotaiment nad mondeo nedaval....bohuzel
Avatar - white label
podobny komfort o uroven nizsie?
white label
| 12. 9. 2018 10:46
Vidím to taky jinak, než ty.
Avatar - white label
podobny komfort o uroven nizsie?
white label
| 12. 9. 2018 10:44
Souhlas.
Avatar - Ada je zase tady
Co chybí k dokonalosti?
Ada je zase tady
| 11. 9. 2018 19:06
o 3cm delší vinuté pružiny
Avatar - white label
Co chybí k dokonalosti?
white label
| 11. 9. 2018 20:39
Si chvilku počkej na nový A6 allroad.
co chybí k dokonalosti? Počkat až ji doladí
Fanoušek
| 16. 9. 2018 11:17
Mám v pořadí třetí A6 3.0 Tdi (C7). Byl jsem překvapený jak se ta auta liší. Audi je známá tím, že svoje auta postupně vylepšuje. Proto mě drobnosti uvedené v testu netrápí. To, že se motor pomalu "sbírá" je vcelku pochopitelné. Po aféře "dieselgate" Audi nechce riskovat problémy a raději auto přidusí, než aby byla na prvních stránkách novin že podvádí. Jinak se mi zdá, že test je opravdu špatný. Testovány by měly být vždy vozy v základním provedení a v základní ceně. Právě testovaný model je vlastně v jiné cenové kategorii. Všem, kteří se rozčilují nad příplatkovými cenami vzkazuji jediné: podívejte se co je v základní výbavě vozu: všecko! Je tam navigace, klimatizace, ABS, ESP, quattro, a je jen na vás, chcete-li "lepší" navigaci, "lepší" klimatizaci. Audi Až si koupím. Za dva roky, až ji doladí. Základ je skvělý a dobře postavený! Za dva roky je moje!
Avatar - Hammunasakra
co chybí k dokonalosti? Počkat až ji doladí
Hammunasakra
| 17. 9. 2018 19:11
Audi je známá tím, že svoje auta postupně vylepšuje? Tos mě dostal :yes: >:D
A někdo je známej = tim že ne? >:-[]

Ti nevim Vaculík tuhle psal že R6 3.0 400d Mercedes hraje jinou ligu = teda V6 Audi že proti němu hraje okresní přebor. Navíc se ho nepodařilo dobře sladit se ZF8HP = což je teda fakt náskok díky technice = to neumí skoro nikdo :yes: >:D

Verze koupit = lepší auto = tě nenapadla? :-|
Motor x prevodovka je na ho... i u Q7
WoodyPWX
| 18. 10. 2018 20:14
Po vice jak 5 letech v Touaregu r.v.2010 sem se tesil na Audi Q7, vyrobenou pred mesicem. Oboji 3.0TDI, ale skok ze 176kW na 200kW prece musi byt znat. Doufal sem, ze 200kW verze jeste neni ta nejnovejsi 210kW a problem se mi vyhne. Bohuzel mam presne stejne pocity jako jsou uvedeny v testu. Auto proste nereaguje a tak pridavam a pridavam az najednou vyrazi a zas musim ubrat. Je to fakt zklamani. Touareg timhle problemem netrpel a reagoval vyrazne rychleji. Spotreba je ale vyrazne lepsi u Q7 (9.5l vs 8.2l) a to mam najeto pod 1000km a casem se mozna jeste trochu snizi. Bud je mnohem vetsi a tim pomalejsi turbo nebo to vidim na naladeni motoru na spotrebu a reakce plynu jsou schvalne mdle.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku